Jump to content

Tomasz11

Forumowicze
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok, trzymajmy się tego przykładu, powiedzmy, że rozgryłem niszę która za kilka miesięcy będzie coraz popularniejsza (nie chodzi mi teraz o te rowery), niech będzie to "orkiestra podwodna", kupuję domenę orkiestrapodwodna.pl i chcę sprzedawać jej utwory - niech będzie ich 30. Mam pół roku na odpalenie sprzedaży. Mam tekst po 5-10 tys znaków o każdym z 30 utworów, które będę sprzedawał. I tu proszę o poradę. Czy: 1. Czy za pół roku, więcej ruchu z Google pozyskam (nie sprzedaży) jeśli utworzę 30 kategorii i do każdej kategorii dodam artykuł na temat tego utworu (np. na górze, a poniże
  2. dzięki za odpowiedź wprost i szybkość "jest za cienka na tą branżę." - abstrahując od tej konkretnej branży, czy w branżach (raczej niszach) gdzie konkurencja w Google jest mała a nawet żadna, a rozpoznałem przypadkiem 2 takie, to czy taka "strategia" dawałaby efekty? A jeśli tak, czy wówczas wstawiać treści do kategorii czy wpisów?
  3. Ze sprzedażą będę mógł ruszyć za kilka miesięcy, więc założyłem (może błędnie, więc prośba o podpowiedź?), że do tego czasu warto napisać treści - owe 25-30 artykułów/wpisów kategorii oraz kilkadziesiąt kolejnych artykułów "blogowych" na temat rowerów. Czy takie założenie jest błędne? Inaczej, czy w sklepie online lepiej jest mieć kilkadziesiąt publikacji powiązanych z tym co sprzedaje, czy lepiej ich nie mieć i dlaczego?
  4. cześć Chcę założyć sklep z różnymi rowerami. Będzie w nim około 25-30 kategorii rowerów (np. dziecięce, górale, kolarzówki itd). Na tym etapie strona nie jest jeszcze gotowa, za to mam gotowe już wpisy o tych wszystkich kategoriach. Mają po kilka tysięcy znaków, dobrze dobrane słowa kluczowe itd. Początkowo myślałem, żeby zrobić zakładkę blog, ale teraz zastanawiam się, czy nie lepsze byłoby dodanie tych treści do tych kategorii. W praktyce pewnie wyglądałoby to tak, że byłaby strona główna i te powiedzmy 25 kategorii (podstron). Czy ma sens, żeby każda podstrona (czy
  5. A może lepszym pomysłem jest zmiana treści na tej stronie na zasadzie "podana treść jest nieaktualna, ale zobacz wpisy dotyczące innych ofert" - i tutaj byłyby 4-5 streszczeń artykułów o innych podobnych produktach oraz w każdym akapicie link do konkretnego artykułu.
  6. Cześć. Mam na jednej z moich stron, artykuły sponsorowane publikowane na 2 lata. Czy jeśli dany artykuł nie może być już dłużej publikowany (klient nie opłacił przedłużenia publikacji) to czy mogę z tego artykułu przekierować za pomocą 301 do listy wszystkich artykułów w tej kategorii wpisów? Lub np. na stronę główną? Czy takie praktyki grożą sankcjami, banami? Czyli ktoś w Google szuka konkretnej treści, klika, ale ja kieruję go na inną podstronę to dla Google ok? Tak się robi?
  7. Właśnie. Sam czasem trafiam na strony, np. historyczne robione kilkanaście lat temu, nieresponsywne, ale pod względem treści o kilka długości przed aktualnymi wpsiami na blogach (które pisać może każdy, nie tylko np. dr historii). dzięki Zgred
  8. dzięki za podpowiedź, sprawdziłem tak jak pisałeś i to jest w każdym pzypadku ten sam błąd - "Problem z: LCP – czas przekroczył 4 s (urządzenia mobilne)". Sprawa jest grubsza bo mam szablon, który spowalnia stronę i "z marszu" nie jestem w sanie tego poprawić. Czy jeśli to tak zostanie, to są jakieś konsekwencje? Kontent mam specjalistyczny na stronie i wiem że czytelnicy odczekają nawet pow., 5 sekund żeby przeczytać, ale czy będzia jakaś "kara" od Google (w tym np. nie pokazywanie lub obniżenie pozycji w wynikach)?
  9. Cześć, w panelu Serach Console pojawił mi się komunikat "121 adresów URL słabej jakości". Wcześniej takich komunikatów nie miałem. Co oznacza taki status i jak zmienić "adresy URL o słabiej jakość" na adresy o prawidłowej jakości, jeśli z tego co wiem url w pozycjonwaniu nie powinno się zmianiać? Będę wdzięczny za nakierowanie
  10. Cześć. Czy możecie podpowiedzieć jak będzie jeśli teraz założę sobie stronę na kombajnie typu Wix czy mfirma.eu dodam masę swoich treści, strona będzie w miarę dobrze spozycjonowana, a później zechcę przenieść ją na jakiś szablon Wordpress? Czyli także zmiana hostingu ale z zachowaniem domeny. Czy to pogorszy dotychczasową widoczność w Google?
  11. cześć Mam dwa pytania. Czy zaobserwowaliście jakiś wpływ, zmiany po wpięciu kodów html progamu partnerskiego Ceneo na swoje strony (oczywiście pytanie do osób które z tego korzystają)? Druge pytanie - jak oceniacie ten program? Czy przekłada się kasowo lepiej na 1000 odsłon np. w porównaniu z adsense?
  12. ok, dziękuję Wam wszystkim. To już wiem co robić (w weekend... - pisać artykuł). Macie jakiś dobry poradnik (prosty) jak w Wordpress ustawić 301?
  13. To jeśli dobrze rozumiem dla mnie najlepsze jest rozwiązanie z 301? Nie chcę żeby stary artykuł był dostępny, ale chcę żeby przeszła na niego "siła" z wyszukiwań i kirowała na nowy artykuł. Do tego słyży 301? I pytanie czy pod tym nowym adresem - czyli w nowym artykule - mogę wykorzystać większość treściu ze starego artykułu? Tak jak pisałem nie mogę już pisać o firmie, z którą współpraca się skończyła, ale reszta kontentu jest "poradnikowa" więc chciałbym to wykorzystać? Tu nie będzie duplicate content dla google?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy