Jump to content

Grey Ronin

Forumowicze
  • Content Count

    567
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Grey Ronin last won the day on January 4

Grey Ronin had the most liked content!

Community Reputation

111 Excellent

Profile Information

  • Interests
    𝘐 𝘢𝘮 𝘢 𝘎𝘳𝘢𝘺 𝘮𝘢𝘯 𝘪𝘯 𝘢 𝘨𝘳𝘢𝘺 𝘸𝘰𝘳𝘭𝘥 - 𝘣𝘦𝘵𝘸𝘦𝘦𝘯 𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘢𝘳𝘬𝘯𝘦𝘴𝘴

Recent Profile Visitors

3,723 profile views
  1. Nie. Piszesz po prosu ze obsługujesz klientów z Warszawy Na stronie tworzysz coś takiego twojadoena.pl/fraza-kluczowa-warszawa z bardzo ładną gramatycznie i merytorycznie treścią tz by to się dało czytać a nie było nachalna nowo mową wyłącznie dla robota Google. . Zakładam ze to firma usługowa i Wizytówkę Google masz dobrze zrobioną.
  2. Łopatologicznie Wujek odwiedza cię i umieszcza na swoje liście Nie chcesz być na liście wujka Blokujesz wujka Wujek nie wie ze nie chcesz być na jego liście bo go zablokowałeś. Wujek będzie cię dalej wyświetlał na swoje liście z informacją ze zamknąłeś mu drzwi i nie wie co dalej ma robić.
  3. Na to jest prosty patent który wato przetestować slowo-kluczowe.pl/slowokluczowe lub slowokluczowe.pl/slowo-kluczowe Albo tworzysz stronę z treścią albo przekierowujesz URL na główną
  4. Chyba nic się nie obroniło w urzędach prócz sławnej p҉o҉c҉z҉t҉y҉ ҉k҉w҉i҉a҉t҉o҉w҉e҉j҉
  5. Jest masa rozwiązań. Zakradając że odginana treść to akapit czy akapity (paragraf) władowujesz treść do tabelki dajesz znacznik cytatu dla treści powielanej <blockquote>Cytowany tekst</blockquote> przeredagowujesz akapity (paragrafy) na listing. Z reguły każdą informację się wypunktować jak się chce ostateczne rozwiązanie jak treść to definicja i jest związana z jakimś pojęciem - korzystasz z <abbr> - treść "rozwinięcia akronimu" jest całkowicie ukrywana <abbr title="(od ang. search engine optimization) – działania służące optymalizacji, zwię
  6. W obecnych czasach to szukam takiego maila do Google i człowiek odpowiedzialnego za polskie wizytówki Google który siedzi gdzieś w Irlandii, Grenlandii albo na łonie Abrahama. Napisałem już robotowi ładną wiązankę "miłosną" ale cisza
  7. Ja używam LibreOffice Jak to wynika z jakiegoś błędnego ustawienia to spróbuj zwyczajnie odinstalować i ponownie zainstalować albo przywrócić ustawienia domyślne.
  8. Link Redirect Trace™ https://smart.linkresearchtools.com/seo-tools/link-redirect-trace-extension
  9. Pod warunkiem ze zdjęcie nie jest hotlinkowane
  10. Opinie pagespeed są wiążące dla Google a masz być szybki dla robota Google a nie jakiegoś gtmetrix Nie wnikam szczegółowo w tematy techniczne. Strona jest kolorystycznie i pod kontem doboru wielkości frontów nieładna i nieprawidłowa. Nie powinno być tyle białego a w stopce masz maciupeńkie czcionki szare na czarnym tle. https://wave.webaim.org/report#/https%3A%2F%2Fbloomspl.com%2F Nie stosuje się białego bez żadnych lekkich domieszek a w stopce dla kontrastu masz czarny. Od tego oczy bolą. Dobór estetycznych i odpowiednio proporcjonalnych fonów tez ma znaczenie a twoja strona nie
  11. OCR robota Google jest na dość dobrym poziomie. Jak miałeś na tych plikach napisy to ci wywala błąd. Olej temat. Chyba ze ci zależy na wyszukiwarce grafik.
  12. Obecnie nie ma nic co by ci wskazało jednoznacznie czy strona jest wartościowa, ile wartościowa czy ile bezwartościowa. Jak masz czas i chęci zestawiać sobie cyferki to masz cztery wróżki z darmowymi szklanymi kulami Alexa Rank SimilarWeb Moz Domain Authority Ahrefs Domain Rating (DR) To są cyferki które w jakimś stopniu pokazują wartość strony dla Google a w jakim są jedynie wróżbą na zasadzie lustereczko powiedz przecie czy strona jest najładniejsza dla Google.
  13. Nie powołuj się na rękojmię w przypadku SEO i wyników organicznych. Nie tedy droga. My uprawiamy czysty hazard i gramy z algorytmem Google. Nie znamy nawet sztywnych zasad tej gry a jedynie wytyczne, wskazówki i wnioski z testów. Co gorsza zasady gry się stale zmieniają i nawet jak ktoś coś przetestował to za 5 minut będzie myk i labirynt zmieni sufity, podłogi i ściany i mapę możesz wrzucić do kosza. Pozycjonowanie to taka sztuka balansująca pomiędzy nie szkodzić a skutecznie działać i jako przeciętny doktor kapłan SEO nie gwarantuję ci uzdrowienia ani zbawienia twojej strony.
  14. Chodziło ci pewnie o coś takiego jak blog firmowy, social media, Google moja firma itp działania odnośnie treści. Nie wiem jak masz przyrost nowych produktów na miesiąc bo jak duży typu 100 - 200 to rozumiem że tej osoby która zajmuje się opisami produktów nie będziesz obciążał. Moim zdaniem nie ważne kto będzie pisał jakiekolwiek treści i tak musisz mieć SEO-wca który opracuje koncepcje tematów i treści żeby całość miała ręce i nogi a nie każdy sobie rzepkę skrobie.
  15. https://netpeaksoftware.com/blog/netpeak-spider-checker-are-now-free Nie ma limitów URL. Jest to dobry zamiennik dla tych co nie mają płatnej Wrzeszczącej Żaby Prawie wszystko za darmo z wyjątkiem: eksportowanie raportów kopiowanie danych filtrowanie wyników zapisywanie projektów No cóż darowanemu się w zęby nie patrzy.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy