Jump to content
MMP

Prawdy pozycjonowania

Recommended Posts

Ocho - czuję szeptankę :D


Blog seo.zgred.pl przestał istnieć, teraz wszystko jest na www.zgred.pl

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jestem tutaj dla szeptanek. Gdybym chciał powbijać posty, żeby wrzucić link, zrobiłbym to o wiele szybciej.

 

Szkoda, że ludzie są tacy zawistni ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zawistni, a wyczuleni. Podejrzewam, że takich userów z 10 postami (+5 dodatkowych już z linkiem) to jest tu z połowa jak nie lepiej.

  • Like 1

Agencja SEO KWISS - SEO, SEM ze szczególnym naciskiem na obszar e-commerce. Dla klientów z PiO 10% zniżki na hasło: "googol".

PolandGSM.pl

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytat

zrobiłbym to o wiele szybciej.

również szybko wyleciałeś by z forum , więc gdzie logika w tym co piszesz?

Cytat

Szkoda, że ludzie są tacy zawistni 

a jest czemu?

 


re287am9.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, MaxPan napisał:

a jest czemu?

Może ktoś mu zazdrości właśnie bycia nowym użytkownikiem, który musi się napocić z napisaniem 10 postów żeby móc sobie dodać link w podpisie :P Ludzie czasami potrafią być zazdrośni o naprawdę nonsensowne rzeczy :D

  • Like 1
  • Haha 4

Swoją ciekawość możesz zaspokoić, włączając radio z audycjami o tematyce paranormalnej. A jeśli Ci się nudzi, Honey Bunny, dziewczyna Królika Bugsa, zaprasza Cię do poczytania starych komiksów!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/14/2019 at 2:00 PM, Ivellios said:

Może ktoś mu zazdrości właśnie bycia nowym użytkownikiem, który musi się napocić z napisaniem 10 postów żeby móc sobie dodać link w podpisie :P Ludzie czasami potrafią być zazdrośni o naprawdę nonsensowne rzeczy :D

 

Piękne:)

P.S Faktycznie przy napisaniu 10-ciu postów faktycznie można się nieźle spocić...;) Zazdroszę of kors


Strategie automatyczne FX. http://www.prop-trading.pl/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli to mają być dobre posty to i przy jednym można się mocno namęczyć :) Co do pozycjonowania - nie wiem czy słusznie ale ostatnio przyjąłem taktykę większej konwersji zamiast wyższych pozycji. Strony pod moją opieką tracą na pozycjach ale jednocześnie notuje wzrosty zamówień rzędu 15 - 30%. Ciekaw jestem czy to opłacalna w dłuższej perspektywie taktyka ale obcinam każdy zbędny ruch na stronie. Klienci nie są zadowoleni mimo wyższej sprzedaży bo "mieliśmy 2300 odwiedzin dziennie a teraz mamy tylko 1800". Niektórym nigdy się nie dogodzi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@st4rscr3am  Wydaje mi się jednak, że wzrost widoczności domeny i pozycji jest w dłuższej perspektywie bardziej korzystny. Większy ruch jest zawsze czynnikiem pozytywnym. Więc jak spada, to zastanowiłbym się na skutecznością kampanii SEO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spadek czy wzrost widoczności nie jest tożsamy z ruchem. Spadek widocznosci a co za tym idzie na przykład obcięcie długiego ogona może spowodować wzrost ruchu bo wtedy serwis nie jest widoczny na siakieś gupie frazy - to tylko przykład of korz ale 3ba się porządnie zastanowić co jest nei halo z domeną, linkami, treściami. A może to algo wyczyściło.

  • Like 2

Blog seo.zgred.pl przestał istnieć, teraz wszystko jest na www.zgred.pl

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy