Skocz do zawartości

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska


Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, GoodContent.pl napisał:

Tabela powyżej jest dla Państwa wiadomości. 

Oczywiście liczba znaków do wybranej kategorii jest sugerowana, a nie obowiązkowa, oczywiście z możliwością edycji znaków.

Zleceniodawca ma informacje, że kwota, jaką płaci to kwota brutto i  copywriter dostaje kwotę pomniejszoną.  Problem w brak umiejętności przeliczenia po stronie klienta.

 

A dlaczego musi sam sobie to liczyć? Nie można w tabelce umieścić i takiej informacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, GoodContent.pl napisał:

Problem w brak umiejętności przeliczenia po stronie klienta.

No to chyba trzeba ten problem rozwiązać w taki sposób, by klient miał te informację podaną, a nie żeby musiał wyliczać sam. Potem to wygląda jak wygląda właśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, pawelek napisał:



Zadaniem kategoryzacji jest przede wszystkim podwyższenie cen i jaśniejsza informacja do copywriterów! 

 

W takim razie jak odniesie się Pan do tego, że Zleceniodawcy (naliczyłam ich przynajmniej 5), którzy do tej pory oferowali fajne stawki (8-9 zł za 1000 zzs), które stanowiły większą część moich zarobków (i zapewne innych osób także) nagle wystawiają te same zlecenia za połowę ceny? Gdzie to podwyższenie cen, bo ani ja, ani, wydaje mi się, inni copywriterzy tego nie zauważają? 

 

6 godzin temu, pawelek napisał:


W lutym 2020 roku w platformie pojawiło się najwięcej zleceń w historii (wzrost rok do roku o 70%).

 

Mówi Pan o tych zleceniach za 1 zł za 1000 zzs? ? Faktycznie tych nie brakuje. Wzrostu ilości innych zleceń zleceń (nie za żenujące stawki) nie zauważyłam, chociaż na platformie spędzam większą część dnia i odświeżam zlecenia stosunkowo często. Nie wiem, jak możliwy był tak duży wzrost, gdzie liczba stron ze zleceniami od grudnia nie przekroczyła 3 stron (w porównaniu do września, czy października, było to 13 stron). Obecnie dostrzec można zaledwie 3 strony, z czego tylko połowa jednej strony to zlecenia o wartości przekraczającej 5 zł za 1000 zzs. ?‍♀️ Wszystko drożeje, a usługi copywriterów tanieją- ciekawe.. 

 

 

Edytowane przez Nochance
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam, co to za kategoria "treści na stronę". Czyż wszystkie kategorie nie obrazują rodzajów treści na strony? Już to widzę, jak zleceniodawcy chcąc tekst wysokiej jakości i nie chcąc płacić, wybierają sobie kategorię "treści na stronę"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, KamiX napisał:

Tak się zastanawiam, co to za kategoria "treści na stronę". Czyż wszystkie kategorie nie obrazują rodzajów treści na strony? Już to widzę, jak zleceniodawcy chcąc tekst wysokiej jakości i nie chcąc płacić, wybierają sobie kategorię "treści na stronę"...

No i kategoria inny tekst :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, KamiX napisał:

Tak się zastanawiam, co to za kategoria "treści na stronę". Czyż wszystkie kategorie nie obrazują rodzajów treści na strony? Już to widzę, jak zleceniodawcy chcąc tekst wysokiej jakości i nie chcąc płacić, wybierają sobie kategorię "treści na stronę"...

Tekst na stronę firmową, np. "O nas", "Oferta". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, pawig napisał:

Tekst na stronę firmową, np. "O nas", "Oferta". 

No tak właśnie myślałam, że o takie może chodzić, ale wypadałoby dokładnie scharakteryzować każdą kategorię, żeby była w pełni zrozumiała, bo sama nazwa nie każdemu dokładnie powie o co chodzi. Tak samo "inny tekst". Przecież w tych kategoriach ujęte jest już chyba wszystko, co możliwe. 

 

Podział na kategorie ogólnie wygląda ok, ale wypadałoby wprowadzić jakiś sposób weryfikacji, żeby system nie przepuszczał precli z wymaganiami i oczekiwaniem wysokiej jakości albo żebyśmy mogli takie "kwiatki" zgłaszać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kluskaKRK napisał:

A dlaczego musi sam sobie to liczyć? Nie można w tabelce umieścić i takiej informacji?

Dodamy niebawem taką informację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ja Panie Pawle ( @pawelek) także otrzymam odpowiedź, czy nie odpowiada się tutaj na niewygodne pytania?

 

Dlaczego Zleceniodawcy, którzy do tej pory płacili więcej, po dokonaniu ostatnich zmian płacą znacznie mniej i jak to ma się do rzekomych wyższych stawek dla copywriterów? Zadaniem kategoryzacji miało być podniesienie cen oraz sprecyzowanie oczekiwań Klientów, jednak zrobił się jeszcze większy bałagan, a stawki za teksty ewidentnie zmalały, więc nie wiem, dla kogo wprowadzane są te zmiany.. na pewno nie dla osób piszących, ale oczy są mydlone jak zwykle.

 

Te minimalne progi chyba niezbyt dobrze funkcjonują, ponieważ nadal widoczne są zlecenia z niebotycznymi wymaganiami za bagatela 1-2 zł, więc jak to jest? Gdzie te stawki? Gdzie ten ład?

Edytowane przez Nochance
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Nochance napisał:

A czy ja Panie Pawle ( @pawig ) także otrzymam odpowiedź, czy nie odpowiada się tutaj na niewygodne pytania?

 

Dlaczego Zleceniodawcy, którzy do tej pory płacili więcej, po dokonaniu ostatnich zmian płacą znacznie mniej i jak to ma się do rzekomych wyższych stawek dla copywriterów? Zadaniem kategoryzacji miało być podniesienie cen oraz sprecyzowanie oczekiwań Klientów, jednak zrobił się jeszcze większy bałagan, a stawki za teksty ewidentnie zmalały, więc nie wiem, dla kogo wprowadzane są te zmiany.. na pewno nie dla osób piszących, ale oczy są mydlone jak zwykle.

 

Te minimalne progi chyba niezbyt dobrze funkcjonują, ponieważ nadal widoczne są zlecenia z niebotycznymi wymaganiami za bagatela 1-2 zł, więc jak to jest? Gdzie te stawki? Gdzie ten ład?

Pomyliłas osoby :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem nie jest w kategoriach tekstów (wiele osób życzyło sobie takich zmian, np. ja), ale w braku kontroli nad dopasowaniem tych kategorii do faktycznych wymagań klientów i tym administracja musi się zająć.

 

Przykładowo, powinno być jasne, że w preclach klient nie ma prawa żądać nawet średniej jakości merytorycznej oraz ozdobników tekstu jak śródtytuły, wypunktowania itp.

Edytowane przez marek_____
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, marek_____ napisał:

Problem nie jest w kategoriach tekstów (wiele osób życzyło sobie takich zmian, np. ja), ale w braku kontroli nad dopasowaniem tych kategorii do faktycznych wymagań klientów i tym administracja musi się zająć.

 

Przykładowo, powinno być jasne, że w preclach klient nie ma prawa żądać nawet średniej jakości merytorycznej oraz ozdobników tekstu jak śródtytuły, wypunktowania itp.

Platforma w domyślnym opisie zamówienia dla precla podaje charakterystykę artykuły preclowego: 

Screenshot_1.jpg

  • Haha 1
  • Confused 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności