Jump to content
GoodContent.pl

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska

Recommended Posts

9 godzin temu, KamiX napisał:

Co do systemu oceniania to pomysł przyznawania 5 za każdy nieoceniony tekst był już dyskutowany i krytykowany, gdyż te piątki mogłyby zawyżyć średnią słabego copy. Przypuśćmy, że ktoś ma 100 tekstów z czego połowa została oceniona i jego średnia to 3,5. Nagle drugie 50 zostaje ocenione z automatu na 5 i średnia wynosi już powyżej 4. 

 

Zgadzam się! Naprawdę nie rozumiem komu przeszkadza ocenianie tekstów. Żeby otrzymać ocenę niższą niż 5 naprawdę trzeba źle trafić, a utrzymanie średniej powyżej 4,75 nie jest jakimś szczególnym wyczynem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do samego sytemu ocen nic nie mam. Problem polega tylko na tym, że duża część klientów ma tendencję do tego, że oceny wystawia wtedy, kiedy w tekście coś jest nie tak i jest to ocena poniżej 5. Natomiast rzadziej chce im się wystawiać 5.

Ostatnio miałem taką sytuację. Napisałem dla jednego klienta 12 tekstów. Jeden z nich oceniony został na 4 z komentarzem, że w tekście są literówki. Rzeczywiście było parę literówek, więc nie mam pretensji o ocenę 4. Ale pozostałe 11 tekstów nie zostało ocenionych. Rozumiem, że jeśli coś byłoby w nich nie tak to klient oceniłby je na 4 tak jak ten jeden tekst. Skoro tego nie zrobił no to czemu nie ocenił ich na 5.

Ogólnie mówiąc kolokwialnie trochę jest tak, że jak z tekstem jest coś nie tak, nawet mały błąd to klienci z chęcią dowalają ocenę mniejszą niż 5. Natomiast jeśli tekst jest bardzo dobry to duża część klientów uznaje to za coś całkowicie normalnego, nic szczególnego i wówczas nie widzi potrzeby wystawienia 5. Po prostu akceptuje tekst i już.

Nie wiem, może tylko ja tak mam, więc nie chce się wypowiadać za wszystkich. Ale ja mam ocenionych ledwie z 30% wszystkich tekstów.

Oczywiście ktoś może powiedzieć, że klient nie ocenił pozostałych 11 tekstów, bo w nich też zauważył jakieś błędy i musiałby wystawić za wszystkie 4, ale nie zrobił tego, bo z dobrego serca nie chciał szkodzić copy. Ale w takim razie to też jest pewien mankament systemu ocen.

Wydaje mi się, że nie ma idealnego rozwiązania na system ocen i zawsze znajdzie się "coś nie tak".

Dlatego myślę, że jeśli chodzi o ten dostęp do tekstów najlepiej płatnych to oprócz ocen pod uwagę należałoby brać ilość napisanych tekstów przez copy. W takim rozwiązaniu byłaby możliwość, że copy mający średnią poniżej 4,75 mógłby mieć dostęp do takich tekstów. Teraz jest także, że nowo zarejestrowany copy może napisać 5 tekstów z czego szczęśliwie dwa będzie miał ocenione na 5 i już ma średnią 5,0. a z drugiej strony może być sytuacja, w której copy ma na koncie 3000 tekstów i średnią 4,7 i dostępu nie ma.

Można by dawać dostęp np. dla copy o średniej 4,75 + 1000 tekstów na koncie. Potem 4,7 + 1500 tekstów na koncie, potem 4,65 + 2000 tekstów na koncie itp. Liczny oczywiście tylko dla przykładu.

 

A tak z innej beczki, to myślę, że najlepszą nagrodą dla tych najlepszych copy byłaby możliwość zarabiania np. 5% więcej na każdym tekście. Natomiast nie wiem jak miałoby to zostać wprowadzone. Jedyne rozwiązanie jakie widzę to takie, w którym GC w przypadku grupy najlepszych copy brałoby prowizję nie 17,5% a 12,5%, ale na takie rozwiązanie GC pewnie nie pójdzie. W tej chwili jest także, że nagrodą dla najlepszych copy jest dostęp do najlepiej płatnych zleceń. Tyle tylko, że jest ich za mało, aby można było pisać już tylko takie teksty. Innymi słowy, najlepsi copy i tak dalej piszą te teksty mniej płatne.

Edited by pawig
  • Like 1
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pawig, tylko jak zdefiniować tych "najlepszych" copy? Po ocenach? Po liczbie zrealizowanych tekstów? Po współczynniku tekstów odrzuconych?

Przez rok współpracy z platformą mógłbym tak nazwać może dwoje piszących, którzy na ogół się sprawdzają i teksty, które przesyłają, są bardzo dobre (a i tak wciąż jest w nich co poprawiać). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego tak jak napisałem, nie da się stworzyć jakieś idealnego systemu ocen copy. Zawsze znajdzie się coś co będzie nie tak. Jakikolwiek system by się skonstruowało to zawsze będzie on działał na zasadzie wyboru mniejszego zła. Bo nawet jakby ktoś wymyślił idealny system z punktu widzenia copy, to klienci mogą widzieć w nim jakieś mankamenty, bo teksty mogą pisać niby ci najlepsi, a teksty wcale super nie będą. No nie ma idealnego rozwiązania. Z drugiej jednak strony uważam, że jakiś system motywacyjny dla copy powinien być, tak aby mieli oni jaką możliwość zarabiania więcej. Tym bardziej, że nowy właściciel GC zapowiadał, że będzie myślał nad zmianami, które mają wpłynąć na większe zarobi dla copy. Tylko jak to zrobić? No zwykły komunikat dla klienta, że no korzystniej byłoby dać większą stawę działać nie będzie. Tak samo uważam, że na wzrost stawek nie wpłynie fakt, że klient będzie widział ile netto zarobi copy.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, pawig napisał:

Tym bardziej, że nowy właściciel GC zapowiadał, że będzie myślał nad zmianami, które mają wpłynąć na większe zarobi dla copy.

Większe zarobki, to - kwotowo - większa prowizja dla platformy. Czekajmy, jak to się rozwinie. Zobaczymy, czy zaproponowane rozwiązania będą korzystne dla copy i dla zleceniodawców. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, tylko na GC klient ma pełną dowolność co do tego jaką stawkę da za tekst. Dlatego chodzi mi o to, że niby w jaki sposób można przekonać klienta, aby nagle za tekst nie płacił 5zł a 8zł. Tym bardziej, że jak płaci te przykładowe 5zł to teksty są realizowane. W związku z tym jaki miałby interes w tym, aby płacić więcej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Każdy zleceniodawca widzi sugerowane kwoty dla copy odpowiadające oczekiwanej jakości tekstu. Dla mnie jest to jakimś wyznacznikiem i tak staram się zlecać (choć nie widzę wielkiej różnicy w jakości między tekstami średniej a wysokiej jakości). 

A z drugiej strony skoro copy podejmują się pisania tekstów za niższe kwoty, to chyba jest to dla nich opłacalne.  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy da się tak zrobić, że jeżeli na liście zamówień posortuję sobie teksty od najnowszego i odświeżam stronę w poszukiwaniu nowych zleceń, to przy odświeżeniu utrzymuje się to sortowanie od najnowszego, a nie wraca do sortowania domyślnego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś mi może wytłumaczyć jak to jest, że napisałam zlecenie i kwota na rękę wynosi 9,28, a aktualna kwota do wypłaty po jego zaakceptowaniu to 8,74?

Wcześniej kwota na rękę po akceptowaniu tekstu, zawsze była już taka sama jak kwota do wypłaty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie dlatego moje pytanie było skierowane do obecnej administracji - o możliwość wprowadzenia takiej funkcji. Ewentualnie, domyślne sortowanie powinno być od najnowszych zleceń. I tak większość copy w pierwszej kolejności sprawdza i odświeża co ciekawego z nowych.

 

Albo jeszcze lepiej - zrobić samoodświeżającą się listę co jakiś interwał. Na podobnej zasadzie, jak są samoodświeżające się relacje sportowe na różnych stronach itp.

Edited by marek_____

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, pawig napisał:

Tak, tylko na GC klient ma pełną dowolność co do tego jaką stawkę da za tekst. Dlatego chodzi mi o to, że niby w jaki sposób można przekonać klienta, aby nagle za tekst nie płacił 5zł a 8zł. Tym bardziej, że jak płaci te przykładowe 5zł to teksty są realizowane. W związku z tym jaki miałby interes w tym, aby płacić więcej.

No właśnie, ma pełną dowolność i tego nie powinno być. W żadnych usługach nie ma tak, że klient podaje czego sobie życzy i ile zapłaci. Zawsze klient podaje co sobie życzy, a wykonawca podaje cenę. Nie ma tak, że idę do fryzjera, siadam na fotel i mówię "long bob asymetryczny sombre" i rzucam fryzjerce 10 zł za coś takiego. Fryzjerka wykonuje usługi i mówi ile mam zapłacić. Tu powinno być tak samo. Biorę zlecenie, piszę tekst i pod tekstem wpisuję stawkę, która zostaje zaraz przeliczona wg rzeczywistej długości tekstu i widzę ile ja dostanę, a ile będzie musiał zapłacić klient. Klient akceptując tekst akceptuje również stawkę. Ewentualnie może negocjować. A jak już musi tak być, że to klient ma podawać stawkę, to właśnie konieczny jest podział na typy tekstów i ustalenie minimalnej stawki dla każdego typu. Wtedy jeśli min. stawka za tekst tematyczny będzie wynosiła np. 6 zł/1000 zzs, to minimum tyle klient będzie musiał zapłacić. My byśmy wtedy więcej zarabiali i portal tak samo miałby więcej z prowizji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idąc do fryzjera znasz jego cennik przed wykonaniem usługi. Wykonując zlecenie na GC także wiesz przed podjęciem się, ile na nim zarobisz. Nie rozumiem twojego pomysłu, ktoś zleca tekst, ale dopiero po jego wykonaniu dowie się, ile ma za niego zapłacić? A jak go nie chce to odrzuca, copy traci czas? Żaden zleceniodawca ani piszący nie będzie tracił na to czasu.

Edited by noupe
  • Like 1

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, marek_____ napisał:

Czy da się tak zrobić, że jeżeli na liście zamówień posortuję sobie teksty od najnowszego i odświeżam stronę w poszukiwaniu nowych zleceń, to przy odświeżeniu utrzymuje się to sortowanie od najnowszego, a nie wraca do sortowania domyślnego?

Dwukrotne kliknięcie w ikonę sortowania po ID daje efekt odświeżenia – wciąż trzeba kliknąć dwa razy zamiast raz, ale to i tak wygodniejsze niż odświeżenie F5 i sortowanie od nowa

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Ainee napisał:

Dwukrotne kliknięcie w ikonę sortowania po ID daje efekt odświeżenia – wciąż trzeba kliknąć dwa razy zamiast raz, ale to i tak wygodniejsze niż odświeżenie F5 i sortowanie od nowa

 

Dobrze wiedzieć, dzięki za informację!

 

Znacie może jeszcze jakiś wskazówki, które mogą przyśpieszyć lub uławić pracę na GC?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By kwiataleksandra
      Dzień dobry,
      poszukuje zleceń na pisanie różnego rodzaju tekstów. Tematyka całkowicie dowolna, we wszystkim się odnajdę. Copywritingiem zajmuję się od ponad roku, a od 7 lat prowadzę strony firm, organizacji na portalach społecznościowych. Wykonuje prace szybko i dokładnie. Jestem zainteresowana stałą współpracą oraz jednorazowymi zleceniami. Proszę o kontakt mailowy: kwiatkowskaaleksandra93@gmail.com
    • By ingus4321
      Cześć :)
       
      Cześć :) Lipiec, początek miesiąca więc przedstawiam aktualizację BAZY GOTOWYCH TEKSTÓW. Teksty mają 6k zzs, są dobrej jakości i są ogólnie zoptymalizowane pod kątem seo. Można je kupić od ręki na giełdzie z FV. W razie pytań zachęcam do kontaktu - Jestem online 24/h :) Pozdrawiam i życzę udanego miesiąca wszystkim szczególnie z branży Digital Marketingu i SEO. Wystarczy się zalogować, wpłacić pieniądze i kupić tekst. FV wystawiana jest na koniec miesiąca - wystawca FV  - Setugo Sp. z o. o., ul. A. Brody 88B, 43-450 Ustroń, NIP: 5482669476 | REGON: 361463358 | KRS: 0000557140)

      Ponadto w ofercie:
      - Teksty o długości Premium 10k zzs
      - 1000 Gotowych wpisów Link Buildingowych/Szeptanki 300-600 zzs - 1 wpis 1 zł brutto.
      - Posiadam też WOLNE MOCE PRZEROBOWE — Cena 10zł-20zł brutto/1000 zzs — Termin realizacji "na już" :)
      Następna aktualizacja bazy tekstów: Sierpień
       
       
      Sprawdź - https://gieldatekstow.pl/text/buy/search,u_sMnzCz60b
      Portfolio - http://www.im-creator.com/free/gordongray/gordongraycopywriter
       
       
      Kim jestem? Mam na imię Piotr. Jestem doświadczonym Copywriterem. Na początku stworzyłem bazę gotowych tekstów dla swoich klientów, aby w razie potrzeby, można było z niej kupić jeden lub kilka tekstów i nie szukać copywritera, zlecać mu pracy itp. co bywa czasochłonne. W bazie umieściłem teksty z teamtatyki, na której się znam. Bazę tę rozwijam, dodaje nowe teksty. Nie macie czasu zlecać pisania? Chcecie kupić gotowy tekst od ręki? Zapraszam :)
       
      Nie ma tekstu, który chciałeś kupić, bo ktoś Cię uprzedził? Nie martw się! Pod koniec miesiąca uzupełniam bazę, a jeśli chcesz zamówić konkretne teksty "na już" - napisz na e-mail - gordongraycv@gmail.com 
      Kontakt: gordongraycv@gmail.com
       
      LISTA AKTUALNIE DOSTĘPNYCH TEKSTÓW:
       
      Marketing Internetowy, Pozycjonowanie, Social Media, E-commerce
      1 - Audyt stron internetowych — czym jest i czy to dobry pomysł?
      2 - Agencje SEO - Jakie usługi oferują i jak mogą pomóc nam zwiększyć widoczność witryny w sieci?
      3 - Agencja SEO, Agencja interaktywna czy Agencja Marketingowa? Która wybrac i czym się rózna te 3 typy agnecji?
      4 - Pozycjonowanie - jak pozycjonować i dlaczego jest ono takie ważne?
      5 - Pozycjonowanie lokalne - promuj swoją firmę lokalnie!
      6 - Google Voice Search – pozycjonuj pod wyszukiwanie głosowe. Nowy trend, nowe zasady SEO, nowe możliwości
      7 - Pozycjonowanie szerokie - czym jest ten nowy trend pozycjonowania? Sprawdź dlaczego warto pozycjonować pod różne typy fraz!
      8 - Słowa kluczowe i frazy dla Twojej witryny - Frazy główne, poboczne a może long taile i frazy lokalne? Sprawdź jak trafnie wybrać frazy!
      9 - Teksty SEO i Seo Copywriting - jak pisać teksty seo  i jakie teksty seo lubi Google? Sprawdź jak pisać optymalne teksty SEO!
      10 - Pozycjonowanie wizytówki w Google Maps - Dlaczego warto być obecnym na mapach Google i jak to zrobić? Sprawdź te korzyści!
      11 - Pozycjonowanie i Algorytmy Google - Czyli jak Google dzięki algorytmom koliber, Panda, gołąb ocenia naszą stronę?
      12 - Blog — pomysł na biznes, czyli jak zarabiać na wpisach?
      13 - Jak reklamować się w sieci ? Blog, influencer marketing czy facebook ads?
      14 - Reklama w Social mediach - czy warto?
      15 - Jak prowadzić konta firmowe/marki w Social Mediach?
      16 - Dlaczego targetowanie jest tak skuteczne i przydatne?
      17 - Jak określić grupę docelową? 5 Pytań które pomogą stworzyć Ci wartościowy target!
      18 - FB Ads - czym jest, jak działa i dlaczego reklama na Facebooku jest skuteczna?
      19 - Reklama na Facebook-u - czyli jak w 30 min uruchomić swoją kampanię reklamową!
      20 - Remarketing na Facebooku - Masz stronę i odwiedzających ? Dotrze do tych osób reklamą na FB !
      21 - Jak reagować na negatywne komentarze w Social Mediach i sieci?
      22 - Nasz fanpage i wielu fanów? Sprawdź jak ich zaangażować!
      23 - Jak zdobywać “Lajki” na Facebooku -  6 sprawdzonych, oryginalnych,i kontrowersyjnych sposobów na zdobywanie polubień!
      24 - Jak wyróżnić się na Facebooku - krótki poradnik dla userow, blogerów i marek! Animowana miniaturka, atrakcyjny post czy zdjecie 360?
      25 - Brief – czym jest i jak wykonać dobry dokument i odpowiednio zlecać pracę agencji marketingowym?
      26 - Mały budżet reklamowy - skorzystaj z Viral Marketingu, Marketingu szeptanego i Facebook Ads
      27 - Influencer marketing - nowy trend wśród reklamy internetowej
      28 - Viral Marketing – czy Marketing Wirusowy jest skuteczny?
      29 - Marketing szeptany czy link building? A może oba? Czyli jak skutecznie przyciągać klientów.
      30 - Event Marketing i Emoji Marketing, czyli dwa niestandardowe sposoby reklamy.
      31 - Reklama poprzez Artykuł Sponsorowany — czym jest, jakie ma korzyści i czy warto?
      32 - Content Marketing - zainteresuj klienta wartościową treścią i sprawdź czym jest oraz jakie korzyści daje
      33 - 5 Oryginalnych form Content Marketingu. Sprawdź jakie oryginalne i jakościowe formy contentu używać aby przyciągnąć odbiorców!
      34 - Personal Branding - Jesteś freelancerem, pracownikiem czy twórcą? Inwestuj w siebie, zwiększaj wartość i buduj swoja markę!
      35 - Inbound Marketing — daj się znaleźć klientom w sieci!
      36 - Webinarium marketing  - Czym jest ten nowy trend, jakie ma plusy   i jak wykorzystać go do promowania własnej marki?
      37 - Eko Marketing - Sprawdź czym jest coraz popularniejszych “Zielony Marketing” i jak przyciągać swoją “eko” postawą klientów!
      38 - Real-time marketing - Czym jest i dlaczego warto go wykorzystywać?
      39 - 4 formy reklamy w Google - Pozycjonowanie, Płatne wyniki wyszukiwania, reklamy display i Youtube. Sprawdź jak reklamować w Google!
      40 - Remarketing w Google Ads - zadbaj też o klientów którzy byli na stornie, ale nic nie kupili!
      2x41 - Spacer wirtualny 360 stopni po firmie w Google Maps i na Facebooku - Sprawdź jak się wyróżnić i zachwycić klienta!
      42 - Newsletter - Sprawdź czym jest, jak wykorzystać go do promocji swojej marki i  jak zwiększyć sprzedaż dzięki niemu!
      43 - Candidate Experience czyli jak poprawić funkcjonowanie swojej firmy?
      44 - Dropshipping czyli jak sprzedawać przedmioty których nie mamy
      45 - Sklep internetowy - Założ e-sklep, zacznij się promować, zarabiać i odnieś sukces! Dowiedz się jak założyć swój sklep internetowy!
      46 - Kreatory stron internetowych – czyli jak prosto stworzyć swoją witrynę i promować się
      47 - Jak pozyskiwać partnerów biznesowych dzięki Social Mediach i sieci?
      48 - Pozyskuj klientów lokalnych online! Prowadzisz lokalny projekt? Szukasz klientów? Sprawdź jak w sieci pozyskiwać klientów lokalnie!
      49 - Jak pozyskiwać środki na “Projekty”? Crowdfunding, patronat a może napiwki?  5 sposobów na pozyskiwanie funduszy
      50 - Zlecasz pisanie tekstów, haseł czy contentu copywriterom? Sprawdź jak poprawnie złożyć zamówienie i uprościć współpracę!
      51 - Dlaczego warto zatrudnić profesjonalnego copywritera lub zamówić usługę w agencji marketingowej a nie korzystać z freelancerów?
      52 - Wirtualna asystentka - kim jest, co robi, jak możemy wykorzystać ją w biznesie? Czyli wszystko o wirtualnych asystentach!
      53 - Faktura Vat przez Useme. Jesteś osoba prywatną i chcesz wystawić Fakruę VAT? Sprawdź jak to zrobić prze Useme!
      54 - 5 Funkcji Gmail-a których nie znasz, a są niezwykle ciekawe! Planowanie wysyłki, samozniszczenie, a może hasło SMS - Sprawdź sam!
      55 - Google - Czy wiesz tak naprawdę jak działa, co oferuje i dlaczego ma 97% udziału w rynku? Sprawdź najciekawsze informacje o Google!
      56 - Pozycjonowanie- Jak możemy wspierać działania pozycjonujące prowadzone przez agencje SEO jeśli nie znamy się na pozycjonowaniu?
      57 - Optymalizacja witryny a pozycjonowanie - Dowiedz się że to nie to samo oraz poznaj różnice między Optymalizacja i pozycjonwaniem!
      58 - Jak znalezc dobra agencja marketingowa i na co zwrócić uwagę podczas jej wyboru
      59 - 5 Typów Pozycjonowania - Pozycjonowanie to nie tylko te standardowe ale też i szerokie, lokalne, pod wyszukiwanie głosowe i mobilne!
      60 - Ile trwa pozycjonowanie strony www, kiedy zobaczymy pierwsze efekty i c wpływa na długość pozycjonowania serwisu internetowego
      61 - Answer Box czyli Ramka Odpowiedzi w wyszukiwarce Google na pozycji 0 - TOP1 to nie najwyższa pozycja w wyszukiwarce GooglE!
      62 - Pozycjonowanie Grafik i Plików PDF w Google - Dowiedz się jak pozycjonować takie pliki w wyszukiwarce i co wpływa na ich pozycje
      63 - Dlaczego Pozycjonowanie warto zlecić agencji SEO a nie wykonywać samodzielnie?
      64 - Pozycjonowanie i Optymalizacja Filmików na YouTube - YT to druga największa wyszukiwarka na świecie a video też jest treścią!
      65 - Teksty SEO powinny być długie czy krótkie? Sprawdź to i dowiedzieć gdzie szukać słów kluczowych do tekstów SEO!
      66 - Jak sprowadzać ruch na swoją stronę interotwą i wspomagać proces pozycjonowania
      67 - Gdzie zamawiać treści/content na stronę www jeśli sami go nie tworzymy? Lista przydatnych miejsc gdzie możemy go kupić lub zamówić
      68 - Google Ads i Kampania produktowa - Czym jest i z czym to się je? Google to nie tylko płatne tekstowe wyniki wyszukiwania!
      69 - Facebook Ads vs. Google Ads - Zobacz co oferują te 2 wiodące systemy reklamowe, jak działają i jak możemy się przez nie reklamować!
      70 - Yoast, Languagetool, Edubirde - Jak optymalizować i sprawdzić treść przed dodaniem na naszą stronę internetową aby była dla Google?
      71 - Gratisy i Darmowe prezenty do zamówienia -  czyli jak dzięki Gratis przekonać klientów do skorzystania z oferty właśnie naszej marki!
      72 - Marketing muzyczny - Sprawdź czym jest i jak za pomocą odpowiedniej muzyki zwiększać sprzedaż!
      73 - Prowadzić biznes lokalny lub stacjonarny? Zacznij sprzedawać w sieci! Nic nie ryzykujesz a możesz zyskać wiele. Sprawdź szczegóły!
      74 - Reklama W internecie a biznes stacjonarny. Sprawdź dlaczego warto zacząć pozyskiwać klientów z sieci jeśli tego nigdy nie robiłeś!
      75 - Przyjazny adres URL - Czyli jak zoptymalizować adres www strony internetowej aby był poprawny dla Google zgodny z zasadami SEO
      76 - Jak reklamować się na Facebooku za 0 zł i pozyskiwać odbiorców/klientów równie skutecznie co wydawać pieniądze na reklamę!
      77 - Konwencja, Eventy i targi o Marketingu Internetowym - Dlaczego warto na nich bywać i gdzie je znajdować?
      78 - Identyfikacja wizualna w internecie - Sprawdź czym jest, dlaczego warto i jak zbudować własny brand w oparciu o kolorystykę i loga!
      79 - Depozycjonowanie - Czym jest, dlaczego i kiedy się je wykonuje oraz jak to się robi? Sprawdź wszystkie informacje o depozycjonowaniu!
       
      Finanse
      201 - Jak wybrać najlepsze chwilówki i pożyczki w prywatnych firmach pożyczkowych
      202 - Pożyczki w prywatnych firmach pożyczkowych - czy i dlaczego warto?
      203 - Darmowe chwilówki i pożyczki — czy naprawdę są darmowe i dlaczego oddajemy tylko tyle, ile pożyczyliśmy?
      204 - Płatność kartą - Sprawdź jak zwiększyć bezpieczeństwo płatności i na co zwrocic uwage aby nie dać się okraść!
      205 - 4 Rodzaje kart płatniczych - Czym są karty debetowe, kredytowe, PrePaid i wirtualne. Dowiedz sie o nich więcej i wybierz właściwą!
      206 - Karta kredytowa vs. Karta debetowa? Sprawdź którą wybrać!
      207 - Karta kredytowa — skorzystać z propozycji baku czy nie?
      208 - Karty przedpłacone PrePaid - karta płatnicza na doładowanie
      209 - Wirtualna karta płatnicza - Czym jest, do czego służy i jak może pomóc zwiększyć poziom bezpieczeństwa płatności internetowych?
      210 - Odrzucenie płatności kartą płatniczą? Sprawdź 5 powodów dla których Twoja transakcja została odrzucona i co robić w takiej sytuacji!
      211 - Kredyt gotówkowy - czym jest, jak działa jakie musimy spełnić wymagania i na co zwraca uwagę starając się o niego?
      212 - Kredyt konsolidacyjny — Sprawdź, jak działa konsolidacja, czy i kiedy warto ją wykonać oraz jakie ma plusy!
      213 - Kredyty i pożyczki - Czym są i czym się różnią? Rozwiewamy wszystkie wątpliwości i poddajemy plusy każdego z rozwiązań!
      214 - Porównywarki kredytów, pożyczek i kont bankowych? Czym są te popualrne seriwsy, jak dziłają i czy warto z nich korzystać?
      215 - Debet i limit w koncie - Czym są, jak działa i czy warto z nich korzystać?
      216 - Jak zwiększyć naszą zdolność kredytową?
      217 - Revolut - Nowy bank z Wielkiej Brytanii podbija rynek finansów. Nowy bank - nowy poziom bankowości!
      218 - Otwieranie konta bankowego - co warto wiedzieć i na co zwracać uwagę otwierając nowy rachunek w banku?
      219 - Przelewy bankowe czyli sesje elixir, źle wysłany przelew, przelewy zagraniczne, IBAN, BIC/SWIFT. Wszystko o przelewach bankowych
      220 - Dywersyfikacja inwestycji. Podziel kapitał i ogranicz ryzyko inwestowania!
      221 - Bezpieczne inwestycje - czyli jak pomnożyć bezpiecznie swoje oszczędności
      222 - Zadłużenia - jak wyjść z problemów finansowych
      223 - Windykator i Komornik - Kim są i jaka jest różnica między tymi osobami?
      224 - Firmy antywindykacyjne - Czym są, jak działają i czy warto skorzystać z ich pomocy?
      225 - Freelancering - Dlaczego wart owyrkozsytywac Frelancerow w biznesie? Zobacz kim są, jak pracują i jakie mają zalety!
      226 - Franczyza i punkt kurierski czyli jak otworzyć swój własny biznes
      227 - Stocki i Banki Zdjęć - zarabiaj na sprzedawaniu fotografii w internecie!
      228 - Zarabianie online - sprawdź na czym rzeczywiście można zarobić, pracując w sieci! 
      229 - Pomysł na biznes z małym kapitałem w sieci. Sprawdź jak stworzyć biznes bez dużych środków online!
      230 - Afiliacja czym jest i czy warto. Jak zarobić na polecaniu produktów?
      231 - Zagraniczne konta bankowe - ADVCash na Belize, WettStein w Irlandii a może konto w Szwajcarii?
      232 - BLIK - czym jest i czy warto go używać?
      233 - Kantor internetowy czyli jak korzystnie wymieniać waluty
      234 - Portfele elektroniczne - nowy trend warty uwagi
      235 - Raty 0%, Kup za połowę..., Zwrot na kartę podarunkową – Sprawdź czy tak dokładnie są najpopularniejsze typy promocji!
      236 - Kupujesz na olx czy portalach ogłoszeniowych? Sprawdź jak nie dać się oszukać!
      237 - Doradztwo finansowe - uporządkuj swoje finanse i skorzystaj z porady profesjonalisty. Czy jest i jak działa doradztwo finansowe
      238 - Budżet domowy - dlaczego warto go stworzyć i jak go prowadzić?
      239 - Masz oszczednosci i nawzydki finaoswe i nie wiesz co z nimi zrobić? Sprawdź jakie masz możliwości! Emerytura, inwestycja a może…?
      240 - Oszczędzanie codzienne - Na czym możemy oszczędzać codziennie i  zbierać dodatkowe fundusze?
      241 - Zarabianie Pasywne - Czym jest i jak zarabiać pasywnie poprzez wynajem mieszkań, sprzedaż kursów lub programy partnerskie?
      242 - Poduszka Finansowa - Czym jest rezerwa finansowa oraz jakie ma plusy i dlaczego warto odlozyc piedze na czarna godzine?
      243 - Oszczędzać i wydawać czy brać kredyt i spłacać? Sprawdź co warto wybrać i które rozwiązanie będzie odpowiednie w danej sytuacji!
      244 - Nisko oprocentowane sposoby pożyczania pejczy do 10% RRSO - Sprawdź w jaki sposób pozyczac pieniadze najtaniej i najkorzystniej!
      245 - Jak uporządkować swoje finanse? Krótki poradnik o tym jak prościej i skuteczniej prowadzić nasze finanse osobiste
      246 - Jak zbudować pozytywną historię kredytową, która wpływa na nasza zdolnsoc kredytową? 
      247 - Spirala zadłużenia - Czym jest, jak się przed nimi bronić i jak wyjść z problemów finansowych?
      248 - Nadciągające problemy finansowe? Wiesz o nich wcześniej? Przygotuj się odpowiednio na taka sytuacje i skorzystaj z tych wskazówek!
      249 - Pożyczki Społecznościowe - Sprawdź czym są pożyczki które miały być alternatywa dla kredytów bankowych oraz jak z nich skorzystać
      250 Na co 500+ można przeznaczyć jeśli chcemy zainwestować je w całości lub części w przyszłość dziecka? Sprawdź te propozycje!

       
      Lifestyle
      301 - Jak napisać profesjonalne cv?
      302 - Praca - Rozmowa kwalifikacyjna. Jak ją przeżyć, dobrze na niej wyjść i zdobyć upragnioną pracę?
      303 - Wieloetapowa rekrutacja - Sprawdź czym jest, z jakich etapów się składa i jak przygotować się na każdy etap rekrutacji! 
      304 - Gdzie szukać pracy w internecie? Sprawdź te miejsca i znajdź idealną pracę!
      305 - 5 Powodów dla których warto zmienić pracę! Zastanawiasz się nad tym krokiem - poznaj wszystkie “Za”
      306 - Jak pracować efektywniej i skuteczniej. Sprawdź te sposoby zwiększenia swojej wydajności!
      307 - Jak znaleźć pierwszą pracę? Szukasz pierwszej pracy? Skorzystaj z tych porad!
      308 - Sprzedaż mieszkania z biurem nieruchomości czy bez?
      309 - Ogłoszenie o sprzedaży mieszkania - jak samodzielnie je napisać?
      310 - Wykonaj samodzielnie Home Staging - Przygotuj swoje mieszkanie/dom na sprzedaż i zwiększa jego wartość!
      311 - Jak przygotować dom do remontu i jak skutecznie posprzątać po remoncie?
      312 - Kupno mieszkania. Rynek nieruchomości pierwotny i wtórny. Czym się różnią, jakie mają plusy i na co zwrócić uwagę przy zakupie?
      313 - Nieruchomości - Inwestycja w mieszkanie - Sprawdź 5 sposobów zarabiania takie jak handel, wynajem, wynajem krótkoterminowy...
      314 - Domy prefabrykowane - czyli jak kupić gotowy dom i postawić go na swojej działce?
      315 - Domek letniskowy z Ekskluzywny Kontenerów Mieszkalnych - Sprawdź sposób na tani domek letniskowy w 30 dni!
      316 - Cegły dekoracyjny z 1800 roku - styl, szyk i oryginalność
      317 - Łazienkowe inspiracje - czyli jak urządzić nowoczesną łazienkę?
      318 - Wąskie kuchnie – jak je urządzić?
      319 - 5 pomysłów na wykończenie ścian w mieszkaniu - Fototapeta, panele 3D, panele z drewna a może rysunek? Sprawdź i wybierz!
      320 - Catering dietetyczny - Czym jest dieta pudełkowa i czy się opłaca? Sprawdź, plusy, ceny i korzyści i przekonaj się czy warto ją zamówić!
      321 - Kebab - Jak wybrać dobry kebab? Sprawdź gdzie zamówić kebab i na co zwrócić uwagę aby zjeść smacznie i bezpiecznie!
      322 - Gotowe dania - Jakie i gdzie wybierać? Punkty garmażeryjne, restauracje, catering dietetyczny czy dania “na wagę” Przekonaj się sam!
      323 - Jak żywić się zdrowo bez drakońskich diet czy skomplikowanych planów! Podstawowe porady które łatwo jest zastosować w życiu!
      324 - Jak grać u bukmachera? Poradnik dla początkujących
      325 - Promocje i Bonusy u bukmacherów. Grasz u bukmachera? Sprawdź najpopularniejsze typy promocji!
      326 - Pewne typy bukmacherskie czyli popularne"pewniaki". Czym są i gdzie ich szukać?
      327 - Bukmacher- Gotowe, płatne i darmowe typy. Czym są? Czy warto z nich korzystać?
      328 - Poradnik bukmacherski - 6 porad dzięki którym zwiększysz swoje szanse na wygraną!
      329 - Kupujesz online - sprawdź jak działają dane metody płatności i odbioru towaru!
      330 - Kupowanie online – czym jest, jakie są rodzaje sklepów online i dlaczego warto?
      331 - Darmowe programy online zamiast tradycyjnych – sprawdź jak zaoszczędzić!
      332 - Jak w sieci dbać o swoje bezpieczeństwo i chronić prywatność? 
      333 - Zdjęcia i pliki w chmurze? Sprawdź czym jest wirtualny dysk
      334 - Lombard - czym jest i jak działa?
      335 - Prywatne pakiety medyczne - czym są i czy warto z nich korzystać?
      336 - Fotoksiążka i Fotokalendarz - Czym są i jak stworzyć idealny prezent kotry przyniesie wiel radości - nam i bliskim?
      337 - Car Sharing - Czym jest i jak działa współdzielenie samochodów?
      338 - Inteligentny Dom Przyszłości – Dom 2.0
      339 - Podróże Low Cost - czyli jak za 100zł zwiedzić największe Europejskie stolice?
      340 - Autonomiczne pojazdy - sprawdź, czym jest samojeżdżący pojazd
      341 - Monitoring GPS samochodów - czym jest i jak działa
      342 - Smart TV - Jak zrobić z tradycyjnego telewizora centrum rozrywki
      343 - Hulajnogą do pracy - czemu nie! Sprawdź czy trend ten opanuje niebawem nasz ulice
      344 - Freelancer - Jesteś freelancerem lub chcesz nim zostać? SPrawdź kim jest Freelancer, jak sie reklamowac i gdzie szukać zleceń!
      345 - Copywriter - zawód przyszłości. Sprawdź czym jest i czy możesz się przebranżowić!
      346 - Nowe przedmioty w szkole! Sprawdź, jakich przedmiotów warto byłoby uczyć oprócz tych tradycyjnych!
      347 - Tanie linie lotnicze - czym róznią się tanie linie od tradycyjnych linii lotniczych? 
      348 - RODO - Czym jest, na czym polega i jak działa w praktyce? Sprawdź o co chodzi w RODO!
      349 - Jak dbać o smartfona - 5 praktycznych porad, które pomogą Ci utrzymać go w dobrym stanie wizualnym i technicznym!
      350 - Jak przyspieszyć swój komputer i zadbać o jego pracę? Kilka porad dla uzytkownikow komputerow!
      351 - Jak wybrać pierścionek zaręczynowy? Kilka przydatnych i praktycznych porad dla przyszłego narzeczonego!
      352 - Zagubienie lub kradzież dowodu osobistego? Sprawdź co robić w takiej sytuacji, gdzie się udać i o czym nie zapominać!
      353 - Biżuteria pomysłem na prezent - Sprawdź jakie rodzaje biżuterii możesz podarować na jakie okazje!
      354 - Jak robić Ciekawe Zdjęcia Telefonem jeśli nie znamy się na fotografii? Sprawdź kilka trików i sztuczek!
      355 - Przyjęcie 18stkowe - Jak zorganizować niezapomniane przyjęcie urodzinowe? Kilka pomysłów i porad na najlepsze przyjęcie!
      356 - Przyjęcie urodzinowe - Gdzie i w jakim stylu mamy urządzić urodziny dla osoby którą cenimy lub dla naszych gości
      357 - Jak otworzyć swoją własną kawiarnię? Sprawdź czy to dobry pomysł na biznes i o czym pamiętać aby otworzyć “małą” kawiarenkę?
      358 - Jak skutecznie zapełnić pokoje poza sezonem? Prowadzić pensjonat, hotel a może pokoje prywatne? Sprawdź jak sprowadzić klientów!
      359 - Czym kierować się wybierając korporacje taksówkarskie lub firmy typu Uber/MyTaxi?
      360 - Coparenting - Nie znamy się ale zróbmy sobie dziecko!? Czym jest współrodzicielstwo, na czym polega i dlaczego jest kontrowersyjne?
      361 - Wybierasz nowego laptopa? Zwróć uwagę na te rzeczy! Krótki poradnik dla osób, które nie znają się a chcą kupić laptop
      362 - Wizyta u stomatologa - Czyli jak przygotować się do wizyty i ograniczyć stres z tym związany?
      363 - Tinder - Poznaj czym jest najnowszy trend w randkowaniu, jakie ma zalety, jak stworzyć profil oraz czy warto z niego korzystać!
      364 - Koronawirus - Jak pozować przy zagrożeniu wirusem i maksymalnie zwiększyć swoje bezpieczeństwo?
      365 - Laptopy poleasingowe - Czym są takie laptopy, kto je sprzedaje i czy warto je kupować? Wszystko o laptopach poleasingowych!
      366 - Jak się motywować? Chcesz coś osiągnąć a Ci się nie chce? - Sprawdź kilka porad odnośnie tego jak się motywować i osiągać cele!
      367 - Praca zdalna coraz bardziej popularna - Sprawdź jakie ma plusy i minusy oraz zdecyduj się na nią świadomie!
       
      Teksty Premium 10k zzs
      Premium 1: Pozycjonowanie stron www oraz wszystko, co powinieneś wiedzieć o pozycjonowaniu, rodzajach i działaniu wyszukiwarki Google
      Premium 2: Depozycjonowanie - Czym jest obniżenie rankingu witryn, dlaczego i kiedy się je stosuje oraz jak się przed nim bronić!
      Premium 3: Formy reklamy w sieci — Sprawdź 7 sposobów promowania się w internecie niezależnie czy jesteś małą lub dużą marką!
      Premium 4: Reklama na Facebooku darmowa i płatna - Sprawdź jak promować się na FB i jakie opcje oraz możliwości mamy do wyboru!
      Premium 5 : Reklama w Google - Rodzaje reklam w Google. Sprawdź jakie opcje reklamy istnieją i dlaczego warto promować się w Google Ads!
       
      Premium 21: Zbliżające się problemy finansowe, długi i zadłużenia? Sprawdź jak ich unikać oraz jak wyjsc z dlugow! Kompleksowy poradnik
      Premium 22: Jak prowadzić swoje finanse osobiste i uporządkować je - Poradnik który pomoże łatwiej zarządzać finansami
      Premium 23: Zarabianie online - Sprawdź, na czym można zarobić w sieci, a jakich zajęć się nie podejmować i dlaczego!

       
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.
    • By kasiamarketing
      Dzień dobry,
       
      Od ponad 10 lat pracuję w szeroko pojętym marketingu. Z wykształcenia jestem magistrem filologii polskiej. Na codzień tworzę teksty branżowe, opisy produktowe, zapleczowe, seo, a także posty do mediów społecznościowych.

      Stawki zaczynają się od 4 zł netto za 1000zzs.
       
      Rozliczenie na podstawie umowy o dzieło lub FV (useme).
       
      W przypadku zainteresowania mogę podesłać próbki gotowych tekstów lub ewentualnie podejmę się napisania przykładowego materiału.
       
      Zapraszam do kontaktu,
      Katarzyna Żukowska
      zuqowska@gmail.com 
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy