Skocz do zawartości

Aktualizacja nazwy firmy w wizytówkach


Toto

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś zauważyłem, że na mojej jednej wizytówce zmieniono nazwę firmy. Było to "Nazwa - specyfika działalności / fraza" a została tylko "Nazwa".

Zmiana została wprowadzona tylko na jednej wizytówce, a podobnych mam kilka.

 

Czy taka zmiana to wynik "sugestii" konkurencji, czy może coś dzieje się w tym temacie niejako z "automatu".

Może ktoś doświadczył czegoś podobnego?

Izolacje Natryskowe - Ocieplanie pianką Warszawa - Poddasza i stropy. 

https://docieplanie-poddaszy.pl/  a może wybierz sobie coś pożytecznego na https://szlabany24.pl 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Toto Wiele razy tak miałem, często usuwane są frazy z nazw wizytówek na samą nazwę firmy. Możesz znów edytować wizytówkę i zmienić na poprzednią nazwę.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc właśnie, frazy poszły.

Czy w tej sytuacji można spodziewać się spadków? Może powinienem wrócić do pierwotnej formy mimo wszystko.

Izolacje Natryskowe - Ocieplanie pianką Warszawa - Poddasza i stropy. 

https://docieplanie-poddaszy.pl/  a może wybierz sobie coś pożytecznego na https://szlabany24.pl 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na wizytówkach konkurencja zmieniała raz na tydzień nazwę. Ja zmieniałem na starą nazwę i tak długo aż im się znudziło. Brak spadków jedynie potwierdziłem telefonicznie, czy to automat, czy ludzie. Potwierdzili mi, że ludzie i sugerowali, aby tak zostało. Ale po co mi wizytówka, która nie jest widoczna na interesujące frazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, NoTo napisał:

Brak spadków jedynie potwierdziłem telefonicznie, czy to automat, czy ludzie.

Jak potwierdziłeś telefonicznie brak spadków? :huh:

Izolacje Natryskowe - Ocieplanie pianką Warszawa - Poddasza i stropy. 

https://docieplanie-poddaszy.pl/  a może wybierz sobie coś pożytecznego na https://szlabany24.pl 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wizytówka moze miec frazy w nazwie ale nie powinna - nazwa winna byc taka jak nazwa firmy co i tak wszyscy olewają. Są branże gdzie jeden drugiego podpieprza za slowa kluczowe czy dziwne rzeczy w nazwie. Mozna tez konkurencja wysylac zmiany co jakis czas i tak to automat weryfikuje.

 

Z reguly zmiana nazwy nie powoduje spadków. Na pozycje ma wpływ styarośc wizytówki ale przede wszystkim słowa kluczowe na stronie i moc domeny. Googlersi nigdy nie potwierdzają czegokolwiek telefonicznie.

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, zgred napisał:

Na pozycje ma wpływ styarośc wizytówki ale przede wszystkim słowa kluczowe na stronie i moc domeny.

I tak i nie.

Gdy walczyłem o pozycje to zmiana nazwy, w której znalazły się frazy spowodowała umocnienie pozycji 
 

Izolacje Natryskowe - Ocieplanie pianką Warszawa - Poddasza i stropy. 

https://docieplanie-poddaszy.pl/  a może wybierz sobie coś pożytecznego na https://szlabany24.pl 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Toto "przede wszystkim" - nie powiedziałem, że słowa kluczowe w nazwie w ogóle nie mają. Są branże np seo, gdzie widac upychanie slów kluczowych czy też w szkołach językowych :)

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.08.2019 o 21:12, Toto napisał:

Dziś zauważyłem, że na mojej jednej wizytówce zmieniono nazwę firmy. Było to "Nazwa - specyfika działalności / fraza" a została tylko "Nazwa".

 

Google szczególnie w wizytowkach nie lubi upychania słów kluczowych i szybko na ten fakt reaguje.

 

Dnia 6.08.2019 o 21:12, Toto napisał:

Czy taka zmiana to wynik "sugestii" konkurencji, czy może coś dzieje się w tym temacie niejako z "automatu".

 

Sugestie konkurencji mogą (o ile faktycznie taki stan ma miejsce) w mocno konkurencyjnych frazach. Na pewno nie w lokalnych.

algorytmy tym zarządzają jak wszystkim w google.

 

Dnia 14.08.2019 o 08:48, zgred napisał:

Są branże np seo, gdzie widac upychanie slów kluczowych

 

To jest właśnie problem i brak wiedzy dla zarządzających wizytówkami.

 

Optymalizacja to pojęcie, które należy stosować w wszystkich narzędziach i produktach, które chcemy pozycjonowac w  google. Algorytmy na samym początku sprawdzaja  właśnie optymalizację stron, wizytówek itp. Owszem, można naginac optymalizację ale trzeba to robić z głową. Mozna szybko i łatwo wymyslić fraze opisową działalność firmy, którą zaakceptuje google. To chyba nie jest poza zasięgiem specjalisty SEO. :D 

 

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
W dniu 13.08.2019 o 18:33, zgred napisał:

Wizytówka moze miec frazy w nazwie ale nie powinna - nazwa winna byc taka jak nazwa firmy co i tak wszyscy olewają. Są branże gdzie jeden drugiego podpieprza za slowa kluczowe czy dziwne rzeczy w nazwie. Mozna tez konkurencja wysylac zmiany co jakis czas i tak to automat weryfikuje.

 

Z reguly zmiana nazwy nie powoduje spadków. Na pozycje ma wpływ styarośc wizytówki ale przede wszystkim słowa kluczowe na stronie i moc domeny. Googlersi nigdy nie potwierdzają czegokolwiek telefonicznie.

 

We wrześniu 2021 miałem (tak jak cała moja konkurencja) nazwę i frazy. Potem przyszło bum i google zawiesił mi wizytówkę (złamanie wytycznych google odnośnie nazwy). Wejścia spadły na łeb na szyję, a przed tą "akcją" mieściłem się w trójce na kilka fraz. Po batalii o odblokowanie używam już tylko nazwy firmy, powypadałem z trójki (naste miejsca), a konkurencję takie przygody omijają, wciąż 3-wierszowe nazwy z frazami i miastami. Masakra. Jak z tym walczyć, skoro google serdecznie prosi o nie stosowania fraz. Czy jest gdzieś sensowna "granica" w praktyce stosowania fraz w nazwie wizytówki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, marbork napisał:

Czy jest gdzieś sensowna "granica"

nie ma. trzeba miec bardzo silną domenę :)

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności