Grey Ronin

Forumowicze
  • Zawartość

    454
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

Grey Ronin wygrał w ostatnim dniu 31 Maj 2018

Grey Ronin ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

80 Excellent

Ostatnio na profilu byli

2964 wyświetleń profilu
  1. Grey Ronin

    Pytanie- dylemat początkującego.

    Każda strona powinna mieć zupełnie inny opis. Strona główna jest przy tym najważniejsza wiec opada dawanie opisu do stopki który się będzie powielał. Co do "wciskania opisu" - nie wiem jaki to skrypt ale zawsze można podłubać z ukryciem większości tekstu w taki sposób. https://jsfiddle.net/9s8scbL7/ https://jsfiddle.net/hoq0djwc/1/ Są to jedne ze sposobów zgodne z wskazówkami Google
  2. Grey Ronin

    My swoje, a Google swoje

    Jak widać tylko częściowo. Powracający klienci lub polecani "przez znajomych" jak firma ma już kilka lat wypisują głównie brand - pewnie dlatego dla Google ma to większe znaczenie bo generuje większą ilość wejść na "brandowe" frazy.
  3. W temacie struktury nagłówków H polecam zapoznać się z Outline w HTML5 i np zobaczyć jak strona wygląda https://gsnedders.html5.org/outliner/ Jak już wprowadzamy nagłówki w większej ilości to róbmy to właściwie. Zawsze można ograniczyć się do tylko do nagłówka H1 na początku treści.
  4. Grey Ronin

    My swoje, a Google swoje

    Google wie lepiej. A na poważnie jak masz kluczową dwuwyrazową frazę semantycznie odpowiadającą tylko zapytaniom w serpach (czyli np fotograf opole) to Google uważa że tworzysz title tylko dla robota a nie dla ludzi - koryguje więc twój "błąd". Powiększ frazę do trzech czterech wyrazów bez przecinków i sprawdź czy się będzie wyświetlać. Umieść brand na początku title a frazę jako drugą.
  5. Grey Ronin

    Propozycja dot. nazewnictwa - strona, witryna

    W środę już o piątku Autor wątku nadal nie rozwinął tezy o co mu chodzi. Strona internetowa jest częścią witryny internetowej ale i tak nikt się nie bawi w semantykę i z kontekstu wynika o co chodzi.
  6. Grey Ronin

    Blog - zaplecze

    Święta racja - zawsze jak "sprzedajemy" produkt/usługę na zapleczu mówimy o praktycznych aspektach. Czyli np. mamy do przybicia gwóźdź do ściany bo chcemy powiesić obrazek to piszemy kwiecisty elaborat na temat "technik i metod" wbijania gwoździa po to by polecić sprzedawany przez nas młotek.
  7. Niszowe są multiwyszukiwarki ale korzystają min z silnika Google Wyniki lokalne nie są niszowe a robią masę bugów w jakichkolwiek systemach do monitoringu nawet przy dobrych proxy. Ciekawe byłoby czy dałoby się to jakoś wykorzystać np podpinając skrypt multiwukiwarki np ten w/w asciimoo.github.io/searx albo tylko niektóre jego rozwiązania pod skrypty monitoringu.
  8. Czy ktoś szerzej i przez jakiś czas sprawdzał multiwyszukiwarki pod kontem prawidłowo podawanych wyników wyszukiwania z wycięciem wyników lokalnych które zawsze robią chaos i nie da się np łatwo ręcznie sprawdzić anonimowych wyników pomijając lokalizację? Chodzi mi o takie multiwyszkiwarki jak searx.me i podobne tz tam gdzie da się w miarę skonfigurować wyszukiwarkę.
  9. Grey Ronin

    Budowanie zaplecza

    To trzeba zrobić umiejętnie. Jak będą to typowe landing page albo mini stronki to lepiej dać link bezpośredni z podstrony np kontaktu i nie dawać tam meta title z słowami kluczowymi. Przy tym oczywiście dobrze zoptymalizować stronę główną.
  10. <button> lub <input type="button">
  11. Grey Ronin

    google maps - lokalne pozycjonowanie

    Wizytówka w Google a same mapy to są dwa nieco różne tematy. Dodanie firmy bezpośrednio na mapach przebiegało nico inaczej. Z samego kreatora map zostało chyba tylko to https://support.google.com/mapmaker/answer/7195127?hl=pl. Możesz spróbować https://support.google.com/maps/answer/6320846 pod warunkiem ze dodasz miejsce z innego konta Google niż dodawałeś firmę.
  12. Za długo by tłumaczyć - wież mi zapomnij o tym spisie. To jest taka lista "muzealna" z lepszych czasów. Obecnie to tylko ciekawostka i pułapka dla nieobeznanych z pozycjonowaniem. Wysłałem ci wiadomość.
  13. Wszystkim którzy są Radzę zapomnieć o tym spisie
  14. Grey Ronin

    Prawdy pozycjonowania

    Jak opinie są uzasadniane to nie ma lekarstwa - najlepiej odpowiedzieć np na stare opinie. Niektórzy też "zamawiają" jakieś niby opinie pozytywne i przesuwają negatywy na sam koniec.
  15. Grey Ronin

    Namierzenie SWL

    Jak wyglądają takie kwestie: Meta title na wpisach z linkiem Anchor linku i czy link prowadzi do strony głównej czy do podstrony. Wykładów wielkich nie będę robił ale Jak meta title strony z linkiem zawiera frazę kluczową nie daje się anchora linku z frazą kluczową i z reguły nie linkuje do strony głównej nawet czystym URL-em. Możesz mieć super mega mocne linki ale jak o tym zapomnisz to możesz mieć wpisy z twoim linkiem wyżej niż linkowana strona na daną frazę kluczową (można to zresztą sprawdzić). Najlepiej linkować czystym URL do podstrony np kategorii czy jakiegoś FAQ - warunkiem jest tu bardzo dobre linkowanie wewnętrzne na stronie. Nie kataloguje się "starej strony" w katalogach ogólnotematycznych a już zwłaszcza w SEOKatalogach Co do treści na stronie - pod żadnym pozorem nie kopiuje się treści ale przede wszystkim tytułów (meta title na stronach produktowych) z strony do Allegro, Ceneo czy innych tego typu stron. Z reguły np na Allegro na początku daje się nazwę firmy na zasadzie Firma - Tytuł z strony