Jump to content

blake

Forumowicze
  • Content Count

    6,509
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    128

blake last won the day on August 8

blake had the most liked content!

Community Reputation

2,765 Excellent

1 Follower

About blake

  • Rank
    weteran
  • Birthday 01/17/1981

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

25,256 profile views
  1. Na koszty pracy chyba tylko O budżecie na treści/linki zapomniałeś napisać.
  2. 30% RABATU NA LINKI Z PBN Do poniedziałku 02.12.2019 cena za pakiet linków to tylko 600 PLN netto. 900 linków z 890 domen. Idealne do podlinkowania zaplecza jak i strony docelowej. W jednym projekcie może znajdować się dowolna liczba domen. Kontakt PW lub kontakt(małpa)net.info.pl
  3. Wykonam linki z mocnego zaplecza, w ostatnim czasie przeszło sporą przebudowę, wyleciało 40% domen, które nie miały żadnej widoczności, teraz nabrało odpowiedniej mocy. Efekty na stronach linkowanych na początku tego miesiąca: Świeża domena: I najświeższy wynik na jednej z domen: Promocyjna cena za blasta na 950 domen to 800 zł netto. W jednym artykule 1 link, tylko jeden link wychodzący (ten w artykule) na danej podstronie. Teksty z mieszarki, mogę puścić Twoje teksty z synonimami jeżeli je dostarczysz. Kontakt na maila lub na PW. NET Piotr Janczyk Kościuszki 1/35 33-380 Krynica-Zdrój NIP: 7342787113 kontakt@net.info.p
  4. To może dorzucę jeszcze trochę informacji. Po sprawdzeniu link po linku w GSC wszystkie te stare urle bot widzi jako jeszcze urle starego sklepu (nie przeindeksował ich, że są to 301ki), ale po wysłaniu prośby o ponowne przeindeksowanie (każdego linku osobno) znajduje już, że jest to 301 i teoretycznie poprawnie pokazuje już te urle, że nie są dostępne i informacjach pokazuje, że adres kanoniczny jest ustawiony na nowy url, ale... nie dla wszystkich, bo dla kilku tych które wyłapałem sytuacja wygląda tak: 1. stary ule już wyleciał z googla (przynajmniej dla gsc, bo w serpach jest jeszcze widoczny) 2. Adres kanoniczny określony przez użytkownika: dobry, czyli ten w nowym sklepie. 3. Adres kanoniczny wybrany przez google: ten pośredniczący, czyli c-1.html XD Wygląda na to, że te 301 nie są do końca 301kami jeżeli bot widzi kod strony, bo tylko w kodzie tej pośredniczącej 301k jest canonical ustawiony na nią samą, w żadnym innym miejscu go nie ma, więc pewnie to działa tak, że ładuje kod strony i po załadowaniu robi 301 na kolejny url, który ma ten sam kod z wyjątkiem canonicala, bo docelowy url ma canonicala ustawionego sam na siebie.
  5. Mam taką zagadkę... spotykam się z tym po raz pierwszy i nie mam pojęcia o co chodzi. Może ktoś widział coś takiego i ma na to jakiś sposób. Sytuacja wygląda tak: Stary sklep miał linki generowane automatycznie na podstawie tytułu kategorii/produktu, czyli jeżeli miałem kategorię "x" to link wyglądał c-x-1.html Jeżeli ktoś zmienił nazwę tej kategorii na xy to link automatycznie zmieniał się na c-xy-1.html, ale z poprzedniego linku robiło się również automatycznie 301 na nowy url. W serpach pojawiał się nowy url, znikał stary i było wszystko cacy - już nawet nie chodzi o przeniesienie mocy czy czegokolwiek innego, po prostu działało to tak jak powinno. Po przejściu na inny skrypt sklepu przekierowania ze starego zostały zrobione wyrażeniami regularnymi po id kategorii lub produktu, czyli jeżeli na podanym wcześniej przykładzie były 2 linki (przekierowane jeden na drugi) to w tej chwili one się rozdzieliły i były osobnymi urlami, czyli zarówno c-x-1.html jak i c-xy-1.html są przekierowane na nowy url - nowy-link-c-1.html ALE... nie są to przekierowania bezpośrednie, bo system nowego sklepu nie pozwala na bezpośrednie przekierowanie na konkretny link, więc przekierowania wyglądają tak: c-x-1.html >>301>> c-1.html >>301>> nowy-link-c-1.html c-xy-1.html >>301>> c-1.html >>301>> nowy-link-c-1.html No i teraz najlepsze, po wrzuceniu do wyszukiwarki całego starego adresu, czyli https://sklep.pl/c-x.html mam następujące wyniki: 1. nowy-link-c-1.html 2. c-x-1.html 3. c-xy-1.html Sytuacja ta trwa od... 6 miesięcy, nie pomaga nawet zgłaszanie do ponownej indeksacji, nie pomaga wrzucenie nowej mapy, nie pomagają linki a do tego parę dni temu przyszło powiadomienie w GSC o złym ID w menu nawigacji z przykładowymi linkami (1520 sztuk) - i wszystkie te linki to linki ze starego sklepu i w śród nich jest również ten przykładowy link o którym pisałem wyżej. Reszta tych linków jest przekierowana dokładnie tak samo. Jak żyć? Widział ktoś może coś takiego?
  6. Wykonam linki z mocnego zaplecza, przez ostatni miesiąc przeszło sporą przebudowę, wyleciało 40% domen, które nie miały żadnej widoczności, teraz nabrało odpowiedniej mocy. Efekty na stronach linkowanych na początku tego miesiąca: Świeża domena: Cena za blasta to 1000 netto. W jednym artykule 1 link, tylko jeden link wychodzący (ten w artykule) na danej podstronie. Teksty z mieszarki, mogę puścić Twoje teksty z synonimami jeżeli je dostarczysz. Kontakt na maila lub na PW. NET Piotr Janczyk Kościuszki 1/35 33-380 Krynica-Zdrój NIP: 7342787113 kontakt@net.info.p
  7. Nie. Będzie ją można kupić za około 30 dni po wygaśnięciu.
  8. Wykonam linki z 1500 domen. Dzisiaj w promocyjnej cenie 1050 netto za 1500 linków z 1500 domen. Nie są to regionalki czy domeny darmowe, 90% to domeny .pl, reszta to funkcjonalne i globalne. Kilka regionalek oczywiście też się znajdzie, bo domeny były wybierane wg parametrów linki przychodzące do nich + widoczność przed wygaśnięciem. Około 300 domen z tej paczki zostało odnowionych w tamtym miesiącu, reszta była rejestrowana w ciągu ostatnich 3 miesięcy. Prawdopodobnie wszystkie będą ponownie kupowane po okresie wygaśnięcia i powrotu do puli (za około 10 miesięcy). Są to linki z postów na serpboosterze (1 wpis to 1 link wychodzący z posta i ogólne z danej podstrony), treści z mieszarki, można podlinkować tym cokolwiek innego lub bezpośrednio pozycjonowaną stronę (nie było jeszcze przypadku żeby te linki zaszkodziły). Przykłady domen linkowanych z 500 domen w styczniu tego roku: Więcej informacji + zamówienia na PW lub maila. NET Piotr Janczyk Kościuszki 1/35 33-380 Krynica-Zdrój NIP: 7342787113 kontakt@net.info.pl
  9. Wykonam linki z 1410 domen. Do jutra (piątek) w promocyjnej cenie 1000 netto za 1410 linków z 1410 domen. Nie są to regionalki czy domeny darmowe, 90% to domeny .pl, reszta to funkcjonalne i globalne. Kilka regionalek oczywiście też się znajdzie, bo domeny były wybierane wg parametrów linki przychodzące do nich + widoczność przed wygaśnięciem. Około 300 domen z tej paczki zostało odnowionych w tym miesiącu, reszta była rejestrowana w ciągu ostatnich 3 miesięcy. Prawdopodobnie wszystkie będą ponownie kupowane po okresie wygaśnięcia i powrotu do puli (za około 10 miesięcy). Są to linki z postów na serpboosterze (1 wpis to 1 link wychodzący z posta i ogólne z danej podstrony), treści z mieszarki, można podlinkować tym cokolwiek innego lub bezpośrednio pozycjonowaną stronę (nie było jeszcze przypadku żeby te linki zaszkodziły). Przykłady domen linkowanych z 500 domen w styczniu tego roku: Więcej informacji + zamówienia na PW lub maila. NET Piotr Janczyk Kościuszki 1/35 33-380 Krynica-Zdrój NIP: 7342787113 kontakt@net.info.pl
  10. Nie zauważyłem mieszanie się linków, za to nie polecam odpalać na cronie kilkunastu projektów naraz, po północy jak startuje z dodawaniem to po prostu się nie wyrabia i zabija bazę i hosting.
  11. 1. Oferta dla klientów - pozycjonowanie. Usługa pozycjonowania już od 800 pln netto/m-c. Konkretna cena po analizie strony i fraz. 2. Oferta dla pozycjonerów - linki z bardzo mocnego zaplecza. Jeżeli nie masz pomysłu skąd pozyskać mocne linki to zapraszam do kontaktu. 3. Audyt Ceny audytów już od 300 zł (w zależności od wielkości strony) Kontakt na PW lub maila, dane tutaj: NET Piotr Janczyk Kościuszki 1/35 33-380 Krynica-Zdrój NIP: 7342787113 kontakt@net.info.pl
  12. Jeżeli nie będą to linki do stron niezgodnych z prawem to jakich kar oczekujesz? Twoja strona i robisz sobie na niej co chcesz.
  13. A to jeszcze "kary ręczne" istnieją?
  14. Bo w "tamtych" czasach pozycjonowanie było banalne i jak ktoś wiedział jak to robić to to robił i nie miał czasu na szkolenia, a jak przestało być banalne i przestało "wchodzić" to czarodzieje przerzucili się na szkolenia żeby z czegoś żyć i pokazywali jak to im weszła jedna domena na 100 które robili - do końca nie wiedząc tak na prawdę dlaczego... Z resztą zobaczcie sobie na agendy tych aktualnych szkoleń - 70% to content marketing (czyli takie precle lvl hard po min 300 pln za artykuł), reszta to bełkot kto ma dłuższego. Jedynym plusem są "aftery", gdzie już po "głębszym" można normalnie porozmawiać, ale nie prelegentami a z innymi uczestnikam. Lepiej byłoby zorganizować coś takiego jak "SEO BIBA", bez żadnych wykładów i opowieści o pięknych tekstach a agenda mogła by wyglądać mniej więcej tak: Dzień 1: 13:00 Obiad 15:00 Degustacja whysky 18:00 Kolacja i after do rana Dzień 2: J.w. Dzień 3: J.w Temat do przemyślenia...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy