Jump to content

Recommended Posts

Dzień dobry,

 

@Justyna88, ja sobie zdaję z tego sprawę, przecież ktoś mógł zdobyć doświadczenie gdzie indziej :)

 

Dlatego też nie do końca jestem zwolennikiem wprowadzenia dostępu do najlepszych zleceń dla osób, które mają np. co najmniej kilkaset zaakceptowanych tekstów. Nie zawsze jest to miarodajne.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Zespół GoodContent.pl

Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

KamiX Nie wypowiadaj się za wszystkich. Ja nie czekam z niecierpliwością na giełdę, a piszę sporo na GC. Pilniejsze jest pozyskiwanie klientów.

Jest funkcja ignoruj, polecam. U mnie on wisi od kilku lat w ignorowanych, bo czytanie jego wypowiedzi było jak przedzieranie się przez wypracowania gimnazjalistów i to za darmochę.

Dobry wieczór,   postaram się tutaj odpowiedzieć na wszelkie uwagi.   1. Rzeczywiście w tym artykule nie ma nic odkrywczego, ale są pewne osoby, które nie rozumieją jak się liczą poda

Posted Images

4 godziny temu, GoodContent.pl napisał:

 

Co sądzą Państwo o uzależnieniu czasu rezerwacji od długości tekstu? Moglibyśmy zastosować przelicznik np. 1 godzina = 1000 znaków ze spacjami.

Jak ja kiedyś o tym pisałam to spotkałam się z krytyką...

Edited by KamiX
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, GoodContent.pl napisał:

Dzień dobry,

 

@JonkiPury, nie pomijam tego tematu, tylko zwyczajnie nie mam pomysłu na rozwiązanie tego problemu - co Pan proponuje?

 

Ubolewam nad tym, że co i rusz jestem atakowany - obawiam się, że jestem jedynym właścicielem platformy copywriterskiej, który prowadzi dialog z copywriterami... Proszę zrozumieć, że nie jestem Państwa wrogiem. Gdybym faktycznie chciał coś przemilczeć, po prostu bym się nie udzielał na tym forum. Wystarczy spojrzeć na drugi wątek na tym forum (konkurencyjnego portalu), gdzie nikt nie odpowiada na Państwa pomysły...

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

@GoodContent.pldialog to rzecz ważna ale jest w nim wiele dyplomacji a de facto nie ma konkretnych kroków. Tak jak napisałem wcześniej nie ma na platformie wymagań wobec zleceniodawców i copywriterzy zawsze będą stali na straconej pozycji.
Był już podejmowany temat, żeby dostosować ceny do jakości poszczególnych tekstów (przynajmniej widełki cenowe jakie powinny obowiązywać przy danej jakości tekście typu precel, zapleczowy, artykuł wysokiej jakości, specjalistyczny tekst ekspercki i tak dalej) Przy takim podziale można opracować wytyczne zarówno dla zleceniodawców jak i piszących, czego się wymaga przy danej jakości tekstu, co będzie w jakiś sposób chronić copywriterów przed nieuczciwymi ocenami i zaniżaniem cen.
Zdaje sobie jednak sprawę, że jest Pan temu niechętny, bo i zleceniodawcy będą niechętni "zmieścić się w regulaminowych widełkach" za danej jakości tekst. I tu jest pies pogrzebany. Pisałem już o tym wcześniej - albo jakość współpracy albo ilość obojętnie jakich zleceń.

Można np. opracować ścieżkę kariery copywritera na portalu, który będzie zdobywał rangi i nowe możliwości finansowe.
Niestety nie da się tego zrobić bez jasno określonych zasad w stosunku do zleceniodawców. Bo mam wrażenie, że póki co wszystkie podejmowane kroki dotyczą piszących, a pomimo deklaracji nie ma konkretów przy ochronie interesów copywriterów.
Wolny rynek to bardzo dobre rozwiązanie gospodarcze, ale nie oznacza wolnej amerykanki.
Pozdrawiam i proszę nie traktować tego jako atak tylko argumenty do rozmowy.

Link to post
Share on other sites

 

5 hours ago, GoodContent.pl said:

Niektórzy podnosili, że niekiedy czas na realizację tekstu (aktualnie stałe 6 godzin) często jest niewystarczający, szczególnie w przypadku dłuższych tekstów.

Co sądzą Państwo o uzależnieniu czasu rezerwacji od długości tekstu? Moglibyśmy zastosować przelicznik np. 1 godzina = 1000 znaków ze spacjami.

 

Zdecydowana większość tekstów ma poniżej 6000 znaków, więc ta zmiana skróci dostępny czas, zamiast go wydłużyć. Obecnie jest w sam raz. :yes:

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, GoodContent.pl napisał:

Dzień dobry,

 

@JonkiPury, nie pomijam tego tematu, tylko zwyczajnie nie mam pomysłu na rozwiązanie tego problemu - co Pan proponuje?

 

Ubolewam nad tym, że co i rusz jestem atakowany - obawiam się, że jestem jedynym właścicielem platformy copywriterskiej, który prowadzi dialog z copywriterami... Proszę zrozumieć, że nie jestem Państwa wrogiem. Gdybym faktycznie chciał coś przemilczeć, po prostu bym się nie udzielał na tym forum. Wystarczy spojrzeć na drugi wątek na tym forum (konkurencyjnego portalu), gdzie nikt nie odpowiada na Państwa pomysły...

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

 

@GoodContent.pl Jak nie wiadomo od czego zacząć :co: to najlepiej zacząć od początku. :victory:

Na przykład, niech zleceniodawca określi czy dany tekst ma iść na stronę www, na blog, zapleczę, sklep internetowy itp. Nikt mi nie powie, że klient takich rzeczy nie jest w stanie określić.  Niektórzy dają takie informacje w opisach zleceń, jednak przy dużej większości trzeba się domyślać. :unknw:

 

Kolejnym krokiem może być określenie wartości merytorycznej samego tekstu, lub tez jakości poczynając od zwykłych tekstów :pisze: gdzie wiedza na dany temat nie jest wymagana, aż do tekstów najwyższej jakości gdzie wymagana jest wiedza ekspercka.:nauka:

 

Przedstawione masz 2 pomysły i możesz(cie) się do nich odnieść. :chatownik:

 

Link to post
Share on other sites

Jestem tak rozczarowana tymi całymi ocenami, że naprawdę nie wiem co mam napisać. To rozwiązanie jest tak beznadziejne, że szkoda słów. Klienci, którzy dają dobrze płatne zlecenia wszyscy wystawili mi do tej pory same 5. Ale oczywiście jak napisałam tekst za stawkę, która w ogóle nie powinna mieć miejsca, bo nie było innych zleceń, to dostałam 4 od tego klienta. No i jaki to ma sens? Jeśli zleceniodawcy, którzy płacą więcej i tak naprawdę te oceny są tylko dla nich, chcą żebym dla nich pisała, a klient, który płaci śmieszne pieniądze będzie zaniżał średnią, bo... tak? A mu to nie robi żadnej różnicy jaką kto ma średnią, bo do tak tanich zleceń wszyscy mają dostęp. Uważam, że ocena powinna być tylko w przypadku lepiej płatnych tekstów.

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Mafleurdame said:

Jestem tak rozczarowana tymi całymi ocenami, że naprawdę nie wiem co mam napisać. To rozwiązanie jest tak beznadziejne, że szkoda słów. Klienci, którzy dają dobrze płatne zlecenia wszyscy wystawili mi do tej pory same 5. Ale oczywiście jak napisałam tekst za stawkę, która w ogóle nie powinna mieć miejsca, bo nie było innych zleceń, to dostałam 4 od tego klienta. No i jaki to ma sens? Jeśli zleceniodawcy, którzy płacą więcej i tak naprawdę te oceny są tylko dla nich, chcą żebym dla nich pisała, a klient, który płaci śmieszne pieniądze będzie zaniżał średnią, bo... tak? A mu to nie robi żadnej różnicy jaką kto ma średnią, bo do tak tanich zleceń wszyscy mają dostęp. Uważam, że ocena powinna być tylko w przypadku lepiej płatnych tekstów.

 

Zgadzam się na pewno z jednym. Są zleceniodawcy, którzy z założenia nie dają 5 bo nie i już. 4 niby złą oceną nie jest, ale średnia 4,7 jest niemal niemożliwa do uzyskania. Teraz sytuację ratuje fakt, że GC policzyło wszystkie dotychczas zrealizowane teksty i przyznało im ocenę 4,75. Nie wiem jednak na jak długi okres czasu zda to egzamin :)

 

Paranoją jest fakt, że napisałam niezły tekst na 5000 zzs z dziedziny prawa/finansów za zawrotne 17 zł i dostałam ocenę 4. Odwołania pisać mi się nie chce. Szkoda, że zleceniodawcy nie biorą pod uwagę tego ile płacą za tekst. Wiadomo, że do precla za parę groszy czy kiepsko płatnej zapleczówki nie przykładam się tak samo jak do tekstu za te 9-10 zł netto/1000zzs (co umówmy się też zawrotną stawką nie jest). Jak mam pisać elaboraty za 2 złote, aby dostać ocenę 5 to się to przestaje opłacać :P

 

 

Link to post
Share on other sites

Też mam taką nadzieje, że system ocen zostanie porzucony raz na zawsze. Lepiej jest rozwinąć i udoskonalić mozliwości przekazania tekstu do poprawy. Z resztą na dłuższą metę będzie to działało na szkodę tych lepszych piszących, a ucierpi także serwis, bo raczej wtedy lepije płatne zlecenia nie będą zbyt szybko i dobrze zrealizowane. Mam nadzieje że ten system sie nie utrzyma... W szczególności gdy GoodContent twierdzi, że chce być inny niż konkurencja ( i dobrze ), ale tam system ocen sie nie sprawdza i jest przyczyną niezadowolenia właśnie ze względu na nierzetelne ocenianie.

Edited by plamster
Link to post
Share on other sites

Dzień dobry,

 

A co sądzą Państwo o pomyśle, który się już kilka razy przewinął (ostatnio został zaproponowany przez @Mafleurdame) - mam na myśli to, żeby możliwość oceniania dotyczyła tylko tekstów, które mają wartość większą niż 9 złotych brutto/1000 znaków ze spacjami?

 

Wtedy minimalna średnia mogłaby wynosić np. 4,2 (od razu mówię, że wtedy wszystkie oceny uległyby wyzerowaniu), a byłaby sprawdzana dopiero po np. 3 tekstach (żeby nie eliminować osób, które dostały np. jedną czwórkę na początku).

 

Lepiej to brzmi? :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Edited by GoodContent.pl
Literówka
Link to post
Share on other sites

Trochę żal stracić prawie 1,5k ocen 4.75, ale zdaję sobie sprawę, że to mogłoby być najlepsze rozwiązanie :)

 

BTW. Gratuluję rozwinięcia portalu i zdobycia 50k zleceń. Jak zaczynałem niecałe półtora roku temu to było ich niespełna 20k ;) Zakładając, że portal powstał w połowie 2015 roku, to w samym 2018 udało się zdobyć 2x więcej zleceń (nie uwzględniając tego ile które zlecenie ma w środku tekstów) niż od początku istnienia portalu do początków 2018 :)

 

EDIT:
Nawiążę jeszcze do czasu trwania zleceń. Dobrą opcją byłoby wprowadzenie różnorodnego czasu, ale bardziej na zasadzie 0-10000 znaków to 6h; 10k-20k to 12h itd. Ewentualnie jakoś inaczej rozwiązane progi. Poniżej 6h nie ma co schodzić, bo to daje pewien komfort podczas pisania. Ogólnie nie sądziłem, że taka zmiana jest potrzebna, ale jak zobaczyłem zlecenie 49711 na 62,5k znaków, to przyznam, że dla mnie byłoby to niemożliwe do napisania w 6h. W 10 raczej też bym się nie wyrobił :D

Edited by WDK2
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Zastanawia mnie po co  w ogóle ten system ocen? To zwykła próba przepchnięcia tego na siłę...

Nie lepiej uzależnić dostęp do lepszych tekstów od "stażu pracy" na który składa się ilość napisanych tekstów, procent  odrzuconych ,czasu bycia członkiem GC  i ilości tekstów w ciągu miesiąca ? Zamiast 25 tekstów w ogóle, zamieńmy to na np. +60( przykładowo) miesięcznie. Wtedy wiadomo że taka osoba pisze "zawodowo".

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Dzień dobry,

 

@plamster, to, że ktoś pisze dużo, nie oznacza wcale, że pisze np. teksty eksperckie na najwyższym poziomie. Często trafiają się osoby, które zajmują się pisaniem tylko precli czy zapleczy (piszą ich setki miesięcznie). Nie oznacza to jednak, że są w stanie przygotować wysokiej jakości tekst w jakiejś niszowej branży...

 

Już kilkukrotnie spotkałem się z copywriterami, którzy piszą 1-2 teksty na platformie w miesiącu tylko w mocno specyficznej branży (często za dużo wyższe stawki niż 9 zł brutto/1000 znaków ze spacjami) - czy oznacza to, że od razu trzeba im odebrać taką możliwość?

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Link to post
Share on other sites
38 minut temu, GoodContent.pl napisał:

A co sądzą Państwo o pomyśle, który się już kilka razy przewinął (ostatnio został zaproponowany przez @Mafleurdame) - mam na myśli to, żeby możliwość oceniania dotyczyła tylko tekstów, które mają wartość większą niż 9 złotych brutto/1000 znaków ze spacjami?

Myślę, że to nie rozwiązuje problemu możliwości zaniżania ocen, oraz problemu braku kontroli w precyzowaniu zleceń i oczekiwań zleceniodawców adekwatnie do ceny, a to w mojej ocenie główny problem dla copywriterów.
Nie odnosi się Pan do propozycji na ten temat, wysuwając kolejne pomysły na inne, mniej ważne moim zdaniem sprawy.

Pisałem już o tym ale to przypomina rzucanie grochem o ścianę.

Link to post
Share on other sites

Dzień dobry,

 

@JonkiPury, zanim przejdziemy do dalszych zmian, chciałbym najpierw zamknąć temat ocen - stąd na razie brak odniesienia się do Pańskich propozycji. Zajmę się nimi, jak tylko ustalimy, co robić w tym temacie :) 

 

Wracając do meritum - bardzo proszę o Państwa opinie na temat możliwości oceniania tekstów tylko w tych zleceniach, które są wyceniane wyżej niż 9 zł brutto/1000 znaków ze spacjami! :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Edited by GoodContent.pl
Link to post
Share on other sites
2 hours ago, GoodContent.pl said:

Dzień dobry,

 

A co sądzą Państwo o pomyśle, który się już kilka razy przewinął (ostatnio został zaproponowany przez @Mafleurdame) - mam na myśli to, żeby możliwość oceniania dotyczyła tylko tekstów, które mają wartość większą niż 9 złotych brutto/1000 znaków ze spacjami?

 

Wtedy minimalna średnia mogłaby wynosić np. 4,2 (od razu mówię, że wtedy wszystkie oceny uległyby wyzerowaniu), a byłaby sprawdzana dopiero po np. 3 tekstach (żeby nie eliminować osób, które dostały np. jedną czwórkę na początku).

 

Lepiej to brzmi? :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Teraz pojawia się kolejne pytanie. Przykładowo piszę teksty o stawce wyższej, ale otrzymuję niższą ocenę i moja średnia spada do poziomu 4,1. Tracę wówczas możliwość pisania droższych tekstów. Jak w takiej sytuacji można ją odzyskać, skoro teksty o stawce niższej nie są oceniane?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   1 member

  • Similar Content

    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
    • By Pr0miL
      Witam,
       
      szukam do stałej współpracy copywritera. Interesują mnie teksty preclowe / teksty na zaplecza. 
       
      Proszę o kontakt: pr0mil1988@gmail.com (proszę o przesłanie cennika oraz przykładowego tekstu).
       
      Pozdrawiam
    • By ingus4321
      [SPRZEDAM] SEO — 7 Gotowych Paczek Tekstów - Październik KUP na sztuki 200 tekstów — https://gieldatekstow.pl/text/buy/search,u_sMnzCz60b Teksty są dobrej jakości, 100 % unikalne cena za 1 tekst 6k zzs - 42 zł brutto. Cześć W Październiku mam dla Was gotowych 7 paczek tekstów i całe archiwum pojedynczych. Zapraszam priv
      Paczka 1, Marketing 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 81 - Umowa o pozycjonowanie - Abonamentowa, za efekt czy hybrydowa? Sprawdź każda z nich i dowiedz się która warto wybrać!
      6k zzs 83 - Pozycjonowanie stron pod Google, filmów na YT, wizytówki na Google Maps, pod wyszukiwarkę Bing- Sprawdź co można 
      6k zzs 84 - Czynniki Rankingowe Google - Od czego w największym stopniu zależy pozycja witryn Google?
      6k zzs 85 - Pozycjonowanie i 3 rodzaje linkowania- Linkowanie wewnętrzne, linki wychodzące i backlinki (przychodzące) - Sprawdź każdy 
      6k zzs 86 - Darmowy Audyt SEO na automatycznych serwisach - Sprawdź czym jest, jak działa, jakie korzyści daje i kiedy warto go wykonać!
        Paczka 2, Marketing 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 79 - Depozycjonowanie - Czym jest, dlaczego i kiedy się je wykonuje oraz jak to się robi? Sprawdź wszystkie informacje o 
      6k zzs 75 - Przyjazny adres URL - Czyli jak zoptymalizować adres www strony internetowej aby był poprawny dla Google zgodny z zasadami 
      6k zzs 4 - Pozycjonowanie - jak pozycjonować i dlaczego jest ono takie ważne?
      6k zzs 5 - Pozycjonowanie lokalne - promuj swoją firmę lokalnie!
      6k zzs 8 - Słowa kluczowe i frazy dla Twojej witryny - Frazy główne, poboczne a może long taile i frazy lokalne? Sprawdź jak trafnie wybrać 
        Paczka 3, Marketing 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 39 - 4 formy reklamy w Google - Pozycjonowanie, Płatne wyniki wyszukiwania, reklamy display i Youtube. Sprawdź jak reklamować w 
      6k zzs 41 - Spacer wirtualny 360 stopni po firmie w Google Maps i na Facebooku - Sprawdź jak się wyróżnić i zachwycić klienta!
      6k zzs 45 - Sklep internetowy - Założ e-sklep, zacznij się promować, zarabiać i odnieś sukces! Dowiedz się jak założyć swój sklep
      6k zzs 46 - Kreatory stron internetowych – czyli jak prosto stworzyć swoją witrynę i promować się
      6k zzs 47 - Jak pozyskiwać partnerów biznesowych dzięki Social Mediach i sieci?
        Paczka 4, Marketing 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 26 - Mały budżet reklamowy - skorzystaj z Viral Marketingu, Marketingu szeptanego i Facebook Ads
      6k zzs 27 - Influencer marketing - nowy trend wśród reklamy internetowej
      6k zzs 31 - Reklama poprzez Artykuł Sponsorowany — czym jest, jakie ma korzyści i czy warto?
      6k zzs 32 - Content Marketing - zainteresuj klienta wartościową treścią i sprawdź czym jest oraz jakie korzyści daje
      6k zzs 35 - Inbound Marketing — daj się znaleźć klientom w sieci!
        Paczka 5, Marketing 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 58 - Jak znaleźć dobrą agencję marketingową i na co zwrócić uwagę podczas jej wyboru
      6k zzs 59 - 5 Typów Pozycjonowania - Pozycjonowanie to nie tylko te standardowe ale też i szerokie, lokalne, pod wyszukiwanie głosowe i 
      6k zzs 63 - Dlaczego Pozycjonowanie warto zlecić agencji SEO a nie wykonywać samodzielnie?
      6k zzs 70 - Yoast, Languagetool, Edubirde - Jak optymalizować i sprawdzić treść przed dodaniem na naszą stronę, by była wartościowa dla 
      6k zzs 11 - Pozycjonowanie i Algorytmy Google - Czyli jak Google dzięki algorytmom koliber, Panda, gołąb ocenia naszą stronę?
        Paczka 6, Finanse 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 238 - Budżet domowy - dlaczego warto go stworzyć i jak go prowadzić?
      6k zzs 239 - Masz oszczędności i nadwyżki finansowe i nie wiesz co z nimi zrobić? Sprawdź jakie masz możliwości! Emerytura, inwestycja…?
      6k zzs 240 - Oszczędzanie codzienne - Na czym możemy oszczędzać codziennie i  zbierać dodatkowe fundusze?
      6k zzs 241 - Zarabianie Pasywne - Czym jest i jak zarabiać pasywnie poprzez wynajem mieszkań, sprzedaż kursów lub programy 
      6k zzs 245 - Jak uporządkować swoje finanse? Krótki poradnik o tym jak prościej i skuteczniej prowadzić nasze finanse osobiste
        Paczka 7, Nieruchomości 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 309 - Ogłoszenie o sprzedaży mieszkania - jak samodzielnie je napisać?
      6k zzs 370 - Zarządzanie najmem - Masz mieszkanie na wynajem i nie chcesz się tym sam zajmować? Sprawdź czym jest zarządzanie 
      6k zzs 371 - Kupno mieszkania pod wynajem jako inwestycja — Sprawdzić wynajem krótkoterminowy, długoterminowy i wynajem na pokoje!
      6k zzs 372 - Protokół zdawczo odbiorczy czy wynajmie/sprzedaży mieszkania. Sprawdź czym jest ten dokument, jak go wykonać dlaczego 
      6k zzs 376 - Wynajem mieszkania na pokoje - Sprawdź czym jest alternatywa dla tnreydjngo wynajmowania miesznia i jak zarobić 3 czynsze 
       
       
       
      [SPRZEDAM] SEO  Październik - 150 Gotowych Tekstów, 6k zzs, 42 zł brutto z FV / 25 zł netto - 1 tekst Marketing Internetowy i Pozycjonowanie(80), Finanse(60), Lifestyle(60) - NOWE TEMATY, Wolne Moce Przerobowe - Pisanie na zamówienie - 12 zł - 20 zł brutto / 1000 zzs. Krótki czas realizacji. Witajcie  Wrzesień - pracę czas zacząć : ) Dla tych którzy wrócili z urlopu i nie chce im się pisać : ) zapraszam do mojej BAZY GOTOWYCH TEKSTÓW. Teksty mają 6k zzs, są dobrej jakości i są ogólnie zoptymalizowane pod kątem seo. Można je kupić od ręki na giełdzie z FV. To już w sumie 2 lata prowadzenia Bazy Gotowych Tekstów, która pierwotnie mała być jedynie dla moich klientów, aby mogli w razie kryzysowej sytuacji kupić gotowe teksty i opublikować je w 10 minut. Obecnie korzysta z niej wiele osób, powiększyłem listę tematów do prawie 300, dodałem kategorię Teksty Premium 10 k zzs i stale ją rozwijam. Dziękuję za 2 lata udanej współpracy  Wystawca FV  - Setugo Sp. z o. o., ul. A. Brody 88B, 43-450 Ustroń, NIP: 5482669476 | REGON: 361463358 | KRS: 0000557140) Wystarczy się zalogować, wpłacić pieniądze i kupić tekst.  
      Ponadto w ofercie:
      - Teksty o długości Premium 10k zzs
      - 1000 Gotowych wpisów Link Buildingowych/Szeptanki 300-600 zzs - 1 wpis 1 zł brutto.
      - Posiadam też WOLNE MOCE PRZEROBOWE — Cena 10zł-20zł brutto/1000 zzs — Termin realizacji "na już" 
       
      Sprawdź/KUP - https://gieldatekstow.pl/text/buy/search,u_sMnzCz60b
       
       
       
      Kim jestem? Mam na imię Piotr. Jestem doświadczonym Copywriterem. Na początku stworzyłem bazę gotowych tekstów dla swoich klientów, aby w razie potrzeby, można było z niej kupić jeden lub kilka tekstów i nie szukać copywritera, zlecać mu pracy itp. co bywa czasochłonne. W bazie umieściłem teksty z tematatyki, na której się znam. Bazę tę rozwijam, dodaje nowe teksty. Nie macie czasu zlecać pisania? Chcecie kupić gotowy tekst od ręki? Zapraszam 
       
      Nie ma tekstu, który chciałeś kupić, bo ktoś Cię uprzedził? Nie martw się! Pod koniec miesiąca uzupełniam bazę, a jeśli chcesz zamówić konkretne teksty "na już" - napisz na e-mail - gordongraycv@gmail.com 
      Kontakt: gordongraycv@gmail.com
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy