Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/13/2019 in all areas

  1. 1 point
    Zleciłam przelew na próbę - świetna organizacja, szybka reakcja, dokumenty błyskawicznie na mailu. Fajna odmiana po ostatnim kliencie, którego księgowa ma najlepszą pracę świata (wiecznie na urlopie). Pozdrawiam.
  2. 1 point
    O! To super ciekawe co piszesz (i co doczytałam w google o YMYL). Nawet nie wiedziałam że google zwraca uwagę na coś takiego. Miłe zaskoczenie. Ale przynajmniej wiem już czym się nie martwić, bo kwestia tych odmiennych tematów na jednej stronie mnie od dawna nurtowała. Z drugiej strony, nie pomyślałam o tym, że wszelkie portale informacyjne poruszają się w jeszcze większym spektrum tematycznym i to im przecież nie szkodzi! Dziękuję. Chciałabym zalajkować Twoje odpowiedzi, ale nie widzę tego serduszka do klikania. Czy to dlatego że jestem nowa tutaj?
  3. 1 point
    Paq, dziękuję bardzo! To rozwiązanie które proponujesz (strona główna z dwoma "przyciskami" ) to było właśnie to, o czym myślałam na samym początku, zanim zaczęłam rozważać subdomeny :-) , bo w sumie chyba najwygodniejsze - nie trzeba przenosić setek wpisów itd. Ale jeszcze jedna rzecz mnie nurtuje: Czy fakt, że teraz mój blog jest o "rodzinie, edukacji domowej i idei zero waste" (to opis bloga w ustawieniach ogólnych na wordpress.org) nie stawia go niżej w wyszukiwarkach niż gdyby były to osobne strony o "rodzinie", o "edukacji domowej", o "zero waste"? Bo mam wrażenie że mimo tylu lat pracy nad blogiem wciąż siedzę w niszy i ryję nosem po ziemi, jeśli chodzi o statystyki podczas gdy inne, nawet młodsze branżowe (tematyka eko) blogi wymiatają (ha, na pewno wpływa na to wiele innych czynników, ale może TO też?). Pozdrawiam, Kornelia
  4. 1 point
    Stara Zajezdnia Kraków by DeSilva Świętego Wawrzyńca 12, 31-060 Kraków Rozkład jazdy 13:00 – 13:25 Why & how to automate product ads on Google Search? I will try to show you why and what are the main advantages of product ads automation for Google Search, how to automate manual processes and have more time for the creativness and optimization of Google Ads campaigns. I will talk about the main question which has to be answered before starting any campaign automatization and how to do it very simple.(Presentation in English only) Stefan Chochlac Project manager & Co-Founder at BlueWinston.com 13:25 – 13:50 Kary Google - jak je usuwać oraz jak ich unikać Jak usuwać oraz jak unikać kar nakładanych za naruszenia wskazówek Google dla webmasterów. Były wieloletni pracownik zespołu Google Search Quality Kaspar podzieli się doświadczeniem z pierwszej reki w nakładaniu oraz usuwaniu kar Google, oraz odpowie na pytania publiczności na żywo. Kaspar Szymański SEO Director 13:50 – 14: 15 Jak (o)szukać w Krakowie? Jeśli masz swój biznes lokalny, to czy warto budować zasięg globalnie? Jak podejść do pozycjonowania lokalnego? Co można zrobić, aby zwrócić na siebie uwagę? Paweł Gontarek SEO Director w Fabryka Marketingu 14:15 – 14:55 PRZERWA 14:55 – 15:20 Pimp Yours Conversion Rate via Google Optimize. Case Studies oraz Tips And Tricks jak podnieść CR za pomocą testów A/B – Vol. 2 W swoim wystąpieniu na semKRK #8 pokazałem, w jaki sposób podnosiłem współczynniki konwersji za pomocą testów A/B głównie na stronach desktopowych (https://goo.gl/dYTKMq). Tym razem pokażę testy A/B przygotowane pod strony mobilne. Z mojej prezentacji dowiesz się, w jaki sposób przygotować się do takiego testu, jak znaleźć wartościowe elementy dla ruchu mobilnego i jak zaangażować użytkowników mobilnych. Bartłomiej Kaczmarczyk SEM Specialist w sssem.Ninja Bartłomiej Kaczmarczyk 15:20 – 15:45 Dlaczego Google Analytics nie mówi prawdy o źródłach odwiedzin i jak to naprawić Jeśli inwestujesz w działania marketingowe w Internecie, z pewnością kluczową informacją jest dla Ciebie to, skąd pochodzi ruch na stronie. Raporty o źródłach odwiedzin wyglądają na proste, tymczasem niemal wszystko nie jest w nich tym, czym się wydaje. Podczas prezentacji podpowiem, jak ogarnąć ten bałagan i lepiej rozumieć skuteczność każdego ze źródeł. Martyna Zastrożna Analityk ruchu na stronie internetowej w Allegro 15:45 – 16:10 Toksyczna Floryda Jak zmieniło się podejście Google do oceny publikacji internetowych w marcu 2019 (Floryda 2)? Liczne przykłady z Polski i ze świata: kto zyskał, a kto stracił i co najważniejsze – dlaczego? Cezary Glijer Head of SEO w K2 Precise 16:10 – 16:30 PRZERWA 16:30 – 16:55 Zmieniające się SEO – nowe sposoby podejścia do tego, co znamy Damian Sałkowski CEO w Senuto 16:55 – 17:25 Que sommes nous? Ou allons nous? O integracji danych, kampaniach UAC, złożonych segmentacjach, remaketingu, GTM, UX-ie i oczywiście analityce. Przede wszystkim o niej. Głębokie, prywatne przemyślenia osoby, która stanęła przed pytaniem: czy to właśnie dziś możemy robić rzeczy, o których wcześniej tylko mogliśmy rozmawiać? Będzie zabawnie i konkretnie, a w razie niezadowolenia organizator dla uczestników przewidział darmowe WiFi. Piotr Rudnicki Principal Analytical Lead w Google 17:25 – 17:50 Czy kampanie YouTube rzeczywiście wpływają na wizerunek i rozpoznawalność marki? Praktyczne porady o tym, jak mierzyć skuteczność kampanii na YouTube przy pomocy Brand Lifta. Jak prawidłowo zaplanować Brand Lift oraz wady i zalety tego narzędzia. Paulina Wiktorska 17:50 – 18:20 SEMKRK AWARDS 18:20 – 18:45 PRZERWA 18:45 – 19:10 Tworzenie vs optymalizacja treści w oparciu o dane "Content is (still) the king?", czyli tworzenie i dystrybucja treści. O tym, skąd brać pomysły na content, jak powinien wyglądać proces kreowania strategii content marketingowej, jak podejmować decyzje i jak optymalizować pod kątem SEO, żeby Google doceniło naszą pracę. Prawdy, mity oraz metodyka pracy na bazie real time data. Sławomir Czajkowski CEO w Surfer SEO 19:10 – 19:35 Rozwój sklepu internetowego za granicą W prezentacji pokażę kilka elementów, które mają pozytywny wpływ na zwiększenie ruchu z wyszukiwarki do sklepu internetowego za granicą. Artur Strzelecki 19:35 – 20:00 Krótka historia o kampaniach, które nie konwertują GDN, YouTube to typy kampanii, po których zwykle nie możemy spodziewać się sprzedaży. Co zrobić, aby te kanały sprowadziły nam sprzedaż? Jak sprawić, aby YouTube stał się kanałem sprzedażowym? Łukasz Chwiszczuk
  5. 1 point
    Komentarz mało konkretny, ale jestem w stanie wyobrazić sobie, że Klient zdenerwował się, gdy otrzymał tekst źle zredagowany, albo na przykład kompletnie bezużyteczny z punktu widzenia SEO. Trudno ocenić nie znając tekstu. Zdarzają się zleceniodawcy roszczeniowi, problematyczni, ale też masa osób bierze się za realizowanie zleceń, nie mając pojęcia o tym, co robią. Możesz próbować reklamować taką ocenę, ale nie wiemy, kto miał w tym wypadku rację. Ewentualnie może jeśli potrzebujesz rady, możesz pokazać na priv tekst, to się zastanowimy, co było nie tak.
  6. 1 point
    Przygotowaliśmy krótką relację i wywiady z ostatniego festiwalu
  7. 1 point
    Da się Dorobię na następny raz. A teraz aktualizacja 6.8.3: DonLinkage 6.8.3 ::: 18/06/2019 nowy silnik księgi gości poprawki
  8. 1 point
    Linki z komentarzy z blogspot.com są nofollow więc nie kopią Jednak mogą posłużyć do budowy profilu linkowego w całej strategii pozycjonowania strony
  9. 1 point
    "Polecam zatem zmienić zawód, bo do internetu do Pani pisać nie umie." Taki smaczek o poranku. Zleceniodawcy czasem nawet służą radą
  10. 1 point
    Odsyłam do wpisu https://sprawnymarketing.pl/seo-checklista-po-wdrozeniu-ssl/ Jest tam wszystko po kolei wyjaśnione łącznie z odesłaniem do narzędzia umożliwiającego sprawdzenie łańcuchów przekierowań, sprawdzeniem czy faktycznie połączenie jest w pełni bezpieczne (często zostają jakieś obrazki albo pliki w HTTP) itp. W skrócie, wszędzie powinieneś korzystać tylko z jednego formatu adresu, czyli z HTTPS i albo z, albo bez www w zależności od tego, jak ustalisz. Jedynie w GSC nie ma możliwości wskazania "preferowanej domeny" w postaci tej z HTTPS (wybierasz ją jedynie pomiędzy adresami z i bez www), więc po prostu musisz mieć dodane do panelu 4 formaty: - http://domena.pl - http://www.domena.pl - https://domena.pl - https://www.domena.pl Nie zapomnij też o ustawieniach w zewnętrznych narzędziach, w tym w GA, a w artykule, do którego podałam linka, dokładnie przeczytaj jak po przepięciu analizować dane w GSC (będą początkowo niepełne na każdym formacie).
  11. 1 point
    Dobra oferta. Jak długo ważny jest kod zniżkowy?
  12. 1 point
    Prywatne, sprawdzone linki z domen cechujących się wysokimi współczynnikami Trust Flow i Citation Flow to podstawa współczesnego pozycjonowania. Jeżeli chcesz, aby twoja strona firmowa, sklep online, blog, katalog lub forum dyskusyjne było wysoko w Google na najważniejsze dla branży frazy kluczowe - profil linkowy pozycjonowanej strony musi obfitować w linki z tego typu domen. W SEOsklep24.pl doskonale o tym wiemy, dlatego spełniamy potrzeby naszych Klientów, oferując nową usługę - 54 linki z prywatnego zaplecza SEO (domeny z historią, z wysokimi współczynnikami TF i CF). Prezentowana grupa składa się z 54 ogólnotematycznych domen z historią. Strony działające w sieci, rejestrowane między 2003 a 2016 rokiem, cechujące się wysokimi wskaźnikami - Trust Flow na poziomie 17-40 oraz Citation Flow 19-38. Link do oferty: https://seosklep24.pl/presell-pages/512-54-linki-trust-flow.html Cena: 130zł Każda strona osadzona na innym IP i serwerze SSD! W przeciwieństwie do typowych SEO zaplecz, które korzystają z jednego IP lub identycznych serwerów (lub co gorsza zwykłych seo-hostingów współdzielonych z innymi tysiącami stron zapleczowych należących do różnych pozycjonerów), nasza grupa osadzona jest na specjalnych, prywatnych serwerach SSD gwarantujących dedykowane IP. Oznacza to, że każda strona ma inne IP, a dzięki stale monitorowanym serwerom wykorzystującym dyski SSD, dostęp do stron jest szybki i bezpieczny. Dla Google jest to bardzo ważne, gdyż prócz profilu linkowego, roboty oceniają także szybkość ładowania strony, która przekłada się bezpośrednio na jakość i moc linkową domeny, która emituje linki. W skrócie - każda strona wchodząca w skład oferty osadzona jest na prywatnym IP i szybkim serwerze SSD, przez co strony Klientów, które linkujemy dzięki naszej grupie Trust Flow zyskują jeszcze więcej! Oczywiście zasada osobnego IP i serwerów SSD dotyczy KAŻDEJ STRONY Z GRUPY Trust Flow! Poniżej dokładna tabela z wskaźnikami: Każda strona osadzona jest na prywatnym IP, posiada unikalną szatę graficzną i bazę artykułów bez linków (teksty poradnikowe, publikujemy wpisy w różnych kategoriach). W skład grupy wchodzą tylko i wyłącznie strony osadzone na domenach .pl, .com.pl, net.pl. W przypadku tej usługi nie oferujemy linkowania z subdomen, darmowych blogów i innych tego typu stron - tylko solidne linki z głównych prefiksów. Dlaczego warto? Jesteśmy pewni jakości naszej grupy - potwierdzają to nie tylko twarde dane TF i CF, historia domen, ale także fakt, że każdy nowo dodany artykuł z linkiem indeksowany jest przez Google do 24 godzin od publikacji. Zadbaliśmy również o bezpieczeństwo zarówno grupy, jak i stron, które są na niej linkowane - blokujemy roboty i crawlery zbierające dane o stronach (Majestic i Ahrefs). Link do oferty: https://seosklep24.pl/presell-pages/512-54-linki-trust-flow.html Cena: 130zł Co oferujemy w ramach usługi? Publikację 54 artykuły z linkiem kierującym do wybranej przez zlecającego strony (mogą to być strony główne, podstrony, subdomeny). Mimo, iż grupa jest ogólnotematyczna, staramy się publikować artykuły pasujące tematyką do podanej strony a także udostępniać teksty w odpowiednich kategoriach. W ramach realizacji tworzymy 4 artykuły z synonimami na 2000 znaków po wygenerowaniu. Prócz tekstu, każda publikacja obejmuje tematyczne zdjęcie (zdjęcie może podesłać Zlecający - jeżeli tego nie zrobi, publikujemy tematyczną fotografię wybraną we własnym zakresie, z darmowej bazy) Każda publikacja to maksymalnie 1 link wychodzący (może prowadzić do strony głównej lub podstron i być pod postacią zwykłego adresu URL lub anchor-tekstu) Każdy zamawiający na SEOsklep24.pl otrzymuje dostęp do specjalnego panelu raportującego publikację linków (linki pojawiają się na bieżąco) - panel pozwala również pobrać raport po zakończeniu publikacji. Realizacja usługi do 10 dni roboczych. Na usługę wystawiamy FV! Zainteresowany zamówieniem publikacji, ale przed podjęciem ostatecznej decyzji chcesz sprawdzić, czy warto? Napisz do nas - chętnie podeślemy Ci 1-2 adresy stron wchodzące w skład grupy! Co potrzebujemy do realizacji zlecenia? - adresu linkowanej strony/podstron - anchorów (słów kluczowych), które znajdą się w tekstach i które będą linkować do podanej strony/podstron (przypominamy, 1 link na artykuł) Poniżej kilka screenów z efektami, które otrzymaliśmy od klientów: Kontakt: mail: j.brozyna@seosklep24.pl Dane Firmy: J&J Jakub Brożyna ul. Krajobrazowa 10/6 35-119 Rzeszów NIP: 6852245474
  13. 1 point
    @Toto bingo! To co wdrożyli to było wdrożone X tygodni temu.
  14. 1 point
    Przekierowania były robione tylko w .htaccess (w php nic nie było). Pętla się wywoływała ponieważ połączenie szło przez proxy na którym był certyfikat. Dodałem na samym początku regułę do starego kodu: RewriteCond %{HTTP:X-Forwarded-Proto} !https [OR] i działa. Może komuś się przyda.
  15. 1 point
    Kierowanie po tagach jest obecnie sprawne w 50%, system wymaga podania każdej odmiany wyrazu - tagu, co ogranicza celność i dopasowanie. Np. po tagu "reklama" znajdzie 6 slotów a po dodaniu kolejnego słowa gdy będziemy mieli "reklama, reklamy" już znajdzie 9 slotów. Przydałoby się maskowanie czyli działanie opcji "reklam*", "budow*" itp. i tak dokładność maksymalna jest tutaj zbędna. -- Wg mnie dla optymalizacji systemu brakuje podawania danych o zapotrzebowaniu kategorii na nowe sloty, tak było w Statlinku, to świetna opcja. Widać wówczas, jakie kategorie są chodliwe i które wymagają dostawienia stron. Prawie w każdej kategorii brakuje unikalnych domen! Nie ma jak pozycjonować, czy będzie jakiś państwowy interwencjonizm w zasoby? -- "anchory zostaną podmienione tylko w przypadku, gdy opublikowany link z anchorem nie znajdzie się wśród zdefiniowanych. Opublikowane linki z anchorami istniejącymi w polu z anchorami nie zostaną zmienione." - dla mnie to zaskoczenie, ktoś popełni literówkę i potem musi usuwać anchor, dodawać na nowo w osobnym linku bo system nie poprawi, skąd taki pomysł autora? Zaszła zmiana we frazach u klienta i zamiast dokonać płynnej zmiany muszę zerować, dodawać, to masakra. Musi to działać jak w Statlinku, inaczej wiele osób nie przeniesie się stamtąd do Linktaka
  16. 1 point
    A poprzednie nie widziałeś, że edytowałem to raz. Dwa zgłaszają to inni użytkownicy forum. Trzy w regulaminie pisze, żeby tak nie cytować bo to zaburza całość. Chcesz do czegoś konkretnie odnieś się - cytuj nie w całości a wyrywkowo. Regulamin który zaakceptowałeś : - Naganne jest cytowanie całego tekstu bądź jego długich fragmentów aby dopisać swoją treść. Aby skrócić treść cytatu używaj [...].
  17. 1 point
    Ostatnia odpowiedź to faktycznie a tak poza tym to co Ci to przeszkadza? Przynajmniej wiadomo do czego się odnoszę i łatwiej później ogarnąć temat.
  18. 1 point
    Już sprawdzam, ostatnio mam sporo gonienia i mało czasu na ogarnięcie PiO
  19. 1 point
    Dużo zaoszczędzisz na kilku domenach przenosząc ich do firmy która ma opinie o supporcie takie jak wyżej?
  20. 1 point
    Najczęściej spotykam grafiki, które w cms, blokach, opisach produktów nie są ładowane przez https, warto przefiltrować bazę danych w takich miejscach.
  21. 1 point
    nie wiem co było na moim koncie bo nie logowałem się od dawna (chyba z 5 lat) ale ... właśnie nie wyraziłem zgody na rodo i usunąłem konto bez względu na saldo i to jest jedyna słuszna droga :-)
  22. 1 point
    Marna ta Twoja szeptanka, nazwę serwisu usunąłem, zrób to jeszcze raz to zbanuje. Razem z koleżanką
  23. 0 points
    do pawig Coraz mniej jest zleceń na takie frazy, bo Google nisko go ocenia. Ja nie biorę lub piszę bez znaków przestankowych, co z tym zrobi zlecający to jego problem. Dzisiaj napisałam zlecenie, które po 2 minutach moderator odrzucił. problem polegał na tym, że w słowie kluczowym była literówka (zdarza się), tekst napisałam poprawnie, a słowo kluczowe dodatkowo pod tekstem. Komentarz moderatora: "słowa kluczowe powinny być w tekście, a nie poza nim". Mądrala nawet nie przeczytał, więc komentarz dostał odpowiedni. Nigdy wcześniej nie miałam z tym problemów, ale myślenie niektórych boli. Do JFK mam klienta, który zleca mi bardzo dużo, ale niestety ocenia z automatu na 5. Dużo tekstów mu odrzuciłam, bo choć mam wysoką średnią, to w końcu spadnie. Zaklepałam zlecenia, fajne tematycznie, ale słowo kluczowe wskazywało, że to mój klient. Wysłałam tekst - ocena 5. W następnym poprosiłam, żeby wskazał mi co mam poprawić, by dostać 6. Odpowiedź była ogólnikowa, ale kolejne oceny 6. Zlecający nie wiedzą, że od ich oceny zależy nasz średnia i zarobki. Dla nich różnica 5 a 6 jest żadna, dla nas w dłuższej perspektywie może być istotna. do kjpkjp skoro dostajesz tak niskie oceny to ponownie przeczytaj swoje teksty. Komentarz "bardzo dobry tekst" jest ustawiony automatycznie. Może poczytaj trochę jak należy pisać teksty SEO. Bezmyślne klepanie tekstów preclowych niestety nie przynosi efektów.
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00