Jump to content

GoodContent.pl

Oficjalne
  • Content Count

    567
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

GoodContent.pl last won the day on January 14

GoodContent.pl had the most liked content!

Community Reputation

130 Excellent

1 Follower

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

6,411 profile views
  1. Dzień dobry pragnę poinformować, że w ciągu najbliższych dni będzie działać możliwość anulacji więcej niż jednej treści (wyłączamy blokadę 24 h ). Dodatkowo sprawdziliśmy powielenie numeru pesel na kontach. Konta, gdzie wystąpiły powielone pesele, otrzymały powiadomienie mailowe i muszą ponownie podać poprawny numer pesel. Od dziś nie ma możliwości, aby dwa konta posiadały taki sam pesel. Mam nadzieję, że tym sposobem pozbędziemy się powielonych kont. Dodatkowo wszystkie konta copywriterskie przed rezerwacją treści (jednorazowo) muszą zatwierdzić oświadczenie o popra
  2. Dzień dobry szukamy rozwiązania w związku z powielonymi kontami. Jak tylko pojawi się możliwość, wprowadzimy nowe rozwiązanie. Aktualnie jeśli ktoś się pomylił, co do rezerwacji, zawsze może skontaktować się też z administracją w celu anulacji bez blokady na 24 h.
  3. Dzień dobry wszystkie dokumenty PIT zostały przesłane pocztą listem poleconym. Ostatnie listy wyszły od nas w piątek 26.02. W najbliższym tygodniu powinny docierać do Państwa.
  4. Dzień dobry według księgowości nie możemy wysyłać PITów drogą elektroniczną, ponieważ musimy mieć potwierdzenie otrzymania dokumentu.
  5. Na pewno utrudniło to życie wielu podwójnym kontom. Blokada nie dotyczy treści anulowanych, które zostały odesłane do poprawy.
  6. Dzień dobry dotyczy to anulowanych tekstów. W przypadku jak skończy się czas na realizację tekstu, nie ma blokady na anulację zleceń.
  7. Sprawdzimy co da się zrobić Klient nie ma możliwości edycji treści zlecenia. Taką treść może jedynie edytować przez administrację. Czyli koniec zmieniania treści zlecenia podczas realizacji.
  8. Dzień dobry dodana opcja blokowania anulacji ma służyć nieblokowaniu treści przez fikcyjne konta. Wiele treści jest blokowanych czasem kilkanaście dni przez konta, na których nikt nie pisze, dlatego też ktoś może 1 raz na 24h zablokować jedną treść. Jeśli są jakieś problemy zapraszam do kontaktu na mail kontakt@goodcontent.pl
  9. Zapraszam do kontaktu na mail kontakt@goodcontent.pl. Sprawdzę, czy możemy coś z tym zrobić. A jeśli jest to błąd, postaram się wyszukać moment powstania błędu i jeśli będzie możliwość zlikwidujemy ten problem.
  10. Rozumiem, że treść została odrzucona? Klient ma prawo do odrzucenia zamówienia i zamówienie wróci na listę zamówień. Jest wtedy ponownie widoczne.
  11. Dzień dobry, każdy zgłoszone zlecenie rozpatruję. Jeśli zamówienie jest w realizacji przez copywritera, od razu piszę wiadomość do zamawiającego o zaistniałym problemie. Jednak gdy klient zaniża stawki (bo nie ma możliwości dania większego budżetu) moje powiadomienia są ignorowane. W przypadku nie prawidłowości związanej z różną ilością znaków zamawiający poprawiają zamówienia. W kwestii doboru rodzaju treści w zamówieniach jest różnie. Niektórzy podają inny rodzaj treści sugerując się ceną (i tu wracamy do początku, mają dane budżety i nie mogą zaproponować większej stawki). P
  12. Dzień dobry nie ma w goodcontent.pl żadnego systemu blokującego fikcyjne konta jeśli takie konto zauważę jest ono blokowane. Proszę w takim wypadku pisać mail, oczywiście postaram się szybko zwolnić Pana zlecenie, aby ktoś inny mógł je realizować. Można także blokować takie nazwiska na liście copywriterów.
  13. Każde Państwa "zgłoszenie" rozpatruję. Piszę maile do zleceniodawców z informacjami o nieetycznych zamówieniach, jednak oni twierdzą, że przecież zapłacili za zamówiony tekst. W kwestii zaniżonych stawek tak samo dociera informacja mailowa do zamawiającego.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy