Grey Ronin

Forumowicze
  • Zawartość

    357
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

Grey Ronin wygrał w ostatnim dniu 13 Maj

Grey Ronin ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

58 Excellent

O Grey Ronin

Ostatnio na profilu byli

2097 wyświetleń profilu
  1. Portfolio - galeria

    Sam sobie odpowiedziałeś . Nie wiem co ma "sprzedawać" ta strona. Z reguły robi się przynajmniej jedną podstronę na zasadzie domena.pl/recznie-robiona-bizuteria albo dowolna inna fraza. Taka jedna stronę najlepiej zrobić z treścią. Przy galerii prócz alt= przy zdjęciach najlepiej zrobić jakiś zgrabny znak wodny i podpis w pliku zdjęcia (ulatwia to promocje jak np wysyłasz zdjęcia na pinterest czy inne zszywki.
  2. Pozycjonowanie stron www

    Nie tylko od konkurencyjności. Jest wiele czynników chociażby wiek strony i wiek danego linku. Nowa domenę i stronę możesz dodać do katalogów (typu panorama firm czy np katalog na wp.pl i jak ci się uda to osiągniesz jakiś wymierny rezultat. Starą stronę o średniej konkurencyjności to nie ma zupełnie sensu "katalogować" szczególnie w płatnych ogólnotematycznych katalogach - coś się może osiągnie ale nie na tyle by zwróciła się kwota wydana na takie katalogowanie. Kiedyś katalogowało się tylko i wyłącznie by szybko i w najprostszy sposób zdobyć dużą ilość linków. Teraz nie ilość a jakość się liczy a niestety jakościowe miejscówki są kosztowne i pracochłonne a i tak prawdziwą wartość danego linku odczujemy dopiero po jakimś czasie.
  3. Pozycjonowanie stron www

    Odkurzyłeś listę w większości muzealną - gratulacje a rank.pl gdzie była lista - RIP. Katalogi stron nie ważne czy płatne czy bezpłatne to już historyczna metoda. Nie ma sensu zwłaszcza dodawać tam gdzie na stronie jest tylko katalog a już zwłaszcza taki typu dodaj-stone.pl. Jak katalog "podpięty" jest do innej strony szczególnie lokalnej z aktualną treścią to czemu nie.
  4. Jaki program do sprawdzania/testowania Css/Szablon

    Jak chodzi ci o sprawdzanie jak wygląda np zmian danego elementu na stronie bez ingerencji w style css to wypróbuj Stylebot - dodatek do Chrome. Najprościej tu coś sprawdzić jak oczywiście wiesz co i jak wygląda w oryginalnym CSS bo niekoniecznie przekopiowanie czy podmiana danej reguły do CSS ci zadziała.
  5. Pozycjonowanie strony

    Wszyscy wymieli co wpływa na pozycje ale nikt nie podaje jak bo wiadomo temat rzeka. Ogólnie dodam tylko małą uwagę dla zupełnego laika w temacie jak linkować. Na innych stronach zamieszczać linki bez anchora tz czysty URL, na własnej stronie stosujemy linki wewnętrzne z achorami na których nam zależy. Nie będę rozwijał tematu - powiem tylko że w taki sposób nie zaszkodzimy zdobywaniu pozycji (typu nagle strona spadła o 50 pozycji bo gdzieś daliśmy nie taki anchor do nie takiego linku do strony.
  6. Pozycjonowanie poprzez zamieszczanie ogłoszeń

    Treść swoją droga powinna być w marę unikalna. Nie powinieneś zamieszczać ogłoszeń masowo z tym samym tytułem który nic nie wnosi szczegółowego. W ogłoszeniach w tytule sprzedajesz zwykle konkretne produkty czyli np Czerwoną sukienkę koronkową w rozmiarze L - taka frazę to trzeba napisać w tylu wariantach ile ogłoszeń zamieszczasz.
  7. Co na początek?

    Wiele nauki przed tobą w kwestii SEO. Zacznij może od "podstaw" np www.hobo-web.co.uk/seo-blog/ - tam masz w miarę aktualną wiedzę i konkretne analizy. Nie do końca W takim rozwiązaniu masz co najmniej dwa nagłówki H1 na podstronach co nie zawsze jest korzystne nawet gdy korzysta się HTML5 paciellogroup.com/blog/2013/10/html5-document-outline/. Logo może mieć ikonę i tekst ale nie jest to jakaś super ważna sprawa. Reszta jest tak jak napisałeś.
  8. Raporty z prac optymalizacyjnych

    To pierwsze to się zgadza - nie muszą ci głowy męczyć wszystkim linkami i działaniami w zakresie pozycjonowania Wykonywanie optymalizacji to dużo dłubaniny technicznej którą trzeba wykonać raz a dobrze a po za tym głównie to dodawanie i redagowanie treści, meta i linków wewnętrznych na stronie która robi się ciągle. Druga sprawa jeśli chodzi o treść na stronie to wiele się testuje, zmienia i uzupełnia - nie ma tu reguły i jednego przepisu na idealną optymalizację. Trudno raportować że z trzy razy zmieniało się meta title kategorii i dodało z trzy linki wewnętrzne w których z dwa razy zmieniono anchor. Piszesz o raporcie z prac optymalizacyjnych, linki zewnętrzne to jest raport z pozycjonowania.
  9. Dobry link nie jest zły - czyli jaki?

    Jak dobrze rozumem pytasz o DWA linki. Nikt ci tu nie wywróży i nie odpowie na to pytanie jednoznacznie. Jest jedna zasadnicza różnica gdzie będzie ten link - na piątej podstronie dużego serwisu czy na drugiej bloga oraz jak długo będzie na danej stronie - duże serwisy nie znikają tak prędko jak blogi. Tak po paru miesiącach możesz ocenić czy dany link właściwe zadziałał tz jakiś efekt to możesz mieć prędzej ale czy on się utrzyma w dłuższej perspektywie to już jest osobny temat.
  10. Sklepowy blog

    Jak rozumiem teraz nie masz linku do głównej strony sklepu z stron bloga. Jak nie chcesz eksperymentować i ryzykować to nie dawaj takiego linku - chyba że jesteś otwarty i masz czas na testowanie czy z danego tematu/kategorii/tagu taki link pomaga. Linki z postów bloga daje się do produktów . Piszesz o torebkach "sprzedajesz" konkretne produkty najlepiej takie które są nowe w sklepie. Możesz dawać linki bezpośrednie albo przez skróty i przekierowania 301 wordpress.org/plugins/pretty-link/. W drugim przypadku mniej ryzykujesz szczególnie jak zamierzasz linkować z starych artykułów które masz na dobrych pozycjach.
  11. .pl 1zł @ ovh

    Skończyła się promocja - było tylko 2000 domen
  12. Linki z Facebook'a - działają?

    Widoczność linku z FB wcale nie musi oznaczać że link nie działa w Google. Mam przykład że link z głównej strony galerii na FB działa ale w moim przypadku in minus. Innych galerii na razie nie sprawdzałem. Galerie na FB to idealna optymalizacja meta title i H1 pod tytuł galerii (frazę kluczowa) - w moim przypadku jest zbyt idealna pomimo linku "którego nie widać w Google"
  13. Meta description w CMS-ie

    możesz wstawić 150 a możesz i wstawić do 250 yoast.com/meta-descriptions/ Google i tak robi mix tego co masz w mata description z treścią strony. Przeważnie tak jak napisałem początek opisu powinien być z sensem i zachęcać do odwiedzenia strony.
  14. Meta description w CMS-ie

    To jest optymalne rozwiązanie. Na description Google nie zwraca uwagi jeśli chodzi o pozycjonowanie wyników. Description robisz do ludzi - wiec opis strony mus zaczynać się od najważniejszych cech produktu i ewentualnie wezwania do działania w stylu "Wejdź i kup najtańsze ... - Google i tak weźmie to co mu pasuje do danego zapytania Ucina tekst widoczny w wyszukiwarce ale wybiera wybiorczo treść z tych 255 czy więcej znaków. Jak autor CMS- tego nie przewidział to nie.
  15. Yoast SEO - Wordpress

    nie mam akurat WooComerce ale zainteresuj się docs.woocommerce.com/documentation/plugins/homepage-control - jak ta wtyczka ci nie pomoże to musisz wyedytować plik templatki odpowiedzialny za stronę główna wooComerce.