Skocz do zawartości

SzlafRock

Forumowicze
  • Postów

    12552
  • Dołączył

  • Wygrane w rankingu

    426

Ostatnia wygrana SzlafRock w dniu 1 Października

Użytkownicy przyznają SzlafRock punkty reputacji!

1 obserwujący

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.szlafrock.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    SzlafRock.pl

Ostatnie wizyty

30211 wyświetleń profilu

Osiągnięcia SzlafRock

  1. Jest to dobra opinia ale tyczy się tylko niektórych stron. Głównie chodzi o duże serwisy internetowe, które mają po kilka lub kilkanaście mln wizyt. Dla twojej strony internetowej nie będzie to działało. Co do kodów Google implementowanych w kod strony to zarządzający Google byliby głupcami jakby nie wykorzystywali danych zbieranych na różnych stronach z różnych narzędzi . Dane zapewne też wykorzystują do ustalania rankingu.
  2. Google nie używa liczby wyświetleń jako sygnału rankingowego. To, że strona ma dużo odsłon, nie poprawi automatycznie pozycji.
  3. Google świetnie łyka tekst generowany przez AI. Seowcy nie piszą blogów aby się podzielić wiedzą tylko dla algorytmów Google.
  4. Nokaut to po części sam sobie zasłużył na spadek ruchu organicznego. Brak dywersyfikacji. Zresztą dziś świat cyfrowy wygląda trochę inaczej. Ceneo pokazuje, że mniejszy też może powalczyć z większym. 8 mln to okruszki dla Google ale i sygnał dla innych. Zobaczymy jaki będzie odzew Google.
  5. SzlafRock

    Cześć

    karuzela śmiechu nie ma końca
  6. Ciekawa rozmowa Kaweckiego z prof. Włodzisławem Duchem na temat rozwoju sztucznej inteligencji
  7. Chłopie, to Ty czegoś nie rozumiesz lub (co bardziej prawdopodobne) nie odrobiłeś pracy domowej, czyli nie podążasz za zmianami.
  8. Gemini Claude Copilot Mistral LLaMA Perplexity AI jest jeszcze wiele innych dołączonych do wyszukiwarek
  9. a ile chciałbyś płacić rocznie za serwer? tanio to już było
  10. Co jakiś czas ktoś ogłasza koniec SEO, ale SEO "żyje" nadal. SEO się zmienia i to bardzo. Niestety, albo stety nie wszyscy nadążą za zmianami. Niektórzy widzą AI jako zagrożenie dla SEO a to nie jest zagrożenie tylko nowe możliwości. SEO to ciągła nauka, nadążanie za zmianami. Dziś np odchodzi się od copywriterów na rzecz AI. Zero-click search to nie zagrożenie tylko nowe wyzwanie. Kto będzie dalej robił SEO jak 10 lat temu, ten przegra. Kto dostosuje strategię do nowego sposobu wyszukiwania – zyska przewagę.
  11. Nie ma 100% skutecznego detektora AI, nawet google nie ma takich możliwości
  12. To były początki gdy userzy rozpoczęli trenowanie AI. Google rozwija generatywną AI w wyszukiwarce. Myslę, że to jest początek nowej wyszukiwarki google, która zmierza do całkowitego prezentowania wyników przez AI. Należy jednak pamiętać, że AI to nie jest inteligencja tylko bardziej złożone algorytmy od tych które już znamy. Na kilka różnych zapytań AI w wyszukiwarce prezentuje linki do stron także i mojej.
  13. Dziś wszystko robimy automatami. Nawet na seo nie trzeba się zna. Jednak aby przeanalizować dane z automatów niestety potrzeby jest człowiek i wiedza. Chociaż nie koniecznie, można to zrobić automatem.
  14. To nie jest dla mnie bogini ale dla kogoś może być Przepraszam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności