Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/01/2020 in all areas

  1. 8 points
    Powiem tak, facet robił mi meble i rogadaliśmy sie. Okazało się, że własnie podpisał z jedna z firm umowę na 3 lata w sumie to ok 7k zł netto. Ogólnie totalna paranoja. Zadzwonił do nich i powiedział, że ja jestem jego wspólnikiem i mam parę pytań. Słuchajcie nie mogłem tego nagrać bo przestali by zemną gadać ( muszę poinformować) ale to co usłyszałem to normalnie szok. Będzie o tej firmie za niedługo "głośno" myślę, bo przesadzają w setki raz. Tyle bzdur jakie ja usłyszałem za te 10 min jeszcze nie słyszałem w tak krótkim czasie. Najlepsze z nich domeny kosztują rejestracja/przedłużenie 180 zł bo to i tak najlepsza cena, na pytanie czemu powiedzieli mi otworzyć stronę aftermarket i zobaczyć po ile tam kosztują domeny ( tam wyświetlają się domeny i ceny z giełdy domen :D). Dla jego strony zarejestrowali domenę taka : słowo-kluczowe-slowo-miasto.pl w sumie ponad 20 znaków i oczywiście nie byla zajęta. Nie wiedza co to NASK ( myślle, że udają) i w ogóle to ja sam sobie wymyśliłem taką organizację. Indeksowanie statycznej strony www przez Google zazwyczaj trwa pól roku-rok. Na pytanie czemu strony nie ma wynikach wyszukiwania nawet na bardzo łatwe frazy, odpowiedzieli ze muszę wpisać w Google- fraza site:domena.pl i zobaczyć , ze strona jest wysoko w Google. Na pytanie czemu certyfikat darmowy kosztuje 300 zł rocznie, odpowiedzieli ze to płata za instalacje, ale czemu nie jednorazowa odpowiedzieli że tak wszyscy robią :D. Nie mam czasu Wam opisać wszystkie bzdury . Co najbardziej ciekawe później odwonili do tego stolarza i powiedzieli, że nie chcą więcej zemną rozmawiać bo ja nie znam się i naczytałem się bzdur w internecie.
  2. 6 points
    Wpisujemy promocje nie tylko związane z SEO ale ogólnie przydające się w życiu zawodowym i prywatnym. Proszę nie podawać promocji związanych z jedzeniem i zwykłymi zakupami.. Akademia MOZ wszystkie kursy za darmo do 31 Maja https://academy.moz.com/ kod promocyjny wegotthis
  3. 6 points
    Nie musisz. Sam nagrywam praktycznie każdą rozmowę przeprowadzoną z Klientem, czasami do celów edukacyjnych, czasami negocjacyjnych. Jeśli nagrywasz rozmowę, w której uczestniczysz obowiązuje Cię jedynie art. 23 k.c, który mówi o naruszaniu dóbr osobistych. Według mojego prawnika nagrywanie rozmowy np. w celach dowodowych nie nosi znamion takiego naruszenia.
  4. 6 points
    Jeszcze jedno - nie piszcie dla osób, które obniżyły ceny. Macie na pewno swoich stałych zleceniodawców, z których ofert chętnie korzystacie. Jeśli będzie pisać za mniejsze pieniądze, oznaczać to będzie, że godzicie się na tę jawną niesprawiedliwość. Nie pisać za głodowe stawki. Trochę godności, ludziska. Jeśli będziecie to robić, nic się nie zmieni. I pisać do zleceniodawców wiadomości prywatne o rezygnacji z usług i logicznym uzasadnieniem. Z zapytaniem — z czego wynika spadek ceny. Niech się chwilę zastanowią, a ogłoszenia wiszą niezrealizowane. Inaczej nic się nie zmieni. GC dało im do ręki narzędzie, z którego chętnie korzystają. Ale my nie musimy się na to godzić.
  5. 6 points
    To jest to o czym pisałem wcześniej - dopóki my sami nie zaczniemy wyżej się cenić to nikt nam więcej nie zapłaci.
  6. 5 points
    Dla blogerów pstrykających fotki, kurs za darmo (Poziom: Podstawowy) z kodem fly4free https://strefakursow.pl/kursy/grafika/kurs_fotografia_krajobrazu.html Dużo zdrowia Wam życzę.
  7. 5 points
    Na MOCC czy Clas Central już teraz jest ponad 500 darmowych kursów, nawet takie z Harvardu https://www.classcentral.com/ https://www.mooc.org/ Jest np język programowania ale również dowiedzieć się wszystkiego o ciągu Fibonacciego Sam tam jestem Może niedługo i skończę studia na Harvardzie kto wie https://www.freecodecamp.org/news/ivy-league-free-online-courses-a0d7ae675869/?fbclid=IwAR20A-OLqJ2HkQObNCNVh_lFHTOfG7PxgMw5GEUH2OLkZkmX2sVLwtuPcLk Jakby kto lubił czytać a nie ma dostępu to https://wolnelektury.pl/ Macie kolejne kursy https://www.parp.gov.pl/component/site/site/kursy-online#kompetencje ino English https://www.coursera.org/ Pełno teraz tego za darmo
  8. 5 points
    Panie Pawle - z całym szacunkiem: WSZYSTKO ostatnio podrożało, włącznie z prądem, bez którego - niezależnie od wszystkiego - nie mamy jak realizować zleceń i może warto o tym i klientom przypominać. Założę się, że jeżeli zlecają nam teksty osoby, które same zarabiają na pisaniu i robią z nas podwykonawców, to uwzględniają w swoich cenach inflację. TANIOŚĆ TEŻ MA SWOJE GRANICE! I to z kolei będzie się spotykało z niezadowoleniem drugiej strony, czyli wykonawców. My też płacimy rachunki. Druga sprawa - może też warto napomknąć, czy też przypomnieć stałym / uświadomić nowym klientom, że jak zleca się tekst na konkretną liczbę znaków (a tak jest tu od zawsze), to właśnie za tyle znaków mamy płacone. Dlatego napisanie w zleceniu, że "tekst ma mieć MINIMUM daną liczbę znaków", a później ewentualny zwrot do poprawy, bo "temat można było lepiej rozwinąć i napisać dłuższy tekst" jest po prostu nie na miejscu. Klient dostaje tyle znaków, za ile płaci, ewentualnie + kilkadziesiąt, jeśli wymaga tego zakończenie tekstu (za które jednak dodatkowych groszy już nie dostajemy). No chyba, że wprowadzone zostaną widełki znakowe, a więc i wynagrodzeniowe - np: tekst na 1000 -1500 znaków (czyli nie mniej, niż 1000 i nie więcej, niż 1500) i cena albo też w pewnych widełkach (zależy, ile nam znaków wyjdzie) albo konkretna, ale taka, żeby nikt nie poczuł się pokrzywdzony, jeżeli dobije do maksimum znaków - czyli nie uzależniona sensu stricte od liczby znaków, a od zlecenia.
  9. 4 points
    Dokładnie, trzeba zablokować rejestrację i powinno na GC to już zostać zrobione dawno. Ustalić jakiś limit ile może być zarejestrowanych copy najwięcej, zagrozić usunięciem konta tym, którzy są zarejestrowani, a nic nie robią i ustalić limit np. 20 000 copy i ani jednego więcej. I dopiero dopuścić kolejnego jak ktoś usunie konto... A jeszcze jedno: Jeszcze za czasów pana Bartka było głośno o problemie związanym z rejestrowaniem przez jednego użytkownika wielu kont, na których rezerwował zlecenia po to, by w ten sposób rezerwować sobie kilka zleceń jednocześnie i jak kończył na głównym koncie pisać jedno, wchodził na kolejne i tam rezygnował ze zlecenia, po czym wracał na główne i je z powrotem sobie rezerwował i pisał. Czy ten problem został jakoś rozwiązany, bo coś ucichło, a może mieć wpływ na ilość zleceń?
  10. 4 points
    Ponieważ nie orientuje się czy platforma zmusza do brania zleceń copywriterów? Jeśli tak to jest problem, a jak nie to tak jak z ogłoszeniami i sprzedaży czegokolwiek... cena kosmiczna nikt nie kupuje i po problemie. Jak nie ma odzewu to zlecający będzie musiał coś z tym zrobić
  11. 4 points
    Wprowadzone zmiany nie zmienią złej praktyki, w której utwierdziliście już zlecających na GC poprzez wprowadzenie kategoryzacji, która zniszczyła stawki, zamiast je naprawiać. Oni już wiedzą, że mogą zapłacić mniej niż do tej pory, a i tak teksty im zejdą. Do klientów "oszczędnych" zlecających zawsze za grosze, dołączają teraz ci, którzy płacili przyzwoicie, ale pokazaliście im, że mogą płacić mniej i dostać ten sam produkt. Tego nie zmieni nawet usunięcie kategoryzacji - bo oni już mają świadomość, że nie muszą płacić więcej. Możemy jak widać przedstawiać kolejne przypadki niższych cen za teksty o identycznych wymaganiach jak wcześniej i nic to nie zmieni, bo klient jest ważniejszy od copy.
  12. 3 points
    Ja rozumiem, że każdy jest teraz w ciężkiej sytuacji, ale niektóre lamenty tutaj wywołują u mnie śmiech przez łzy. Prawie cały dzień pracuję przy komputerze i co jakiś czas odświeżam sobie GC. Zazwyczaj widzę "brak danych" przy liście zleceń, ale są też momenty, kiedy jest ich ok. 10 i to tych dobrze płatnych z tym, że znikają w kilka minut. Jestem w stanie więc uwierzyć, że ogólnie zleceń jest ponad 200 na dzień, tylko po prostu szybko znikają. Wiem, że wielu osobom moje słowa się nie spodobają, ale to jest początek kryzysu i zamiast narzekać, jakie to życie jest niesprawiedliwe, to lepiej spróbować jak najszybciej dopasować się do nowej rzeczywistości, bo będzie jeszcze gorzej... Też wolałabym, żeby było jak dawniej, też żyję teraz z oszczędności, ale naprawdę szkoda energii na rozpaczanie.
  13. 3 points
    Ogólnie nie ma potrzeby usuwać linków niskiej jakości bo każda ocena tych linków jest subiektywna. Po za tym masz śmieszne ilości linków, które w żaden sposób nie wpłyną negatywnie na stronę
  14. 3 points
    Nadchodzi koleja aktualizacja. Tym razem będzie kilka ważnych zmian. Przede wszystkim dojdzie galeria zdjęć bezpośrednio we WPisie. Dzięki temu wybieranie zdjęć i ikon do artykułów będzie o wiele łatwiejsze. Oczywiście do galerii można wczytać obrazy z dysku, pixabay lub z urli. Galeria ma podział na kategorie. Dodatkowo zostanie rozszerzona funkcja custom fields o pole typu obraz. Oprócz tego wiele zmian tak by zarządzanie stronami było przyjemniejsze. Aktualizacja będzie dostępna najpóźniej jutro. W kolejce czeka jeszcze wiele pomysłów do zrealizowania. Miedzy innymi podpięcie CPZ czyli CMS pod zaplecze. Na razie można go dodać jako WP.
  15. 3 points
    Dzień dobry, rzeczywiście podaż zleceń spada, a popyt na teksty wzrósł i w naturalny sposób to wpływa na cenę. Chcemy temu zaradzić, to co zrobimy w tym tygodniu to: kampania mailingowa do wszystkich odbiorców tego forum, żeby korzystali z GoodContent (to dobra grupa docelowa, choć większość zamówień to teksty SEO) przygotowaliśmy nowe funkcje dla klientów - czyli możliwość pobierania tekstów w formacie .DOC, a także grupy tekstów jako plik .ZIP i dodatkowo w formacie XML (dokładny opis wrzucę jutro) to oznacza, że dzięki wprowadzeniu kodów do tekstów i plików XML mamy ofertę dla ecommerce (sklepy internetowe) i będzie w najbliższych tygodniach do nich kierowali promocję GoodContent. Paweł Strykowski
  16. 3 points
    Ostatnio miałem taki telefon, że prawie padłem ze śmiechu, żałowałem, że tego nie mam nagranego. Ogólnie zadzwonił pewny siebie człowieczek, że on właśnie wpisuje mój sklep do Google, więc wystarczy, że im zapłacę, a oni to samo zrobią z super katalogami. Jak go wyśmiałem to mi zagroził, że jak nie chcę to on usuwa to co już zrobił i że mnie całkiem z Google usunie Końcówka rozmowy wyglądała tak: - to mam Pana usunąć?! - usuwaj Pan - to usuwam! i koniec rozmowy 🤣🤣
  17. 3 points
    Byłem w przychodni po receptę ... i sceny rodem z "Misia" ...Kolejka do wejścia na dworze. ...Ludzie w odstępie 3 metry... Wchodzenie po jednej osobie.... Zapisy do Lekarza o ile będzie przyjmował tylko telefonicznie ale najlepszy jest Koszyk na pełne dane personalne osób, które chcą receptę. ------------ Oczywiscie nie zamieszczam tego złośliwie, ale jako taki "czarny humor"
  18. 3 points
    W przerwie od wiadomości związanych z epidemią, i SEO może warto coś zobaczyć pozytywnego Twórca właściwie pierwszej dodawarki do katalogów czyli SEO Adder robi coś dobrego dla Szczecina, ratuje tak zwaną wieżę Bismarcka. https://wszczecinie.pl/aktualnosci,w_wiezy_bismarcka_powstanie_sala_bankietowa_i_apartament_na_wynajem_obiekt_bedzie_mial_nowego_wlasciciela_wideo,id-34163.html
  19. 3 points
    @pawelek Tak, czy inaczej uważa Pan, że to odpowiednie wynagrodzenie za tekst nawet średniej jakości? Doceniam, że zrobił Pan research w tej sprawie, jednak nadal nie zmienia to tego, że klient nie wie czego wymaga (czyli kategoryzacja średnio porządkuje sytuacje) i płaci żenujące do wymagań stawki, nawet, jeżeli teoretycznie podniósł je (pewnie przypadkowo) o kilka groszy. To dziwne, że jeśli Zleceniodawcy obniżają stawki, to o kilka złotych, natomiast jeśli łaskawie je podnoszą, to są to grosze, tak jak w tym przypadku
  20. 3 points
    Dzień dobry, temat kategoryzacji został wprowadzony na prośbę copywriterów i reklamodawców. Takie pomysły były zgłaszane do nas przez wiele kanałów (codziennie odbieramy kilkadziesiąt maili, z czego część dotyczy różnych pomysłów i usprawnień). Jeżeli ktoś ma merytoryczne uwagi do kategoryzacji to prosimy o kontakt na kontakt@goodcontent.pl. To co chcemy wprowadzić w kolejnej iteracji to dwie rzeczy: 1. Możliwość pobierania tekstów w formacie WORD, także grupowo (ZIP) - to ukłon w stronę reklamodawców. Dodatkowo chcemy dla ecommerce dodać możliwość pobrania treści w formie XML (użycie kodów treści, które wprowadziliśmy 3 tygodnie temu). 2. Chcemy dodać możliwość oznaczania przez copywriterów zleceń, które są: - zaniżone - źle opisane - nie pasujące do kateogorii - nieetyczne - niezgodne z prawem. Takie oznaczenie będzie powodowało (jeszcze myślimy o skali) naszą weryfikację. I jeżeli będzie uzasadnione to będziemy cofali (zawieszali) je. Jeżeli ktoś ma uwagi do tej funkcjonalności, to jest to najlepszy moment. Proszę zrozumieć że naszym celem nie jest zaniżanie stawek, ale podwyższanie. Wynika to z prostej matematyki - czym większa cena bazowa tym większa nasza prowizja. Aktualnie sytuacja jednak jest taka, że bardzo wiele firm próbuje optymalizować koszty (czasami bez uzasadnienia, ale to inny temat) kosztem usług zewnętrznych i pracowników. Jesteśmy przekonani, że to nie potrwa długo. Paweł Strykowski
  21. 3 points
    Dzień dobry, wprowadziliśmy kilka zmian do GoodContent, na które czekali copywriterzy i klienci: 1. Klient otrzymuje informacje o tym jaką stawkę płaci za 1000 znaków i to ile zarobi copywriter na rękę za 1000 znaków. Tak to widzi klient: "Dymek" z wyjaśnieniem skąd bierze się kwota wynagrodzenia dla copywritera: 2. Wprowadziliśmy blokadę anulacji zamówienia podczas pisania, nie będzie już sytuacji, że realizowane zamówienie zostanie anulowane w trakcie pisania. 3. Od teraz wszystkie uwagi wpisywane przez klienta, związane z odrzuconymi treściami oraz ocenami poniżej 5, muszą zawierać rzeczowy powód (odrzucenia, niższej oceny) oraz minimum 50 znaków. Wprowadzone zmiany mają na celu większą ochronę autorów tekstów i świadomość klientów jakie wynagrodzenie dostają. Po raz kolejny informujemy, że pracujemy na stałej marży - 17.5%. Dziękujemy za sugestię dotyczące zmian - te powyższe wynikają ze zgłoszeń copywriterów. W razie problemów, pytań, niejasności prosimy o maila na adres: kontakt@goodcontent.pl Paweł Strykowski CEO WhitePress & GoodContent
  22. 3 points
    To było do przewidzenia, że spadną. Dlatego od samego początku dziwiłam się osobom (copywriterom), którzy usilnie oczekiwali kategoryzacji tekstów. Teraz mają nauczkę. Btw. te teksty preclowe z wymaganiami na 1500-2000 zzs to śmiech przez łzy.
  23. 3 points
    Czekałem z niecierpliwością, aż pojawią się zlecenia od jednego z lepszych (dotychczas) kientów. Dzisiaj się pojawiły. Dotychczas stawka wynosiła 11,5 zł netto za tekst 2000 zzs. Dzisiaj stawka to 9,28 zł netto za tekst 2000 zzs. Wymagania zostały identyczne. Ale oczywiście - dzięki kategoryzacji copywriterom się znacznie poprawiło. Tak trzymać!
  24. 3 points
    Hmmm takiego komunikatu jeszcze nie widziałem:
  25. 3 points
    Szkoły, przedszkola zamykają Wam zapłeczówki w głowie
  26. 3 points
    Celna uwaga. Nawet dziś jeden z klientów ustawił zlecenie na 3500 zzs, a w opisie dodał niepozorny plusik. Dlaczego nie ustawił zlecenia na 4000 zzs w takim razie? To nie jest instytucja charytatywna.. Jak dotąd zmiany wyszły tak na dobre, że Klienci nadal mają problemy z określeniem, jakiego tekstu faktycznie potrzebują, a do tego dzięki nowemu cennikowi poobniżali sobie ceny (bo po co przepłacać). Oczywiście wszystko z myślą o nas ❤️ (przypomnę- średnio cena za 1000 zzs artykułu blogowego na platformie, czy tekstu średniej jakości to 2,90 zł za 1000 zzs) No ale skoro Klienci twierdzą, że będą wystawiać dobrze płatne zlecenia, jak te nisko płatne będą im schodzić, to nic mnie już w tej branży nie zdziwi Dziwne jest tylko to, że nie tylko nam powinno przecież zależeć na tym, żeby Zleceniodawcy podnieśli ceny, bo im wyższa stawka, tym wyższe zyski z prowizji od zleceń dla platformy, więc to nie tylko nasz zarobek. Wprowadźcie jeszcze giełdę, to zlecenia znikną zupełnie, bo Klienci, widząc, że ktoś wystawia teksty za gorsze (a jak wiemy, osób piszących za te głodowe stawki jest dużo), będą woleli kontaktować się z nimi w wiadomościach, bo będą wiedzieli, że ktoś poczuje się wyróżniony i za przysłowiową miskę ryżu zlecenie wykona. Drodzy Forumowicze, którzy piszecie także dla Klientów z zewnątrz- jak to jest, że podobno niektórzy nie podejmują w ogóle zleceń za mniej, niż 15 zł za 1000 zzs, a my mówimy tutaj o zleceniach, gdzie stawka to 3 zł? Bo skoro pisanie za mniej, niż 10 zł to psucie rynku, to w takim razie pisanie za 3 zł czym jest?
  27. 3 points
    W takim razie proszę się odnieść do tego zlecenia. Po przeliczeniu stawka na rękę za 1000 zzs to 93 gr xD. Pomijając już fakt, że typ kupuje opinie. Psuje to rynek i nie jest etyczne. Dlaczego takie zlecenia są publikowane? Pamiętaj, że w tym zamówieniu Klient oczekuje tekstów najwyższej jakości! - Opinie w kontekście serwisu / naprawy (część może być pozbawiona kontekstu) - Krótkie, zwięzłe, ale sensowne - Tylko pozytywne opinie - Poprawne gramatycznie, ortograficznie - Można angażować imiona męskie - Można angażować atuty: płatność kartą, szybki termin, wysoka kultura osobista, szybka realizacja, rezerwacja on-line, miła / sprawna obsługa klienta, fachowość, doświadczenie, profesjonalny sprzęt, faktura VAT po naprawie, bezpłatny dojazd, niska cena, dobre wyposażenie. - Można używać synonimizacji mocno zmieniającej zdanie (więcej niż 2 elementy). Dla wygody zrobiłem paczki po 100. W razie wątpliwości proszę o kontakt. Minimalna długość tekstu: 100 znaków ze spacjami Na konto otrzymasz: 8.11 zł/tekst Jeśli wystawiasz faktury: 9.39 zł netto/tekst Tekst synonimizowany: Nie Czas na napisanie tekstu: 06:00 Klient Mateusz Idziński Ukryj zlecenie Nie płaci za 100 znaków 8,11 zł, a za paczkę opinii czyli 100 po 100 znaków co w przeliczeniu daje 0,81 zł za 1000 zzs, powinien jasno określić taką stawkę w wytycznych, zamiast kombinować.
  28. 3 points
    Łooooo to są wytyczne do precla!? Bez komentarza, bo bym musiał użyć niecenzuralnych słów No WhitePress już dawno mnie tak nikt nie rozśmieszył Pomijam już fakt, że totalnym absurdem jest to, że klienci znają te wytyczne, a copy którzy mają te teksty napisać nie No chyba, że jestem ślepy i nie widzę na GC tych wytycznych
  29. 3 points
    WYNIKI: Głównym założeniem testu było zestawienie ilościowe fraz w top 10 i top 50 + porównanie szacunkowego ruchu organicznego z realnym. Od dawna miałem wyniki dla I części (głównie analizy dla potencjalnych Klientów), z II częścią było trudniej. Właściwie tylko jedna osoba przesłała domeny do analizy. Możliwe, że w niedługim czasie poznamy, który wynik był najbliższy realnym wartościom (kwestia warunków umów dotyczących poufności). Dane zbiorcze: Podsumowanie szczegółowe: Zebrałem dane z 14 narzędzi, dla każdego przyznałem "punktację" od 14 do 1 i zsumowałem całość. TOP 10 TOP 50 Część narzędzi traktuje analizę widoczności jako dodatkową funkcję, więc warto wziąć to pod uwagę: Surfer SEO - narzędzie pomocne głównie w optymalizacji, tworzeniu contentu, wyszukiwaniu słów kluczowych + świetna wtyczka Chrome, ale pozwala wyeksportować tylko 1000 wyników (można "pokombinować" z filtrowaniem, otrzymamy nieco więcej rekordów) MOZ - sprawdza się tylko na rynkach angielskojęzycznych (w przypadku analizy widoczności nie obsługuje polskiego, ale daje radę jeżeli chodzi o analizę linków) Ubersuggest - pozwala wyeksportować ok. 250 fraz (niedawno wprowadzono płatną wersję, ale nic się nie zmieniło w eksporcie) Alli AI - pozwala wyeksportować tylko ok. 100 fraz i sprawdza się na małych stronach (główną funkcją aplikacji jest "wsparcie" w link buildingu). Dodam, że Sistrix, MOZ, Alli AI nie podają estymacji ruchu.
  30. 3 points
    Tak, to dobry publiczny SWL linktak.pl, tylko pls o nie wyciąganie adresów zaplecza na forum. @MaxPan dzięki
  31. 2 points
    Jeżeli jednak chcesz pozbyć się linków, to skorzystaj z narzędzia: Google Disavow Tools
  32. 2 points
    Zamiast marnować czas na usuwanie linków, spożytkuj do na zdobycie nowych, mocnych linków. Tak jak wyżej, tak małe ilości linków nie mają praktycznie znaczenia.
  33. 2 points
    Czyli można rozumieć, że w ostatnim czasie liczba zleceń nie zmieniła się, tylko ich nie ma, bo biorą je nowi użytkownicy, którzy z braku laku się zarejestrowali, bo siedzą na chacie. No to fajnie, że żadbaliscie w jakikolwiek sposób o tych copy co piszą dla Was od dawna, dawna. Fajne podejście. Wszyscy piszą, że zleceń nie ma, ale GC napisze, że przecież nie ma problemu, zlecenia są tylko nowi je sobie biorą, a Was stałych współpracowników od dawna, niektórych od lat mamy w du**e. Choć i tak nie chce mi się wierzyć, że liczba zleceń jest cały czas na takim poziomie. To co ile trzeba odświeżać stronę? Co 5 sekund? Jakbyście dbali o stałych copy to byście choć częściowo zablokowali nowe rejestracje.
  34. 2 points
  35. 2 points
    Średnio 3 zł za 1000zzs - takie tutaj panują realia. Zlecenie dodają copywriterzy, którzy prowadzą agencje, sprzedając złowione na GC treści po mocno podbitej stawce. Sami chwalą się na grupach tematycznych fb, że nie napisaliby nic za mniej niż 15/20 zł za 1000 zzs.
  36. 2 points
    W tym momencie ma paść sakramentalna fraza "to zależy". Zależy od domeny, miejscówki, typu linków, anchorów i innych czynników.
  37. 2 points
    Na komórkę Automatic Call Recorder wystarczy darmowa wersja najczęsciej. Pozdrawiam Pysio
  38. 2 points
    Google rozumie gimbazowy język: majo - mają grajo - grają leczo - leczą
  39. 2 points
    Zwróciłem jedynie uwagę na kluczowe aspekty, które wymagają zmiany podejścia. Na razie rozwija się problem cwaniakujących, wykorzystujących sytuację zleceniodawców i niedocenionych, zniesmaczonych copywriterów. Nie mam czasu na tworzenie całej strategii i podawanie wszystkiego na tacy. Jeśli będziecie mieli czyste intencje i wolę, to z pewnością znajdą się tu jeszcze tacy, w których znajdziecie sprzymierzeńców, żeby wspólnymi siłami dokonać koniecznych zmian. Powodzenia.
  40. 2 points
    Nie napisałam, że konkretnie ten Klient obniżył stawki (dapisek dotyczył innej osoby, która dodała dziś zlecenie na artykuły o treści motoryzacyjnej). Chciałam tylko pokazać, że mimo kategoryzacji, Klienci próbują zamówić tekst wysokiej jakości, jednak zachęceni możliwością przyoszczędzenia, kategoryzują go niewłaściwie i dodają własne zapiski, zmieniając charakter zlecenia na swoją korzyść, a więc kategoryzacja nie działa, jak powinna. Co do podpunktu b, to owszem, niższe stawki wynikają z kategoryzacji, ponieważ do czasu jej wprowadzenia spora część Zleceniodawców płaciła więcej. Tak więc proszę nie sugerować, iż moje wpisy poparte są nieprawdziwymi danymi.
  41. 2 points
    Myśle, że to doskonale pokazuje, jak dobrze działa kategoryzacja. Klient oczekuje kokosów, płacąc grosze i jeszcze źle kategoryzuje zlecenie, żeby przyoszczędzić... niecałe 3 zł za tekst średniej jakości? Tyle to się płaci za precle. Bez złośliwości- mam nadzieję, że zrobicie z tą kategoryzacją i stawkami porządek, bo to poszło w złą stronę.. Ps. Kolejny Zleceniodawca dodający co miesiąc fajne zlecenia (jak dotąd było to coś około 9 za za 1000, dodał zlecenie za niecałe 5 zł za 1000 zzs.. wniosek? Coś poszło nie tak.
  42. 2 points
    Zmiany jak najbardziej na plus, ale popieram powyższe stanowisko... Spora grupa klientów obniżyła stawki.
  43. 2 points
  44. 2 points
    @MaxPan oj tam oj tam
  45. 2 points
    Google doskonale analizuje historie i cookie kont tych co opinie wystawiają, taka podpowiedź
  46. 2 points
    Dopóki nie będziesz miał kilkudziesięciu tysiecy zamówień, które bedziesz chciał jakoś obrabiać, a samego sklepu nie dobijesz dziesiątkami pluginów, to wszystko będzie śmigać
  47. 2 points
    Dziś/Jutro dojdzie ok 800-900 nowych adresów do Premium (ostatnio trochę odpadło).
  48. 2 points
    Kategoryzacja tekstu powinna być wprowadzona kompleksowo, tzn.: - wprowadzić jasne kategorie tekstów, np. tekst preclowy, tekst zapleczowy, tekst tematyczny, tekst ekspercki, tekst na stronę firmową, opis produktu, opis do katalogu, - każda z tych kategorii powinna mieć jasno opisane kryteria. Ma to służyć temu, aby nie było niedomówień na linii klient - copy jaka ma być jakość tekstu - copy pisząc tekst powinien sugerować się wybraną kategorią tekstu, a nie tym co jest w opisie zlecenia. Do tego potrzebne są właśnie jasne kryteria. Chodzi mi o to, że jeśli klient wybierze tekst zapleczowy, a w opisie napisze, że ma być bardzo merytoryczny to copy powinien pisać tekst o jakości zaplecza - i na koniec bardzo ważne. Powinna być dla copy szybka i prosta możliwość zgłoszenia reklamacji. Jeśli klient zleci np. zaleczówkę, a następnie odrzuci tekst argumentując, że jest słaby to copy powinien mieć możliwość szybkiej reklamacji. Moderator/administrator powinien przeanalizować czy napisany tekst spełnia warunki zaplecza. Jeśli tak to reklamacja powinna być uznana i copy powinien dostać kasę. Tego typu system miał zapobiec sytuacji, w której klient ma oczekiwania na tekst bardzo wysokiej jakości na płaci grosze (chcesz kliencie tekst wysokiej jakości to wybierz taką kategorię i za taki tekst zapłać). Tymczasem ta kategoryzacja została wprowadzona do góry nogami. Klient może wybrać np. zapleczówkę, ale żądać w opisie tekstu wysokiej jakości. Robi to, bo za zapleczówkę zapłaci mniej, wiadomo, stąd te niskie stawki teraz. A z drugiej strony copy nie ma żadnej możliwości bronić się przed taką sytuacją. Szkoda, że samo GC nic nie wspomniało o tej zmianie, ani teraz w ogólnie nie zabiera głosu.
  49. 2 points
    W sumie lepiej było, jak nie mieliśmy tych kategorii. Raz, że w sumie dalej często nie wiadomo, o co chodzi zleceniodawcom, dwa - jest nieczytelnie, trzy - tak jak mówicie wyżej, część stawek poleciała w dół.
  50. 2 points
    Szkoda, że nie przyszedł żaden mail z informacją o zmianach. Zero informacji, że coś takiego wprowadzono i jak to wygląda pod względem kategorii i cen. Jak nikt nie będzie kontrolować przypisywania zleceń do kategorii to spowoduje to obniżenie i tak już niskich stawek. Szczerze od jakiegoś czasu z GC korzystam coraz mniej.... wiele zmian, ale czy na plus?
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy