Jump to content
GoodContent.pl

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska

Recommended Posts

Pisze może ktoś z was na jakimś portalu konkurencyjnym? Nie miałam jeszcze okazji tam zajrzeć, ale teraz się zastanawiam, więc wszystkie wskazówki mile widziane. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie lepiej było, jak nie mieliśmy tych kategorii. Raz, że w sumie dalej często nie wiadomo, o co chodzi zleceniodawcom, dwa - jest nieczytelnie, trzy - tak jak mówicie wyżej, część stawek poleciała w dół.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kategoryzacja tekstu powinna być wprowadzona kompleksowo, tzn.:

- wprowadzić jasne kategorie tekstów, np. tekst preclowy, tekst zapleczowy, tekst tematyczny, tekst ekspercki, tekst na stronę firmową, opis produktu, opis do katalogu,

- każda z tych kategorii powinna mieć jasno opisane kryteria. Ma to służyć temu, aby nie było niedomówień na linii klient - copy jaka ma być jakość tekstu

- copy pisząc tekst powinien sugerować się wybraną kategorią tekstu, a nie tym co jest w opisie zlecenia. Do tego potrzebne są właśnie jasne kryteria. Chodzi mi o to, że jeśli klient wybierze tekst zapleczowy, a w opisie napisze, że ma być bardzo merytoryczny to copy powinien pisać tekst o jakości zaplecza

- i na koniec bardzo ważne. Powinna być dla copy szybka i prosta możliwość zgłoszenia reklamacji. Jeśli klient zleci np. zaleczówkę, a następnie odrzuci tekst argumentując, że jest słaby to copy powinien mieć możliwość szybkiej reklamacji. Moderator/administrator powinien przeanalizować czy napisany tekst spełnia warunki zaplecza. Jeśli tak to reklamacja powinna być uznana i copy powinien dostać kasę.

 

Tego typu system miał zapobiec sytuacji, w której klient ma oczekiwania na tekst bardzo wysokiej jakości na płaci grosze (chcesz kliencie tekst wysokiej jakości to wybierz taką kategorię i za taki tekst zapłać). Tymczasem ta kategoryzacja została wprowadzona do góry nogami. Klient może wybrać np. zapleczówkę, ale żądać w opisie tekstu wysokiej jakości. Robi to, bo za zapleczówkę zapłaci mniej, wiadomo, stąd te niskie stawki teraz. A z drugiej strony copy nie ma żadnej możliwości bronić się przed taką sytuacją.

 

Szkoda, że samo GC nic nie wspomniało o tej zmianie, ani teraz w ogólnie nie zabiera głosu.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Rownież jestem zdania że " stare " było lepsze. Zlecam dziennie ok 15 teksów i tracę czas dodatkowo. Wcześniej było prosto bez zabawy w jakieś kategorie.

 

To zleceniodawca ustala co chce otrzymać i jaką oferuję stawkę. Jeżeli dla kogoś jest stawka zbyt niska to nie podejmuje się tworzenia tekstu. ( I myślę że tutaj nie ma co się obrażać że stawki niskie) Jeżeli zleceniodawca nie otrzyma tekstu to podniesie stawkę... 

 

Po co komplikować coś co działa dobrze..

 

Edited by MateuszI
literówki
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym wszystkim moim zdaniem najbardziej razi brak informacji czy jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony administracji GC. Zaglądam na forum codziennie i nie zauważyłem, by informacje na temat planowanych zmian były tutaj zamieszczane.

 

Co do stawek jak ktoś już wyżej zwrócił uwagę - póki są osoby gotowe pracować za marne grosze dopóty będą się pojawiać takie zlecenia. Nie wiem czy jest możliwość zmiany tego typu myślenia, jednak warto co niektórych uświadamiać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, oryginalny nick napisał:

Pisze może ktoś z was na jakimś portalu konkurencyjnym? Nie miałam jeszcze okazji tam zajrzeć, ale teraz się zastanawiam, więc wszystkie wskazówki mile widziane. :) 

Najlepiej wejść na temat na forum związany z konkurencją i tam zadawać pytania, bo tu nie wiem, jakby to zostało odebrane przez GC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też jestem niezadowolona z wprowadzonych zmian dotyczących kategorii tekstów. Zastanawiam się tylko czy to wina progów cenowych zastosowanych w poszczególnych rodzajach tekstów i chęci klientów do przyoszczędzenia, czy może platforma nie podwyższyła prowizji. Jeden klient, który do tej pory dawał zlecenia za 8-9 zł za 1000 zzs dziś wystawił takie same teksty za 5 zł? To chyba żart.. Inni także obniżyli ceny, a wymagania pozostały te same. Od grudnia platforma właściwie stoi, zleceń jest znacznie mniej, niż w momencie przejęcia platformy lub nawet jesienią, a do tego jeszcze zmiany dające możliwość umieszczania zleceń za głodowe stawki, które i tak były już śmieszne.. 

 

PS. Kontakt, jak widać, też uległ zmianie, frekwencja GC na forum zmalała, zmiany nie są zapowiadane, a kontakt e-mail również nie jest już tak sympatyczny, jak na początku. Platforma miała nabrać wiatru w żagle, a tymczasem zmierza do upadku, bo nawet najbardziej zdesperowani wreszcie odmówią realizacji zleceń za głodowe stawki.

 

Chyba po 3 latach współpracy czas zawijać manatki..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dzień dobry,

 

tematu kategoryzacji jeszcze nie komunikowaliśmy, gdyż proces zmian jest w trakcie. Jednak widać jest potrzeba, bardzo przepraszam za opóźnienie.

Zadaniem kategoryzacji jest przede wszystkim podwyższenie cen i jaśniejsza informacja do copywriterów! 

Zleceniodawcy uzyskali dostęp do gotowych wytycznych i możliwość zapamiętania własnych.

Do czego sprowadziły się zmiany (do dzisiaj):

  • zleceniodawca podczas dodawania tekstu musi wybrać kategorię (1 sekunda czasu)
  • jest kilkanaście kategorii, które mają szablony wytycznych, cenę domyślą, cenę minimalną oraz domyślą długość (grafika poniżej)
  • zleceniodawca może dodać wytyczne z szablonu jednym klikiem do opisu zlecenia (poniżej przykład takich wytycznych z szablonu)
  • do momentu wprowadzenia zmian cena minimalna wynosiła 3 zł (podwyżka w listopadzie z 2 zł)teraz ceny minimalne dla wielu tekstów są wyższe, a domyślne dużo wyższe
  • zleceniodawca może zapisywać w pamięci platformy swoje wytyczne (dopasowane do danej kategorii).
     

Rozumiemy, że na jak to zwykle niektórzy zleceniodawcy próbują naciągać temat, żeby operować na niższych stawkach. Jednak wprowadzenie kategorii ma to utrudniać.

Do tego modułu będziemy wprowadzali jeszcze zmiany - będziemy o tym pisali.

 

Aktualne kategorie, ceny domyślne i minimalne:
 

Screenshot_1.jpg

 

Poniżej podaję przykładową treść wytycznych (szablon) do kategorii jaką może się posłużyć zleceniodawca. Takie wytyczne są przygotowane (i inne) dla każdej kategorii. Niestety musimy dać możliwość edycji tych wytycznych przy zleceniu, gdyż każde jednak jest inne (odnosząc się do uwag użytkownika "Pawig").

ARTYKUŁ ŚREDNIEJ JAKOŚCI - WYTYCZNE

 

Prosimy o przygotowanie artykułu tematycznego o standardowym poziomie merytorycznym i atrakcyjnej treści, z podlinkowaniem.

Oczekiwania ogólne:

  • artykuł powinien być unikalny, na temat i z zachowaniem odpowiedniej struktury, napisany w stylu publicystycznym,
  • tekst ma być w pełni poprawny ortograficznie i stylistycznie, bez powtórzeń i potocznego słownictwa,
  • artykuł powinien być napisany w 3. osobie liczby pojedynczej,
  • prosimy stworzyć treść w oparciu o informacje ze wskazanej strony internetowej.

Struktura treści:

  • tytuł: powinien oddawać tematykę artykułu i zawierać frazę kluczową. Może mieć formę zapytania,
  • lead – pod tytułem proszę umieścić pogrubione wprowadzenie, do 500 znaków ze spacjami,
  • w tekście oczekujemy min. 2 śródtytułów w formacie nagłówków H2, ewentualnie także H3 (hierarchicznie),
  • prosimy o wstawienie w treści listy lub wypunktowania.

Słowa kluczowe:

  • prosimy równomiernie umieścić w treści podane słowa kluczowe, w sposób naturalny i poprawny językowo,
  • prosimy o pogrubienie fraz kluczowych użytych w treści.

Linkowanie:

  • w artykule proszę umieścić nawiązanie do firmy wraz z odnośnikiem do strony,
  • w treści należy umieścić link(i) w anchorach.

 



W lutym 2020 roku w platformie pojawiło się najwięcej zleceń w historii (wzrost rok do roku o 70%).

 

Paweł Strykowski
CEO WhitePress & GoodContent

Edited by pawelek

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, pawelek napisał:

 

Aktualne kategorie, ceny domyślne i minimalne:
 

Screenshot_1.jpg

 

 

 A kiedy zleceniodawca będzie mieć w końcu wgląd ile copy dostaje za tekst czy 1000 zzs pieniędzy na rękę?

Po pierwsze zleceniodawca będzie mieć wówczas świadomość, ile piszący rzeczywiście dostaje za tekst.

Po drugie ułatwi do dogadywanie się w sprawie wynagrodzenia. Np. piszę ze zlecającym, że oczekują stawki X zł netto za 1000 zzs, on wystawia zlecenia, a tam stawka niższa o 40%, bo on był święcie przekonany, że ja dostanę tyle na rękę, a nie widzi, ile zabiera prowizja itd.

:)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mam ważne pytanie. W tej tej tabelce z kategoriami są rozne ilości znaków. Np. tekst średniej jakości 3500 znaków. Czy to oznacza, że klient musi obowiązkowo zlecić ten tekst za minimum 3500 znaków? Jeśli tak to błąd. Powina być stawka za 1000 znaków i klient sam powinien decydować na ile znaków zleca. A jeśli może tak zrobić to może ta tabelka być nieco myląca. No ja to widząc to pierwsze co pomyślałem, to że jeśli chce zlecić tekst średniej jakości to musi być to teskt na min 3500 znaków za 5zl za 1000 znaków. 

 

Dodatkowo przy tych stawkach brak informacji, że są to stawki za 1000 znaków. Może to sugerować, że klient może zlecić tekst średniej jakości na 3500 znaków za 5 zł za cały tekst. 

Edited by pawig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tabela powyżej jest dla Państwa wiadomości. 

Oczywiście liczba znaków do wybranej kategorii jest sugerowana, a nie obowiązkowa, oczywiście z możliwością edycji znaków.

Zleceniodawca ma informacje, że kwota, jaką płaci to kwota brutto i  copywriter dostaje kwotę pomniejszoną.  Problem w brak umiejętności przeliczenia po stronie klienta.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, GoodContent.pl napisał:

Tabela powyżej jest dla Państwa wiadomości. 

Oczywiście liczba znaków do wybranej kategorii jest sugerowana, a nie obowiązkowa, oczywiście z możliwością edycji znaków.

Zleceniodawca ma informacje, że kwota, jaką płaci to kwota brutto i  copywriter dostaje kwotę pomniejszoną.  Problem w brak umiejętności przeliczenia po stronie klienta.

 

A dlaczego musi sam sobie to liczyć? Nie można w tabelce umieścić i takiej informacji?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, GoodContent.pl napisał:

Problem w brak umiejętności przeliczenia po stronie klienta.

No to chyba trzeba ten problem rozwiązać w taki sposób, by klient miał te informację podaną, a nie żeby musiał wyliczać sam. Potem to wygląda jak wygląda właśnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
6 godzin temu, pawelek napisał:



Zadaniem kategoryzacji jest przede wszystkim podwyższenie cen i jaśniejsza informacja do copywriterów! 

 

W takim razie jak odniesie się Pan do tego, że Zleceniodawcy (naliczyłam ich przynajmniej 5), którzy do tej pory oferowali fajne stawki (8-9 zł za 1000 zzs), które stanowiły większą część moich zarobków (i zapewne innych osób także) nagle wystawiają te same zlecenia za połowę ceny? Gdzie to podwyższenie cen, bo ani ja, ani, wydaje mi się, inni copywriterzy tego nie zauważają? 

 

6 godzin temu, pawelek napisał:


W lutym 2020 roku w platformie pojawiło się najwięcej zleceń w historii (wzrost rok do roku o 70%).

 

Mówi Pan o tych zleceniach za 1 zł za 1000 zzs? 🤣 Faktycznie tych nie brakuje. Wzrostu ilości innych zleceń zleceń (nie za żenujące stawki) nie zauważyłam, chociaż na platformie spędzam większą część dnia i odświeżam zlecenia stosunkowo często. Nie wiem, jak możliwy był tak duży wzrost, gdzie liczba stron ze zleceniami od grudnia nie przekroczyła 3 stron (w porównaniu do września, czy października, było to 13 stron). Obecnie dostrzec można zaledwie 3 strony, z czego tylko połowa jednej strony to zlecenia o wartości przekraczającej 5 zł za 1000 zzs. 🤷‍♀️ Wszystko drożeje, a usługi copywriterów tanieją- ciekawe.. 

 

 

Edited by Nochance
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak się zastanawiam, co to za kategoria "treści na stronę". Czyż wszystkie kategorie nie obrazują rodzajów treści na strony? Już to widzę, jak zleceniodawcy chcąc tekst wysokiej jakości i nie chcąc płacić, wybierają sobie kategorię "treści na stronę"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
    • By TextBookers.com
      Witam serdecznie drogich forumowiczów 
      Po przeszło pół roku pracy nad nową platformą do zamawiania oraz pisania tekstów SEO mam przyjemność zaprezentować Wam serwis TextBookers.com.
      Cel, jaki nam przyświecał przy tworzeniu tego narzędzia był bardzo prosty:
      Dla klientów zamawiających teksty:
      Możliwość błyskawicznego zamówienia dowolnej ilości tekstów za niską cenę jednocześnie z gwarancją ich wysokiej jakości. Wszystko to bez zbędnych formalności a także z dostępem do użytecznych narzędzi pozwalających na grupowanie tekstów i ich eksport do zewnętrznych systemów.
      Dla współpracujących copywriterów:
      Po pierwsze prostota rozpoczęcia współpracy a także brak minimum do wypłaty środków. Po drugie i co najważniejsze wygoda w postaci możliwości pracy o dowolnej porze dnia i nocy przy użyciu wygodnego panelu roboczego.
      I. Jak zamówić tekst?
      1. Rejestrujesz konto w serwisie (bądź logujesz się poprzez facebook).
      2. Doładowujesz konto wirtualnymi punktami. 1 pkt = 1 zł netto
      3. Dodajesz zlecenie przy pomocy prostego formularza.
      4. Akceptujesz tekst bądź zgłaszasz go do poprawy.
      5. Zaakceptowany tekst trafia do stworzonego przez Ciebie projektu gdzie masz do niego stały dostęp a także możliwość eksportu.
      Istotne informacje:
      1. Teksty zamówisz już od 2,29 PLN* netto za 1000 znaków ze spacjami!
      2. Każdy nowy bądź poprawiany tekst jest weryfikowany przez moderatora pod kątem jego jakości a także unikalności.
      3. Masz możliwość grupowania tekstów w stworzonych przez siebie projektach jak również otrzymujesz narzędzie do ich eksportu do zewnętrznych systemów (aktualnie jest to e-mail, ale w najbliższym czasie udostępnimy API do integracji z systemami CMS).
      4. Oferujemy szansę zdobycia dużej ilości darmowych punktów - za zakup ich większej ilości, za ocenienie tekstu napisanego przez copywritera czy też za polecenie klienta. Łącznie rabaty mogą sięgnąć nawet 9%!
      5. Bez względu na ilość zamawianych tekstów zrealizujemy je nawet w ciągu 48 godzin! Wszystko to dzięki unikatowej funkcjonalności rozbijającej jedno zbiorcze zamówienie na kilkanaście mniejszych.
      6. Aktualnie oferujemy możliwość zamawiania tekstów preclowych,  zapleczowych, opisów do katalogów, opisów produktów, tekstów tematycznych i specjalistycznych. 
      Pierwszy tekst otrzymasz za darmo w zamian za polubienie naszej strony na facebooku - można, więc bez żadnego ryzyka przekonać się o jakości naszych usług 
      *Cena uwzględnia możliwe do uzyskania rabaty.
      II. Jak zarabiać na pisaniu tekstów?
      1. Rejestrujesz konto w serwisie (bądź logujesz się poprzez facebook).
      2. Wypełniasz formularz zgłoszeniowy dostępny w strefie copywritera.
      3. Po akceptacji zgłoszenia otrzymujesz dostęp do panelu realizacji zleceń gdzie po kolei wyświetlają się zlecenia z wybranej przez Ciebie tematyki.
      4. Po wykonaniu zlecenia i zatwierdzeniu go przez klienta otrzymujesz środki na swoje konto.
      Istotne informacje:
      1. Pracę możesz wykonywać o dowolnej porze.
      2. Twoje wynagrodzenie uzależnione jest od ocen klientów. Im lepsze teksty piszesz tym więcej zarabiasz.
       
      III. Program partnerski
      Zachęcamy również do dzielenie się informacją na temat naszego serwisu. Od każdego doładowania poleconej osoby oferujemy 5% jego wartości. Zarobione w ten sposób punkty można przeznaczyć na realizację własnych zleceń.
      Dane firmy:

      TextBookers Sp. z o.o.
      ul. Cyfrowa 6
      71-441 Szczecin
      NIP: 8513196001
      REGON: 364561630
      KRS: 000620566
       
      Kontakt:
      biuro@textbookers.com
    • By TextBookers.com
      Witam,
       
      jak platforma copywriterska oferujemy teksty SEO
      precle opisy do katalogów teksty pod zaplecza opisy produktów teksty tematyczne teksty specjalistyczne  
       
      Dla klientów zamawiających teksty:
      Możliwość błyskawicznego zamówienia dowolnej ilości tekstów za niską cenę jednocześnie z gwarancją ich wysokiej jakości. Wszystko to bez zbędnych formalności a także z dostępem do użytecznych narzędzi pozwalających na grupowanie tekstów i ich eksport do zewnętrznych systemów.
       
      I. Jak zamówić tekst?
      1. Rejestrujesz konto w serwisie (bądź logujesz się poprzez facebook).
      2. Doładowujesz konto wirtualnymi punktami. 1 pkt = 1 zł netto
      3. Dodajesz zlecenie przy pomocy prostego formularza.
      4. Akceptujesz tekst bądź zgłaszasz go do poprawy.
      5. Zaakceptowany tekst trafia do stworzonego przez Ciebie projektu gdzie masz do niego stały dostęp a także możliwość eksportu.
      Istotne informacje:
      1. Teksty zamówisz już od 2,29 PLN* netto za 1000 znaków ze spacjami!
      2. Każdy nowy bądź poprawiany tekst jest weryfikowany przez moderatora pod kątem jego jakości a także unikalności.
      3. Masz możliwość grupowania tekstów w stworzonych przez siebie projektach jak również otrzymujesz narzędzie do ich eksportu do zewnętrznych systemów (aktualnie jest to e-mail, ale w najbliższym czasie udostępnimy API do integracji z systemami CMS).
      4. Oferujemy szansę zdobycia dużej ilości darmowych punktów - za zakup ich większej ilości, za ocenienie tekstu napisanego przez copywritera czy też za polecenie klienta. Łącznie rabaty mogą sięgnąć nawet 9%!
      5. Bez względu na ilość zamawianych tekstów zrealizujemy je nawet w ciągu 48 godzin! Wszystko to dzięki unikatowej funkcjonalności rozbijającej jedno zbiorcze zamówienie na kilkanaście mniejszych.
      Pierwszy tekst otrzymasz za darmo w zamian za polubienie naszej strony na facebooku - można, więc bez żadnego ryzyka przekonać się o jakości naszych usług 
      *Cena uwzględnia możliwe do uzyskania rabaty.
       
      II. Program partnerski
      Zachęcamy również do dzielenie się informacją na temat naszego serwisu. Od każdego doładowania poleconej osoby oferujemy 5% jego wartości. Zarobione w ten sposób punkty można przeznaczyć na realizację własnych zleceń.
      Dane firmy:

      TextBookers Sp. z o.o.
      ul. Cyfrowa 6
      71-441 Szczecin
      NIP: 8513196001
       
      Kontakt:
      biuro@textbookers.com
      www.textbookers.com
       
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy