Jump to content

GoodContent.pl

Oficjalne
  • Content Count

    561
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

GoodContent.pl last won the day on January 14

GoodContent.pl had the most liked content!

Community Reputation

122 Excellent

1 Follower

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

6,248 profile views
  1. Sprawdzimy co da się zrobić Klient nie ma możliwości edycji treści zlecenia. Taką treść może jedynie edytować przez administrację. Czyli koniec zmieniania treści zlecenia podczas realizacji.
  2. Dzień dobry dodana opcja blokowania anulacji ma służyć nieblokowaniu treści przez fikcyjne konta. Wiele treści jest blokowanych czasem kilkanaście dni przez konta, na których nikt nie pisze, dlatego też ktoś może 1 raz na 24h zablokować jedną treść. Jeśli są jakieś problemy zapraszam do kontaktu na mail kontakt@goodcontent.pl
  3. Zapraszam do kontaktu na mail kontakt@goodcontent.pl. Sprawdzę, czy możemy coś z tym zrobić. A jeśli jest to błąd, postaram się wyszukać moment powstania błędu i jeśli będzie możliwość zlikwidujemy ten problem.
  4. Rozumiem, że treść została odrzucona? Klient ma prawo do odrzucenia zamówienia i zamówienie wróci na listę zamówień. Jest wtedy ponownie widoczne.
  5. Dzień dobry, każdy zgłoszone zlecenie rozpatruję. Jeśli zamówienie jest w realizacji przez copywritera, od razu piszę wiadomość do zamawiającego o zaistniałym problemie. Jednak gdy klient zaniża stawki (bo nie ma możliwości dania większego budżetu) moje powiadomienia są ignorowane. W przypadku nie prawidłowości związanej z różną ilością znaków zamawiający poprawiają zamówienia. W kwestii doboru rodzaju treści w zamówieniach jest różnie. Niektórzy podają inny rodzaj treści sugerując się ceną (i tu wracamy do początku, mają dane budżety i nie mogą zaproponować większej stawki). P
  6. Dzień dobry nie ma w goodcontent.pl żadnego systemu blokującego fikcyjne konta jeśli takie konto zauważę jest ono blokowane. Proszę w takim wypadku pisać mail, oczywiście postaram się szybko zwolnić Pana zlecenie, aby ktoś inny mógł je realizować. Można także blokować takie nazwiska na liście copywriterów.
  7. Każde Państwa "zgłoszenie" rozpatruję. Piszę maile do zleceniodawców z informacjami o nieetycznych zamówieniach, jednak oni twierdzą, że przecież zapłacili za zamówiony tekst. W kwestii zaniżonych stawek tak samo dociera informacja mailowa do zamawiającego.
  8. Sprawdzę to. Na pewno my nie wprowadzaliśmy takiego parametru. Możliwe, że poprzedni właściciel. Chodzi o limit rezygnacji ze zleceń (dotyczy copywriterów)? Klient nie może anulować zlecenia jeśli jest realizowane przez copywritera (taką blokadę wprowadziliśmy w tym roku)
  9. W tej sprawie nie mogę pomóc. Jest jedno rozwiązanie i korzysta z niego kilku copywriterów - jeśli prześlą tekst, w którym jest literówka kontaktują się ze mną i dokonuje im poprawy literówki. Zapraszam do kontaktu na mail, bez problemu poprawię drobny błąd w tekście.
  10. odpowiedzi na niebiesko Dodatkowo wprowadzone: - Zleceniodawca nie ma prawa anulować zamówienia jeśli copywriter jest w trakcie realizacji treści. - Zamówienia prywatne - copywriter otrzymuje mail do zamówienia prywatnego i ma możliwość zatwierdzenia (informacja dla klienta, że copywriter chce realizować zamówienie) - Tutaj utrudnienie trochę: Dla nowych copywriterów został podniesiony próg ilości wykonanych tekstów z 10 do 20 - aby mieli możliwość widoku lepiej płatnych zleceń. - Klienci widzą średnie stawki brutto za zamówienie oraz dodaliśmy jasną informację
  11. Macie Państwo możliwość zgłoszenia nieprawidłowości w takim wypadku. Takie zgłoszenie trafia do administracji i kontaktujemy się z klientem. Nie zawsze skutkuje nasz kontakt, jednak zawsze jest on wykonywany z naszej strony. Nieprawidłowości są zgłaszane wprzypadku - gdy ilość znaków różni się w opisie i w liczbie minimalnej znaków w zamówieniu, kiedy zamówienia są celowo zaniżane. Oczywiście reagujemy na wszystkie Państwa przypadki, sprawdzamy i kontaktujemy się z zamawiającymi.
  12. Bardzo dziękuję. Oczywiście przeanalizuję:) Co do tematów poprawkowych z 2016 roku - Proszę o przybliżenie tematu. GoodContent od września 2019 roku zmieniło właściciela.
  13. Dzień dobry, przeczytałam Państwa wpisy. Nie miło słyszeć, że wybieram milczenie, skoro na wszystkie Państwa wiadomości mailowe odpowiadam. Nie zawsze znajduję czas, aby komentować forum, jednak staram się być na bieżąco. Czekam na nowe propozycje, które chcieliby Państwo wprowadzić w GoodContent. Oczywiście wszystkie tematy przemyślimy i podejmiemy decyzję co do realizacji. Ostatnio dodaliśmy trochę ułatwień na koncie klienta. Jeśli jednak macie jakieś nowe propozycje zapraszam może być również na mail kontakt@goodcontent.pl
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy