Jump to content

st4rscr3am

Forumowicze
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Stąd moje pytanie - wiem, że te metody są zalecane przez wielu ludzi ale z mojego doświadczenia nie działają oraz często polecane są przez ludzi, które mają zupełnie inne warunki (jak np. 1000x więcej możliwości zdobycia takiego linku co siłą rzeczy przekłada się na większą skuteczność metody w ich warunkach). Skoro więc to nie działa - co zamiast tego? Zakładu w Koziej Wólce też się już tak nie wypozycjonuje, widziałem próby takich działań i były zwyczajnie smutne.
  2. Bycie sklepem internetowym nie jest łatwe. Chociaż widziałem zwykłe portale, na których każda strona była rozbita na trzy - cztery podstrony. Przykładowo była strona produktu A: example.com/product-a i potem mieliśmy example.com/product-a/opis, example.com/product-a/specyfikacja i example.com/product-a/dokumentacja - ilość stron, których nie indeksowano to ponad 400 000... Także coś w tych linkach na stronie może być
  3. Nie jest. Nie chodzi o kupowanie linków ale o uzupełnienie artykułów na tych stronach o link do naszej treści lub podmianę kiedyś istniejącego a obecnie nie działającego linku na nasz. Zakładając liczbę porad tego typu i to często od dosyć znanych osób - zakładam, że to szara strefa. Nie mówię tutaj o artykułach sponsorowanych etc.
  4. Postanowiłem założyć konto by nieco odświeżyć wiedzę na temat pewnych aspektów SEO (szczególnie linkbuilding) i może od czasu do czasu podzielić się wiedzą. Moim głównym zajęciem od wielu lat jest marketing - głównie zarządzanie markami, strategie marketingowe i customer experience. Przy czym ze względu na wcześniejszą karierę jako programista - zajmuję się też technicznymi zagadnieniami jak audyty techniczne, UX, testy A/B czy optymalizacja konwersji. Cieszy mnie ilość ludzi tutaj, którzy dysponują większą wiedzą ode mnie lub innym spojrzeniem na te same sprawy
  5. Od pewnego czasu mnie zastanawia jedna rzecz - kiedy posłucha się ludzi zza granicy, na przykład z USA, ich strategią pozycjonowania jest (w uproszczeniu): 1) Tworzenie treści wysokiej jakości 2) Kontakt z blogami, portalami i stronami, którym treści te mogłyby pomóc z prośbą o link Tam jednak działa efekt skali - USA to w zasadzie cały kontynent, ilość takich portali jest olbrzymia. Oznacza to, że taka strategia na naszym podwórku nie będzie zbyt efektywna. Co więc byłoby skuteczne i zgodne ze wskazaniami Google u nas w sytuacji gdy nie jesteśmy fanami katalogów etc. i z
  6. Jeżeli to mają być dobre posty to i przy jednym można się mocno namęczyć Co do pozycjonowania - nie wiem czy słusznie ale ostatnio przyjąłem taktykę większej konwersji zamiast wyższych pozycji. Strony pod moją opieką tracą na pozycjach ale jednocześnie notuje wzrosty zamówień rzędu 15 - 30%. Ciekaw jestem czy to opłacalna w dłuższej perspektywie taktyka ale obcinam każdy zbędny ruch na stronie. Klienci nie są zadowoleni mimo wyższej sprzedaży bo "mieliśmy 2300 odwiedzin dziennie a teraz mamy tylko 1800". Niektórym nigdy się nie dogodzi
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy