Jump to content

pawig

Forumowicze
  • Content Count

    277
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

pawig last won the day on October 7

pawig had the most liked content!

Community Reputation

83 Excellent

Recent Profile Visitors

443 profile views
  1. Wybór trzech specjalizacji jest trochę bez sensu, bo generalnie każdy copy może pisać teksty w każdej specjalizacji. Bo to nie o specjalizację chodzi, a o konkretny temat tekstu. Ktoś może ogólnie nie być ekspertem np. w budownictwie, ale w i takiej specjalizacji znajdą się proste teksty, do których napisana wystarczy zrobić reaserch.
  2. TB to bardzo podobnych, a czasem identycznych spraw podchodzi bardzo różnie. Wszystko zależy od tego do jakiego moderatora trafi dana sprawa. Jeden moderator może podejść do sprawy tak, a drugi zupełnie inaczej. Ja taką sytuację, o której piszesz miałem w lipcu. Zgłosiłem do unieważnienia osiem ocen 5. Siedem zostało unieważnionych, a jedno zgłoszenie zostało odrzucone. Wszystkie dotyczyły tego samego klienta i tej samej sprawy (hurtowe wystawianie ocen 5). Domyślam się, że zgłoszenia trafiły do różnych moderatorów, stąd część zaakceptowana a część odrzucona. Inna sprawa, czasem stosuje się w tekście sformułowanie "wpisać w wyszukiwarkę". I tu też sytuacja podobna. Jeden moderator bez problemu takie teksty akceptuje, a inny cofa do poprawy.
  3. To raczej nie jest dobry pomysł. W takim wypadku napisałbyś tekst, poświecił swój czas, klientowi coś mogłoby się w nim nie podobać i tekst by odrzucił. Kasy nie ma i Twój czas poszedł w piach. Ja już wolę, aby klient jeśli coś dla niego jest nie tak, to aby wystawił nawet 4, ale aby zaakceptował tekst i aby kasa nie przepadła. W przypadku pojedynczego tekstu to nie problem. Ale wyobraź sobie, że jakiegoś dnia napisałeś 30 precli. Wchodzisz na TB następnego dnia, a tam z 12 tekstów odrzuconych. Pewnie byś się wkurzył, bo ja na pewno. Już wolałbym za te 12 tekstów dostać ocenę 4, ale żeby były zaakceptowane i aby kasa za niego wpadła.
  4. Takie sytuacje zdarzały się nie raz. Za czasów Pana Barta wystarczyło napisać maila z opisem sytuacji i tekst był przywracany.
  5. Znam klienta. Ale od razu nie trzeba ludzi od buraków wyzywać. Wystarczy unieważnić ocenę argumentując to tym, że klient zawsze z zasady daje 5. Być może myśli, że to bardzo dobra ocena i niczym nie szkodzi copy. Tymczasem obniża średnią. Ja tak zrobiłem i moderacja mi wszystkie te 5 unieważniła. I problem z głowy.
  6. Ja cały czas mówiłem o złożonej przez TB deklaracji. Uważam, że jak coś się obiecuje to trzeba słowa dotrzymywać i tyle.
  7. Ja wypłacam 4 razy w miesiącu. Takie tygodniowki. Ale inni dlaczego nie mogą korzystać z możliwości jakie daje platforma. Skoro można wypłacać ile razy się chce po nabiciu 100zl to ludzie sobie wyplacaja. I to nie był pomysł copy, aby wypłaty były realizowane co 2-3 dni tylko TB. To też nie dziw się, że jeśli ktoś komus obiecuję wypłatę w 3 dni, a tego nie robi to może kogoś zwyczajnie wkurzac.
  8. Czyli jak zlecę wypłatę 2 listopada to na realizację musiałbym czekać do 1 grudnia? 😂 Jedynym powodem, dla którego jeszcze piszę od czasu do czasu na TB jest fakt, że jest tu nieograniczona ilość wypłat w miesiącu po osiągnięciu limitu i deklaracja TB, że wypłaty realizowane będą co 2-3 dni. Jeśli TB wprowadziłoby tylko jedna wypłatę w miesiącu to pisalbym już tylko dla GC, bo stawki na TB w porównaniu do GC są grobowe.
  9. Zwroc uwagę moderatorowi, że w opisie zlecenia klient jasno prosi o wymienienie głównych firm na rynku. W ostatnich tygodniach zauważyłem, że moderatorzy odwalaja naprawdę dziwne cyrki.
  10. Nigdy nie dostałem nizszej oceny za to, że tekst jest nieco dłuższy. Ogólnie to dla mnie dziwne jeśli tekst jest wysokiej jakości. 5100 a 5400 znakow to moim zdaniem slaby powód do wystawiania niższej oceny. W takiej sytuacji lepiej jakby klient nie wystawił po prostu 5, nie ocenił tekstu.
  11. Ja zleciłem wypłatę w środę wieczorem. Ciekawe ile będę czekał. Takie opóźnienia są mega wkurzające. Jak serwis sam deklaruje, że wypłaca w max 3 dni to człowiek mając taką informację wypłaca środki tak, aby dostać je wtedy kiedy potrzebuje. Innymi słowy, jak ktoś potrzebuje gotówki np. na piątek to sobie odlicza te 3-4 dni i zleca wypłatę np. we wtorek. Potem się okazuje, że przelewu nie ma i jest lipa. Ja wiem, że formalnie zgodnie z regulaminem TB ma 14 dni na przelew, ale jeśli samemu się deklaruje realizację wypłat co 2-3 dni to powinno się własnej deklaracji dotrzymywać.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy