Jump to content

Grey Ronin

Forumowicze
  • Content Count

    495
  • Joined

  • Days Won

    3

Grey Ronin last won the day on May 31 2018

Grey Ronin had the most liked content!

Community Reputation

84 Excellent

Recent Profile Visitors

3,255 profile views
  1. Zawsze pozostaje ostateczne wyjście - nowa domena. Ja bym proponował klientowi postawienie "strony zastępczej" (ja się niecierpliwi) na nowej domenie albo chociażby uruchomienie googlowskiej business.site i przekierowanie głównych odwiedzin z wyszukiwarki przez nową stronę. Jak to jest firma usługowa to można takie coś zrobić - gorzej ze sklepem.
  2. Wyrazy współczucia 🤐 - a poważnie czy strona główna ma frazę filtrowaną w title, ile jest linków wewnętrznych a anchorem frazy który jest w filtrze? Warto sprawdzić czy optymalizacja też nie nie wpływa na filtr. Najgorsze jest pewnie to że w takim przypadku Google bywa uparte i reaguje z zawrotną szybkością - co byś nie zrobił na efekty poczekaj sobie X miesięcy.
  3. Jak to jest filtr ręczny to trzeba usuwać ale jak algorytmiczny to po takim czasie zamiast usuwać warto zmienić na czysty URL szczególnie z katów nie opartych na SEO Katalogu lub takich "staruszków" jak katalog.region.com.pl. Wiadomo po zmianie trzeba by niestety odświeżyć i podlinkować wpisy by prędzej zauważyć zmiany - a to może się różnie skończyć. Nawiasem mówiąc warto sprawdzić najpierw czy wpisy w ogóle są. Niektóre domeny są wolne (czytaj wyindeksowane).
  4. https://kopalniawiedzy.pl/IPv4-IPv6-Europa-internet-adres,31082 Konsekwencje dla SEO pewnie nie będą od razu zauważalne (o ile w ogóle jakiekolwiek będą). Nie wiem jak to wygląda w przypadku rożnych nowych urządzeń podłączanych do Internetu.
  5. Na to by nie przedobrzyć. Jak poczujesz że coś działa odwrotnie od zamiarów dajesz 301 na neutralna podstronę która ma być silniejsza niż misz masz z miastami. Nawiasem mówiąc bez ustawienia strony pod kontem zasięgu oferty w Google Moja Firma nie wiele zdziałasz na konkurencyjne frazy przynajmniej dla nowych stron.
  6. Nie tylko - Trzecie rozwiązanie to zajawki opisu produktów - jak są dobrze zrobione to działają nawet lepiej niż jakiś osobny opis zwłaszcza taki encyklopedyczny opis d..y Maryni.
  7. W branży odzieżowej nie ma się co zastanawiać tworzysz osobne strony produktowe. Unikalność stopowana jest mniej więcej w taki sposób unikalne mata title - musi być unikalny nagłówek H1 i tytuł na stronie - musi być unikalne zdjęcie z alt - wiadomo jest unikalna treść - nie koniecznie musi być. Tworzy się z reguły wiele treści bardzo "skromnych" i jedną rozbudowaną Można książkę napisać jak się podchodzi do kolor z rozmiarem kolor z gramaturą kolor z jakimś elementem charakterystycznym np czarne koronki, białe koronki
  8. W przypadku jak mówimy o wyszukiwaniu na przeglądarce z historią i cache wszystko ma jednakowy wpływ i nic nie jest do przewidzenia. Nie ma co rozwodzić się bo w tym temacie nic nie poradzę. Na własnej stronie należy unikać fraz "niejednoznacznych" i jakichkolwiek "kwiatków" - od wyszukiwarki wewnętrznej po treść na stronie - wtedy wszystko powinno być w porządku.
  9. Twojej wyszukiwarki wewnętrznej ?? Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi. Generalnie nie indeksuje się żadnych wyników wykiwania na własnej stronie. Nie wiem czy pytasz o wyszukiwarkę organiczną czy wyszukiwarkę zdjęć - sprecyzuj o co chodzi.
  10. Coś czuję że ktoś wcześniej szukał w Google stron o "sporcie" i teraz nie wyczyściwszy historii i cache robi z igły widły. Na normalnych polskich wynikach regionalnych nie ma żadnych stron erotycznych na tą frazę.
  11. https://www.rp.pl/CYFROWA-Globalne-interesy/308269933-Rewolucja-w-Googleu-Firmy-beda-znikac-z-wyszukiwarki.html Ktoś sprawdzał i testował temat tz stawiał nowe strony responsywne vs nieresponsywne i weryfikował że te drugie Google w ogóle nie indeksuje?
  12. Zwróciłem tylko uwagę po co tak naprawdę daje się canonical dla kategorii. Canonical byłby "niepotrzebny" (co znaczy jedynie że strona z canonical-em czy bez niego miałaby podobną wartość) tylko i wyłącznie gdyby skrypty nie generowały dodatkowych URL dla kategorii. Niestety większość szczególnie przy sortowaniu generuje i canonical to najłatwiejsze i jak widać skuteczne rozwiązanie. Idealnie byłby jakby canonical był na każdą stronę paginacji osobno. Pewnie Google sobie jakoś z tym musi radzić ale ciekawi mnie sytuacja linków do stron produktowych na bazowej stronie kategorii w stosunku do linków na każdej kolejnej stronie - drugiej , trzeciej itd. Co dzieje się z stroną produktową która ma tylko jeden link na witrynie i ten link jest np na czwartej czy piątej stronie kategorii - kategoria wiadomo ma canonical na bazową, pierwszą stronę?? Pomijając kwestię sortowania (czyli cena, nazwa, sposób wyświetlania itp) niektóre parametry grupowania produkować wg jakiegoś cechy np. koloru czy producenta mają określoną wartość dla pozycjonowania. Widać to szczególnie w branżach gdzie ważny jest kolor (np sukienki koloru czerwonego) czy producent określonego sprzętu (np Telewizory Sony). Wtedy najlepsza jest zupełnie inną optymalizacja canonical-a kategorii albo robienie nie wiadomo ilu kategorii dodatkowych.
  13. canonical na stronie kategorii służy głównie do tego by sortowanie (cena nazwa itp) czy wyświetlanie wg jakiś parametrów (np kolor) produktów nie generowało masy niepotrzebnych adresów URL. Jak wyeliminujemy mechanizm generowania adresów url dla sortowania to canonical na stronie kategorii staje się zbędny.
  14. Dać najpierw listę produktów a później opis do kategorii, zamieścić pierwsze zdanie opisu produktu na odnośnikach do produktów. Duplikat treści na stronach kategorii to nie jest tragiczna sprawa. Najistotniejsze są oryginalne opisy na stronach produktów czyli min nie podpinanie "na pałę - bez modyfikacji" strony do np Ceneo.
  15. Nie chyba tylko na pewno. Firma przestała działać, skrypty i klientów porzucono i olano. Widocznie auror jak to się mówi spalił mosty i wyemigrował.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy