Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 18.05.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
Nagrywam sobie shortsy - jak macie pytania to chętnie nagram wam krótkie odpowiedzi6 punktów
-
Proszę: https://www.whitepress.pl/ https://linko.io/ https://www.linkhouse.pl/ https://app.contentation.com/ https://www.trustluna.com/ https://trafficpeaks.pl/ https://publikacja.com/ https://cmspace.pl https://digitalpr.studio/pl/ https://expirki.pl https://www.ads4media.online/pl https://serwisylokalne.pl https://PBNmarket.pl https://opublikuj.eu https://marketin9.pl/ https://polinfor.pro/seo-sklep/ https://snartic.pl/ https://grayseo.pl/ https://takelink.pl/ https://off-site.pl/5 punktów
-
Który kreator wybrać? Najlepiej żadnego a odpowiadając na pytanie -> cytat z artykułu Nie dziwi mnie taki wniosek, gdzie nawet artykuły budowane są w elementorze2 punkty
-
A tutaj budzet na linki bo klienci często pytają skąd taka cena2 punkty
-
Dokładnie tak! Ogólnie rzecz biorąc uważam, że większość seowców jest 10 lat do tyłu od tego co Google prezentuje. Gdyby nie boom na AI zapoczątkowany przez ChatGPT, to jestem przekonany, że niektórzy do tej pory nie znali by takich pojęć jak NLP, cosinus podobieństwa czy embeddingi z czego te 2 ostatnie są najpopularniejsze, a to są fundamenty narzędzi do analizy treści. Dlatego uważam, że aby zrozumieć sens obecnego SEO, to najważniejszą rzeczą jaką można zrobić, to zrozumienie podstaw wektorów semantycznych i optymalizowania treści z wykorzystaniem NLP. W przyszłości to zaprocentuje gdy Google będzie miał armię agentów AI do wszystkiego - wtedy najlepiej dopasowane teksty będą najczęściej cytowane ( imo ). Dorzućmy do tego jeszcze "potencjalną heatmapę" - skoro teraz mamy "potencjalne kliknięcie" - co jest jak najbardziej realne. Z resztą, nie ma co ukrywać, Google w semantykę inwestuje od kilkunastu lat i sukcesywnie przesuwa akcent na właśnie rozumienie semantyki i intencji użytkownika (przykłady: RankBrain, BERT, MUM). Niektórzy liczą cosinusy porównując tekst <-> tekst, a moim zdaniem Google analizuje podobieństwa na poziomie tekst -> strona lub nawet strona <-> strona, bo ma pełny kontekst dokumentu, historii, intencji, zachowań użytkowników... i sam Google wie co jeszcze. To już jest poziom semantycznych przestrzeni dokumentów (tzw. "Semantic Document Space"), a nie zwykłe dopasowanie keywordów, linków i próby zgadywania intencji usera. btw są jeszcze niewidzialne znaki, nie zawsze czat je wrzuca ale przeważnie wskazują na wygenerowaną treść Pozdrawiam2 punkty
-
Jeśli człowiek na pierwszy rzut oka może z dużym prawdopodobieństwem ocenić, czy tekst jest z AI czy nie, to i maszynkę można tego nauczyć. Ale to moim zdaniem sprawdzi się to bardziej globalnie na danej stronie. Widzisz całość i wiesz, czy strona jest zawirusowana przez AI niemalże bez wkładu ludzkiego. PS. Wiele osób nadal w formularze wysiwyg wkleja źródło z chatagpt gdzie są charakterystyczne klasy i atrybuty2 punkty
-
Chcecie aby narzedzie programistyczne nierzadko zbudowane za pomocą AI sprawdziło czy tekst jest AI. Takie narzedzie na dziś nie istnieje. Nie ma tez humanizatorów o tkore ostatnio pojawia się bardzo dużo pytań bo humamizuje algorytm na podstawie innego algorytmu i ma ocenić de facto swój algorytm2 punkty
-
Jak Google będzie korzystało z treści użytkowników nic nie dając w zamian (wejścia na strony) to jak viralowo wejdzie zasada że blokujemy boty Googla to odechce im się. Są silni siłą naszych stron.2 punkty
-
"Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?" To są skutki całkowitego i bezwzględnego monopolu — i nikt nic im nie zrobi, chyba że uznają, że jest im to wygodne. Wtedy coś zmieniają, niby pod naciskiem wydawców. Ale generalnie każdy, nawet największy wydawca kontentu w Sieci, obecnie jest bezpośrednio uzależniony od G — ich serwisów i usług.2 punkty
-
Po pierwsze, AI bardzo często się myli – i może nie dlatego, że znajduje źródła, które już zawierają błędy, ale zauważyłem, że błędy często powstają, kiedy łączy informacje z różnych źródeł. Jeśli chodzi o wyniki AI, to oczywiście wyszukiwarki odbierają zarobki właścicielom stron, co chyba dla każdego jest oczywiste – bo i źródła, z których korzysta AI/wyszukiwarka, nie są ani oczywiste, a to okienko po prawej nie zachęca do klikania. Ale jestem pewien, że ekran wyświetlania – ten pierwszy – będzie się zmieniał, również pod naciskiem twórców treści. Jak na razie wygląda to jak kolejny skok na kasę wydawców – i tyle2 punkty
-
Odświeżyłem sobie. Chociaż przemilcza wiele faktów, to i tak jest wart obejrzenia.2 punkty
-
Ostatnio trafiłem na ciekawe badanie mówiące o tym jak doświadczeni użytkownicy LLM'ów lepiej radzą sobie z identyfikacją treści stworzonych przez AI, nawet po tym jak tekst jest "zamaskowany" lub humanizowany. Link dla potomnych: https://arxiv.org/pdf/2501.15654 Co do tematu, faktycznie trochu ejaju tam jest1 punkt
-
Cześć @kokus U mnie również działa. RankMath czasem wypluwa błąd i podgląd mapy nie działa. jednak gdy wejdziesz w źródło (CTRL + U), to powinieneś zobaczyć sitemap - jeśli widzisz, nie ma problemu. Możesz też próbować naprawić: Odświeżanie permalinków: Ustawienia -> Bezpośrednie odnośniki -> Zapisz Zmiana ilości wyświetlanych linków w sitemapie. U mnie oraz u klientów problem pojawiał się przy bardzo dużej ilości. Domyślnie 200 jest wystarczające Profilaktycznie możesz wykluczyć sitemapę z cache. Dodaj ten kod do functions.php (najlepiej motywu potomnego aka child theme) albo przy wykorzystaniu wtyczek typu "insert code". add_filter( 'rank_math/sitemap/enable_caching', '__return_false'); Sprawdź w trybie incognito, być może przeglądarka trzyma cache. Wtedy naciśnij CTRL + F5 by odświeżyć cache w przeglądarce. Następnym razem też będzie miło gdy napiszesz dokładnie, co się wyświetla, np. żółta / biała strona Pozdrawiam1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
To proszę by mi wygenerował w czystym html-u bez "znaków". Druga sprawa z AI można "podyskutować" i zmusić go podobnie jak copy który nie zna tematyki do napisania tego co się chce. Warunek. Trzeba znać techniczne słownictwo danej branży czyli co do czego i dlaczego. Jest przy tym ogromna oszczędność czasu w porównaniu do człowieka. Jak trafisz na taką tematykę że ty nie wiesz o co chodzi, copy nie wie o chodzi a klient nie ma czasu by ci wyjaśnić. Niezleżenie czy skorzystasz z AI czy z człowieka - wyjdzie sieczka i lanie wody.1 punkt
-
Wielu nie ma szans, takie bzdety co wypluwa czasem AI to ciężko jest wymyśleć. Nawiązując do tematu posta, co chcesz konkretnie osiągnąć? Pytasz o narzędzia, później o to czy jest sens to robić i co o tym sądzą inni.1 punkt
-
Da się nagrać tu cały kanał: https://www.youtube.com/@semgence1 punkt
-
Słuszna uwaga - nie doprecyzowałem. Tak, chodzi mi o linkowanie zewnętrzne1 punkt
-
Fajna inicjatywa, krótko i na temat. Rzucam od siebie propozycje: Link z anchorem, czy link w obrazku z altem? - tutaj jestem ciekawy twojego zdania @zgred a reszta wedle uznania jako forma edukacyjna Kiedy warto i na jakie strony używać noindex? Dlaczego (nie)warto robić SEO z ChatGPT Co robić, gdy konkurencja cię spamuje? Jak często aktualizować treści na stronie?1 punkt
-
Cześć :) Mam na imię Anna i jestem tu nowa. Pracuję w SEO od około roku i stwierdziłam, że czas się trochę bardziej zaangażować – może to pomoże mi lepiej zrozumieć rynek i samą specjalizację.1 punkt
-
Nie sugeruj się tym co czat wypluje, więc proszę - podaj źródło1 punkt
-
Google ma do dyspozycji kilkanaście tysięcy innych czynników rankingowych. Uważasz, że 3-4 literki na końcu adresu mają wpływ na pozycjonowaną stronę? Pomyśl logicznie... co innego adres typu .pl/?id=120943823, a co innego .pl/adres-z-twoim-keywordem. Obecnie zajmujesz się tylko i wyłącznie samą kosmetyką imo1 punkt
-
Dokładnie. Duże brandy mają nawet takie końcówki jak: https://www.castorama.pl/plytki-i-podlogi.cat1 punkt
-
Cześć Whitepress i linkhouse w zupełności wystarczą, to największe kolosy. Poza tym możesz na grupie seo (facebook) pytać ludzi, to też rzucą linkiem i / lub kontaktem do siebie "Kilka" osób nie wrzuca tam swoich stron, tylko pozyskuje właśnie klientów z grup i kontaktów prywatnych. Możesz też bezpośrednio napisać do Michała Woronieckiego (facebook / linkedin), który ma 100+ własnych portali. Sposobów jest wiele, kombinuj! Wbrew pozorom te ogólniki są dobre, co ci z linków jeśli na stronie masz (strzelam) 20+ artykułów? Kogo chcesz tym zachęcić - googlebota, usera? Przyjdą, zobaczą kolejną z pośród miliona identyczną stronę i pójdą dalej. Z twojej wypowiedzi wnioskuję, że nie za bardzo znasz się na seo, wiec skąd ten pomysł? btw Psychologiem nie jestem i nawet nie jestem blisko podobnego problemu, ale proponuję ustawić canonical na jedną osobowość - tak po prostu będzie łatwiej wszystkim dookoła Pozdrawiam1 punkt
-
Szkoda, że nikt się nie przyzna, iż je wykorzystał no ale takie czasy Grupę polecam, kilkanaście kodów kupionych zawsze wracam1 punkt
-
Nie CMS tylko htaccess. Wszystkie linki wewnętrzne strony oraz ich opisy "canonical" zostały sprowadzone do postaci https://www.domena/strona skryptem w notepad++ przelecianym po plikach. Fizycznie pod tymi linkami są pliki *.php. Póki co wygląda na to że skrypt htaccess działa dobrze, czekam na reakcję google aż zindeksuje stronę na nowo.1 punkt
-
@Lars namawiam cię do założenia globalnego ruchu oporu. Wystarczy tylko przekonać właścicieli 60 milionów stron zaindeksowanych w Google, żeby je zablokowali. Proste, prawda? Powodzenia, masz mój głos!1 punkt
-
To były początki gdy userzy rozpoczęli trenowanie AI. Google rozwija generatywną AI w wyszukiwarce. Myslę, że to jest początek nowej wyszukiwarki google, która zmierza do całkowitego prezentowania wyników przez AI. Należy jednak pamiętać, że AI to nie jest inteligencja tylko bardziej złożone algorytmy od tych które już znamy. Na kilka różnych zapytań AI w wyszukiwarce prezentuje linki do stron także i mojej.1 punkt
-
1 punkt
-
W niedzielę, 18 maja, minęło 45 lat od odejścia 24 latka, Iana Curtisa z Joy Division. Dzięki Tomkowi Beksińskiemu obchodzę tę rocznicę od 1987 roku.1 punkt
-
Z przykrością stwierdzam, że to nie jest "nieco podlinkowanie", a jedynie zaspamowanie domeny. Poza tym DR jest wewnętrznym scoringiem ahrefsa nie mającym kompletnie żadnego wpływu na pozycjonowanie. DR 0 i DR 99 mają taką samą "moc"1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
-
Polecamy
 
 
Współpracują z nami
SEOsklep24.pl
 
Zdalny Admin