
Grzegorz Cz.
Forumowicze-
Content Count
181 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Grzegorz Cz. last won the day on October 14 2019
Grzegorz Cz. had the most liked content!
Community Reputation
34 ExcellentAbout Grzegorz Cz.
- Birthday 02/11/1991
Contact Methods
-
Website URL
http://www.smart-seo.pl
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Jasło
-
Interests
SEO, Google Ads
Recent Profile Visitors
-
Brak klików/wyświetleń w nowej kampanii.
Grzegorz Cz. replied to agnieszkanowa's topic in Google Ads - dawne AdWords
Tak, już w trakcie uczenia kampanie startują. Czasami zdarzy się, że 1-2 dni reklamy się nie wyświetlają ale jeśli po 5 dniach nic się nie dzieje to raczej pewne, że coś zostało źle skonfigurowane. Z tym, że bez dostępu i przeglądnięcia kampanii nie da się powiedzieć co jest nie tak. Najczęściej tak. Tylko trzeba się na tym trochę znać. Napisz lub zadzwoń do supportu Google Ads. Zobaczą kampanię i powinni coś zasugerować aby kampania ruszyła. -
Jak zlecisz firmie/specjaliście kampanię i ta firma/specjalista zgodzi się na to, że wyciągnie i wyśle Ci taki raport to go dostaniesz W innym wypadku będziesz musiał znaleźć go sobie sam (zakładając, że uruchomisz odpowiednią kampanię, która w taki sposób będzie się wyświetlać).
-
Odpowiem może ogólnie bo na wszystko szkoda mi czasu. Przeczytałem sporo książek (którymi tak się chwalisz) ale one nie są potrzebne są do tego aby zdawać sobie sprawę z polityki Google. Zajmuję się pozycjonowaniem i Google Ads bo się na tym znam i zarabiam na tym $$$ (stąd taka domena geniuszu). Gdy zaczynałem się tym zajmować to wyglądało to z mojej perspektywy inaczej - teraz jest inaczej. Co nie zmienia faktu, że się na tym znam więc na tym zarabiam. W pracy skupiam się nie na Google, tylko na pomocy moim klientom w tym aby zdobywać klientów za pomocą wyszukiwarki Google. Co je
-
@colca Po 1. to temat z przed roku. Po 2. przekazałem Ci tylko prostą informację z założeniem, że może to Ci pomoże i nie będziesz w jej poszukiwaniu musiał przeszukiwać pomocy Google. Źle coś zrozumiałem i nie pomogłem. No dobra, życie. Po 3. nie bronię Google. Po 4. teksty w stylu: zachowaj dla siebie. No i Google to nie mój pracodawca. Po 5. Twoja wypowiedź miejscami przypomina bełkot i zupełnie nie rozumiem po co to piszesz. I powodem mojego niezrozumienia jest raczej słaby tekst, a nie brak przeczytanych książek biznesowo-marketingowych czy Twoja oświecon
-
Wyszukałaś słowa kluczowe na które chciałabyś być widoczna? Zastanowiłaś się jakie podstrony są najlepsze aby pokazać na te słowa kluczowe? Postarałaś się zoptymalizować te podstrony? Łatwo znaleźć informacje na temat podstaw optymalizacji strony. Bez tej umiejętności raczej samodzielnie za pozycjonowanie nie ma sensu się zabierać. A bez dobrej optymalizacji, słabe i średnie linki w niewielkich ilościach, niewiele zdziałają.
-
Wydaje mi się, że trochę nie rozumiecie, że to co piszecie to trochę tak jakby ktoś napisał: Moim celem jest naprawa silnika w 2 samochodach i w tym celu postanowiłem zainwestować w zestaw kluczy. Czy ktoś mi napisze czy te klucze są wystarczające i sprzeda know-how jak naprawić silnik? @MaxPan napisał Wam sporo przydatnych informacji ale podejrzewam, że to nie pomoże za wiele bo za wiele brakuje aby plan się udał. Przede wszystkim trzeba zacząć od tego, że nie wiem, czy ktoś zagwarantuje, że zrobienie zaplecza da określony efekt lub nie. To zależy od wielu rzeczy np. o
-
zagraniczne portale typu linkhouse
Grzegorz Cz. replied to orange's topic in Pozycjonowanie i Optymalizacja
Ciężko coś znaleźć. Kiedyś robiłem research i znalazłem kilka stron ale koniec końców z nich nie skorzystałem (projekt został odłożony na później). Żadna z tych platform nie wydaje mi się ciekawa ale podrzucam listę tych, które zalazłem to może da Wam jakiś punkt zaczepienia. https://www.marketin9.com/ https://accessily.com/ https://contento.marketing/ https://www.grouphigh.com/product-tour/ http://postjoint.com/ -
Zmiana nazwy domeny a Google Analytics
Grzegorz Cz. replied to izabellap's topic in Google Analytics
Ja wpisuję to co w Adres URL czyli adres strony głównej chociaż szczerze mówiąc nie mam pojęcia czy ma to jakiekolwiek znaczenie Tam kluczowy jest kod śledzenia i jak jest wpięty poprawnie to powinno być wszystko w porządku. To najprawdopodobniej przekierowanie o którym pisałem. Tak czy tak, jeśli strona nie miała żadnej mocy to nie ma praktycznego znaczenia pod kontem pozycjonowania. -
Zmiana nazwy domeny a Google Analytics
Grzegorz Cz. replied to izabellap's topic in Google Analytics
Do Search Console trzeba dodać nową domenę i tam osobno będą zbierane dane dla nowej domeny. W przypadku Google Analytics jak został stary kod śledzenia to dane będą się zbierać ale dla porządku można zmienić domenę w ustawieniach: Administracja -> Ustawienia usługi -> Domyślny URL oraz Administracja -> Ustawienia widoku -> Adres URL Witryny Dodatkowo jeśli na starej domenie był ruch lub prowadzą tam jakieś linki to wypadałoby wykonać przekierowanie 301 ze starego adresu na nowy lub przynajmniej ustawić tag canonical na starych adresach aby przekierować moc -
Jeśli strona jest zaindeksowana, a nie pojawia się na daną frazę to najprawdopodobniej albo słabo zoptymalizowałeś stronę albo domena jest zbyt słaba pod daną frazę (pod kontem linków/autorytetu domeny/mocy/nazwij to sobie jak chcesz). Pytanie jak oceniałeś konkurencję danej frazy aby wiedzieć, że inne wbite frazy są podobnie trudne? Tobie się tylko wydaje chociaż znasz stronę i frazy to ciężko, żeby inni coś poradzili bez tej wiedzy. Ogólnie to ciężko o uniwersalne reguły optymalizacji dla różnych fraz. Website Auditor może coś podpowied
-
Kanibalizacja słów kluczowych?
Grzegorz Cz. replied to LinkGW's topic in Pozycjonowanie i Optymalizacja
Jakaś tam coca cola czy inne duże firmy też mają różne url na te same słowa kluczowe z nazwą brandu. Nie sądzę, że to mogłoby świadczyć o słabości marki, złej jakości strony czy czymś innym negatywnym. Gdyby tak było to każda duża międzynarodowa marka miała taki problem. Poza tym sam w sobie fakt istnienia 2 podstron na to samo słowo kluczowe nie jest problemem. Gorzej jeśli wyświetla się nie ta podstrona, którą chcesz lub nie ta podstrona, która byłaby wyżej w wynikach wyszukiwania. Ale w przypadku marki w rożnych krajach, po zastosowaniu hreflang tego problemu nie powinno być. -
Kanibalizacja słów kluczowych?
Grzegorz Cz. replied to LinkGW's topic in Pozycjonowanie i Optymalizacja
Nie wiem jak to Google rozumie ale według oficjalnych informacji takie sprawy załatwia hreflang. Jeśli ktoś wpisze nazwę marki to powinien otrzymać podstronę dopasowaną do swojego języka. Nie wiem gdzie tutaj miałby być problem? Pomijam fakt, że nie widzę zbyt dużego sensu linkowania z aktualności na stronie na nazwę marki ale może czegoś nie wiem lub nie rozumiem -
Landing page a linkowanie
Grzegorz Cz. replied to TheMatthew173's topic in Pozycjonowanie i Optymalizacja
Nie wiem czy ktoś Ci odpowie na 100% czy takie coś jest ok. To że jest jakaś duplikacja na stronie to jeszcze nie oznacza, że na 100% strona jest zła dla Google i masz niższe pozycje czy coś. Gdyby duplikacja stanowiła problem to możesz wrzucić na podstrony tag cannonical do strony głównej i to w teorii powinno załatwić problem w większości przypadków. Z tym, że jak napisałem, nie mam pojęcia czy w Twoim przypadku akurat to jest potrzebne czy nie. -
Kiedy użytkownik jest wartościowy wg czasu spędzonego na stronie
Grzegorz Cz. replied to kmiciu's topic in Google Analytics
Wyżej koledzy wyjaśnili. Dodam tylko, że jeśli dobrze mierzysz konwersję w Google Analytics (np. w sklepie internetowym masz podpięte transakcje) to możesz sobie wrzucić segmenty użytkowników którzy dokonali konwersji i takich, którzy jej nie dokonali. Następnie porównać "średnie statystyki" w różnych raportach (użytkownicy, urządzenia itp.) i zobaczyć jak to "średnio" wygląda. Aby to miało sens to: musisz mieć trochę danych i konwersja musi być dobrze mierzona (jeśli główna konwersja to telefon to raczej tego nie zrobisz). Tylko pamiętaj, że "średnia" to tylko średnia i nie mówi o