SzlafRock

Forumowicze
  • Zawartość

    10175
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    164

SzlafRock wygrał w ostatnim dniu 16 Styczeń

SzlafRock ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

3791 Excellent

1 obserwujący

O SzlafRock

  • Ranga
    weteran

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.szlafrock.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    SzlafRock.pl

Ostatnio na profilu byli

23380 wyświetleń profilu
  1. SzlafRock

    Struktura adresów URL

    Przecież o tym samym piszę. Nie pisałem o żadnych testach. Osobiście uważam, ze to strata czasu.
  2. SzlafRock

    Struktura adresów URL

    Prosty przykład "pożyczki online". Można tak wyszukiwać fraz i się przepychać godzinami. A można też obserwować algorytm i wyniki. Jeśli dobrze obserwujesz to zauważysz gdzie należy wpisywać frazy abby były czynnikiem rankingowym. Takie upychanie slów kluczowych w adresie google już dawno opanowało. Dobre to było z 10 lat wstecz. Freda nie będę komentował bo to jest poniżej krytyki.
  3. SzlafRock

    Struktura adresów URL

    Fraza kluczowa w adresie strony obecnie nie ma znaczenia w pozycjonowaniu. Końcówka .html, .php lub inna obecnie nie ma znaczenia w pozycjonowaniu. Widzę, że się spóźniłem.
  4. Jak to mówi poeta sofronow - "głodnemu chleb na myśli".
  5. Jakie masz rozwiązanie na fraze, która ma ponad 30 mln wyszukiwań?
  6. Taki test każdy fachowiec może sobie zrobić sam. Bedzie czarno na białym czy sm wpływają bezpośrednio na serpy czy nie.
  7. i kasy Wszystko zależy od branży w jaką chcesz wejść. Jest sporo branż, które można ogarnąć w mediach społecznościowych (był niedawno temat na ten temat ) a to oszczędza budżet. Niektóre platformy SM dają możliwość sprzedaży produktów. Jednak nie wszystkie tam się sprzedają. Ogólnie teraz bez znacznego budżetu to zapomnij aby wejść w ecommerce. Podstawy SEO to zamało aby osiągnąc sukces. Tu potrzeba zastosować marketing interetowy a nie tylko seo. Dam taki przykład. Na konwersję wpływają nawet zdjecia w sklepie. Ich jakośc oraz mozliwośc podejrzenia szczegółów towaru. Wyobraź sobie teraz ile czynników musisz dopilnować (na początek musisz wiedeziec jakie to czynniki) aby osiągną w miare jakiś sukces.
  8. Nie rozszerzymy pojęcia. Mamy XXI wiek, przypomnę. Stoisz w miejscu i się bujasz jak ten Travolta z memów na portalowych społecznościowych. Tu masz ściągawkę.
  9. Określenie media społecznościowe* to jasne pojęcie. Nie trzeba chyba tego tłumaczyć. Jeśli ktoś jednak nie wie to wiki pomoże. Jasne. Nie będziesz zakładał profilu społecznościowego producenta trumien gdy zajmujesz się sprzedaż wycieczek zagranicznych. Pisałem to już bodajże z 4 lata wstecz. Teraz w dobie częstych zmian algorytmów google i popularnych społecznościówek jest zdecydowanie większy wpływ niz tylko pośredni. *Media społecznościowe to nie tylko FB i TT. Nofollow też robią robotę.
  10. Każdy rozsądny SEOwiec stosuje SM w działaniach. Do tego aby mieć wysokie wzrosty trzeba mieć dobrze prosperujące profile społecznościowe. Inaczej się nie da.
  11. SzlafRock

    dwuczłonowa nazwa domeny

    To stare dzieje. Domena powinna byc w miare krótka i łatwa do zapamiętania. Jeden myslnik to nie problem, moze byc. więcej to juz trzeba się zastanowić czy dobrze to wygląda.
  12. SzlafRock

    Nazwa domeny inna od nazwy firmy

    Podsumowując. Domena łatwa do zapamiętania dla potencjalnego klienta jest ta właściwą. W kontekście pozycjonowania, domena nie ma znaczenia o ile będzie zgodna z polskim prawem.
  13. SzlafRock

    Nazwa domeny inna od nazwy firmy

    Jeśli nazwa miejscowości jest krótka to tak. Kieruj się tym aby potencjalny użytkownik łatwo mógł ją zapamiętać. Bardzo fajnie tylko nie na temat, ale link jest.
  14. SzlafRock

    Wzieli się za Facebooka ?

    Nowy wiceminister cyfryzacji już działa.