Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 12.11.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Podrzucisz ten fragment? Mogło chodzić o coś innego, a konkretnie o tzw. SERP CTR. Jak zalogujesz się do GSC, to zobaczysz wykresy i tabele z danymi o: liczbie wyświetleń; liczbie kliknięć; śr. CTR; śr. pozycji. Google nawet nie potrzebuje od Ciebie, żebyś korzystał z GSC, bo ma dostęp do tych danych dla wszystkich stron w ich wynikach wyszukiwania. Nie podrzucę niezbitych dowodów na to, że SERP CTR ma wpływ na ranking. Natomiast dla mnie takim pośrednim dowodem/potwierdzeniem jest to, że co jakiś czas Google informuje wprost, że np. testowało pewną opcję, a potem na podstawie aktywności internautów decydowało o jej wprowadzeniu bądź zaniechaniu prac nad nią. Ja to rozumiem jako aktywność w postaci klikania w wyniki w SERPie i ewentualnie szybkie powroty do nich, jeśli użytkownik nie uznał strony za wartościowej. Nie przekonuje mnie argument o wykorzystywaniu danych z GA do ustalania rankingu. Moim zdaniem (podkreślam, że to tylko moja opinia) Google nie może bazować na danych, które udostępnia im tylko część serwisów.
    2 punkty
  2. Ok, pomysł wydaje się dobry na mały test ale metodologicznie to trochę dziurawe sito. Zmienne - jeśli dowalasz linki i jednocześnie optymalizujesz treści, to wynik nie jest jednoznaczny Nie wiesz czy skok z 20 na 7 pozycje to zasługa katalogów, czy po prostu Google doceniło content. Żeby test był wiarygodny, musiałbyś najpierw zrobić content, odczekać pewien czas bez linkowania i dopiero wtedy odpalić katalogi Konkurencja i skala - inaczej wbija się frazę w mieście 50k mieszkańców, a inaczej w 500k Przy małej konkurencji nawet sama optymalizacja techniczna potrafi wbić w TOP10 bez żadnego linka Czy konkurencja ma w ogóle jakiekolwiek linki, czy są tam z zasiedzenia? Lokalność vs linki - katalogi działają pewnie bardziej jako cytowania NAP niż jako przekazanie mocy czyli NAP'y działają głównie dlatego, że potwierdzają dane firmy, a to buduje zaufanie ale niekoniecznie jest "link buildingiem" Sprawdzałeś czy wzrosty korelują z poprawą widoczności w mapach Google (GMF), czy tylko w organicu? Katalogi mają to do siebie, że często wylatują z indeksu albo tracą moc po apdejtach Monitorujesz indeksację tych wpisów? bo "złota lista" dzisiaj, za rok może okazać się tylko farmą spamu Ogólnie trzymam kciuki, bo chętnie poznam więcej szczegółów. Póki co, trudno tak naprawdę powiedzieć co zadziałało w twoim przypadku
    1 punkt
  3. Mogę przygotować dokumentację, żeby chętni mogli sobie ogarnąć nowe silniki.
    1 punkt
  4. Witajcie, chciałbym się podzielić moim nowym ebookiem, jest na razie darmowy, ale trzeba wejść na mój blog, bo tam tylko podaję hasło do ebooka, jest też tam link do pobrania. To esencja wiedzy i doświadczenia, w sumie nie ważne na jakim jesteś poziomie SEO, ten ebook dostarczy Ci nowego spojrzenia na SEO. Jeśli jesteś zainteresowany, odsyłam na moment do bloga: http://xn--okazwoka-bpb.pl/index.php/2025/10/28/ebook-pozycjonowanie-seo/ I zapraszam do pisania tutaj opinii, być może wtedy pojawi się odświeżona wersja z naniesionymi sugestiami. Zapraszam!
    1 punkt
  5. Omg... już czytaniem spisu treści można się zmęczyć Czytałem spis, znalazłem nawet błąd re=canonical. To porządna dawka materiału
    1 punkt
  6. @frajer Jeśli user znajdzie twoją stronę w google.com i kliknie, to Google wie o tym ale co user robi dalej na twojej stronie nie wie, bo nie ma jak tego realnie śledzić
    1 punkt
  7. skąd masz ten wynik czyli na podstawie jakich danych ten wynik został Ci przedstawiony? I dzięki czyjej pracy ten wynik masz? Prawda, że seo+content? PRAWDA?
    1 punkt
  8. SEO, czyli działania mające na celu zwiększanie pozycji w wyszukiwarkach, ruchu i konwersji, nie skończyły się — i nie skończą. SEO ewoluuje razem z serwisami, technologiami oraz preferencjami użytkowników. Po prostu dziś nie wygląda to już tak, jak kiedyś: kupowało się spamiarkę, bazę, robiło się projekt, wciskało się „start” — i miało się jakieś tam TOP-y. Obecnie linki wciąż są kluczowym elementem algorytmów. Powiem więcej — wraz z rozwojem AI unikalny content nie jest już tak istotny, jak jeszcze kilka lat temu. SEO nadal istnieje i nadal przynosi pozytywne rezultaty, ale dziś stało się udziałem nielicznych. Dlaczego? Bo działania te nie ograniczają się już tylko do spamowania linkami, ale obejmują wiele różnych czynności, które trzeba dobrze przemyśleć, przetestować i wybrać skuteczne sposoby łączenia wielu technik i źródeł.
    1 punkt
  9. "SEO to nie tylko Google" nabiera nowego wymiaru
    1 punkt
  10. To nie koniec SEO, teraz SEO będzie walczyć o tą połowę tortu która została.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności