Jump to content

oryginalny nick

Forumowicze
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Good

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @GoodContent.pl Czy nie dałoby się jakoś wyróżnić skrzynki z wiadomościami, które przysyłają klienci? Np. czerwone kółko z liczbą wiadomości przy skrzynce, w której są jakieś nieodczytane? Obecnie nowe wiadomości są praktycznie niewidoczne, przez co zauważam je dopiero po kilku dniach...
  2. Czy wam też strona podczas pisania potrafi się sama z siebie odświeżyć, kasując przy okazji wszystko, co do tej pory napisaliście? Zdarzyło mi się to już kilka razy...
  3. Najlepiej nie realizować takich zleceń. Zleceniodawcy uświadomią się sami 😄
  4. Zrezygnowałaś całkowicie z copy, czy może masz jakieś inne sposoby na pozyskiwanie klientów?
  5. Tekst możesz anulować raz na 24h. Jeśli anulujesz we wtorek o 15, to kolejny raz możesz to zrobić dopiero w środę o 15.
  6. Mam pytanie odnośnie tworzenia portfolio. Według regulaminu GC przekazujemy prawa majątkowe do każdego tekstu napisanego na GC. Zakładam więc, że nie mogę umieścić w swoim portfolio takiego tekstu, żeby się nim pochwalić. Co jednak w przypadku linków? Czy w portfolio mogę umieścić odnośnik do artykułu, który powstał na GC? Oczywiście nic poza tym - tylko link.
  7. Czy Wam też cały czas wywala ukryte zlecenia z powrotem na listę zamówień? Już któryś raz z kolei muszę ukrywać te same ogłoszenia, a nie ukrywam, że wolałabym ten czas poświęcić na pisanie tekstów 😕
  8. Według mnie giełda tekstów będzie kolejnym strzałem w kolano zarówno dla nas, jak i dla GC. Klienci będą sięgać po teksty za niewielkie kwoty właśnie z giełdy, zamiast zlecać w normalnym trybie. Myślę, że nie muszę mówić jak to wpłynie na stawki...
  9. Ja rozumiem, że każdy jest teraz w ciężkiej sytuacji, ale niektóre lamenty tutaj wywołują u mnie śmiech przez łzy. Prawie cały dzień pracuję przy komputerze i co jakiś czas odświeżam sobie GC. Zazwyczaj widzę "brak danych" przy liście zleceń, ale są też momenty, kiedy jest ich ok. 10 i to tych dobrze płatnych z tym, że znikają w kilka minut. Jestem w stanie więc uwierzyć, że ogólnie zleceń jest ponad 200 na dzień, tylko po prostu szybko znikają. Wiem, że wielu osobom moje słowa się nie spodobają, ale to jest początek kryzysu i zamiast narzekać, jakie to życie jest niesprawiedliwe, to lepiej sp
  10. Ostatnie zmiany jak najbardziej na plus! A co do obniżenia stawek - mleko już się rozlało. Jedyne co możemy zrobić, to po prostu nie pisać za takie stawki. Natomiast dla właścicieli platformy jest to na pewno nauczka na przyszłość, aby dokładniej przemyśleć jakiekolwiek kolejne innowacje.
  11. Pisze może ktoś z was na jakimś portalu konkurencyjnym? Nie miałam jeszcze okazji tam zajrzeć, ale teraz się zastanawiam, więc wszystkie wskazówki mile widziane.
  12. Zmiana zdecydowanie na minus. Doprowadziła do obniżenia stawek (i nie mówię tu o jakimś pojedynczym przypadku), a poza tym widok zleceń robi się coraz bardziej zabałaganiony.
  13. Zleceń o budżecie powyżej 9 zł jest sporo, szczególnie podczas ostatnich dni i to niezależenie, o której godzinie wchodzę na platformę. Natomiast czy warto spinać? Zdecydowanie nie! Po pierwsze, to wciąż nie są jakieś wygórowane stawki, chociaż zdarzają się lepsze, więc szkoda psuć sobie nerwy. Po drugie, warto już na tym etapie przestać się przejmować i wziąć na klatę to, że od czasu do czasu coś może się komuś nie spodobać. Klient z wygórowanymi oczekiwaniami zupełnie nieadekwatnymi do stawki zawsze może się zdarzyć, jednak z mojego doświadczenia wynika, że jest to na szczęście rzadkość.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy