Jump to content

White press - test mocy linków z portali


Recommended Posts

były szerowane i komentowane na kazdym blogu z osobna, uważam że topy by były.

Co innego "szerowanie" na socjalach co innego komentarze z linkami na blogach. To pierwsze moim zdaniem nic nie daje bezpośrednio na pozycje, to drugie to właściwie modelowe z punktu widzenia Google pozyskiwanie linków.

Edited by Lars
Link to post
Share on other sites
  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ostatnio tak wiele portali/blogerów porusza temat whitepresa i content marketingu. Kiedyś (2-3 lata temu ) mocno używaliśmy Sponsoredreviews i kilku innych portali. Celem bylo zdobycie linkow (wylacz

Albo nie podniesie. I jak napisał poprzednik jego kasa i fajnie że upublicznia test. Mógłby wyniki zachować dla siebie.

1. Brak efektów seo   Moim zdaniem stosunek osiągnięty efekt/koszt sprawia , że korzystanie tego w momencie gdy wykonujemy seo jest nieopłacalne.

uważam, że oba elementy są "social", oznaką popularności. Jest dyskusja wokoł contentu który udostępniłem w innym serwisie z linkiem do siebie, otrzymałem w tym artykule u wydawcy linki komenty szery - dla G wtedy to jest dobry kontent. NIe mówię o linkach w komentarzach na blogach, chodzi mi o to że usery dyskutują wokół artykułu ;)

 

Nie zaśmiecajmy Marcinowi tematu, bo to nie dyskusja o wpływie social mediów.

 

 

Tabliczki znamionowe ambest.com.pl - znakowanie laserowe

https://koronawirus.wroclaw.pl, dobry mechanik - auto serwis karwiany

 

Link to post
Share on other sites

Czekamy na dalsze wyniki, fajnie może by było też zestawićm wiecej info o tych domenach co linkują...

 

Cokolwiek co tam jest dostępne na rynku, aby zobaczyć czy przekłada sie na cokolwiek :-)

 

Trust Flow, DOMAIN AUTHORITY itp i tede

LinkedIn * SEO & Copy Writing on demand Szkolenia SEO & Szkolenia dla firm SEO

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Marcin - czym i jak bardzo dopaliłeś publikacje ?

 

'dopalanie' wpisów na tak popularnych portalach (dzienniki internetowe) raczej nie ma sensu. linki z tych miejsc powinny dawać moc samą z siebie (trust ranku domeny, wiek, wewnętrzne linkowanie itp.). taki portal na każdej podstronie ma pewnie minimum 30-50 linków wewnętrznych i zewnętrznych i ten kupiony przez whitepress trochę ginie w tej ilości więc dopalanie niewiele mu da. 

Pozycjonowanie w ten sposób nie przynosi wymiernych korzyści i tyle. oczywiście trochę szkoda

Link to post
Share on other sites

'dopalanie' wpisów na tak popularnych portalach (dzienniki internetowe) raczej nie ma sensu. linki z tych miejsc powinny dawać moc samą z siebie (trust ranku domeny, wiek, wewnętrzne linkowanie itp.).

"powinny" - to tylko teoria ;)

Analizowałeś "drogę artykułu" w popularnych dziennikach internetowych ?? Zwróciłeś uwagę na to, że czasami (w najlepszym wypadku) link do artykułu trzyma się parę godzin tylko na stronie głównej a potem artykuł spada w czarną głęboką (_!_) ?? Czasami nie ma nawet linku wewnętrznego prowadzącego do tego arta na jakichś mocnych podstronach. 

Teraz odpowiedz sobie na pytanie, skąd taki art ma nabrać mocy ??


Poza tym chyba jakoś trzeba "podnieść popularność" takiego artykułu co ? ;)

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna na http://foodphotos.eu/ :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy