Fajnie ... właśnie szukam wpisu z naszymi propozycjami sprzed roku . Poniżej zapodam
Otóż .... tadaaaaam .... znalazłam ?. Spójrzmy i przeanalizujmy. Komentarze w kolorze „innym”
1. System ocen — ustawiony zbyt wysoki pułap umożliwiający pisanie lepiej płatnych tekstów
Czasem zdarzają się Janusze biznesu z wymaganiami z kosmosu wystawiający nieadekwatne oceny, ostatnio ktoś zgłaszał. Z perspektywy czasu zauważam, że ja nie mam z tym problemu, może wypowiedzą się inni.
2. Tekst zwrócony do poprawy nie powinien blokować możliwości przyjęcia nowego zlecenia (na poprawę jest czas 24h)
To ciekawy pomysł.
3. Mailing do copy o wszystkich zmianach na GC
Hmmm ... chyba otrzymuję ... ale czy wszystkie?
4. Unormowanie czasu realizacji tekstów w przełożeniu na ilość godzin (propozycja była min. 6h za tekst bodajże do 3000 lub 4000 znaków, każde kolejne 1000 znaków to kolejna godzina)
ZROBIONE ... REWELA ?
5. Archiwum tekstów — tekst odesłany do poprawy powinien być tam widoczny z adnotacją "do poprawy"
Chyba zrobione, ale niech inni potwierdzą, ponieważ od wieków mi się nie zdarzył.
6. Możliwość ukrywania zamówień przez copywriterów — tych zamówień, które ich nie interesują oraz blokowanie poszczególnych zleceniodawców
ZROBIONE ... REWELA ?
7. Rozbudowana możliwość filtrowania tekstów — np. według branż, czy rodzaju (precel, zaplecze, artykuł)
Fajna opcja znaleźć tekst według jego rodzaju, ale tylko wtedy, kiedy nie wiązałoby się to z „rozjechaniem się” interfejsu, tudzież klikaniem w strzałki . Kwestia do rozważenia dla działu IT.
8. Zabronienie zleceniodawcom możliwości zmiany warunków zlecenia po jego akceptacji — wielokrotne odsyłanie do poprawy i "dokładanie" coraz to nowych wymagań
To jest potrzebne
9. Ruchome w zależności od ilości (lub kwoty) zrealizowanych tekstów progi prowizyjne (dowartościowanie dużo piszących copy)
Tego bym nie ruszała, gdyż będzie to z krzywdą dla osób piszących dorywczo, lub takich, którr piszą mniej tekstów, ale za to wysokiej jakości za lepszą kasę.
10. Warto wprowadzić minimalną ilość znaków w uzasadnieniu oceny przez zleceniodawcę, np. 30 znaków i konieczność merytorycznego uzasadnienia
Chyba jest ? Nie miałam od dawna, potwierdźcie.
11. Jasny i czytelny podział tekstów na precle, zaplecza i artykuły oraz minimalne ceny dostosowane do konkretnych rodzajów tekstów
Jest, ale zdarzają się cwaniaczki, które pod preclem za 2,90 ukrywają "wykresy, wypunktowania i inne formy" ?. Da się to jakoś dopracować?
12. Giełda tekstów
Chyba ustaliliśmy, że nie chcemy. „Zepsułoby” to bardziej platformę.
13. Czas oczekiwania 7 dni na akceptację tekstu
Jest 7 dni. Z doświadczenia zauważyłam, że jeśli do 4 dni zleceniodawca nie zatwierdzi tekstu, to już w ogóle nie zatwierdzi i odbywa się to automatycznie po 7 dniach. Może 4 dni wystarczyłyby?
14. "Wyłapywanie" i banowanie multikont, zapobieganie blokowaniu wielu tekstów przez jednego copy pod wieloma pseudonimami
O! Coś z tym było zrobione? Przydałoby się
15. Powiadomienie zleceniodawców o kwocie "na rękę" , jaką otrzymuje copy za tekst
Chyba zrobione
16. Przelew w 1 dzień.
Chyba zrobione
17. Możliwość zarezerwowania kilku tekstów jednocześnie.
Kilku to chyba przesada, ale może chociaż dwóch?
Tyle z dawien dawna znalazłam.
Coś byście dodali, drodzy copywriterzy?