Jump to content

Symeon

Forumowicze
  • Content Count

    106
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Good

2 Followers

About Symeon

  • Birthday 09/09/1987

Contact Methods

  • Website URL
    https://takaoto.pro/
  • Twitter
    @szymonslowik

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Gliwice

Recent Profile Visitors

2,788 profile views
  1. Ale się wyświetlała w jakimś narzędziu analitycznym? Czy jak sobie z palca wpisywałeś w Google?
  2. Też bym obstawiał common content + np. upchnięte wszystkie frazy w title. Może też coś z anchorami w linkowaniu wewnętrznym skopane. Bez domeny trudno stwierdzić.
  3. Przejdźcie sobie po kolei po poszczególnych statusach. W niektórych przypadkach (duplikaty / brak canonicali) strony po prostu pozostaną wykluczone. Tam gdzie jest 404 to chyba sytuacja jest jasna. W innych macie status Pobrano, ale jeszcze nie zindeksowano... No cóż, dzięki Google za cynk Niewiele się da z tym zrobić poza wzmocnieniem autorytetu strony "w oczach Google" czyli poprawą contentu i przede wszystkiem pozyskiwaniem jakościowych linków przekazujących link juice i ściągających googlebota. Innymi słowy - zacznijcie efektywnie pozycjonować serwis, to przyspieszy jego crawlowanie/indek
  4. Pamiętam wypowiedź któregoś z googlersów (możliwe, ze John na YT Google Webmasters), że generalnie wstawianie zaślepek w stylu "Strona w budowie" itp. jest bardzo krytycznie odbierane przez Googlebota. Oczyszczając to z jakiejkolwiek filozofii - strona bez treści, to strona bez wartości. Zadajesz pytanie odnosząc się do abstrakcyjnego pojęcia "dojrzałość". Postaraj się patrzeć na to bardziej mechanicznie. Czy prowadzą tam jakieś odnośniki? Nie da się zerojedynkowo odpowiedzieć na Twoje pytanie, ale generalnie: starsza domena = lepsza domena domena, na której coś wisi (j
  5. Dokładnie. Sekwencja wyglądać może następująco: 1) Usunąłeś noindex 2) Wysłałeś robota do URL, które wcześniej miały noindex 3) Googlebot trafił na stronę i przeczytał jej nowy kod (bez noindex) 4) Przetwarza zebrane dane (czas leci) 5) Strona wraca do indeksu (możesz sprawdzić za pomocą site:URL w wyszukiwarce, czy jest w indeksie) 6) W GSC dalej istnieje informacja, że URL jest poza indeksem ze względu na tag meta robots noindex 7) Po paru tygodniach status URL w GSC zmienia się na "Prawidłowy" Jeśli strona jest w indeksie (pkt 5), to nie
  6. A może to strona robiona przez dzieciaka w ramach kółka informatycznego dla gabinetu rodziców ;P Pytanie, czy to rzeczywiście gdzieś wisi w sieci? Czy tylko jako obrazek lata?
  7. Produkt może być przypisany do wielu kategorii. To w wielu przypadkach całkiem logiczne rozwiązanie. Trzeba tylko wtedy brać pod uwagę wszystkie okoliczności. 1) W przypadku rozwiązania "sklep.pl/kategoria/produkt" pojawi się wiele stron o dokładnie tej samej treści - pojawia się wewnętrzna duplikacja, z którą Google będzie walczył. Przykładowo: sklep.pl/kategoria1/produkt1 sklep.pl/kategoria2/produkt1 sklep.pl/kategoria3/produkt1 itd.... Co do zasady Google dąży do tego, aby w przypadku występowania duplikatów, w indeksie finalnie znalazł się tylko 1 UR
  8. Powiedziałbym, że keyword w URL robi robotę, jeśli: jest spójny z innymi kluczowymi elementami optymalizacji pod słowo kluczowe (title, H1, anchory linków wewnętrznych, copy) linkujesz do danej strony z URL w anchorze, bo w "naturalny" sposób przemycasz do tekstu zakotwiczenia sygnał związany z frazą Gdy u siebie na Takaoto zmieniłem URL-e stron kategorii (niedługo w ogóle strony kategorii przerobię, aby były właściwymi stronami docelowymi dla ruchu z organika, ale to inna kwestia), to zaczęły one rankować na interesujące mnie frazy. Efekt lepszy niż przy samej optymaliz
  9. Nie ma co szukać uniwersalnego poziomu. Ja bym nie przebijał tego, co jest średnią dla danej frazy w top10. W każdej branży ten poziom może być inny. Tu dokładnie opisałem case (https://www.szymonslowik.pl/linki-kary-anchor-text/) branży, gdzie exacty to nieraz 90% profilu linków, a domeny siedzą stabilnie w topach. Oczywiście sytuacja dość wyjątkowa, ale wystarczająca, aby wykazać, że żadnego uniwersalnego poziomu nie ma.
  10. Ale to się logicznie nie trzyma kupy. Po co pytać o link building osoby, które nie robią link buildingu?
  11. Przy tym trzeba by było sprawdzić, czy przypadkiem równolegle do ruchu z SM (organic czy PPC - nieistotne) nie rośnie ruch brandowy, direct, nie rosną CTR w organiku (bo ludzie zaczynają kojarzyć markę, domenę). Tu raczej bym upatrywał wpływu, bo to jest środowisko, które Google może efektywnie analizować i na którym może bazować.
  12. Same z siebie nie wpływają negatywnie. W większości przypadków to raczej kwestia niewykorzystania potencjału jak pisał @MaxPan. Oczywiście mówimy o sytuacji, w której ciągi znaków w adresie URL są logicznie dopasowane do zawartości. Unikałbym sytuacji (spotkałem się przy niektórych wdrożeniach), w której np. w URL są polskie słowa (polskie nazwy produktów / kategorii), a strona jest w wersji anglojęzycznym (przełączanym np. po parametrze w URL zamiast po całym osobnym statycznym URL). Są to jednak przypadki niepoprawnych wdrożeń. Generalnie przede wszystkim chodzi o to, aby informacja przekazy
  13. Pewnie tak, bo moja strona i strona eactive mają trochę inne funkcje i mamy inne modele biznesowe (póki co). Jednak zawsze należy pamiętać, że analizować należy zależność URL - słowo kluczowe. Jeśli dodajesz dużo treści na stronie głównej to w celu optymalizacji tegoż URL pod określone frazy. Ma to w wielu przypadkach sens, ponieważ strona główna zazwyczaj skupia najwyższy page rank (za sprawą linkowania wewnętrznego i zewnętrznego). Pisałeś pewnie o stronie mojego bloga osobistego - www.szymonslowik.pl. Teraz robię też test bardzo spójny z opisaną przez Ciebie kwestią - przerzuciłem na s
  14. Opcje na subdomenę pewnie pozakładane ;P Niemniej wątpię żeby WP ją puściło
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy