Jump to content

Lexy

Forumowicze
  • Content Count

    3,747
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Lexy last won the day on June 2 2019

Lexy had the most liked content!

Community Reputation

369 Excellent

About Lexy

  • Rank
    Addicted to SEO
  • Birthday 01/28/1982

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.lexy.com.pl/blog/
  • Twitter
    https://twitter.com/Lexy_82

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Olsztyn

Recent Profile Visitors

27,166 profile views
  1. W ramach Black Week (23-30 listopada 2020 r.) przygotowałam promocje cenowe na wszystkie kursy pozycjonowania do 30%: - Kurs SEO dla początkujących (głównie dla stron firmowych): https://www.lexy.com.pl/blog/produkt/kurs-pozycjonowania-dla-poczatkujacych za 144 zł zamiast 180 zł; - Kurs SEO dla średnio zaawansowanych (dot. serwisów e-commerce i blogów): https://www.lexy.com.pl/blog/produkt/kurs-pozycjonowania-dla-srednio-zaawansowanych za 176 zł zamiast 220 zł; - Pakiet kursów SEO (2 powyższe): https://www.lexy.com.pl/blog/produkt/pakiet-kursow-pozycjonowania za 230 zł zamiast 2
  2. Skoro współpracujesz już z jakąś firmą, to na pewno najlepiej zacząć od rozmowy z nią. Jeśli nie będzie chciała/mogła dostarczyć więcej tekstów, to może przygotować ogólne zalecenia lub tematy do zlecenia copywriterowi. Wtedy działania będą spójne.
  3. Oj, już sporo po zakończeniu promocji. W tej chwili kupony promocyjne są dostępne dla niektórych użytkowników SeoStation w zależności od ich stażu.
  4. Odświeżam temat ze względu na uruchomienie promocji wakacyjnej również w tym roku. Dotyczy ona wszystkich kursów SEO i ebooków dostępnych na stronie https://www.lexy.com.pl/blog/sklep Promocja obowiązuje przez cały sierpień 2020 r. i przez ten czas ceny są obniżone o 30%.
  5. W All in One SEO Pack jest dostępna jest sekcja "Weryfikacja Webmaster" i tam są pola, w których możesz wpisać kody weryfikacyjne z różnych narzędzi. Niżej jest pole na kod UA-... przy czym jeśli masz podpięty GA do tych stron, to nie potrzebujesz dodatkowego kodu GSC, ponieważ jedną z metod weryfikacji własności strony jest zamieszczenie na niej swojego kodu GA.
  6. Ten miesiąc rozpoczęliśmy od akcji promocyjnej, która potrwa od 1 do 7 czerwca 2020 r. Do KAŻDEGO zamówionego pakietu SeoStation dodawany będzie "Słownik pojęć SEO (ang<->pol)" w wersji PDF. Zawiera on tłumaczenie ok. 500 haseł branżowych i przyda się szczególnie podczas lektury anglojęzycznych artykułów. Dodatkowo, w zależności od wartości zamówienia, przekażemy: "SEO Case Study - zestaw 9 przykładów z życia wziętych" - dotyczy zamówień między 150 a 350 zł; "SEO Case Study..." LUB świeżo zaktualizowane szkolenie "Zarabiaj na audytach SEO" - dotyczy
  7. W dniu 1 maja 2020 r. wyszła aktualizacja szkolenia "Zarabiaj na audytach SEO". Materiał składa się z: 74-stronicowej instrukcji; 9 arkuszy z tabelami do przeprowadzenia oceny analizowanych czynników (arkusze w wersji polskiej oraz angielskiej); szablon audytu; 3 okładki do wykorzystania. Przy okazji aktualizacji uruchomiłam promocję podzieloną na 2 etapy: 50% taniej dla 10 pierwszych zamówień; 30% taniej dla pozostałych zamówień złożonych do zakończenia promocji, czyli do dnia 24 maja 2020 r. Link do zamówienia: https://www.lexy.com.
  8. Jeśli strona stoi na WordPressie, to do wyboru jest sporo wtyczek do szukania błędnych linków. Szukaj na stronach https://wordpress.org/plugins/search/404/ i https://wordpress.org/plugins/search/broken+link/ Masz też Xenu: http://home.snafu.de/tilman/xenulink.html i oczywiście wspomnianego Screaming Froga.
  9. Jeszcze do końca sierpnia obowiązuje promocja -30% na kursy. Na materiały, których nie wymieniłam w pierwszym poście, też ustawiłam drobne obniżki cen. Adres sklepu ze wszystkimi produktami: https://www.lexy.com.pl/blog/sklep
  10. Dałeś zbyt ogólne pytanie. Napisz kilka słów na temat sklepu, a w szczególności o branży, w jakiej chcesz zacząć działać. Czy masz już jakiekolwiek doświadczenie w działaniach marketingowych? Co do SEO, optymalizacja sklepu to jedno, ale do uzyskania efektów niezbędne są systematyczne i intensywne działania z zakresu link buidlingi połączonego czasem z typowymi działaniami promocyjnymi.
  11. Trochę złe podejście. Blog wykorzystuje się głównie pod long-taila ze względu na to, że jest najlepszym miejscem na zamieszczenie obszernych treści zawierających wiele odmian najważniejszych słów kluczowych, ich synonimy itp. Pod 1-2 popularne słowa optymalizuje się najwyższą strukturę strony, czyli stronę główną albo kategorie. Natomiast blog powinieneś wykorzystać do fraz składających się nawet z 4-5 słów, np. w formie pytań jakie internauci często wpisują w Google. Pamiętaj, że pomimo iż treści mogą być obszerne, to jednak wpisy są podlinkowane słabiej niż wyższa, ważniejsza struktura i dla
  12. W związku ze świeżą aktualizacją prowadzonych przeze mnie kursów pozycjonowania online, przygotowałam następujący harmonogram promocji: -50% od dzisiaj do 7 lipca br.; -40% od 8 do 31 lipca br.; -30% od 1 do 31 sierpnia br. Promocje dotyczą następujących materiałów: kurs pozycjonowania dla początkujących [PDF + EPUB + MOBI] zaktualizowany 25 czerwca 2019 r.: https://www.lexy.com.pl/blog/produkt/kurs-pozycjonowania-dla-poczatkujacych kurs pozycjonowania dla średnio zaawansowanych [PDF] zaktualizowany 3 lipca 2019 r.: https://www.lexy.com.pl/blog/produkt/
  13. Nie, nie powinno być żadnych łańcuchów przekierowań. Prawdopodobnie masz albo nieaktualne linki wewnętrzne, albo nieprawidłowo ustawione przekierowania, przez które np. najpierw przekierowujesz z http://domena.pl na http://www.domena.pl, potem dopiero na wersję z HTTPS, ewentualnie w międzyczasie są jeszcze jakieś przekierowania wynikające z dawnej zmiany struktury adresów URL. Możesz wkleić tutaj wszystkie 4 przekierowania? To jednak dużo.
  14. Odsyłam do wpisu https://sprawnymarketing.pl/seo-checklista-po-wdrozeniu-ssl/ Jest tam wszystko po kolei wyjaśnione łącznie z odesłaniem do narzędzia umożliwiającego sprawdzenie łańcuchów przekierowań, sprawdzeniem czy faktycznie połączenie jest w pełni bezpieczne (często zostają jakieś obrazki albo pliki w HTTP) itp. W skrócie, wszędzie powinieneś korzystać tylko z jednego formatu adresu, czyli z HTTPS i albo z, albo bez www w zależności od tego, jak ustalisz. Jedynie w GSC nie ma możliwości wskazania "preferowanej domeny" w postaci tej z HTTPS (wybierasz ją jedynie pomi
  15. Zweryfikuj w pierwszej kolejności, czy faktycznie na tych stronach masz ustawiony noindex (lub none). Komunikat jest właśnie po to, abyś mógł szybko zareagować na ewentualne błędy na stronie. Jeśli pozostaną na nie, z czasem Google zacznie je usuwać z indeksu.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy