Skocz do zawartości

Korpo

Forumowicze
  • Postów

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

666 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Korpo

  1. regularnym, tylko kwestia taka czy musiał bym jakieś pełnomocnictwo uzyskać abym mógł obsługiwać konto bankowe
  2. chyba nie do końca i trzeba płacić zus Ja obsługiwać bym miał sprzedaż, a mój ojciec zajmował by się produkcją, on by otworzył działalność JDG i jeśli miałbym mu pomagać w sposób ciągły przy obsłudze zamówień, to pewnie musiał by mnie zarejestrować i płacić ZUS? tylko pytanie czy trzeba by było jakieś pełnomocnictwo do jego konta firmowego?
  3. Mam takie pytanie. Czy w jednoosobowej działalności mógłbym obsługiwać zamówienia w firmie ojca? Czy musiał by mnie zatrudnić i płacić za mnie ZUS? kwestia jest jeszcze taka, czy ja jako pracownik mógłbym się logować na konto firmowe? czy trzeba by było jakieś pełnomocnictwo ?
  4. z jednej skrzynki mojej mailowej mogę wysłać maila na wp i dochodzi ale z wp już nie dochodzi z kolei na drugiej skrzynce mogę wysłać maila z wp i dochodzi a ze swojej skrzynki jak wysyłam to nie dochodzi na wp
  5. Dałem im dane te: https://pomoc.wp.pl/jak-skonfigurowac-program-pocztowy Odpisali: You're currently providing us with settings which could be used in case you're using their email services. Could you please clarify what is your ultimate goal as this is not related in any way to the issue you're experiencing? Looking forward to hearing from you. Co im odpowiedzieć ?
  6. A więc dostałem odpowiedź taką: W takiej sytuacji sugerujemy zalogować się do poczty z poziomu przeglądarki, wejść w zakładkę: Opcje, następnie na samym dole wyłączyć, a następnie ponownie włączyć wybrane przez siebie zgody, poprzez przesunięcie suwaka na aktywne: Włącz. W kolejnym kroku należy się wylogować i zalogować ponownie. Następnie proszę przejść weryfikację, która pokazuje się przy utworzeniu nowego maila. Jeżeli powyższa weryfikacja nie pojawi się to zalecamy wysłanie testowego maila od siebie do siebie. Po wykonaniu tego kroku proszę ponownie skonfigurować swój program pocztowy zgodnie z wybranym protokołem i instrukcjami ze strony https://pomoc.wp.pl/jak-skonfigurowac-program-pocztowy https://pomoc.o2.pl/jak-skonfigurowac-program-pocztowy To wszedłem w zakładkę opcje i piszą że na samym dole wyłączyć, a następnie ponownie włączyć zgody, tylko ja ich nie miałem włączonych więc nie wiem czego napisali żeby wyłączyć, no ale włączyłem Wylogowałem się i zalogowałem ponowne, weryfikacja mi się nie pokazała przy tworzeniu nowego maila, więc wysłałem testowego maila od siebie do siebie. Teraz nie wiem gdzie skonfigurować swój program pocztowy zgodnie z wybranym protokołem i instrukcjami ze strony https://pomoc.wp.pl/jak-skonfigurowac-program-pocztowy https://pomoc.o2.pl/jak-skonfigurowac-program-pocztowy Coś mi się wydaje że to lipa z tym jest, bo przecież użytkownicy poczty wp nie będą majstrować przy swoich skrzynkach... Jak to skonfigurować na swojej poczcie? bo jak skonfiguruje to może do innych operatorów maili nie będzie działać? Support może by to zmienił ? tylko jak napisać? @phillix @jimmi @SzlafRock @Mion
  7. napisałem do supportu to co mi wp odpisało i zobaczymy czy mi dadzą te logi problem u mnie jest brak angielskiego i dla tego trudniej jest...
  8. a te zwrotki gdzie są ?
  9. tylko jak to sprawdzić nie wiem czy wiesz o co mi chodzi ale to chyba ja tym dysponuje ?
  10. @SzlafRock @jimmi @Mion Napisałem do wp, odpisali mi tak: Dzień dobry, dziękujemy za kontakt z zespołem Postmaster. W takim przypadku uprzejmie prosimy o przesłanie pełnych logów transmisji, które będą zawierały odpowiedzi od naszych serwerów MX, wskazujących na przyczynę odrzucenia wiadomości po stronie naszych serwerów. Dodatkowo proszę o podanie pełnych logów transmisji SMTP z serwerem WP wraz z odpowiedziami od serwera WP. Informacjami tymi dysponuje administrator serwera, z którego wysyłane są wiadomości. Wówczas będziemy w stanie przeanalizować zaistniałą sytuację i udzielić konkretnej odpowiedzi. I jak to zdobyć co mam zrobić ?
  11. ale on się nie zajmuje tym tak czytam
  12. support ich ustawić nie może ?
  13. @jimmi nie wiem jak i gdzie
  14. a w tej firmie tylko na drugim koncie z innym mailem mogę wysłać maila na wp tylko już z wp nie mogę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności