pawig

Forumowicze
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

pawig last won the day on April 17

pawig had the most liked content!

Community Reputation

30 Excellent

Recent Profile Visitors

274 profile views
  1. Ale koleżanka napisała, że dokonała poprawy zgodnie z tym o co prosił klient. To jest oczywiście kwestia subiektywna. Wg mnie to jest typowa sytuacja polegająca na tym, że copy nie siedzi w głowie klienta, a możliwość poprawki ma tyko jedną. Kto wie, może ten tekst po poprawkach podobał się już klientowi dużo bardziej, ale chciałby, aby wprowadzona była jeszcze jedna bądź dwie zmiany, tyle że w TB nie ma możliwości drugiej poprawki, więc tekst poleciał.
  2. Jakie Wesołych Świąt? Jeszcze dwa dni roboty Dzięki i Wesołych Świąt
  3. Termin 7 dni na akceptację tekstu przez klienta to lekka przesada...
  4. Ja rozumiem, że TB nigdy się nie spieszy z odpowiedziami na maile, ale kurde są jakieś granice. Mail napisany w czwartek rano, mamy wtorek zaraz południe i zero odpowiedzi
  5. No tak, wtyczka wykrywająca tylko czyste literówki to bezsens Powyżej pisałem tylko o tym, że koledzy piszą o literówkach, ale podają przykłady, które literówkami nie są.
  6. Kolega pisał o wtyczce wykrywającej literówki, a te przykłady to nie literówki tylko błędy stylistyczne/składniowe. Kmaila dostała ocenę 2 - mamy literówkę. Kamila dostał ocenę 2 - błąd składniowy, ale literówki nie ma.
  7. Niestety tak jest. Jeśli tekst zostanie odesłany przez moderatora lub przez klienta to copy może go poprawić tylko raz. Jeśli po takiej poprawie moderator lub klient uzna, że tekst nie jest do końca poprawiony to tekst niestety zostaje odrzucony. Traci na tym i klient i copy. Jest to denerwujące zwłaszcza jeśli do końca realizacji zlecenia pozostaje jeszcze dzień czy dwa. Wówczas taki tekst mógłby po raz drugi wrócić do poprawy, ale niestety copy już drugi raz go poprawić nie może. Sam miałem kiedyś taką sytuację. Moderator cofnął mi tekst, bo o jeden raz za mało użyłem w nim słowa kluczowego i w jednym miejscu była literówka. Zmieniłem akapit, aby dodać słowo kluczowe, ale z rozpędu nie poprawiłem literówki. Tekst został wyrzucony przez moderatora do kosza mimo, że czas na jego realizację mijał dopiero za dwa dni. Ja dostałem punkt karny i karę finansową, a klient nie dostał tekstu, na który czekał. A wystarczyło, aby moderator jeszcze raz zwrócił tekst do poprawy, bo poprawić wystarczyło drobnostkę i wszyscy byliby zadowoleni.
  8. Cofam swoją poprzednią wypowiedź, źle zrozumiałem SeoMagic czemu nie odblokujesz sobie konta?
  9. Tylko pole "zgłoś uwagi" nie służy do komunikacji ze zleceniodawcą tylko z moderatorem TB. Nie służy do tego, aby wyjaśnić z klientem o co mu chodzi tylko służy do zgłoszenia moderatorowi, że dane zlecenie znalazło się w niewłaściwej kategorii. Chodzi to, że klient zleca np. tekst preclowy, ale opisane wymagania są typowe dla tekstu np. tematycznego. Pole to powstało po słynnej już dyskusji dotyczącej precli na 6K
  10. Musisz napisać za darmo 100 tekstów do 10000 znaków każdy
  11. Najwyższe stawki za 1000 zzs: precel - 1,57 zapleczówka - 2,42 tematyczny - 4,59
  12. Skoro jest mało zleceń to te co są to i tak i tak szybko schodzą. To może być powodem mniejszego bonusa za szybką realizację. Ale przyznać trzeba, że w końcu coś się rusza. Sporo precli i zapleczówek.
  13. No było małe światełko w tunelu. Oby rozblyslo, a nie szybko zgasło Nawet parę tematycznych było.
  14. Moim zdaniem wielu kwestii między copy a klientami nie da się na sztywno ustalić w regulaminie, bo wiele z nich jest bardzo subiektywnych. Dajmy jako przykład precle na 6K. Już dyskusja na tym forum pokazała, że zdania są rozbieżne. Dla jednych copy tekst na 6K to już nie precel tylko zaplecze, a dla innych copy precel na 6K to żaden problem. Trudno tu chyba zatem na sztywno ustalić ile max znaków może mieć precel. Tym bardziej, że obecnie największym problem na TB jest mała liczba klientów. Wprowadzanie więc dodatkowych regulacji, które jeszcze bardziej miałby uprzykrzać życie klientom mogłoby nam się po prostu odbić czkawką. Dobrym pomysłem, o którym już ktoś pisał kiedyś na forum, jest wprowadzenie najwyższych stawek już od średniej oceny 5,0. Klienci często takie oceny dają, bo zakładają, że to po prostu bardo dobra ocena. TB nie uznaje reklamacji od ocen 5, jednak takie oceny obniżają copy stawki. Być może rozwiązaniem problemu byłoby właśnie wprowadzenie najwyższych stawek od 5,0. Inna kwestia jeśli chodzi o oceny to może warto wprowadzić taką opcję wedle której jeśli klient będzie chciał dać ocenę 4 lub niższą to obowiązkowo będzie musiał podać powód takiej oceny. Dzięki temu uniknie się sytuacji, w której copy dostaje ocenę 3 i komentarz "bardzo dobry tekst".
  15. A jeśli chodzi o pomysły na funkcjonowanie TB o czym pisała w ostatnim poście @Gocha to niestety mam pesymistyczne podejście. Właściciel TB sam jakoś rok temu przyznał, że dla niego TB to poboczy biznes. To było apropo długiego czasu oczekiwania na odpowiedzi na maile. TB nie robi nic, aby przyciągnąć nowych klientów. Kompletnie nic. Dopóki kasa właścicielowi tej platformy się zgadza to nie ruszy palcem. A kasa się zgadza. Niby biznes online a social media leżą kompletnie. I to się raczej nie zmieni. Jeśli się porowna kasę TOP10 z ostatnich miesięcy z 2018 to różnicy wielkiej nie ma, zatem dla TB kasa się zgadza i nie czują potrzeby, aby w ogóle chodzby komunikować się z copy, dzięki którym zarabiają kasę. To o czym piszesz to nie jest żadne formatowanie Bez podstawowej wiedzy HTML nikt np. nie wstawi linku z anchorem