Lexy

Forumowicze
  • Zawartość

    3679
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    7

Lexy wygrał w ostatnim dniu 1 Marzec 2015

Lexy ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

350 Excellent

O Lexy

  • Ranga
    Addicted to SEO
  • Urodziny 28.01.1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.lexy.com.pl/blog/

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Olsztyn

Ostatnio na profilu byli

24697 wyświetleń profilu
  1. U mnie z kolei promocje do -40% taniej za kursy SEO: kurs dla początkujących: 108 zł zamiast 180 zł; kurs dla średnio zaawansowanych: 132 zł zamiast 220 zł; pakiet obu kursów + lista dofollow: 216 zł zamiast 270 zł; szkolenie "Zarabiaj na audytach SEO" (2 wydanie): 245 zł zamiast 345 zł. Promocja kończy się w poniedziałek, 27 listopada. Każdy z kursów/szkoleń ma pakiet dodatków w postaci bezpłatnych dostępów lub rabatów na narzędzia SEO, a wczoraj doszło kilku nowych partnerów, w tym SeoHost.pl. Szczegóły promocji: https://www.lexy.com.pl/blog/black-friday-2017.html Wszystkie ceny są cenami brutto. Wystawiam faktury VAT.
  2. Później dorzucę jeszcze jedną, a póki co do każdego zamówienia na SeoStation.pl dorzucana jest lista stron dofollow, tzw. szczęśliwa 13-tka.
  3. Max, przeczytaj to co wpisałam w powodzie edycji.
  4. "Głównym celem Brandle jest pozycjonowanie stron poprzez wklejanie linków na forach to akceptujących i tyle." Absolutnie nie, stąd tak duży nacisk z naszej strony na jakość i szczerość prowadzonych rozmów. "ja bym po prostu zapłacił abonament max na miesiąc, pozbierał kontakty mailowe do agentów, dał im 1zł więcej i miał posty bez opłacania Brandle" Brandle to przede wszystkim narzędzie do raportowania kampanii, a sama możliwość nawiązania współpracy z wykonawcami to jedynie ułatwienie, podobnie jak obszerna baza miejsc. Głównym celem narzędzia jest automatyzacja tego, co może zostać zautomatyzowane, tj.: - pobieranie treści postów i kilkukrotne sprawdzanie, czy nie uległy modyfikacji lub nie zostały usunięte (co zdarza się właśnie przy błędnym nastawieniu, że narzędzie służy wyłącznie do pozyskiwania linków); - bieżące raportowanie, dzięki któremu zleceniodawca tuż po dodaniu przez Ciebie posta ma do niego wgląd, a zatem jest w stanie sprawdzić, czy kampania jest realizowana terminowo i zgodnie z założeniami, może też szybko zareagować, jeśli coś mu się nie spodoba; - możliwość generowania raportów, wglądu do statystyk (również linków dla tych, którzy jednak skupiają się na ich pozyskaniu w ten sposób). Gdyby Brandle miał być kolejnym narzędziem do samego linkowania pod SEO, nie poświęcalibyśmy w ogóle czasu na edukowanie w zakresie tego, jak prowadzić takie kampanie, ani w szczególności nie prowadzilibyśmy weryfikacji realizowanych przez wykonawców kampanii, bo i po co? Jeśli upraszczasz działanie narzędzia do samego dostępu zleceniodawców do agentów, proponuję zrealizować kampanię bez Brandla. Jaki wtedy wyślesz raport? Puste, niesprawdzone linki w Excelu, przesłane po zakończonej kampanii, kiedy nie ma już czasu na reakcję? Jak wtedy zareagujesz na zgłoszenie Twojego klienta, że realizacja kampanii nie ma nic wspólnego z tym, co wcześniej ustaliliście? Spójrz na to z punktu widzenia zleceniodawcy, który nie tylko zupełnie nic nie wyczyta z takiego raportu, to jeszcze nie będzie miał kiedy zareagować w razie realizacji kampanii niezgodnie z założeniami, czyli np. przez publikowanie fałszywych rekomendacji, których klient sobie nie życzył albo wręcz je zakazał. Edit: dopiero zauważyłam, że ostatni post jest z końca października, ale zeszłego roku, a nie bieżącego, więc nie krzyczcie za odkopanie starego tematu
  5. Raporty z prac optymalizacyjnych

    "Czy takie zatajanie informacji może być w jakiś sposób uzasadnione" Moim zdaniem na plus jest sam fakt w miarę dokładnego raportowania, ale jeśli mieliby pisać o dosłownie każdym detalu, więcej spędzaliby na raportowaniu niż na samych działaniach. Co do linków, moim zdaniem uzasadnione jest nieujawnianie części z nich. Jeśli w ogóle masz dostępne raporty, tyle że nie w pełni kompletne (np. są dostępne linki z zewnętrznych źródeł, ale bez stron zapleczowych seowca), to jest OK chociażby z tego względu, że taki raport mógłbyś potem pokazać konkurencyjnej firmie (po przejęciu działań SEO lub przy okazji wykonywania audytu), która miałaby wszystko jak na tacy. Kwestię zmian w optymalizacji dobrze wyjaśnił Grey.
  6. Filtr na linki wychodzące

    "Czyli że linki na danej stronie nie mają żadnej mocy pozycjonującej, mimo że strona jest podlinkowana i nie ma bana." Przede wszystkim strona z ręcznymi działaniami nałożonymi przez linki wychodzące, leci na łeb na szyję w pozycjach. "Jeżeli tak, to jak sprawdzacie, czy dana strona ma taki filtr?" Zależy czy kara poszła z ręcznych działań, czy z automatu. W pierwszym przypadku sprawdzisz to w Search Console, a w drugim przypadku ciężko w jednym zdaniu to wyjaśnić. "Ale czy to jest miarodajny test?" Nie, bo żeby to sprawdzić, musiałbyś dostać filtr na strony z tymi linkami i wtedy sprawdzić, czy podlinkowane z niej strony przestały być widoczne na te anchory. Poza tym, jedna stronka tego typu nie wystarczy - musiałbyś wykonać taki test na większą skalę i na wszystkich tych stronach złapać filtr. W innym przypadku, jeśli chociaż jedna ze stron nie zostanie zafiltrowana, a będzie stosowała te anchory, one mogą wystarczyć do utrzymania jakichkolwiek pozycji podlinkowanych stron. Z kolei stosowanie innych anchorów na każdej ze stron też nie będzie wiarygodne, bo na podstawie pojedynczych przypadków nie da się wyciągnąć wniosków. To, co najłatwiej sprawdzić, to wpływ kary na pozycje ukaranej strony.
  7. Sytuacja już opanowana i w panelu widać odświeżone, poprawne pozycje. Życzę spokojnej soboty.
  8. Faktycznie na SeoStation wystąpiły dzisiaj problemy i już od jakiegoś czasu próbujemy je rozwiązać. Właśnie wdrażamy jedną poprawkę i jak tylko sytuacja się wyjaśni, wrócę do Was z informacją na ten temat. Zawsze w takich sytuacjach (które na szczęście występują wyjątkowo rzadko) staramy się ponownie sprawdzić pozycje monitorowanych fraz tuż po wyeliminowaniu problemu, jeszcze tego samego dnia.
  9. Właśnie wznowiłam zapisy na szkolenie mailowe "Zarabiaj na audytach SEO", które było niedostępne przez ponad rok. To drugie wydanie szkolenia (nie mylić ze zwykłą aktualizacją ), więc materiał został zaktualizowany i rozszerzony o kolejne elementy. Poza tym, część arkuszy zawiera tabele w 2 wersjach: podstawowa (dla prostych stron) i rozszerzona (m.in. dla blogów) - załączam do posta fragmenty tabel. Z czego składa się szkolenie? z ponad 60-stronicowej instrukcji, która tłumaczy krok po kroku każdy z analizowanych elementów; z 9 arkuszy, na podstawie których można dokonać analizy ok. 150 czynników rankingowych; z szablonu audytu, który można wykorzystać do składania raportu dla klienta (arkusze i szablon można wykorzystywać do celów komercyjnych). Do szablonu dołączam 3 okładki do wyboru; z zestawienia i prezentacji najważniejszych opcji w narzędziach opisanych w szkoleniu - zestawienie to zostanie dołączone do szkolenia tylko w okresie przedsprzedaży, która właśnie się zaczęła, a kończy się 9 kwietnia 2017 r. Dla kogo jest przeznaczony materiał? dla osób z podstawową wiedzą o SEO, które chcą ją poszerzyć i wykonać audyt własnej prostej strony. Przy bardziej zaawansowanych, dla laika zawarte tu informacje mogą być zbyt trudne do opanowania, aby od razu być w stanie dokonać analizy wszystkich opisanych elementów; dla osób z pewnym doświadczeniem z SEO, które nie wykonywały jeszcze audytów lub robiły tylko bardzo proste analizy; dla tych, którzy na co dzień wykonują audyty, ale przyda im się inspiracja bazująca na innych materiałach. Jak już wspomniałam, aktualnie trwa przedsprzedaż szkolenia i w związku z tym od dzisiaj do 9 kwietnia 2017 r. włącznie można je zamówić w cenie niższej o 100 zł, czyli 245 zł zamiast 345 zł (z VAT). Zamówione w tym czasie materiały będę wysyłać w dniach 10-11 kwietnia 2017 r. Dostęp do szkolenia można zamówić na stronie http://www.lexy.com.pl/blog/zarabiaj-na-audytach-seo Dane firmy: INFEO Marta Gryszko ul. Dadleza 1/76 10-687 Olsztyn NIP: 739-344-44-81 kontaktowy adres email: seo@infeo.pl
  10. Długość audytów

    Nie da się na kilku stronach zmieścić nawet najważniejszych informacji. Sama zamieszczam pełne tabele zarówno z elementami ocenionymi na plus, jak i na minus (to już będzie więcej niż "kilka stron"), ale w szczegółach rozpisuję się tylko o poprawkach, żeby na siłę nie wydłużać raportu. Nawet przy małych stronach może się okazać, że strona przeszła rozbudowę i ma zaindeksowaną starą strukturę URLi, więc w zależności od zaleconych działań, raz uda się to opisać w 2 zdaniach, a innym razem trzeba dołączyć pełną listę adresów. Te małe strony mogą mieć marny profil linków, którego również nie opisze się w 1 zdaniu. Przy okazji zainfekowania strony, również sama informacja o tym fakcie nie wystarczy, bo klient powinien dostać info o tym, co gdzie zmienić i dlaczego.
  11. Odkopuję, ponieważ była mowa m.in. o moich materiałach (szkolenie mailowe "Zarabiaj na audytach SEO"). Właśnie przygotowałam drugie wydanie, więc jak kogoś interesują szczegóły, zapraszam na http://www.lexy.com.pl/blog/zarabiaj-na-audytach-seo
  12. " nie wiem jak miałbym dbać o świeży content w przypadku fryzjerki z Wrocławia?" Przede wszystkim nie każdy rodzaj stron musi być systematycznie aktualizowany, więc od tego należałoby zacząć. Aczkolwiek na upartego można prowadzić bloga z relacjami ze szkoleń fryzjerskich, recenzjami nowo przetestowanych kosmetyków, ale przede wszystkim ze zdjęciami wykonanych fryzur, w tym refleksów czy farbowania wg aktualnych trendów. Klientkom przydadzą się też informacje o tym, jak dbać o włosy, w szczególności po farbowaniu, rozjaśnianiu czy dekoloryzacji. Taki blog wystarczy aktualizować 1 na 2 tygodnie, bo ważniejszy jest mocny content, niż słabej jakości, ale często publikowane teksty. Dodam, że na swoich stronach widzę efekt po dodaniu nowych treści albo nawet dokonaniu drobnych modyfikacji, w szczególności jeśli przy nich pojawia się aktualna data. Nawet jeśli strona nie wymaga aktualizacji, ale cokolwiek na niej zmienię, to widzę skoki w pozycjach. Z kolei te, na których nic się nie dzieje i które już nie są praktycznie linkowane (czyli część zaplecza) stopniowo spadają. Tyle w kwestii aktualizacji, ale pamiętaj też o pozyskiwaniu linków zarówno ze stron o zbliżonej tematyce (dużo dadzą artykuły gościnne w portalach tematycznych), jak i tych z odpowiedniej lokalizacji - te drugie w mniejszym stopniu.
  13. Od dzisiaj do niedzieli włącznie obowiązuje promocja -50% na pakiet kursów pozycjonowania (poziom podstawowy + średniozaawansowany). Nowością obowiązującą tylko w ramach tej promocji jest gratis w postaci listy stron dofollow 3.0 składającej się z blogów z wtyczką CommentLuv (systematycznie aktualizowane, moderowane, tylko z linkami dofollow do wpisów). Szczegóły: http://www.lexy.com.pl/blog/pakiet-certyfikowanych-kursow-seo Lista jest również gratisem do każdego dzisiejszego zamówienia na SeoStation: http://www.seostation.pl/wersje.html
  14. Jeśli chodzi o moje materiały, to przede wszystkim są dość stare i dlatego wstrzymałam ich sprzedaż. Aczkolwiek ostatnio po kilku prośbach na krótki okres włączyłam możliwość zamówienia - http://www.lexy.com.pl/blog/zarabiaj-na-audytach-seoW tej chwili obowiązuje cena o 50% niższa, czyli 150 zł, chociaż nie zmieniałam ceny widocznej w ofercie. Mogę jeszcze przez kilka dni nie wyłączać z powrotem sprzedaży, bo w zasadzie jak będzie aktualizacja, to otrzymają ją wszystkie osoby zapisane na to szkolenie. Najważniejsze to mieć podstawę do pracy, czyli wszystkie tabele, bo to zawsze zajmuje najwięcej czasu.
  15. Śmieszne zdjęcia FB

    "masz jakieś dowody, że PR nie umarł i tylko został zamaskowany?" Wystarczy zastanowić się, jak w praktyce wyglądałoby wyłączenie PR, tj. jak wpłynęłoby to na SERPy. "Do tego mnie przekonują liczne obserwacji zachowania domen z PR i bez PR ( z linkami ze stron z wysokim PR) w serpach kiedy ten PR był pokazywany i aktualizowany." Aha, czyli bazujesz na danych sprzed kilku lat. OK.