GoodContent.pl

Oficjalne
  • Zawartość

    352
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

GoodContent.pl wygrał w ostatnim dniu 7 Styczeń

GoodContent.pl ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

38 Excellent

1 obserwujący

Profile Information

  • Gender
    Male

Ostatnio na profilu byli

2995 wyświetleń profilu
  1. Dlatego też nie odbieramy takiej możliwości - ma jednorazową możliwość powrotu, a potem ewentualnie będziemy załatwiać sprawy "ręcznie" przez maila (jeśli faktycznie copywriter podszkolił się w pisaniu tekstów wysokiej jakości) Pozdrawiam, Bartłomiej Tokarski Założyciel GoodContent.pl
  2. Dzień dobry, Prawdopodobnie zostanie wdrożony system uprawniający do realizacji zleceń powyżej 9 zł brutto/1000 znaków ze spacjami tylko te osoby, które mają maksymalnie X% odrzuconych tekstów powyżej tego budżetu. Od razu zaznaczę, że na pewno nie będzie nieskończonej ilości możliwości "powrotu" do grupy piszących te teksty. Nie może być tak, że dany copywriter będzie mógł "podbudować" swoją pozycję realizując teksty o dużo niższej jakości - jeśli drugi raz wypadnie z grupy piszących najlepsze teksty, możliwości powrotu już nie będzie. W końcu chodzi o odsianie, a nie o umożliwienie właściwie nieskończonych powrotów. Ten pomysł również niestety nie pokazuje, że dany copywriter potrafi pisać teksty wysokiej jakości - udowadnia tylko to, że potrafi pisać dużo, a nam zupełnie nie o to chodzi. Bardzo często wyłapujemy takie zlecenia, ale jeśli klienci nie są skłonni zapłacić stawek rynkowych, nie możemy ich do tego zmusić - w takim wypadku zlecenia najczęściej pozostają bez realizacji. Pozdrawiam, Bartłomiej Tokarski Założyciel GoodContent.pl
  3. Dobry wieczór, @KamiX, pomysł jest ciekawy, ale niestety w żaden sposób nie rozwiązuje problemu - nie ma on funkcji "oddzielenia" copywriterów potrafiących pisać teksty wysokiej jakości od takich, którzy sobie z tym zwyczajnie nie radzą. Chodzi o to, że skoro copywriter w każdej chwili może sobie podbić ilość punktów preclami za 3 zł/1000 zzs, to jeśli napisze takich tekstów tysiąc (uzbiera 3000 punktów), to wciąż nie oznacza, że potrafi pisać teksty ciekawe i merytoryczne. Może po prostu potrafić lać wodę... Pozdrawiam, Bartłomiej Tokarski Założyciel GoodContent.pl
  4. @Nocturne, załóżmy taką sytuację (zakładając, że aby realizować zlecenia droższe niż 9 zł brutto/1000 zzs, należy mieć nie więcej niż 10% odrzuconych): Dany copywriter ma (mówimy o tekstach powyżej 9 zł/1000 zzs) 90 tekstów zaakceptowanych i 10 odrzuconych (czyli 10% odrzuconych), Pisze jeszcze jeden tekst za 10 zł brutto/1000 zzs, Zleceniodawca odrzuca ten tekst, Teraz copywriter ma 90 tekstów zaakceptowanych i 11 odrzuconych (czyli 10,9% odrzuconych) - traci dostęp do zleceń powyżej 9 zł brutto/1000 zzs, Odblokowuje sobie ponownie dostęp do najlepszych zleceń, bo napisał 10 tekstów za 7 zł/1000 zzs (wszystkie zaakceptowane), I tu pytanie - co się dzieje z tym progiem 10%? Przecież cały czas ma 90 tekstów zaakceptowanych i 11 odrzuconych (powyżej 9 zł/1000 zzs), co sumuje się do 10,9% odrzuconych (więc teoretycznie wciąż nie powinien mieć dostępu do zleceń powyżej 9 zł/1000 zzs)... Pozdrawiam, Bartłomiej Tokarski Założyciel GoodContent.pl
  5. @Nocturne, a jak dokładniej miałoby to działać? Przykładowo, dany copywriter "wypada" poza maksymalną ilość odrzuceń tekstów powyżej 9 zł brutto/1000 zzs - co potem się dzieje? Dopiero od tej chwili musi napisać np. 10 tekstów o budżecie od 6 do 9 złotych (przy czym maksymalnie jeden może zostać odrzucony), żeby została mu przywrócona możliwość realizacji najdroższych zleceń (liczona jako jeden dodatkowy zaakceptowany tekst powyżej 9 zł brutto/1000 zzs)? @KamiX, w takim wypadku najlepiej zwrócić się bezpośrednio do zleceniodawcy - on może wtedy zmodyfikować zlecenie. Zgłaszanie tego do nas wydłużyłoby znacznie cały proces, bo my musielibyśmy przekazać sugestie otrzymane od copywritera zleceniodawcy. Można zrobić to bezpośrednio Pozdrawiam, Bartłomiej Tokarski Założyciel GoodContent.pl
  6. @kluskaKRK, mało kto tak postępuje - zazwyczaj klienci szukają co najmniej kilku copywriterów Wiadomo, każdy specjalizuje się w czym innym. Czyli generalnie wspomniane rozwiązanie jest lepsze niż aktualne oceny? Pozdrawiam, Bartłomiej Tokarski Założyciel GoodContent.pl
  7. Dzień dobry, @kluskaKRK, o tych kwestiach wielokrotnie rozmawiałem ze zleceniodawcami - tutaj właściwie przytoczyła Pani najczęstszą odpowiedź, że nie każdemu chce się czekać na bardzo dobry tekst, który się "trafi", albo i nie... Z kolei jeśli chodzi o teksty próbne, to znacząco wydłużają one realizację zlecenia. Pozdrawiam, Bartłomiej Tokarski Założyciel GoodContent.pl
  8. Dzień dobry, @Nocturne, bardzo dobry pomysł - dzięki za sugestię! Sam się zastanawiałem, jak ugryźć taką "drogę powrotu". Pozdrawiam, Bartłomiej Tokarski Założyciel GoodContent.pl
  9. Dzień dobry, @WDK2, ciężko znaleźć rozwiązanie idealne - obawiam się, że takiego nie ma... Trzeba znaleźć jakiś sposób, żeby odsiać najsłabszych copywriterów, nie ma innego wyjścia. Bez tego na platformie zostaną tylko zlecenia na precle i zaplecza po maksymalnie kilka złotych za 1000 znaków ze spacjami. Tylko z ostatnich miesięcy mogę wymienić kilku dużych zleceniodawców, którzy ze względu na właśnie brak różnicowania dostępu do najlepiej płatnych zleceń postanowili przestać korzystać z platformy. Pozdrawiam, Bartłomiej Tokarski Założyciel GoodContent.pl
  10. Dzień dobry, A może spróbujmy to ugryźć z innej strony - co sądzą Państwo o wycofaniu systemu ocen i powrotu do starego systemu (po pewnej modyfikacji)? Mam na myśli to, żeby zlecenia powyżej 9 zł brutto/1000 zzs były dostępne tylko dla tych copywriterów, którzy mają maksymalnie X% odrzuconych tekstów o budżecie powyżej 9 zł brutto/1000 zzs? Dokładnego "X" jeszcze nie podaję - kwestia zbadania, jaki odsetek aktualnie takich tekstów jest odrzucanych. Będziemy robić - temat czeka w kolejce do wdrożenia To jest jednak dużo grubsza (chociażby od strony technicznej) sprawa, więc niestety na pewno chwilę to potrwa. Pozdrawiam, Bartłomiej Tokarski Założyciel GoodContent.pl
  11. Dzień dobry, @JonkiPury, zanim przejdziemy do dalszych zmian, chciałbym najpierw zamknąć temat ocen - stąd na razie brak odniesienia się do Pańskich propozycji. Zajmę się nimi, jak tylko ustalimy, co robić w tym temacie Wracając do meritum - bardzo proszę o Państwa opinie na temat możliwości oceniania tekstów tylko w tych zleceniach, które są wyceniane wyżej niż 9 zł brutto/1000 znaków ze spacjami! Pozdrawiam, Bartłomiej Tokarski Założyciel GoodContent.pl
  12. Dzień dobry, @plamster, to, że ktoś pisze dużo, nie oznacza wcale, że pisze np. teksty eksperckie na najwyższym poziomie. Często trafiają się osoby, które zajmują się pisaniem tylko precli czy zapleczy (piszą ich setki miesięcznie). Nie oznacza to jednak, że są w stanie przygotować wysokiej jakości tekst w jakiejś niszowej branży... Już kilkukrotnie spotkałem się z copywriterami, którzy piszą 1-2 teksty na platformie w miesiącu tylko w mocno specyficznej branży (często za dużo wyższe stawki niż 9 zł brutto/1000 znaków ze spacjami) - czy oznacza to, że od razu trzeba im odebrać taką możliwość? Pozdrawiam, Bartłomiej Tokarski Założyciel GoodContent.pl
  13. Dzień dobry, A co sądzą Państwo o pomyśle, który się już kilka razy przewinął (ostatnio został zaproponowany przez @Mafleurdame) - mam na myśli to, żeby możliwość oceniania dotyczyła tylko tekstów, które mają wartość większą niż 9 złotych brutto/1000 znaków ze spacjami? Wtedy minimalna średnia mogłaby wynosić np. 4,2 (od razu mówię, że wtedy wszystkie oceny uległyby wyzerowaniu), a byłaby sprawdzana dopiero po np. 3 tekstach (żeby nie eliminować osób, które dostały np. jedną czwórkę na początku). Lepiej to brzmi? Pozdrawiam, Bartłomiej Tokarski Założyciel GoodContent.pl
  14. Dzień dobry, @Justyna88, ja sobie zdaję z tego sprawę, przecież ktoś mógł zdobyć doświadczenie gdzie indziej Dlatego też nie do końca jestem zwolennikiem wprowadzenia dostępu do najlepszych zleceń dla osób, które mają np. co najmniej kilkaset zaakceptowanych tekstów. Nie zawsze jest to miarodajne. Pozdrawiam, Bartłomiej Tokarski Zespół GoodContent.pl
  15. Dzień dobry, Przepraszam za problem - wygląda na to, że certyfikat SSL jeszcze się "aktualizuje" na serwerze. W ciągu kilku minut wszystko powinno wrócić do normy. EDIT: Już w porządku Pozdrawiam, Bartłomiej Tokarski Założyciel GoodContent.pl