Skocz do zawartości

Page rank update


Fler

Rekomendowane odpowiedzi

A na co komu PR? Do katalogów z wymogiem np. PR2? To nie te czasy. :) Optymalizacja się kłania. ;)

Przy okazji rozmowach o PR zawsze te same głosy "po co mi PR" - jak jesteś pozycjonerem to faktycznie. Ale na PiO jest masę wydawców - tak jak ja - dla których 1 oczko PR wyżej dla strony to realnie większe zarobki z danej strony.

Programy partnerskie, powierzchnia reklamowa, domy mediowe itp. itd. - dla nich wszystkich PR ma znaczenie i wtedy więcej płacą :)

Tak więc proszę się odp......ić od PR i niech nam wszystkim rośnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Ja na PR zarabiałem i zarabiam kase, zresztą ja i bardzo wielu tutaj. Nie wiem po co odzywają się Ci, którzy nie robią na tym kasy? Dla mnie ma znczenie, przy kolejnych abdejcie znowu zarobię i przyznam ,że niecierpliwie czekam, bo to zawsze kilka tysięcy dodatkowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mimo wszystko czekam z wielkim utęsknieniem na PR update . Strony w topach mam w mojej branży z n/a lub PR0 . Ale jest mnóstwo zaplecza , i wszędzie dostaję propozycje od agencji reklamowych ( nie polskich ) związanych z umieszczenem posta z linkiem lub innej "współpracy". I dla nich nie ma znaczenia że strona jest top1-2 , ale jaki jest PR. Za strone z PR5-4 która jest od 2 lat w filtrze i nawet się o nią specjalnie nie walczy płacą mi 20-30 euro miesięcznie ( przeważnie płatność jest za 6 miesięcy z góry ) , a za strony topowe proponują 10 Euro. Totalny bezsens . Ale taka jest niestety rzeczywistość.

wszystko o brazylijskiej piłce nożnej - brasfutebol.com

FreshMed - najlepszy stomatolog w Katowicach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za strone z PR5-4 która jest od 2 lat w filtrze

Filtr nie ma żadnego znaczenia.

Filtr nie zdejmuje PR. :)

PR jest w dalszym ciągu składową algorytmu Google. Pod tym względem nic się na razie nie zmieniło. Co prawda, Google przymierza się od dłuższego czasu aby PR zastąpić innymi mechanizmami, ale na razie bez większego powodzenia.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przypuszczam, żeby PR miał być zlikwidowany. Zlikwidowany może być "wgląd" w niego.

A problem wynikający z tego, że PR (oczywiście jest dużym uproszczeniem, ale wielu tego potrzebuje) ma znaczenie w sprzedaży produktów i usług - jak nie Google będzie go udostępniał to znajdzie się ktoś inny, kto będzie go wyliczał - gdyby dobrze poszukać to już teraz znalazłoby się kilka alternatyw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a im więcej stresu tym słabiej staje

Herkules znalazł rozwiązanie na to...

JOHIMBINA!

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności