SzlafRock

Forumowicze
  • Zawartość

    9556
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    146

SzlafRock wygrał w ostatnim dniu 27 Sierpień

SzlafRock ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

3577 Excellent

O SzlafRock

  • Ranga
    weteran

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.szlafrock.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    SzlafRock.pl

Ostatnio na profilu byli

21274 wyświetleń profilu
  1. Koniec Kasperskiego ?

    W latach 90 polskie służby nie miały komputerów.
  2. Koniec Kasperskiego ?

    Każdy antywirus to trojan. Pytanie tylko czy ktos go wykorzystuje i do jakich celów.
  3. Koniec Kasperskiego ?

    Pewnie już wiecie gdyż od jakieś czasu jest głośno w temacie. https://niebezpiecznik.pl/post/skandal-w-kaspersky-ten-antywirus-pomagal-rosyjskim-sluzbom-wykradac-dane-z-komputerow-na-calym-swiecie/ Ciekawe czy innym antywirusom można zaufać. Szkoda, że Kaspersky tak kończy. Był to jeden z lepszych antywirusów ale wiadomo w Rosji służby mają kontrolę nad wszystkim. Na koniec ciekawy i pouczający cytat z artykułu.
  4. Każdy seowiec wie, ze takie działania nic nie dają. Optymalizacja tytułu, meta description nic nie daje. Do optymalizacji linkowania wewnętrznego trzeba mieć 73 letnie doświadczenie seowca. Jeśli nie będziesz miał doświadczenia i spier-dolisz to przyjdziesz tu na forum i będziesz pytał co masz zrobić. SEO to nie magia to wiedza. Jesli szukasz magów i innych sztukmistrzów to pomyliłeś fora.
  5. Dostępu może nie być w takim razie zmiany optymwlizacyjne trzeba zlecić firmie, która sklep robiła. Najważniejsze w pozycjonowaniu sklepów to wiedza, doświadczenie i kasa. W zależności od branży wymagania rosną.
  6. Facebook niedomaga

    Facebook ma ponad 2000 składników algorytmu. Bardzo często są aktualizacje i "wyłożenia".
  7. Budowanie zaplecza

    To jest w/g Twojego zdania, z którym się nie zgadzam. E. Dodam, że Twoje obserwacje czy też testy są blednę. Jeszcze raz mówię, to link i anchor przenosi "moc" nie tekst czy też treść. Dla linków pozyskujemy porzucone czy przechwycone domeny nie dla treści. Treść dokumentu to tyko 60% skuteczności i tyko przy najsłabszych frazach.
  8. Budowanie zaplecza

    Google nie zeruje "mocy" treści tyko wysyła robota indeksującego aby treść sprawdził. W myśl zasady jeśli treść na domenie nie jest aktualizowana to domena umiera (czytaj zostaje oflagowana). Tylko jeśli domena "żyje" czyli jeśli jest aktualizowana rośnie moc. Najważniejszą kwestią są linki prowadzące do domeny i anchory. To anchory przenoszą "moc" do domeny.
  9. Budowanie zaplecza

    Co jest ważniejsze w pozycjonowaniu, treść czy linki prowadzące do domeny? Domenę przechwytujesz dla treści czy dla linków prowadzących? Nie mówię o zmianie tematyki domeny (chociaż to też nie problem w długofalowej strategi) ale o nowej treść, która tematycznie jest zbliżona do poprzedniej.
  10. Budowanie zaplecza

    No widzisz jednak można. Bez sensu jest kopiowanie tekstów z archive i późniejsze go ukrywanie. To się mija z celem obecnych zaplecz. Prostszym sposobem jest wypełnienie pozyskanej domeny nowym tekstem zbliżonym tematycznie do poprzedniego. Google taki tekst szybko wychwyci i zaindeksuje o ile oczywiście domena jest warta i posiadająca dobre linki prowadzące.
  11. Budowanie zaplecza

    Zauważył tylko nie czuję się w obowiązku aby odnieść się do słowa bo. Nie jest to żadne pytanie a bardziej wygląda na beknięcie. Proponuję formułę bardziej cywilizowaną.
  12. Budowanie zaplecza

    Bez sensu.
  13. Budowanie zaplecza

    W pozycjonowaniu nie ma. W SEO jest. Dlatego jest wybór. Ukrywasz przed kim? Przed Google?
  14. Facebook niedomaga

    Spacer. http://downdetector.pl/status/facebook
  15. Zdobywaj więcej linków z dobrych miejscówek.