Jump to content
GoodContent.pl

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska

Recommended Posts

Pisze może ktoś z was na jakimś portalu konkurencyjnym? Nie miałam jeszcze okazji tam zajrzeć, ale teraz się zastanawiam, więc wszystkie wskazówki mile widziane. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie lepiej było, jak nie mieliśmy tych kategorii. Raz, że w sumie dalej często nie wiadomo, o co chodzi zleceniodawcom, dwa - jest nieczytelnie, trzy - tak jak mówicie wyżej, część stawek poleciała w dół.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kategoryzacja tekstu powinna być wprowadzona kompleksowo, tzn.:

- wprowadzić jasne kategorie tekstów, np. tekst preclowy, tekst zapleczowy, tekst tematyczny, tekst ekspercki, tekst na stronę firmową, opis produktu, opis do katalogu,

- każda z tych kategorii powinna mieć jasno opisane kryteria. Ma to służyć temu, aby nie było niedomówień na linii klient - copy jaka ma być jakość tekstu

- copy pisząc tekst powinien sugerować się wybraną kategorią tekstu, a nie tym co jest w opisie zlecenia. Do tego potrzebne są właśnie jasne kryteria. Chodzi mi o to, że jeśli klient wybierze tekst zapleczowy, a w opisie napisze, że ma być bardzo merytoryczny to copy powinien pisać tekst o jakości zaplecza

- i na koniec bardzo ważne. Powinna być dla copy szybka i prosta możliwość zgłoszenia reklamacji. Jeśli klient zleci np. zaleczówkę, a następnie odrzuci tekst argumentując, że jest słaby to copy powinien mieć możliwość szybkiej reklamacji. Moderator/administrator powinien przeanalizować czy napisany tekst spełnia warunki zaplecza. Jeśli tak to reklamacja powinna być uznana i copy powinien dostać kasę.

 

Tego typu system miał zapobiec sytuacji, w której klient ma oczekiwania na tekst bardzo wysokiej jakości na płaci grosze (chcesz kliencie tekst wysokiej jakości to wybierz taką kategorię i za taki tekst zapłać). Tymczasem ta kategoryzacja została wprowadzona do góry nogami. Klient może wybrać np. zapleczówkę, ale żądać w opisie tekstu wysokiej jakości. Robi to, bo za zapleczówkę zapłaci mniej, wiadomo, stąd te niskie stawki teraz. A z drugiej strony copy nie ma żadnej możliwości bronić się przed taką sytuacją.

 

Szkoda, że samo GC nic nie wspomniało o tej zmianie, ani teraz w ogólnie nie zabiera głosu.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Rownież jestem zdania że " stare " było lepsze. Zlecam dziennie ok 15 teksów i tracę czas dodatkowo. Wcześniej było prosto bez zabawy w jakieś kategorie.

 

To zleceniodawca ustala co chce otrzymać i jaką oferuję stawkę. Jeżeli dla kogoś jest stawka zbyt niska to nie podejmuje się tworzenia tekstu. ( I myślę że tutaj nie ma co się obrażać że stawki niskie) Jeżeli zleceniodawca nie otrzyma tekstu to podniesie stawkę... 

 

Po co komplikować coś co działa dobrze..

 

Edited by MateuszI
literówki
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym wszystkim moim zdaniem najbardziej razi brak informacji czy jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony administracji GC. Zaglądam na forum codziennie i nie zauważyłem, by informacje na temat planowanych zmian były tutaj zamieszczane.

 

Co do stawek jak ktoś już wyżej zwrócił uwagę - póki są osoby gotowe pracować za marne grosze dopóty będą się pojawiać takie zlecenia. Nie wiem czy jest możliwość zmiany tego typu myślenia, jednak warto co niektórych uświadamiać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, oryginalny nick napisał:

Pisze może ktoś z was na jakimś portalu konkurencyjnym? Nie miałam jeszcze okazji tam zajrzeć, ale teraz się zastanawiam, więc wszystkie wskazówki mile widziane. :) 

Najlepiej wejść na temat na forum związany z konkurencją i tam zadawać pytania, bo tu nie wiem, jakby to zostało odebrane przez GC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też jestem niezadowolona z wprowadzonych zmian dotyczących kategorii tekstów. Zastanawiam się tylko czy to wina progów cenowych zastosowanych w poszczególnych rodzajach tekstów i chęci klientów do przyoszczędzenia, czy może platforma nie podwyższyła prowizji. Jeden klient, który do tej pory dawał zlecenia za 8-9 zł za 1000 zzs dziś wystawił takie same teksty za 5 zł? To chyba żart.. Inni także obniżyli ceny, a wymagania pozostały te same. Od grudnia platforma właściwie stoi, zleceń jest znacznie mniej, niż w momencie przejęcia platformy lub nawet jesienią, a do tego jeszcze zmiany dające możliwość umieszczania zleceń za głodowe stawki, które i tak były już śmieszne.. 

 

PS. Kontakt, jak widać, też uległ zmianie, frekwencja GC na forum zmalała, zmiany nie są zapowiadane, a kontakt e-mail również nie jest już tak sympatyczny, jak na początku. Platforma miała nabrać wiatru w żagle, a tymczasem zmierza do upadku, bo nawet najbardziej zdesperowani wreszcie odmówią realizacji zleceń za głodowe stawki.

 

Chyba po 3 latach współpracy czas zawijać manatki..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dzień dobry,

 

tematu kategoryzacji jeszcze nie komunikowaliśmy, gdyż proces zmian jest w trakcie. Jednak widać jest potrzeba, bardzo przepraszam za opóźnienie.

Zadaniem kategoryzacji jest przede wszystkim podwyższenie cen i jaśniejsza informacja do copywriterów! 

Zleceniodawcy uzyskali dostęp do gotowych wytycznych i możliwość zapamiętania własnych.

Do czego sprowadziły się zmiany (do dzisiaj):

  • zleceniodawca podczas dodawania tekstu musi wybrać kategorię (1 sekunda czasu)
  • jest kilkanaście kategorii, które mają szablony wytycznych, cenę domyślą, cenę minimalną oraz domyślą długość (grafika poniżej)
  • zleceniodawca może dodać wytyczne z szablonu jednym klikiem do opisu zlecenia (poniżej przykład takich wytycznych z szablonu)
  • do momentu wprowadzenia zmian cena minimalna wynosiła 3 zł (podwyżka w listopadzie z 2 zł)teraz ceny minimalne dla wielu tekstów są wyższe, a domyślne dużo wyższe
  • zleceniodawca może zapisywać w pamięci platformy swoje wytyczne (dopasowane do danej kategorii).
     

Rozumiemy, że na jak to zwykle niektórzy zleceniodawcy próbują naciągać temat, żeby operować na niższych stawkach. Jednak wprowadzenie kategorii ma to utrudniać.

Do tego modułu będziemy wprowadzali jeszcze zmiany - będziemy o tym pisali.

 

Aktualne kategorie, ceny domyślne i minimalne:
 

Screenshot_1.jpg

 

Poniżej podaję przykładową treść wytycznych (szablon) do kategorii jaką może się posłużyć zleceniodawca. Takie wytyczne są przygotowane (i inne) dla każdej kategorii. Niestety musimy dać możliwość edycji tych wytycznych przy zleceniu, gdyż każde jednak jest inne (odnosząc się do uwag użytkownika "Pawig").

ARTYKUŁ ŚREDNIEJ JAKOŚCI - WYTYCZNE

 

Prosimy o przygotowanie artykułu tematycznego o standardowym poziomie merytorycznym i atrakcyjnej treści, z podlinkowaniem.

Oczekiwania ogólne:

  • artykuł powinien być unikalny, na temat i z zachowaniem odpowiedniej struktury, napisany w stylu publicystycznym,
  • tekst ma być w pełni poprawny ortograficznie i stylistycznie, bez powtórzeń i potocznego słownictwa,
  • artykuł powinien być napisany w 3. osobie liczby pojedynczej,
  • prosimy stworzyć treść w oparciu o informacje ze wskazanej strony internetowej.

Struktura treści:

  • tytuł: powinien oddawać tematykę artykułu i zawierać frazę kluczową. Może mieć formę zapytania,
  • lead – pod tytułem proszę umieścić pogrubione wprowadzenie, do 500 znaków ze spacjami,
  • w tekście oczekujemy min. 2 śródtytułów w formacie nagłówków H2, ewentualnie także H3 (hierarchicznie),
  • prosimy o wstawienie w treści listy lub wypunktowania.

Słowa kluczowe:

  • prosimy równomiernie umieścić w treści podane słowa kluczowe, w sposób naturalny i poprawny językowo,
  • prosimy o pogrubienie fraz kluczowych użytych w treści.

Linkowanie:

  • w artykule proszę umieścić nawiązanie do firmy wraz z odnośnikiem do strony,
  • w treści należy umieścić link(i) w anchorach.

 



W lutym 2020 roku w platformie pojawiło się najwięcej zleceń w historii (wzrost rok do roku o 70%).

 

Paweł Strykowski
CEO WhitePress & GoodContent

Edited by pawelek

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, pawelek napisał:

 

Aktualne kategorie, ceny domyślne i minimalne:
 

Screenshot_1.jpg

 

 

 A kiedy zleceniodawca będzie mieć w końcu wgląd ile copy dostaje za tekst czy 1000 zzs pieniędzy na rękę?

Po pierwsze zleceniodawca będzie mieć wówczas świadomość, ile piszący rzeczywiście dostaje za tekst.

Po drugie ułatwi do dogadywanie się w sprawie wynagrodzenia. Np. piszę ze zlecającym, że oczekują stawki X zł netto za 1000 zzs, on wystawia zlecenia, a tam stawka niższa o 40%, bo on był święcie przekonany, że ja dostanę tyle na rękę, a nie widzi, ile zabiera prowizja itd.

:)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mam ważne pytanie. W tej tej tabelce z kategoriami są rozne ilości znaków. Np. tekst średniej jakości 3500 znaków. Czy to oznacza, że klient musi obowiązkowo zlecić ten tekst za minimum 3500 znaków? Jeśli tak to błąd. Powina być stawka za 1000 znaków i klient sam powinien decydować na ile znaków zleca. A jeśli może tak zrobić to może ta tabelka być nieco myląca. No ja to widząc to pierwsze co pomyślałem, to że jeśli chce zlecić tekst średniej jakości to musi być to teskt na min 3500 znaków za 5zl za 1000 znaków. 

 

Dodatkowo przy tych stawkach brak informacji, że są to stawki za 1000 znaków. Może to sugerować, że klient może zlecić tekst średniej jakości na 3500 znaków za 5 zł za cały tekst. 

Edited by pawig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tabela powyżej jest dla Państwa wiadomości. 

Oczywiście liczba znaków do wybranej kategorii jest sugerowana, a nie obowiązkowa, oczywiście z możliwością edycji znaków.

Zleceniodawca ma informacje, że kwota, jaką płaci to kwota brutto i  copywriter dostaje kwotę pomniejszoną.  Problem w brak umiejętności przeliczenia po stronie klienta.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, GoodContent.pl napisał:

Tabela powyżej jest dla Państwa wiadomości. 

Oczywiście liczba znaków do wybranej kategorii jest sugerowana, a nie obowiązkowa, oczywiście z możliwością edycji znaków.

Zleceniodawca ma informacje, że kwota, jaką płaci to kwota brutto i  copywriter dostaje kwotę pomniejszoną.  Problem w brak umiejętności przeliczenia po stronie klienta.

 

A dlaczego musi sam sobie to liczyć? Nie można w tabelce umieścić i takiej informacji?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, GoodContent.pl napisał:

Problem w brak umiejętności przeliczenia po stronie klienta.

No to chyba trzeba ten problem rozwiązać w taki sposób, by klient miał te informację podaną, a nie żeby musiał wyliczać sam. Potem to wygląda jak wygląda właśnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
6 godzin temu, pawelek napisał:



Zadaniem kategoryzacji jest przede wszystkim podwyższenie cen i jaśniejsza informacja do copywriterów! 

 

W takim razie jak odniesie się Pan do tego, że Zleceniodawcy (naliczyłam ich przynajmniej 5), którzy do tej pory oferowali fajne stawki (8-9 zł za 1000 zzs), które stanowiły większą część moich zarobków (i zapewne innych osób także) nagle wystawiają te same zlecenia za połowę ceny? Gdzie to podwyższenie cen, bo ani ja, ani, wydaje mi się, inni copywriterzy tego nie zauważają? 

 

6 godzin temu, pawelek napisał:


W lutym 2020 roku w platformie pojawiło się najwięcej zleceń w historii (wzrost rok do roku o 70%).

 

Mówi Pan o tych zleceniach za 1 zł za 1000 zzs? 🤣 Faktycznie tych nie brakuje. Wzrostu ilości innych zleceń zleceń (nie za żenujące stawki) nie zauważyłam, chociaż na platformie spędzam większą część dnia i odświeżam zlecenia stosunkowo często. Nie wiem, jak możliwy był tak duży wzrost, gdzie liczba stron ze zleceniami od grudnia nie przekroczyła 3 stron (w porównaniu do września, czy października, było to 13 stron). Obecnie dostrzec można zaledwie 3 strony, z czego tylko połowa jednej strony to zlecenia o wartości przekraczającej 5 zł za 1000 zzs. 🤷‍♀️ Wszystko drożeje, a usługi copywriterów tanieją- ciekawe.. 

 

 

Edited by Nochance
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak się zastanawiam, co to za kategoria "treści na stronę". Czyż wszystkie kategorie nie obrazują rodzajów treści na strony? Już to widzę, jak zleceniodawcy chcąc tekst wysokiej jakości i nie chcąc płacić, wybierają sobie kategorię "treści na stronę"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
    • By ingus4321
      Cześć 
       
      Maj i NOWA porcja tekstów z Nowymi Tematami przygotowanych przeze mnie - 160 tekstów :). Teksty można kupić "od ręki" z FV. Lista tekstów na zdjęciach (na czerwono dostępne). Interesuje Cię inna forma rozliczenia lub zamówienia itp. - napisz. Mam też WOLNE MOCE PRZEROBOWE — Cena 7zł-15zł brutto/1000 zzs — Miłej Majówki! Wystarczy się zalogować, wpłacić pieniądze i kupić tekst. FV wystawiana jest na koniec miesiąca - wystawca FV  - Setugo Sp. z o. o., ul. A. Brody 88B, 43-450 Ustroń, NIP: 5482669476 | REGON: 361463358 | KRS: 0000557140)
       
      Sprawdź - https://gieldatekstow.pl/text/buy/search,u_sMnzCz60b
      Portfolio - http://www.im-creator.com/free/gordongray/gordongraycopywriter
       
       
      Kim jestem? Mam na imię Piotrek. Jestem doświadczonym Copywriterem. Na początku stworzyłem bazę gotowych tekstów dla swoich klientów, aby w razie potrzeby, można było z niej kupić jeden lub kilka tekstów i nie szukać copywritera, zlecać mu pracy itp. co bywa czasochłonne. W bazie umieściłem teksty z teamtatyki, na której się znam. Bazę tę rozwijam, dodaje nowe teksty. Nie macie czasu zlecać pisania? Chcecie kupić gotowy tekst od ręki? Zapraszam 
       
      Nie ma tekstu, który chciałeś kupić, bo ktoś Cię uprzedził? Nie martw się! Pod koniec miesiąca uzupełniam bazę, a jeśli chcesz zamówić konkretne teksty "na już" - napisz na e-mail - gordongraycv@gmail.com 
      Kontakt: gordongraycv@gmail.com
       
      DOSTĘPNE TEKSTY: - Na Czerwono te dostępne
       
      Marketing Internetowy, Pozycjonowanie, Social Media, E-commerce
      1 - Audyt stron internetowych — czym jest i czy to dobry pomysł?
      2 - Agencje SEO - Jakie usługi oferują i jak mogą pomóc nam zwiększyć widoczność witryny w sieci?
      3 - Agencja SEO, Agencja interaktywna czy Agencja Marketingowa? Która wybrac i czym się rózna te 3 typy agnecji?
      4 - Pozycjonowanie - jak pozycjonować i dlaczego jest ono takie ważne?
      5 - Pozycjonowanie lokalne - promuj swoją firmę lokalnie!
      6 - Google Voice Search – pozycjonuj pod wyszukiwanie głosowe. Nowy trend, nowe zasady SEO, nowe możliwości
      7 - Pozycjonowanie szerokie - czym jest ten nowy trend pozycjonowania? Sprawdź dlaczego warto pozycjonować pod różne typy fraz!
      8 - Słowa kluczowe i frazy dla Twojej witryny - Frazy główne, poboczne a może long taile i frazy lokalne? Sprawdź jak trafnie wybrać frazy!
      9 - Teksty SEO i Seo Copywriting - jak pisać teksty seo  i jakie teksty seo lubi Google? Sprawdź jak pisać optymalne teksty SEO!
      10 - Pozycjonowanie wizytówki w Google Maps - Dlaczego warto być obecnym na mapach Google i jak to zrobić? Sprawdź te korzyści!
      11 - Pozycjonowanie i Algorytmy Google - Czyli jak Google dzięki algorytmom koliber, Panda, gołąb ocenia naszą stronę?
      12 - Blog — pomysł na biznes, czyli jak zarabiać na wpisach?
      13 - Jak reklamować się w sieci ? Blog, influencer marketing czy facebook ads?
      14 - Reklama w Social mediach - czy warto?
      15 - Jak prowadzić konta firmowe/marki w Social Mediach?
      16 - Dlaczego targetowanie jest tak skuteczne i przydatne?
      17 - Jak określić grupę docelową? 5 Pytań które pomogą stworzyć Ci wartościowy target!
      18 - FB Ads - czym jest, jak działa i dlaczego reklama na Facebooku jest skuteczna?
      19 - Reklama na Facebook-u - czyli jak w 30 min uruchomić swoją kampanię reklamową!
      20 - Remarketing na Facebooku - Masz stronę i odwiedzających ? Dotrze do tych osób reklamą na FB !
      21 - Jak reagować na negatywne komentarze w Social Mediach i sieci?
      22 - Nasz fanpage i wielu fanów? Sprawdź jak ich zaangażować!
      23 - Jak zdobywać “Lajki” na Facebooku -  6 sprawdzonych, oryginalnych,i kontrowersyjnych sposobów na zdobywanie polubień!
      24 - Jak wyróżnić się na Facebooku - krótki poradnik dla userow, blogerów i marek! Animowana miniaturka, atrakcyjny post czy zdjecie 360?
      25 - Brief – czym jest i jak wykonać dobry dokument i odpowiednio zlecać pracę agencji marketingowym?
      26 - Mały budżet reklamowy - skorzystaj z Viral Marketingu, Marketingu szeptanego i Facebook Ads
      27 - Influencer marketing - nowy trend wśród reklamy internetowej
      28 - Viral Marketing – czy Marketing Wirusowy jest skuteczny?
      29 - Marketing szeptany czy link building? A może oba? Czyli jak skutecznie przyciągać klientów.
      30 - Event Marketing i Emoji Marketing, czyli dwa niestandardowe sposoby reklamy.
      31 - Reklama poprzez Artykuł Sponsorowany — czym jest, jakie ma korzyści i czy warto?
      32 - Content Marketing - zainteresuj klienta wartościową treścią i sprawdź czym jest oraz jakie korzyści daje
      33 - 5 Oryginalnych form Content Marketingu. Sprawdź jakie oryginalne i jakościowe formy contentu używać aby przyciągnąć odbiorców!
      34 - Personal Branding - Jesteś freelancerem, pracownikiem czy twórcą? Inwestuj w siebie, zwiększaj wartość i buduj swoja markę!
      35 - Inbound Marketing — daj się znaleźć klientom w sieci!
      36 - Webinarium marketing  - Czym jest ten nowy trend, jakie ma plusy   i jak wykorzystać go do promowania własnej marki?
      37 - Eko Marketing - Sprawdź czym jest coraz popularniejszych “Zielony Marketing” i jak przyciągać swoją “eko” postawą klientów!
      38 - Real-time marketing - Czym jest i dlaczego warto go wykorzystywać?
      39 - 4 formy reklamy w Google - Pozycjonowanie, Płatne wyniki wyszukiwania, reklamy display i Youtube. Sprawdź jak reklamować w Google!
      40 - Remarketing w Google Ads - zadbaj też o klientów którzy byli na stornie, ale nic nie kupili!
      41 - Spacer wirtualny 360 stopni po firmie w Google Maps i na Facebooku - Sprawdź jak się wyróżnić i zachwycić klienta!
      42 - Newsletter - Sprawdź czym jest, jak wykorzystać go do promocji swojej marki i  jak zwiększyć sprzedaż dzięki niemu!
      43 - Candidate Experience czyli jak poprawić funkcjonowanie swojej firmy?
      44 - Dropshipping czyli jak sprzedawać przedmioty których nie mamy
      45 - Sklep internetowy - Założ e-sklep, zacznij się promować, zarabiać i odnieś sukces! Dowiedz się jak zalozyc swoj sklep internetowy!
      46 - Kreatory stron internetowych – czyli jak prosto stworzyć swoją witrynę i promować się
      47 - Jak pozyskiwać partnerów biznesowych dzięki Social Mediach i sieci?
      48 - Pozyskuj klientów lokalnych online! Prowadzisz lokalny projekt? Szukasz klientów? Sprawdź jak w sieci pozyskiwać klientów lokalnie!
      49 - Jak pozyskiwać środki na “Projekty”? Crowdfunding, patronat a może napiwki?  5 sposobów na pozyskiwanie funduszy
      50 - Zlecasz pisanie tekstów, haseł czy contentu copywriterom? Sprawdź jak poprawnie złożyć zamówienie i uprościć współpracę!
      51 - Dlaczego warto zatrudnić profesjonalnego copywritera lub zamówić usługę w agencji marketingowej a nie korzystać z freelancerów?
      52 - Wirtualna asystentka - kim jest, co robi, jak możemy wykorzystać ją w biznesie? Czyli wszystko o wirtualnych asystentach!
      53 - Faktura Vat przez Useme. Jesteś osoba prywatną i chcesz wystawic Fakrue VAT? Sprawdź jak to zrobić prze Useme!
      54 - 5 Funkcji Gmail-a których nie znasz, a są niezwykle ciekawe! Planowanie wysyłki, samozniszczenie, a może hasło SMS - Sprawdź sam!
      55 - Google - Czy wiesz tak naprawdę jak działa, co oferuje i dlaczego ma 97% udziału w rynku? Sprawdź najciekawsze informacje o Google!
      56 - Pozycjonowanie- Jak możemy wspierać działania pozycjonujące prowadzone przez agencje SEO jeśli nie znamy się na pozycjonowaniu?
      57 - Optymalizacja witryny a pozycjonowanie - Dowiedz się że to nie to samo oraz poznaj różnice między Optymalizacja i pozycjonwaniem!
      58 - Jak znalezc dobra agencja marketingowa i na co zwrócić uwagę podczas jej wyboru
      59 - 5 Typów Pozycjonowania - Pozycjonowanie to nie tylko te standardowe ale też i szerokie, lokalne, pod wyszukiwanie głosowe i mobilne!
      60 - Ile trwa pozycjonowanie strony www, kiedy zobaczymy pierwsze efekty i c wpływa na długość pozycjonowania serwisu internetowego
      61 - Answer Box czyli Ramka Odpowiedzi w wyszukiwarce Google na pozycji 0 - TOP1 to nie najwyższa pozycja w wyszukiwarce GooglE!
      62 - Pozycjonowanie Grafik i Plikow PDF w Google - Dowiedz się jak pozycjonować takie pliki w wyszukiwarce i co wpływa na ich pozycje
      63 - Dlaczego Pozycjonowanie warto zlecić agencji SEO a nie wykonywać samodzielnie?
      64 - Pozycjonowanie i Optymalizacja Filmików na YouTube - YT to druga największa wyszukiwarka na świecie a video też jest treścią!
      65 - Teksty SEO powinny być długie czy krótkie? Sprawdź to i dowiedzieć gdzie szukać słów kluczowych do tekstów SEO!
      66 - Jak sprowadzać ruch na swojastorne itnerotwa i wspomagać proces pozycjonowania
      67 - Gdzie zamawiać treści/content na stronę www jeśli sami go nie tworzymy? Lista przydatnych miejsc gdzie możemy go kupić lub zamówić
       
      Finanse
      201 - Jak wybrać najlepsze chwilówki i pożyczki w prywatnych firmach pożyczkowych
      202 - Pożyczki w prywatnych firmach pożyczkowych - czy i dlaczego warto?
      203 - Darmowe chwilówki i pożyczki — czy naprawdę są darmowe i dlaczego oddajemy tylko tyle, ile pożyczyliśmy?
      204 - Płatność kartą - Sprawdź jak zwiększyć bezpieczeństwo płatności i na co zwrocic uwage aby nie dać się okraść!
      205 - 4 Rodzaje kart płatniczych - Czym są karty debetowe, kredytowe, PrePaid i wirtualne. Dowiedz sie o nich więcej i wybierz właściwą!
      206 - Karta kredytowa vs. Karta debetowa? Sprawdź którą wybrać!
      207 - Karta kredytowa — skorzystać z propozycji baku czy nie?
      208 - Karty przedpłacone PrePaid - karta płatnicza na doładowanie
      209 - Wirtualna karta płatnicza - Czym jest, do czego służy i jak może pomóc zwiększyć poziom bezpieczeństwa płatności internetowych?
      210 - Odrzucenie płatności kartą płatniczą? Sprawdź 5 powodów dla których Twoja transakcja została odrzucona i co robić w takiej sytuacji!
      211 - Kredyt gotówkowy - czym jest, jak działa jakie musimy spełnić wymagania i na co zwraca uwagę starając się o niego?
      212 - Kredyt konsolidacyjny — Sprawdź, jak działa konsolidacja, czy i kiedy warto ją wykonać oraz jakie ma plusy!
      213 - Kredyty i pożyczki - Czym są i czym się różnią? Rozwiewamy wszystkie wątpliwości i poddajemy plusy każdego z rozwiązań!
      214 - Porównywarki kredytów, pożyczek i kont bankowych? Czym są te popualrne seriwsy, jak dziłają i czy warto z nich korzystać?
      215 - Debet i limit w koncie - Czym są, jak działa i czy warto z nich korzystać?
      216 - Jak zwiększyć naszą zdolność kredytową?
      217 - Revolut - Nowy bank z Wielkiej Brytanii podbija rynek finansów. Nowy bank - nowy poziom bankowości!
      218 - Otwieranie konta bankowego - co warto wiedzieć i na co zwracać uwagę otwierając nowy rachunek w banku?
      219 - Przelewy bankowe czyli sesje elixir, źle wysłany przelew, przelewy zagraniczne, IBAN, BIC/SWIFT. Wszystko o przelewach bankowych
      220 - Dywersyfikacja inwestycji. Podziel kapitał i ogranicz ryzyko inwestowania!
      221 - Bezpieczne inwestycje - czyli jak pomnożyć bezpiecznie swoje oszczędności
      222 - Zadłużenia - jak wyjść z problemów finansowych
      223 - Windykator i Komornik - Kim są i jaka jest różnica między tymi osobami?
      224 - Firmy antywindykacyjne - Czym są, jak działają i czy warto skorzystać z ich pomocy?
      225 - Freelancering - Dlaczego wart owyrkozsytywac Frelancerow w biznesie? Zobacz kim są, jak pracują i jakie mają zalety!
      226 - Franczyza i punkt kurierski czyli jak otworzyć swój własny biznes
      227 - Stocki i Banki Zdjęć - zarabiaj na sprzedawaniu fotografii w internecie!
      228 - Zarabianie online - sprawdź na czym rzeczywiście można zarobić, pracując w sieci! 
      229 - Pomysł na biznes z małym kapitałem w sieci. Sprawdź jak stworzyć biznes bez dużych środków online!
      230 - Afiliacja czym jest i czy warto. Jak zarobić na polecaniu produktów?
      231 - Zagraniczne konta bankowe - ADVCash na Belize, WettStein w Irlandii a może konto w Szwajcarii?
      232 - BLIK - czym jest i czy warto go używać?
      233 - Kantor internetowy czyli jak korzystnie wymieniać waluty
      234 - Portfele elektroniczne - nowy trend warty uwagi
      235 - Raty 0%, Kup za połowę..., Zwrot na kartę podarunkową – Sprawdź czy tak dokładnie są najpopularniejsze typy promocji!
      236 - Kupujesz na olx czy portalach ogłoszeniowych? Sprawdź jak nie dać się oszukać!
      237 - Doradztwo finansowe - uporządkuj swoje finanse i skorzystaj z porady profesjonalisty. Czy jest i jak działa doradztwo finansowe
      238 - Budżet domowy - dlaczego warto go stworzyć i jak go prowadzić?
      239 - Masz oszczednosci i nawzydki finaoswe i nie wiesz co z nimi zrobić? Sprawdź jakie masz możliwości! Emerytura, inwestycja a może…?
      240 - Oszczędzanie codzienne - Na czym możemy oszczędzać codziennie i  zbierać dodatkowe fundusze?
      241 - Zarabianie Pasywne - Czym jest i jak zarabiać pasywnie poprzez wynajem mieszkań, sprzedaż kursów lub programy partnerskie?
      242 - Poduszka Finansowa - Czym jest rezerwa finansowa oraz jakie ma plusy i dlaczego warto odlozyc piedze na czarna godzine?
      243 - Oszczędzać i wydawać czy brać kredyt i spłacać? Sprawdź co warto wybrać i które rozwiązanie będzie odpowiednie w danej sytuacji!
      244 - Nisko oprocentowane sposoby pożyczania pejczy do 10% RRSO - Sprawdź w jaki sposób pozyczac pieniadze najtaniej i najkorzystniej!
      245 - Jak uporządkować swoje finanse? Krótki poradnik o tym jak prościej i skuteczniej prowadzić nasze finanse osobiste
      246 - Jak zbudować pozytywną historię kredytową, która wpływa na nasza zdolnsoc kredytową? 
       
      Lifestyle
      301 - Jak napisać profesjonalne cv?
      302 - Praca - Rozmowa kwalifikacyjna. Jak ją przeżyć, dobrze na niej wyjść i zdobyć upragnioną pracę?
      303 - Wieloetapowa rekrutacja - Sprawdź czym jest, z jakich etapów się składa i jak przygotować się na każdy etap rekrutacji! 
      304 - Gdzie szukać pracy w internecie? Sprawdź te miejsca i znajdź idealną pracę!
      305 - 5 Powodów dla których warto zmienić pracę! Zastanawiasz się nad tym krokiem - poznaj wszystkie “Za”
      306 - Jak pracować efektywniej i skuteczniej. Sprawdź te sposoby zwiększenia swojej wydajności!
      307 - Jak znaleźć pierwszą pracę? Szukasz pierwszej pracy? Skorzystaj z tych porad!
      308 - Sprzedaż mieszkania z biurem nieruchomości czy bez?
      309 - Ogłoszenie o sprzedaży mieszkania - jak samodzielnie je napisać?
      310 - Wykonaj samodzielnie Home Staging - Przygotuj swoje mieszkanie/dom na sprzedaż i zwiększa jego wartość!
      311 - Jak przygotować dom do remontu i jak skutecznie posprzątać po remoncie?
      312 - Kupno mieszkania. Rynek nieruchomości pierwotny i wtórny. Czym się różnią, jakie mają plusy i na co zwrócić uwagę przy zakupie?
      313 - Nieruchomości - Inwestycja w mieszkanie - Sprawdź 5 sposobów zarabiania takie jak handel, wynajem, wynajem krótkoterminowy...
      314 - Domy prefabrykowane - czyli jak kupić gotowy dom i postawić go na swojej działce?
      315 - Domek letniskowy z Ekskluzywny Kontenerów Mieszkalnych - Sprawdź sposób na tani domek letniskowy w 30 dni!
      316 - Cegły dekoracyjny z 1800 roku - styl, szyk i oryginalność
      317 - Łazienkowe inspiracje - czyli jak urządzić nowoczesną łazienkę?
      318 - Wąskie kuchnie – jak je urządzić?
      319 - 5 pomysłów na wykończenie ścian w mieszkaniu - Fototapeta, panele 3D, panele z drewna a może rysunek? Sprawdź i wybierz!
      320 - Catering dietetyczny - Czym jest dieta pudełkowa i czy się opłaca? Sprawdź, plusy, ceny i korzyści i przekonaj się czy warto ją zamówić!
      321 - Kebab - Jak wybrać dobry kebab? Sprawdź gdzie zamówić kebab i na co zwrócić uwagę aby zjeść smacznie i bezpiecznie!
      322 - Gotowe dania - Jakie i gdzie wybierać? Punkty garmażeryjne, restauracje, catering dietetyczny czy dania “na wagę” Przekonaj się sam!
      323 - Jak żywić się zdrowo bez drakońskich diet czy skomplikowanych planów! Podstawowe porady które łatwo jest zastosować w życiu!
      324 - Jak grać u bukmachera? Poradnik dla początkujących
      325 - Promocje i Bonusy u bukmacherów. Grasz u bukmachera? Sprawdź najpopularniejsze typy promocji!
      326 - Pewne typy bukmacherskie czyli popularne"pewniaki". Czym są i gdzie ich szukać?
      327 - Bukmacher- Gotowe, płatne i darmowe typy. Czym są? Czy warto z nich korzystać?
      328 - Poradnik bukmacherski - 6 porad dzięki którym zwiększysz swoje szanse na wygraną!
      329 - Kupujesz online - sprawdź jak działają dane metody płatności i odbioru towaru!
      330 - Kupowanie online – czym jest, jakie są rodzaje sklepów online i dlaczego warto?
      331 - Darmowe programy online zamiast tradycyjnych – sprawdź jak zaoszczędzić!
      332 - Jak w sieci dbać o swoje bezpieczeństwo i chronić prywatność? 
      333 - Zdjęcia i pliki w chmurze? Sprawdź czym jest wirtualny dysk
      334 - Lombard - czym jest i jak działa?
      335 - Prywatne pakiety medyczne - czym są i czy warto z nich korzystać?
      336 - Fotoksiążka i Fotokalendarz - Czym są i jak stworzyć idealny prezent kotry przyniesie wiel radości - nam i bliskim?
      337 - Car Sharing - Czym jest i jak działa współdzielenie samochodów?
      338 - Inteligentny Dom Przyszłości – Dom 2.0
      339 - Podróże Low Cost - czyli jak za 100zł zwiedzić największe Europejskie stolice?
      340 - Autonomiczne pojazdy - sprawdź, czym jest samojeżdżący pojazd
      341 - Monitoring GPS samochodów - czym jest i jak działa
      342 - Smart TV - Jak zrobić z tradycyjnego telewizora centrum rozrywki
      343 - Hulajnogą do pracy - czemu nie! Sprawdź czy trend ten opanuje niebawem nasz ulice
      344 - Freelancer - Jesteś freelancerem lub chcesz nim zostać? SPrawdź kim jest Freelancer, jak sie reklamowac i gdzie szukać zleceń!
      345 - Copywriter - zawód przyszłości. Sprawdź czym jest i czy możesz się przebranżowić!
      346 - Nowe przedmioty w szkole! Sprawdź, jakich przedmiotów warto byłoby uczyć oprócz tych tradycyjnych!
      347 - Tanie linie lotnicze - czym róznią się tanie linie od tradycyjnych linii lotniczych? 
      348 - RODO - Czym jest, na czym polega i jak działa w praktyce? Sprawdź o co chodzi w RODO!
      349 - Jak dbać o smartfona - 5 praktycznych porad, które pomogą Ci utrzymać go w dobrym stanie wizualnym i technicznym!
      350 - Jak przyspieszyć swój komputer i zadbać o jego pracę? Kilka porad dla uzytkownikow komputerow!
      351 - Jak wybrać pierścionek zaręczynowy? Kilka przydatnych i praktycznych porad dla przyszłego narzeczonego!
      352 - Zagubienie lub kradzież dowodu osobistego? Sprawdź co robić w takiej sytuacji, gdzie się udać i o czym nie zapominać!
      353 - Biżuteria pomysłem na prezent - Sprawdź jakie rodzaje biżuterii możesz podarować na jakie okazje!
      354 - Jak robić Ciekawe Zdjęcia Telefonem jeśli nie znamy się na fotografii? Sprawdź kilka trików i sztuczek!
      355 - Przyjęcie 18stkowe - Jak zorganizować niezapomniane przyjęcie urodzinowe? Kilka pomysłów i porad na najlepsze przyjęcie!
      356 - Przyjęcie urodzinowe - Gdzie i w jakim stylu mamy urządzić urodziny dla osoby którą cenimy lub dla naszych gości
      357 - Jak otworzyć swoją własną kawiarnię? Sprawdź czy to dobry pomysł na biznes i o czym pamiętać aby otworzyć “małą” kawiarenkę?
      358 - Jak skutecznie zapełnić pokoje poza sezonem? Prowadzić pensjonat, hotel a może pokoje prywatne? Sprawdź jak sprowadzić klientów!
      359 - Czym kierować się wybierając korporacje taksówkarskie lub firmy typu Uber/MyTaxi?
      360 - Coparenting - Nie znamy się ale zróbmy sobie dziecko!? Czym jest współrodzicielstwo, na czym polega i dlaczego jest kontrowersyjne?
      361 - Wybierasz nowego laptopa? Zwróć uwagę na te rzeczy! Krótki poradnik dla osób, które nie znają się a chcą kupić laptop
      362 - Wizyta u stomatologa - Czyli jak przygotować się do wizyty i ograniczyć stres z tym związany?
      363 - Tinder - Poznaj czym jest najnowszy trend w randkowaniu, jakie ma zalety, jak stworzyć profil oraz czy warto z niego korzystać!
      364 - Koronawirus - Jak pozować przy zagrożeniu wirusem i maksymalnie zwiększyć swoje bezpieczeństwo?
      365 - Laptopy poleasingowe - Czym są takie laptopy, kto je sprzedaje i czy warto je kupować? Wszystko o laptopach poleasingowych!
      366 - Jak się motywować? Chcesz coś osiągnąć a Ci się nie chce? - Sprawdź kilka porad odnośnie tego jak się motywować i osiągać cele!
       
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy