Lexy

Forumowicze
  • Zawartość

    3709
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    8

Lexy wygrał w ostatnim dniu 2 Sierpień

Lexy ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

361 Excellent

O Lexy

  • Ranga
    Addicted to SEO
  • Urodziny 28.01.1982

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.lexy.com.pl/blog/
  • Twitter
    https://twitter.com/Lexy_82

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Olsztyn

Ostatnio na profilu byli

25109 wyświetleń profilu
  1. Wydaje mi się, że w tym raporcie pojawiłoby się info o canonicalu, ale nie mam pewności. No ale na pewno nie jest to adres blokowany w robots.txt Sprawdź, czy przypadkiem nie wstawiłeś nofollow w linkach wewnętrznych.
  2. Tylko że ja w momencie robienia zdjęcia nie zdążyłam dopić pierwszej lampki wina ;>
  3. Lexy

    Google Search Console

    Sprawdzał i nie zgadzały mu się liczby z tym, co widział w Search Console. //edit: A przepraszam, chyba masz rację. Myślałam, że pisząc o ilości zaindeksowanych sprawdza Google, a chyba jednak pisał o samych liczbach z Search Console
  4. U mnie wyświetlał się taki status na podstronach, które ładowały się ponad 8 sekund. Upewnij się np. w https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ albo przez narzędzia dla programistów dostępne w Google Chrome, czy faktycznie te adresy nie mają problemów z czasem wczytywania. W narzędziach dla programistów zaznacz tylko "disable cache".
  5. Lexy

    Google Search Console

    Musiało coś się ruszyć, bo teraz masz sporo zaindeksowanych obrazków. Jak dokładnie sprawdzasz, ile z nich się zaindeksowało? Chodzi mi o dokładną komendę albo jeszcze lepiej pełny adres do wyników, które uzyskujesz.
  6. Mnie się udało tylko tyle i już po najlepszym momencie (wtedy Księżyc chował się w koronach drzew). Słaba ostrość, ale nie mogłam stanąć stabilnie
  7. Promocja jest czasowa i kończy się 31 sierpnia 2018 r. W ramach promocji wakacyjnej obniżone o 50% zostały ceny wszystkich produktów dostępnych na stronie https://www.lexy.com.pl/blog/sklep Są to m.in. kursy SEO, ale i ebook z case'ami. Wszystkie materiały są udostępniane od razu w wersji PDF i są dostępne do pobrania tuż po opłaceniu zamówienia. Wystawiam faktury VAT - w tym celu wystarczy uzupełnić dane do faktury na etapie składania zamówienia.
  8. No właśnie już tego nie ma. Było kilka miejsc, w których Google wyświetlało formularz, ale w tej chwili pozostał jedynie w Search Console.
  9. Pewnie o to, że spadek indeksacji powinien dotyczyć WYŁĄCZNIE podstron, do których blokujesz dostęp. Być może wkradł się jakiś błąd do zapisów w robots.txt dlatego skorzystaj z Search Console z opcji https://www.google.com/webmasters/tools/robots-testing-tool (wybierz z listy stronę, którą chcesz sprawdzić) i z formularza na samym dole, wpisując przykładowe adresy usuniętych z indeksu podstron. Sprawdzisz, czy przypadkiem i one nie są blokowane. Zerknij też do nowej wersji Search Console i skorzystaj z zakładki "Sprawdzenie adresu URL" wpisując adresy usuniętych podstron.
  10. Jakbyś od początku realizował kampanię przez Brandle.pl to nie dość, że system sprawdzałby kilkakrotnie, czy post nadal widnieje na forum, to dodatkowo miałbyś dostępne statystyki napisanych postów (z oznaczeniem dofollow i nofollow), anchorów, stron docelowych itp.
  11. Skoro nie jest to główny opis, to pół biedy. Wiadomo, że sposobu prezentacji parametrów technicznych nie będziesz zmieniać tylko pod kątem wyszukiwarek, aczkolwiek gdyby się uprzeć, można to nieco zautomatyzować i zróżnicować. Musiałbyś kombinować np. z osadzeniem tego w JSie, do którego dostęp zablokujesz w robotst.txt Jeśli myślałeś o czymś w postaci noindex dla fragmentu treści, to niestety nie ma czegoś takiego. Moim zdaniem nie ma jednak potrzeby takiego kombinowania. Skup się na głównych opisach. Jeśli ich ilość jest na tyle duża, że przygotowywanie unikalnych opisów będzie taką "sztuką dla sztuki", to ogranicz się do opisów najważniejszych produktów, w szczególności tych wyświetlanych na stronie głównej (np. jako proponowane) i na pierwszych stronach kategorii. Sam opis kategorii również wyświetl tylko na 1. stronie paginacji, a wtedy nie będzie powodów do tego, aby kategorie rankowały słabo.
  12. Chodzi o to, że zawsze najłatwiej pozycjonuje się frazy niszowe, czyli te mocniej doprecyzowane, składające się zazwyczaj z kilku słów - nawet do 4 czy 5. Jeśli zrobisz dość ogólne drzewo, a dopiero zaczynasz ogarniać podstawy SEO, to nie ma szans na sensowne wyniki. Stron produktowych raczej się nie pozycjonuje w taki sposób, jak stronę główną czy (pod)kategorie). To właśnie linkowaniem z zewnątrz tej wyższej struktury zapewnia się rozłożenie mocy linków również na podstrony produktowe, ale same produkty linkuje się z zewnątrz tylko czasem, wybierając te najważniejsze.
  13. Przy zupełnie nowym sklepie i braku konkretnego budżetu na działania reklamowe? Nie sądzę, że ktokolwiek na to pójdzie.
  14. Do końca czerwca obowiązują promocyjne ceny na część produktów dostępnych na stronie https://www.lexy.com.pl/blog/sklep Są to mailowe kursy pozycjonowania oraz szkolenie "Zarabiaj na audytach SEO" (+ angielska wersja arkuszy), które dawniej rozsyłałam w częściach, a teraz pełny materiał jest udostępniany tuż po opłaceniu zamówienia. Dodatkowo na stronie znajduje się kilka nowych produktów takich jak "SEO case study - 9 nietypowych przypadków" oraz "Słownik pojęć SEO" w wersji PDF (jak dotąd w księgarniach były dostępne tylko wersje na czytniki lub drukowane) w standardowych cenach. PS Wystawiam faktury.
  15. Lexy

    RODO na zapleczu

    Tam gdzie nie ma takiej konieczności, najlepiej usunąć wszystkie rozwiązania pozwalające na gromadzenie jakichkolwiek danych osobowych. Np. jeśli i tak na stronie była tylko garstka komentarzy, to najlepiej całkowicie je wyłączyć. Ja jedynie zastanawiałam się nad formularzem kontaktowym, ale faktycznie tak jak jest w infografice, można spełnić obowiązek informacyjny w autoresponderze.