Skocz do zawartości

My swoje, a Google swoje


Seo student
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panie i Panowie - jak w tytule wątku, mamy pewien problem. Chodzi o to, że staram się "pomóc" pewnej stronie rosnąć w SERPach. Ustawiłem title serwisu jako:
Fraza lokalna - Nazwa brandu
a Google swoje... :
Nazwa brandu

Co robić? Jak żyć? Dodam, że w kodzie wszystko jest ładnie i pięknie - mam tutaj na myśli <title> itd. Treść i h1 jest zgodny z tym, co "urywa" z title Google.
Po załadowaniu się strony w title pojawia się treść, która powinna się znaleźć też w SERP-ach.
Wiem, że Google potrafi sobie przebudować tytuł strony, bo doświadczyłem tego m.in. w taki sposób:
Tytuł podstrony - Nazwa brandu
A Google na to:
Nazwa brandu: Tytuł podstrony

Ale do tej pory nie doświadczyłem jeszcze tego, że urywało mi ważne frazy kluczowe.

Więc jeszcze raz: jak żyć?:unsure:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Seo student napisał:

jak żyć?:unsure:

Jak to mawiał jeden gość - krótko.

 

3 minuty temu, Seo student napisał:

Fraza lokalna - Nazwa brandu
a Google swoje... :
Nazwa brandu

 

A co wpisujesz do wyszukiwarki jak takie coś się pokazuje?

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Seo student napisał:

a Google swoje... :
Nazwa brandu

Google wie lepiej. A na poważnie jak masz kluczową dwuwyrazową frazę semantycznie odpowiadającą tylko zapytaniom w serpach (czyli np fotograf opole) to Google uważa że tworzysz title tylko dla robota a nie dla ludzi - koryguje więc twój "błąd". Powiększ frazę do trzech czterech wyrazów bez przecinków i sprawdź czy się będzie wyświetlać. Umieść brand na początku title a frazę jako drugą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie to tak - dzieje się tak głównie, gdy wpisuje w Googlach frazę brandową :good:

Dzięki panowie za sugestie.
@Grey Ronin Przetestuję to w praktyce. Dzięki.
Ciekawi mnie też to, co napisałeś odnośnie odwrotnej kolejności  - brand na początku, a frazę na końcu. Czy to nie jest tak, że to, na co chcemy się pozycjonować powinno się raczej znajdować na samym początku (title, h1 itd.)? Oczywiście tak, jak wspominasz  - w nieco bardziej "naturalnej" formie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Seo student napisał:

Czy to nie jest tak, że to, na co chcemy się pozycjonować powinno się raczej znajdować na samym początku

A sam widzisz, że Google zrobi z tematem to co będzie chciało :) 

Popatrz jak to robią inne strony w TOPach :) może to będzie jakąś wskazówką.

Izolacje Natryskowe - Ocieplanie pianką Warszawa - Poddasza i stropy. 

https://forum-natryskowe.pl a może wybierz sobie coś pożytecznego na https://szlabany24.pl 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Seo student napisał:

jak my "redagujemy" title

Jak widać tylko częściowo. Powracający klienci lub polecani "przez znajomych" jak firma ma już kilka lat wypisują głównie brand - pewnie dlatego dla Google ma to większe znaczenie bo generuje większą ilość wejść na "brandowe" frazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności