Grey Ronin

Forumowicze
  • Zawartość

    343
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

Grey Ronin wygrał w ostatnim dniu 13 Maj

Grey Ronin ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

56 Excellent

O Grey Ronin

Ostatnio na profilu byli

1942 wyświetleń profilu
  1. możesz wstawić 150 a możesz i wstawić do 250 yoast.com/meta-descriptions/ Google i tak robi mix tego co masz w mata description z treścią strony. Przeważnie tak jak napisałem początek opisu powinien być z sensem i zachęcać do odwiedzenia strony.
  2. To jest optymalne rozwiązanie. Na description Google nie zwraca uwagi jeśli chodzi o pozycjonowanie wyników. Description robisz do ludzi - wiec opis strony mus zaczynać się od najważniejszych cech produktu i ewentualnie wezwania do działania w stylu "Wejdź i kup najtańsze ... - Google i tak weźmie to co mu pasuje do danego zapytania Ucina tekst widoczny w wyszukiwarce ale wybiera wybiorczo treść z tych 255 czy więcej znaków. Jak autor CMS- tego nie przewidział to nie.
  3. nie mam akurat WooComerce ale zainteresuj się docs.woocommerce.com/documentation/plugins/homepage-control - jak ta wtyczka ci nie pomoże to musisz wyedytować plik templatki odpowiedzialny za stronę główna wooComerce.
  4. Musisz pewnie w WooCommerce ustawić Description i sprawdzić czy masz dobrze ustawione opcje w yoast - teraz nie masz w ogóle Description w kodzie na tej podstronie - sprawdź view-source:https//www.domena.pl/akcesoria-gsm/
  5. Jak siedzisz w temacie to nie tylko szuka się rzeczy najlepszych - często top najgorszych też ma swoich zwolenników albo dlaczego nie zakładać konta w jakim banku. My Polacy mamy to do siebie że że jak nam wszyscy mówią o "najlepszych" top super wypasionych które musisz mieć to szukamy tych najgorszych których z pewnością mieć nie powinniśmy.
  6. Jak usuniesz takie strony z indeksu pośrednio szkodzisz wszystkim linkom które masz na tych stronach a już z pewnością osłabiasz linkowanie wewnętrzne. Paginacja ma być w indeksie - najlepiej zgodnie z wytycznymi googlarzy goo.gl/T7kBK2
  7. Padło w ogóle logowanie do starych kont wiec to teraz jest taki bardzo archiwalny katalog ale cóż katalogi typu spis wpisów z linkiem odchodzą do historii jak już nie odeszły.
  8. Jaką Google "unikalność" bierze pod uwagę to nie wiadomo ale jak masz ten sam format, wielość i zawartość zdjęć to pewnie jakoś podpadasz. Co warto robić w kwesto unikalności dać inny tytuł w meta i na stronie stosować paragrafy, listing, tabelki i inne formatowania teksu w inny sposób niż na stronach dostawcy ogólnie strona ma inaczej wyglądać i czymś się wyróżniać czyli np jak dodasz do paru produktów jakieś dodatkowe zdjęcie, pliki instrukcji w .pdf czy jakiś filmik to już inaczej wypadasz w Google.
  9. Czy to nie jest czasami Dropshipping ? Pomiatając kwestię "logistyki" pewnie nie masz ani jednego tytułu, opisu czy grafiki własnej czyli jesteś podwójnie stracony w Google bo nie dość że masz kopie opisów z stron producentów to jako partner masz zawsze gorzej bo strona/y twojego dostawcy będą zawsze wyżej. Jak nic nie zrobisz by się jakoś "wyróżnić" to linkowanie pewnie niewiele ci pomoże poza tym ze zaideksujesz wszystkie produkty. Zresztą z tego co widzę nie jesteś jedynym partnerem tego dostawcy a strona nie wygląda jeszcze tak jak dość popularna (czyli druga po dostawcy) narzedzia-online-kropka-pl czyli główna domena (maja jeszcze z końcówką .com) jego sklepu firmowego .
  10. Nikt cię nie zmusza od razu do ręcznego dłubania w opisach wszystkich pozycji. Nowe opisy to rozumiem warto robić unikane. Dla starych da się globalnie opanować temat z istniejącymi opisami. Wszystko zależy w jakim formacie masz opisy. Jak technicznie da się globalnie np dodać jeden (unikalny) akapit na końcu tekstu (format musisz wymyślić na zasadzie własny tekst + pobierania pewnych elementów z innych elementów na stronie np innych książek z serii/kategorii), a dla samych opisów pozmieniać ich format w stylu Zmiana akapitów np pierwsze zdanie jest osobnym akapitem. Google wychwytuje duplikaty głownie jako jednakową treść określonych akapitów teksu. Zmiana formatu tekstu - czyli np. justowanie, pogrubianie Dodanie jednej opinii (cytowanej) do tekstu opisu Tam gdzie rzeczywiście cytujesz i stosujesz powielone opisy szczególnie w obrębie własnej strony stosowanie znaczników <blockquote> Takie rozwiązanie jest doraźne ale jak masz kogoś kto opanuje temat to jest to do wprowadzenia w krótkim czasie. Podaję przykładowe metody globalnej "obróbki opisów" ale pewnie są i inne.
  11. Też niełatwy temat. Więc niedawno - i jak rozumiem nie "wysypała" się jeszcze oczekiwana góra klientów i stąd pomysł na dodatkowe podlinkowanie. Jest jeszcze jeden element który można sprawdzić. Weź jeden opis (do 400 znaków) z strony produktowej który uważasz że ma już jakiś linki i wyszukaj go w Google - jak jesteś (z stroną firmową) na 1 pozycji to bardzo dobrze. Jak masz odpukać np twoje strony produktowe na Allegro/Ceneo czy strony konkurencji wyżej niż twoją stronę to tu może być powód. Dodatkowe "automatyczne" linkowanie w takiej lub zbliżonej ilości jak zaproponowałeś to tylko przez przekierowania 301 (np bit.ly). Zresztą branża to permanentna rotacja produktów. Moim zdaniem bez sensu podlinkowywać pozycje które były wydane czy popularne xx lat temu. Dla popularnych nowości domyślam ze zdobywacie wartościowe linki i szczerze to nie wiem jaki (długofalowy) cel miałby mieć ta "automatyka". W temacie linków - rozumiem że stale dbacie o profil linków by "nie szły" do stron 404.
  12. Działalność gospodarcza to najlepiej jakaś całkowicie unikalna nazwa firmy dla całej Polski i co ważne w miarę łatwa do zapamiętania i gramatyczna a nie w stylu net5yuppie.pl. Musisz sprawdzić by nie powtarzała się przy innych firmach w innych regionach i już jesteś "dobrze ustawiony" bez podejrzanych słów kluczowych i kwiatków w domenie.
  13. Wszystkie rady to mogą być na piasku pisane bo: nie znamy branży - jak jest bardzo konkurencyjna typu agd/rtv to linkowanie tematu to cierpliwość oraz wielki budżet a i tak nie przeskoczysz głównych graczy. kiedy została wdrożona optymalizacja i czy wszystko zaskoczyło jeśli chodzi o indeks czyli głównie ile masz stron w indeksie dla zapytania site:domena.pl i jakie są to strony. Jak przykładowo w pierwszej 20 stron masz strony logowania/koszyka czy inne mało istotne strony to nie masz pełnej optymalizacji.
  14. Wszystko co podano wyżej + https://support.google.com/webmasters/answer/178636?hl=pl https://developers.facebook.com/docs/sharing/best-practices tekst skąd pochodzi obrazek dynamicznie wklejany do pliku graficznego - jak zależy ci na promocji samej strony
  15. Nie podałaś jakie błędy i z czego one wynikają. Ta wtyczka wymaga odpowiednich ustawień. Jak ją źle ustawisz to może posypać ci się cała strona. Jak potrzebujesz mieć np szybszą stronę to są inne bardziej bezpieczne rozwiązania.