Jump to content

Recommended Posts

Dzień dobry,

 

@Justyna88, ja sobie zdaję z tego sprawę, przecież ktoś mógł zdobyć doświadczenie gdzie indziej :)

 

Dlatego też nie do końca jestem zwolennikiem wprowadzenia dostępu do najlepszych zleceń dla osób, które mają np. co najmniej kilkaset zaakceptowanych tekstów. Nie zawsze jest to miarodajne.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Zespół GoodContent.pl

Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

KamiX Nie wypowiadaj się za wszystkich. Ja nie czekam z niecierpliwością na giełdę, a piszę sporo na GC. Pilniejsze jest pozyskiwanie klientów.

Dobry wieczór,   postaram się tutaj odpowiedzieć na wszelkie uwagi.   1. Rzeczywiście w tym artykule nie ma nic odkrywczego, ale są pewne osoby, które nie rozumieją jak się liczą poda

Jest funkcja ignoruj, polecam. U mnie on wisi od kilku lat w ignorowanych, bo czytanie jego wypowiedzi było jak przedzieranie się przez wypracowania gimnazjalistów i to za darmochę.

Posted Images

4 godziny temu, GoodContent.pl napisał:

 

Co sądzą Państwo o uzależnieniu czasu rezerwacji od długości tekstu? Moglibyśmy zastosować przelicznik np. 1 godzina = 1000 znaków ze spacjami.

Jak ja kiedyś o tym pisałam to spotkałam się z krytyką...

Edited by KamiX
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, GoodContent.pl napisał:

Dzień dobry,

 

@JonkiPury, nie pomijam tego tematu, tylko zwyczajnie nie mam pomysłu na rozwiązanie tego problemu - co Pan proponuje?

 

Ubolewam nad tym, że co i rusz jestem atakowany - obawiam się, że jestem jedynym właścicielem platformy copywriterskiej, który prowadzi dialog z copywriterami... Proszę zrozumieć, że nie jestem Państwa wrogiem. Gdybym faktycznie chciał coś przemilczeć, po prostu bym się nie udzielał na tym forum. Wystarczy spojrzeć na drugi wątek na tym forum (konkurencyjnego portalu), gdzie nikt nie odpowiada na Państwa pomysły...

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

@GoodContent.pldialog to rzecz ważna ale jest w nim wiele dyplomacji a de facto nie ma konkretnych kroków. Tak jak napisałem wcześniej nie ma na platformie wymagań wobec zleceniodawców i copywriterzy zawsze będą stali na straconej pozycji.
Był już podejmowany temat, żeby dostosować ceny do jakości poszczególnych tekstów (przynajmniej widełki cenowe jakie powinny obowiązywać przy danej jakości tekście typu precel, zapleczowy, artykuł wysokiej jakości, specjalistyczny tekst ekspercki i tak dalej) Przy takim podziale można opracować wytyczne zarówno dla zleceniodawców jak i piszących, czego się wymaga przy danej jakości tekstu, co będzie w jakiś sposób chronić copywriterów przed nieuczciwymi ocenami i zaniżaniem cen.
Zdaje sobie jednak sprawę, że jest Pan temu niechętny, bo i zleceniodawcy będą niechętni "zmieścić się w regulaminowych widełkach" za danej jakości tekst. I tu jest pies pogrzebany. Pisałem już o tym wcześniej - albo jakość współpracy albo ilość obojętnie jakich zleceń.

Można np. opracować ścieżkę kariery copywritera na portalu, który będzie zdobywał rangi i nowe możliwości finansowe.
Niestety nie da się tego zrobić bez jasno określonych zasad w stosunku do zleceniodawców. Bo mam wrażenie, że póki co wszystkie podejmowane kroki dotyczą piszących, a pomimo deklaracji nie ma konkretów przy ochronie interesów copywriterów.
Wolny rynek to bardzo dobre rozwiązanie gospodarcze, ale nie oznacza wolnej amerykanki.
Pozdrawiam i proszę nie traktować tego jako atak tylko argumenty do rozmowy.

Link to post
Share on other sites

 

5 hours ago, GoodContent.pl said:

Niektórzy podnosili, że niekiedy czas na realizację tekstu (aktualnie stałe 6 godzin) często jest niewystarczający, szczególnie w przypadku dłuższych tekstów.

Co sądzą Państwo o uzależnieniu czasu rezerwacji od długości tekstu? Moglibyśmy zastosować przelicznik np. 1 godzina = 1000 znaków ze spacjami.

 

Zdecydowana większość tekstów ma poniżej 6000 znaków, więc ta zmiana skróci dostępny czas, zamiast go wydłużyć. Obecnie jest w sam raz. :yes:

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, GoodContent.pl napisał:

Dzień dobry,

 

@JonkiPury, nie pomijam tego tematu, tylko zwyczajnie nie mam pomysłu na rozwiązanie tego problemu - co Pan proponuje?

 

Ubolewam nad tym, że co i rusz jestem atakowany - obawiam się, że jestem jedynym właścicielem platformy copywriterskiej, który prowadzi dialog z copywriterami... Proszę zrozumieć, że nie jestem Państwa wrogiem. Gdybym faktycznie chciał coś przemilczeć, po prostu bym się nie udzielał na tym forum. Wystarczy spojrzeć na drugi wątek na tym forum (konkurencyjnego portalu), gdzie nikt nie odpowiada na Państwa pomysły...

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

 

@GoodContent.pl Jak nie wiadomo od czego zacząć :co: to najlepiej zacząć od początku. :victory:

Na przykład, niech zleceniodawca określi czy dany tekst ma iść na stronę www, na blog, zapleczę, sklep internetowy itp. Nikt mi nie powie, że klient takich rzeczy nie jest w stanie określić.  Niektórzy dają takie informacje w opisach zleceń, jednak przy dużej większości trzeba się domyślać. :unknw:

 

Kolejnym krokiem może być określenie wartości merytorycznej samego tekstu, lub tez jakości poczynając od zwykłych tekstów :pisze: gdzie wiedza na dany temat nie jest wymagana, aż do tekstów najwyższej jakości gdzie wymagana jest wiedza ekspercka.:nauka:

 

Przedstawione masz 2 pomysły i możesz(cie) się do nich odnieść. :chatownik:

 

Link to post
Share on other sites

Jestem tak rozczarowana tymi całymi ocenami, że naprawdę nie wiem co mam napisać. To rozwiązanie jest tak beznadziejne, że szkoda słów. Klienci, którzy dają dobrze płatne zlecenia wszyscy wystawili mi do tej pory same 5. Ale oczywiście jak napisałam tekst za stawkę, która w ogóle nie powinna mieć miejsca, bo nie było innych zleceń, to dostałam 4 od tego klienta. No i jaki to ma sens? Jeśli zleceniodawcy, którzy płacą więcej i tak naprawdę te oceny są tylko dla nich, chcą żebym dla nich pisała, a klient, który płaci śmieszne pieniądze będzie zaniżał średnią, bo... tak? A mu to nie robi żadnej różnicy jaką kto ma średnią, bo do tak tanich zleceń wszyscy mają dostęp. Uważam, że ocena powinna być tylko w przypadku lepiej płatnych tekstów.

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Mafleurdame said:

Jestem tak rozczarowana tymi całymi ocenami, że naprawdę nie wiem co mam napisać. To rozwiązanie jest tak beznadziejne, że szkoda słów. Klienci, którzy dają dobrze płatne zlecenia wszyscy wystawili mi do tej pory same 5. Ale oczywiście jak napisałam tekst za stawkę, która w ogóle nie powinna mieć miejsca, bo nie było innych zleceń, to dostałam 4 od tego klienta. No i jaki to ma sens? Jeśli zleceniodawcy, którzy płacą więcej i tak naprawdę te oceny są tylko dla nich, chcą żebym dla nich pisała, a klient, który płaci śmieszne pieniądze będzie zaniżał średnią, bo... tak? A mu to nie robi żadnej różnicy jaką kto ma średnią, bo do tak tanich zleceń wszyscy mają dostęp. Uważam, że ocena powinna być tylko w przypadku lepiej płatnych tekstów.

 

Zgadzam się na pewno z jednym. Są zleceniodawcy, którzy z założenia nie dają 5 bo nie i już. 4 niby złą oceną nie jest, ale średnia 4,7 jest niemal niemożliwa do uzyskania. Teraz sytuację ratuje fakt, że GC policzyło wszystkie dotychczas zrealizowane teksty i przyznało im ocenę 4,75. Nie wiem jednak na jak długi okres czasu zda to egzamin :)

 

Paranoją jest fakt, że napisałam niezły tekst na 5000 zzs z dziedziny prawa/finansów za zawrotne 17 zł i dostałam ocenę 4. Odwołania pisać mi się nie chce. Szkoda, że zleceniodawcy nie biorą pod uwagę tego ile płacą za tekst. Wiadomo, że do precla za parę groszy czy kiepsko płatnej zapleczówki nie przykładam się tak samo jak do tekstu za te 9-10 zł netto/1000zzs (co umówmy się też zawrotną stawką nie jest). Jak mam pisać elaboraty za 2 złote, aby dostać ocenę 5 to się to przestaje opłacać :P

 

 

Link to post
Share on other sites

Też mam taką nadzieje, że system ocen zostanie porzucony raz na zawsze. Lepiej jest rozwinąć i udoskonalić mozliwości przekazania tekstu do poprawy. Z resztą na dłuższą metę będzie to działało na szkodę tych lepszych piszących, a ucierpi także serwis, bo raczej wtedy lepije płatne zlecenia nie będą zbyt szybko i dobrze zrealizowane. Mam nadzieje że ten system sie nie utrzyma... W szczególności gdy GoodContent twierdzi, że chce być inny niż konkurencja ( i dobrze ), ale tam system ocen sie nie sprawdza i jest przyczyną niezadowolenia właśnie ze względu na nierzetelne ocenianie.

Edited by plamster
Link to post
Share on other sites

Dzień dobry,

 

A co sądzą Państwo o pomyśle, który się już kilka razy przewinął (ostatnio został zaproponowany przez @Mafleurdame) - mam na myśli to, żeby możliwość oceniania dotyczyła tylko tekstów, które mają wartość większą niż 9 złotych brutto/1000 znaków ze spacjami?

 

Wtedy minimalna średnia mogłaby wynosić np. 4,2 (od razu mówię, że wtedy wszystkie oceny uległyby wyzerowaniu), a byłaby sprawdzana dopiero po np. 3 tekstach (żeby nie eliminować osób, które dostały np. jedną czwórkę na początku).

 

Lepiej to brzmi? :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Edited by GoodContent.pl
Literówka
Link to post
Share on other sites

Trochę żal stracić prawie 1,5k ocen 4.75, ale zdaję sobie sprawę, że to mogłoby być najlepsze rozwiązanie :)

 

BTW. Gratuluję rozwinięcia portalu i zdobycia 50k zleceń. Jak zaczynałem niecałe półtora roku temu to było ich niespełna 20k ;) Zakładając, że portal powstał w połowie 2015 roku, to w samym 2018 udało się zdobyć 2x więcej zleceń (nie uwzględniając tego ile które zlecenie ma w środku tekstów) niż od początku istnienia portalu do początków 2018 :)

 

EDIT:
Nawiążę jeszcze do czasu trwania zleceń. Dobrą opcją byłoby wprowadzenie różnorodnego czasu, ale bardziej na zasadzie 0-10000 znaków to 6h; 10k-20k to 12h itd. Ewentualnie jakoś inaczej rozwiązane progi. Poniżej 6h nie ma co schodzić, bo to daje pewien komfort podczas pisania. Ogólnie nie sądziłem, że taka zmiana jest potrzebna, ale jak zobaczyłem zlecenie 49711 na 62,5k znaków, to przyznam, że dla mnie byłoby to niemożliwe do napisania w 6h. W 10 raczej też bym się nie wyrobił :D

Edited by WDK2
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Zastanawia mnie po co  w ogóle ten system ocen? To zwykła próba przepchnięcia tego na siłę...

Nie lepiej uzależnić dostęp do lepszych tekstów od "stażu pracy" na który składa się ilość napisanych tekstów, procent  odrzuconych ,czasu bycia członkiem GC  i ilości tekstów w ciągu miesiąca ? Zamiast 25 tekstów w ogóle, zamieńmy to na np. +60( przykładowo) miesięcznie. Wtedy wiadomo że taka osoba pisze "zawodowo".

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Dzień dobry,

 

@plamster, to, że ktoś pisze dużo, nie oznacza wcale, że pisze np. teksty eksperckie na najwyższym poziomie. Często trafiają się osoby, które zajmują się pisaniem tylko precli czy zapleczy (piszą ich setki miesięcznie). Nie oznacza to jednak, że są w stanie przygotować wysokiej jakości tekst w jakiejś niszowej branży...

 

Już kilkukrotnie spotkałem się z copywriterami, którzy piszą 1-2 teksty na platformie w miesiącu tylko w mocno specyficznej branży (często za dużo wyższe stawki niż 9 zł brutto/1000 znaków ze spacjami) - czy oznacza to, że od razu trzeba im odebrać taką możliwość?

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Link to post
Share on other sites
38 minut temu, GoodContent.pl napisał:

A co sądzą Państwo o pomyśle, który się już kilka razy przewinął (ostatnio został zaproponowany przez @Mafleurdame) - mam na myśli to, żeby możliwość oceniania dotyczyła tylko tekstów, które mają wartość większą niż 9 złotych brutto/1000 znaków ze spacjami?

Myślę, że to nie rozwiązuje problemu możliwości zaniżania ocen, oraz problemu braku kontroli w precyzowaniu zleceń i oczekiwań zleceniodawców adekwatnie do ceny, a to w mojej ocenie główny problem dla copywriterów.
Nie odnosi się Pan do propozycji na ten temat, wysuwając kolejne pomysły na inne, mniej ważne moim zdaniem sprawy.

Pisałem już o tym ale to przypomina rzucanie grochem o ścianę.

Link to post
Share on other sites

Dzień dobry,

 

@JonkiPury, zanim przejdziemy do dalszych zmian, chciałbym najpierw zamknąć temat ocen - stąd na razie brak odniesienia się do Pańskich propozycji. Zajmę się nimi, jak tylko ustalimy, co robić w tym temacie :) 

 

Wracając do meritum - bardzo proszę o Państwa opinie na temat możliwości oceniania tekstów tylko w tych zleceniach, które są wyceniane wyżej niż 9 zł brutto/1000 znaków ze spacjami! :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Edited by GoodContent.pl
Link to post
Share on other sites
2 hours ago, GoodContent.pl said:

Dzień dobry,

 

A co sądzą Państwo o pomyśle, który się już kilka razy przewinął (ostatnio został zaproponowany przez @Mafleurdame) - mam na myśli to, żeby możliwość oceniania dotyczyła tylko tekstów, które mają wartość większą niż 9 złotych brutto/1000 znaków ze spacjami?

 

Wtedy minimalna średnia mogłaby wynosić np. 4,2 (od razu mówię, że wtedy wszystkie oceny uległyby wyzerowaniu), a byłaby sprawdzana dopiero po np. 3 tekstach (żeby nie eliminować osób, które dostały np. jedną czwórkę na początku).

 

Lepiej to brzmi? :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Teraz pojawia się kolejne pytanie. Przykładowo piszę teksty o stawce wyższej, ale otrzymuję niższą ocenę i moja średnia spada do poziomu 4,1. Tracę wówczas możliwość pisania droższych tekstów. Jak w takiej sytuacji można ją odzyskać, skoro teksty o stawce niższej nie są oceniane?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   4 members

  • Similar Content

    • By ingus4321
      [SPRZEDAM] SEO  Styczeń 2021, Nowy Rok czas zacząć! Pakiet 10 tekstów do publikacji o Content Marketingu 599 zł bru. -Teksty 4k zzs, są gotowe do wklejenia na stronę, są sformatowane, mają nagłówki h2, linkowanie wychodzące, linkowanie wewnętrzne, zdjęcie, listę punktową i pogrubienia fraz. Pakiet o Content Marketing 599 zł brutto
      1. Czym jest content marketing?
      2. Dlaczego warto stosować content marketing?
      3. Dlaczego content marketing staje się coraz ważniejszy i jest skuteczny?
      4. Pisane formy content marketingu — jakie są pisane formy treści, te proste i jak zaawansowane?
      5. Oryginalne formy content marketingu
      6. Gdzie i jak zlecać pisanie contentu?
      7. Content marketing i SEO czyli jak pisać teksty dostosowane też pod kątem SEO do Google?
      8. Content i jego dystrybucja czyli gdzie zamieszczać treści w sieci
      9. Content marketing w social mediach – jak i gdzie się promować?
      10. Content marketing – Czego nie robić przy tym rodzaju promocji
         
      Pakiet 10 tekstów do publikacji o Pozycjonowaniu 599 zł brutto - Teksty mają 4k zzs, są gotowe do wklejenia na stronę, są sformatowane, mają nagłówki h2, linkowanie wychodzące, zdjęcie, listę punktową i pogrubienia fraz. Pakiet o pozycjonowaniu 599 zł brutto
      1 Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?
      2. Pozycjonowanie lokalne, szerokie, pod urządzenia mobilne... czyli rodzaje pozycjonowania
      3. Optymalizacja strony www on site a działania off page czyli co składa się na pozycjonowanie
      4. Ile trwa pozycjonowanie i od czego zależy ten czas
      5. Linkowanie wnętrze, wychodzę i zewnętrzne na stronie www
      6. Dlaczego pozycjonowanie jest korzystne i jakie plusy daje?
      7. Jak Google indeksuje witryny i ustala ranking wyników przy pomocy algorytmów Panda, Pingwin itp.
      8. Najważniejsze czynniki rankingowe wpływające na pozycje strony w Google
      9. Audyt SEO podstawa każdego pozycjonowania
      10. Jak analizować frazy, gdzie je pozyskiwać i jak pisać teksty SEO z tymi frazami?
       
      — 200 Gotowych tekstów po 6k i 10k zzs https://gieldatekstow.pl/text/buy/search,u_sMnzCz60b   z Marketingu internetowego, Pozycjonowania, Finansów, Nieruchomości, Lifestyle — nowe tematy!     Co w ofercie? Pakiety do publikacji 10 tekstów 4k zzs, Teksty 6k zzs, Teksty premium 10k zzs Rozliczenie: FV z Useme, GiełdaTekstów, Prywatnie Stawki: Gotowe teksty na giełdzie 8zł brutto / 1000 zzs, Pakiety 15zł brutto / 1000 zzs.   Zapraszam do mojej BAZY GOTOWYCH TEKSTÓW. Teksty mają 6k zzs, są dobrej jakości i są ogólnie zoptymalizowane pod kątem seo. Można je kupić od ręki na giełdzie z FV. To już w sumie 2 lata prowadzenia Bazy Gotowych Tekstów, która pierwotnie mała być jedynie dla moich klientów, aby mogli w razie kryzysowej sytuacji kupić gotowe teksty i opublikować je w 10 minut. Obecnie korzysta z niej wiele osób, powiększyłem listę tematów do prawie 300, dodałem kategorię Teksty Premium 10 k zzs i stale ją rozwijam. Dziękuję za 2 lata udanej współpracy  Wystawca FV  - Setugo Sp. z o. o., ul. A. Brody 88B, 43-450 Ustroń, NIP: 5482669476 | REGON: 361463358 | KRS: 0000557140) Wystarczy się zalogować, wpłacić pieniądze i kupić tekst.   Kim jestem? Mam na imię Piotr. Jestem doświadczonym Copywriterem. Na początku stworzyłem bazę gotowych tekstów dla swoich klientów, aby w razie potrzeby, można było z niej kupić jeden lub kilka tekstów i nie szukać copywritera, zlecać mu pracy itp. co bywa czasochłonne. W bazie umieściłem teksty z tematatyki, na której się znam. Bazę tę rozwijam, dodaje nowe teksty. Nie macie czasu zlecać pisania? Chcecie kupić gotowy tekst od ręki? Zapraszam 
       
      Nie ma tekstu, który chciałeś kupić, bo ktoś Cię uprzedził? Nie martw się! Pod koniec miesiąca uzupełniam bazę, a jeśli chcesz zamówić konkretne teksty "na już" - napisz na e-mail - gordongraycv@gmail.com 
      Kontakt: gordongraycv@gmail.com
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       

       
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG]


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy