SzlafRock

Forumowicze
  • Zawartość

    9564
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    146

SzlafRock wygrał w ostatnim dniu 27 Sierpień

SzlafRock ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

3578 Excellent

O SzlafRock

  • Ranga
    weteran

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.szlafrock.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    SzlafRock.pl

Ostatnio na profilu byli

21295 wyświetleń profilu
  1. marketing szeptany kryptokoparki i inne

    Pewnie ktoś zaraz wpadnie i wrzuci całą listę. Premium Digital zajmujący się pozycjonowaniem mogą szybko sami stworzyć taką listę. C'nie.
  2. Mam jeszcze kawę fusiastą to zerknę w fusy. Już wiem, brak umiejętności pozycjonowania.
  3. Budowanie zaplecza

    Flexible SSL nie jest dobrym zabezpieczeniem jak wszystko darmowe. Aby w miarę zabezpieczyć należy zrobić modyfikacje w strefie DNS (jak pisze swits). Zostawić rekordy A i NS. To już jest "jakieś tam" zabezpieczenie.
  4. API do wykonywania przelewów

    Panowie, kwestia stworzenia aplikacji to jest najmniejszy problem. Każdy w miarę rozgarnięty programista temu podoła. Problem jest innej natury. Moim zdaniem nie sądzę aby banki szybko udostępniły mechanizm do automatyzacji przelewów w wolnym dostępie. Chociażby ze względów bezpieczeństwa.
  5. API do wykonywania przelewów

    Samo wypełnienie formularza na stronie nie jest problemem, można to też zrobić za pomocą aplikacji RIA. Ale to wymaga znajomości programowania. Problem zaczyna się gdy chcemy zmusić aplikację do zautomatyzowania ręcznych przelewów. Moze w tym zakresie masz jakieś rozwiązanie? Mnie też by się przydało. Nie masz? OK.
  6. API do wykonywania przelewów

    O ile wiem banki nie udostępniają API na zewnątrz, na razie tylko do komunikacji między bankami. Jednak są prowadzone prace aby to zmienić (chyba jest już nawet dyrektywa unijna w tej sprawie).
  7. Budowanie zaplecza

    Należy zdewaulować pojęcia moc, linkjuice i podobne określenia. Link "przenosi" więcej informacji niż się wydaje. Moc traci na znaczeniu i trzeba też zadbać o inne wartości przekazywane.
  8. Szukasz pomocy za free do komercyjnego projektu. Nie tędy droga. Wziąłeś się za coś o czym nie masz pojęcia. Jedyne dla ciebie rozwiązanie to ogłoszenie w stosownym dziale forum. Napewno ktoś się odezwie i pomoże ale za kasę.
  9. Koniec Kasperskiego ?

    W latach 90 polskie służby nie miały komputerów.
  10. Koniec Kasperskiego ?

    Każdy antywirus to trojan. Pytanie tylko czy ktos go wykorzystuje i do jakich celów.
  11. Koniec Kasperskiego ?

    Pewnie już wiecie gdyż od jakieś czasu jest głośno w temacie. https://niebezpiecznik.pl/post/skandal-w-kaspersky-ten-antywirus-pomagal-rosyjskim-sluzbom-wykradac-dane-z-komputerow-na-calym-swiecie/ Ciekawe czy innym antywirusom można zaufać. Szkoda, że Kaspersky tak kończy. Był to jeden z lepszych antywirusów ale wiadomo w Rosji służby mają kontrolę nad wszystkim. Na koniec ciekawy i pouczający cytat z artykułu.
  12. Każdy seowiec wie, ze takie działania nic nie dają. Optymalizacja tytułu, meta description nic nie daje. Do optymalizacji linkowania wewnętrznego trzeba mieć 73 letnie doświadczenie seowca. Jeśli nie będziesz miał doświadczenia i spier-dolisz to przyjdziesz tu na forum i będziesz pytał co masz zrobić. SEO to nie magia to wiedza. Jesli szukasz magów i innych sztukmistrzów to pomyliłeś fora.
  13. Dostępu może nie być w takim razie zmiany optymwlizacyjne trzeba zlecić firmie, która sklep robiła. Najważniejsze w pozycjonowaniu sklepów to wiedza, doświadczenie i kasa. W zależności od branży wymagania rosną.
  14. Facebook niedomaga

    Facebook ma ponad 2000 składników algorytmu. Bardzo często są aktualizacje i "wyłożenia".
  15. Budowanie zaplecza

    To jest w/g Twojego zdania, z którym się nie zgadzam. E. Dodam, że Twoje obserwacje czy też testy są blednę. Jeszcze raz mówię, to link i anchor przenosi "moc" nie tekst czy też treść. Dla linków pozyskujemy porzucone czy przechwycone domeny nie dla treści. Treść dokumentu to tyko 60% skuteczności i tyko przy najsłabszych frazach.