Skocz do zawartości

Duża ilość tekstu na stronie głównej (~100K znaków)

Luk23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy istnieje jakiś limit tekstu, który można wrzucić na stronę główną serwisu ?

Jeden z czołowych serwisów na bardzo popularna hasło z branży, ma na stronie około 30k znaków.

Postanowiłem stworzyć, lepszy content, bardziej wyczerpujący temat, ale copywriter trochę przeszarżował i wyszło blisko 100k znaków (50 stron w wordzie) :)

Treść projektowana pod stronę główną, content na podstrony jest osobny.

Mało kto będzie pewnie czytał wszystko od dechy do dechy, ale pewnie znajdą się i tacy, tylko jak Google zareaguje na tak dużą ilość treści na stronie głównej ?

Mogę to zostawić, czy lepiej starać się upakować część contentu ze strony głównej na podstronach ?

No właśnie dlatego pytam, bo nie mam doświadczenia z tak duża ilością contentu i to w kontekście strony głównej.

Tekst jest mega merytoryczny i nie jest sztucznie naszpikowany słowami kluczowymi. Można by to jakoś podzielić i powrzucać na podstrony, ale idea była taka, żeby strona główna zawierała

dużo treści z tym że wyszło strasznie dużo :)

Jeśli miał ktoś doświadczenie z pozycjonowaniem tego typu stron to proszę o jakieś wskazówki.

Jeśli w tej branży strony mają po 30k tekstu to 100k też powinno być ok.

Jeśli tekst jest odpowiednio zoptymalizowany to te 100k mogą zrobić dobrą robotę.

Przede wszystkim w takich przypadkach najważniejszym czynnikiem jest konstrukcja i tematyczność całego serwisu. To determinuje jego optymalizację a co za tym idzie rozkład treści w tym serwisie. Dlatego nie można z góry niczego określić "teoretycznie". Inaczej będzie to wyglądać w przypadku serwisu dedykowanego "jednemu tematowi" a inaczej w przypadku kiedy serwis porusza zagadnienia z wielu różnych tematów. W przypadku "jednotematyczności" łatwiej sprawę ograć treścią strony głównej w innych przypadkach nawet 100K "literek" może nie pomóc.