Skocz do zawartości

Grey Ronin

Forumowicze
  • Postów

    1439
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    37

Ostatnia wygrana Grey Ronin w dniu 23 Czerwca

Użytkownicy przyznają Grey Ronin punkty reputacji!

Profile Information

  • Interests
    𝐼'𝓂 𝒶 𝑔𝓇𝑒𝓎 𝓂𝒶𝓃 𝒾𝓃 𝒶 𝑔𝓇𝑒𝓎 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹 - 𝐼 𝓈𝓉𝒶𝓃𝒹 𝒶𝓁𝑜𝓃𝑒 𝒷𝑒𝓉𝓌𝑒𝑒𝓃 𝓁𝒾𝑔𝒽𝓉 𝒶𝓃𝒹 𝒹𝒶𝓇𝓀𝓃𝑒𝓈𝓈.

Ostatnie wizyty

7097 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Grey Ronin

  1. To będzie trend wzrostowy. Tylko jak takie uzależnienie i konsolidacja z infrastrukturą dużych korporacji będzie za bardzo postępować to za jakiś czas rola domeny firmowej radykalnie się zmieni. Obecnie SEO nadała bazuje na domenach i ich optymalizacji i linkowaniu. Wizja "radykalnej konsolidacji i uzależnienia" może być dość niepokojąca. domena firmowa zostanie ale tylko jako "wizytówka". Brak podstron, brak znaczenia contentu. Masz domenę z prostym opisem i odnośnikami do innych mediów. dialog z klientami i opcjonalnie sprzedaż prowadzisz na FB, X-e, YouTube, TikToku i profilu firmy w Google itp Instagramach i innych globalnych mediach społecznościowych sprzedaż towarów i usług prowadzisz na Allegro, Amazon, olx, oferteo albo podobnych platformach w których klient ma podane wszystko na tacy i może przebierać wyłącznie w jednym miejscu a nie szukać brakującego towaru/usługi na tysiach stron. Tutaj firmy na przysłowiowym "kantorku internetowym tylko własnej strony" stracą wiarygodność i algorytmy przestaną im ufać a później przestaną im ufać ludzie. artykuły promocyjne i inny content piszesz na dużych i mniejszych portalach ogólnokrajowych, regionalnych czy branżowych. Koniec z spamowaniem na sieciowych precelkach o du**e Maryni. Żeby zyskać widoczność takich artykułów w wyszukiwarkach to właściciel danego portalu/strony musi np zyskać "certyfikat zaufania" w wyszukiwarce. Bez certyfikatu strona będzie traktowana jako mniej wiarygodna. Coś jak obecny certyfikat SSL ale znacznie pogłębione o wiarygodność w obrębie wielkich korporacji. Dla wielkich korporacji to jest to bardzo kusząca wizja - bo mniej zasobów będą poświęcać na ocenianie "marnych spamów" i bardziej uzależnią od swoich usług wszystkich chętnych do zaistnienia w internecie. Jest duża wada takiej wizji. Zbyt wielka władza nad internetem w rękach korpo. W UE to nie przejdzie. W Stanach na 50% ktoś to może klepnąć jak "zyska" kontrolę na gospodarką danego kraju bo większość korpo typu Google, FB, Microsoft należy do nich. Globalnie - raczej będzie to gwoźdź do trumny globalizmu i dominujaej roli amerykańskich korpo w zakresie wyszukiwarek. SEO będzie istnieć dopóki wyszukiwarki będą miały globalny zasięg i nikomu z włodarzy wyszukiwarek nie przyjdzie na myśl zbytnie "uzależnienie" od swojej infrastruktury. Dla Google jest fajnie sprawiać wrażenie obiektywnego i altruistycznego przewodnika po internetach. To działa do czasu jak padnie podejrzenie że nie są obiektywni a ich altruizm to nic innego jak uzależnienie.
  2. W erze AI to oszczędność czasu. Porównaj sobie ile czasu ci zajmie pełne sformatowanie artykułu z nagłówkami, boldami, listowaniem + dodaniem tabeli, FAQ przy pomocy <details> tag i domyślnych grafik z podpisem. Mogę później swobodnie ręcznie dodać wyłącznie linki i właściwe grafiki. Przy prostych artykułach bez tabel itp to faktycznie wystarczy notatnik.
  3. Temat tak ale pytania do badania są tendencyjne i bez znajomości wszystkich narzędzi i specyfiki AI. Sam dobór tematu ograniczany do pozycjonowania lokalnego bardzo zawęża zakres. Osobna sprawa którą warto ując i szczegółowo omówić przy takiej tematyce to Doorway pages. Tego mi zabrakło w ankiecie. https://developers.google.com/search/docs/essentials/spam-policies?hl=pl&visit_id=638849153386137198-708418304&rd=1#doorways
  4. To proszę by mi wygenerował w czystym html-u bez "znaków". Druga sprawa z AI można "podyskutować" i zmusić go podobnie jak copy który nie zna tematyki do napisania tego co się chce. Warunek. Trzeba znać techniczne słownictwo danej branży czyli co do czego i dlaczego. Jest przy tym ogromna oszczędność czasu w porównaniu do człowieka. Jak trafisz na taką tematykę że ty nie wiesz o co chodzi, copy nie wie o chodzi a klient nie ma czasu by ci wyjaśnić. Niezleżenie czy skorzystasz z AI czy z człowieka - wyjdzie sieczka i lanie wody.
  5. Dla odmiany podam konkrety. Kup publikacje sponsorowane na Aktywnie prowadzonym serwisie lokalnym tz nie pseudo lokalnym który sobie hula na automacie. Najlepiej wieloletnim. Nie ważne z jakiego miasta. Przykład lm.pl - drogo, jaw.pl - tanio, ale trzeba chłopa pilnować bo usuwa linki. dla mody to szukasz jakiejś aktywnej szafiry z blogiem modowym albo innego stylowego bloga o modzie z wiarogodna metryka właściciela a nie no name lub serwis należy do sieci portali xyz nie wiem czy nadal to działa w przypadku mody ale kiedyś prowadziło się profile min na pinterest a z polskich stylowi.pl przynajmniej jak chodzi o modę damską. Z innych nowych portali to TikTok pobija zasięgi widoczności. Koledzy podali listy. W twoim budżecie znajdziesz tam na pewno spamerskie strony o mydle i powidle w najlepszym razie na przejętych domenach które teraz są mniej lub bardziej naciągane w stronę spamu. Jak się zużyją czyli Google walnie w taką stronę karą to wtopisz tylko kasę. Twój wybór. Oczywiście można skutecznie korzystać z takach stron tylko nie na początku i nie wyłącznie z takich.
  6. Tak z ciekawości. Co to CMS? Swoja drogą nie lepiej było to zrobić w .php Osobna sprawa. jakie masz linki wewnętrzne? Jak URL-e mają .php to robisz masowe przekierowania całej struktury linków wewnętrznych strony. Czyli optymalizację masz tak na 50% "mocy"
  7. Zawsze radzę coś takiego główne strony ofertowe - ogólnopolskie oraz im mniej tym lepiej czyli nie tworzysz kliku stron typu "mycie kostki brukowej", "czyszczenie kostki brukowej" "czyszczenie kostki betonowej" "czyszczenie kostki granitowej" itd. Tworzysz tylko jedną stronę obejmujące wszystkie możliwe tematy z danego zakresu frazy zlokalizowane na miasta i regiony - realizacje z unikalnymi zdjęciami i treścią. Z strony realizacji linkujesz do w/w kategorii czyli tak czy inaczej chcesz w top w/w stronę nieżalenie od rejonu. Wersja z miastami regionami sprawdza się też przy stronie kontaktu tz jak masz przedstawicieli/placówki lokalne to tworzysz im osobne zakładki typu domena.pl/kontakt#warszawa z linkiem wewnętrznym do tej zakładki <a href="https://domena.pl/kontakt#warszawa">Warszawa</a> Znać temat a znać wytyczne Google to widać ciężka sprawa https://developers.google.com/search/docs/essentials/spam-policies?hl=pl#doorways Tym którym to dzisiaj działa funkcjonują z lufą przy skroni. Jak Google skonstruuje odpowiednią armatę zostaną zestrzeleni. Jednym opłaca się czekać na ostatni moment ale nie tobie
  8. Jak nie wiesz jakie "kombinowanie" działa skutecznie AD 2025 to masz taki efekt. Nic nie myślimy. Nie widzę pacjenta to nie zdiagnozuję go.
  9. Jak na artykuł to jest to za długie lanie wody. W takiej formie się to pisze poprawnie Gdzie kończy się SEO, a zaczyna SEM – i dlaczego to ma znaczenie? Przykład https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/seo-vs-sem-jaka-jest-roznica-i-jakie-ma-znaczenie
  10. Nie mam doświadczenia w temacie ale z tego co wiem "szkodliwe" może być jednie to w którym są miejscu. Nie wiem czy o ci chodziło. https://www.alliai.com/seo-ranking-factors/ads-above-the-fold
  11. Zakładam że źle zadałaś pytane. Kwestia jest o metody konkurencji które są do sprawdzenia przynajmniej częściowo. Zleć komuś audyt i ocenę działań firmy ktróra cie pozycjonuje i audyt stron konkrecji. To nie musi być pełny audyt za masę stebników. Najtańsza opcja to konsultacje SEO. Przy tym idealnie jak sformułujesz listę pytań, zagadnień do specjalisty. Sprawdza on ci tylko wycinek strony i działań i na tej podstawie formułuje rekomendacje i wskazówki.
  12. Po co ci to. Z marketami współpracują producenci. W markecie wykonawca jest klientem - ale płaci i tak inwestor. Wykowscy współpracują z oferteo czy fixly. Na zasadzie B2B to chyba najpierw bierze się pod uwagę architektów.
  13. kowalski-remonty.pl - tylko musiałbym dobrze poszukać czy już ktoś nie ma aktywnie prowadzonej stony kowalski-remonty.com albo albo kowalski-remonty.waw.pl. Jak już ktoś ma taką domenę to niestety trzeba wymyślić coś innego najczęściej nazwisko lub imię i nazwisko. Firmy remontowo-budowane maja po prostu domenę od nazwiska właściciela np skipiol.pl tak by ktoś wpisał Skipioł i nie musiał szukać. Oczywiście warunek unikalne nazwisko wiec niestety Nowak czy Kowalski odpada.
  14. Jak to jest jednoosobowa działalność to zwyczajnie jan-kowalski.pl albo kowalski-remonty.pl - nazwa ma zapamiętać 5 latanie dziecko i 70 letni emeryt ja mu ja podasz przez telefon albo mu mignie twój samochód na drodze.
  15. Wszystko to wygląda niby optymistycznie ale bądźmy ostrożni bo skończy się to tym że bedziemy pytać AI jak się drzwi otwiera albo co gorsza logicznie definiuje zło i dobro. Nie wspominam tu że istnieje niebezpieczeństwo ze ktoś będzie latał z goglami które mu całą rzeczywistość przerobi na porno - tego pewnie nie unikniemy. Wspomaganie jest OK ale nie wyręczanie we wszystkim. Należy się do tego nastawić jak artysta do dłuta i młotka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności