Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 13.10.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. Fajnie ... właśnie szukam wpisu z naszymi propozycjami sprzed roku . Poniżej zapodam Otóż .... tadaaaaam .... znalazłam ?. Spójrzmy i przeanalizujmy. Komentarze w kolorze „innym” 1. System ocen — ustawiony zbyt wysoki pułap umożliwiający pisanie lepiej płatnych tekstów Czasem zdarzają się Janusze biznesu z wymaganiami z kosmosu wystawiający nieadekwatne oceny, ostatnio ktoś zgłaszał. Z perspektywy czasu zauważam, że ja nie mam z tym problemu, może wypowiedzą się inni. 2. Tekst zwrócony do poprawy nie powinien blokować możliwości przyjęcia nowego zlecenia (na poprawę jest czas 24h) To ciekawy pomysł. 3. Mailing do copy o wszystkich zmianach na GC Hmmm ... chyba otrzymuję ... ale czy wszystkie? 4. Unormowanie czasu realizacji tekstów w przełożeniu na ilość godzin (propozycja była min. 6h za tekst bodajże do 3000 lub 4000 znaków, każde kolejne 1000 znaków to kolejna godzina) ZROBIONE ... REWELA ? 5. Archiwum tekstów — tekst odesłany do poprawy powinien być tam widoczny z adnotacją "do poprawy" Chyba zrobione, ale niech inni potwierdzą, ponieważ od wieków mi się nie zdarzył. 6. Możliwość ukrywania zamówień przez copywriterów — tych zamówień, które ich nie interesują oraz blokowanie poszczególnych zleceniodawców ZROBIONE ... REWELA ? 7. Rozbudowana możliwość filtrowania tekstów — np. według branż, czy rodzaju (precel, zaplecze, artykuł) Fajna opcja znaleźć tekst według jego rodzaju, ale tylko wtedy, kiedy nie wiązałoby się to z „rozjechaniem się” interfejsu, tudzież klikaniem w strzałki . Kwestia do rozważenia dla działu IT. 8. Zabronienie zleceniodawcom możliwości zmiany warunków zlecenia po jego akceptacji — wielokrotne odsyłanie do poprawy i "dokładanie" coraz to nowych wymagań To jest potrzebne 9. Ruchome w zależności od ilości (lub kwoty) zrealizowanych tekstów progi prowizyjne (dowartościowanie dużo piszących copy) Tego bym nie ruszała, gdyż będzie to z krzywdą dla osób piszących dorywczo, lub takich, którr piszą mniej tekstów, ale za to wysokiej jakości za lepszą kasę. 10. Warto wprowadzić minimalną ilość znaków w uzasadnieniu oceny przez zleceniodawcę, np. 30 znaków i konieczność merytorycznego uzasadnienia Chyba jest ? Nie miałam od dawna, potwierdźcie. 11. Jasny i czytelny podział tekstów na precle, zaplecza i artykuły oraz minimalne ceny dostosowane do konkretnych rodzajów tekstów Jest, ale zdarzają się cwaniaczki, które pod preclem za 2,90 ukrywają "wykresy, wypunktowania i inne formy" ?. Da się to jakoś dopracować? 12. Giełda tekstów Chyba ustaliliśmy, że nie chcemy. „Zepsułoby” to bardziej platformę. 13. Czas oczekiwania 7 dni na akceptację tekstu Jest 7 dni. Z doświadczenia zauważyłam, że jeśli do 4 dni zleceniodawca nie zatwierdzi tekstu, to już w ogóle nie zatwierdzi i odbywa się to automatycznie po 7 dniach. Może 4 dni wystarczyłyby? 14. "Wyłapywanie" i banowanie multikont, zapobieganie blokowaniu wielu tekstów przez jednego copy pod wieloma pseudonimami O! Coś z tym było zrobione? Przydałoby się 15. Powiadomienie zleceniodawców o kwocie "na rękę" , jaką otrzymuje copy za tekst Chyba zrobione 16. Przelew w 1 dzień. Chyba zrobione 17. Możliwość zarezerwowania kilku tekstów jednocześnie. Kilku to chyba przesada, ale może chociaż dwóch? Tyle z dawien dawna znalazłam. Coś byście dodali, drodzy copywriterzy?
    1 punkt
  2. @Mags1 to trochę tak jak gdybyś chciał zwrotu kasy od producenta rowerów za to że nie spaliłeś tłuszczu z brzucha, jak gdybyś chciał zwrotu kasy od producenta wiertarki bo Ci się remont nie udał, jak gdybyś chciał zwrotu kasy od autora książki "Jak zdobyć bogactwo" za to że nie stałeś się bogaty. Linki to narzędzie - to jak je wykorzystasz zależy od Ciebie. Jeśli nie potrafisz ocenić czy chociażby ta przytoczona już wcześniej wiertarka będzie wystarczająca do ścian w Twoim domu to korzystasz z pomocy specjalisty. Ty otrzymujesz produkt - linki. To że wybrałeś nieodpowiednie narzędzie do swoich potrzeb to Twoja wina. No chyba, że oferta brzmi "Dzięki naszym linkom gwarantujemy Top10 na każdą frazę", ale chyba nikt normalny takich ofert nie daje.
    1 punkt
  3. To, że kupisz linki nie oznacza, że osiągniesz rezultat w postaci wysokich pozycji na interesujące kw. Wszytko zależy od konkretnego przypadku, profilu etc. Jeden kupi linki i będzie efekt, A w innym przypadku może nie być żadnego efektu. Jeśli szukasz przepisu jak w kuchni na wypieczenie chleba to nie tędy droga. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności