Grey Ronin

Forumowicze
  • Zawartość

    352
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

Grey Ronin wygrał w ostatnim dniu 13 Maj

Grey Ronin ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

56 Excellent

O Grey Ronin

Ostatnio na profilu byli

2020 wyświetleń profilu
  1. Treść swoją droga powinna być w marę unikalna. Nie powinieneś zamieszczać ogłoszeń masowo z tym samym tytułem który nic nie wnosi szczegółowego. W ogłoszeniach w tytule sprzedajesz zwykle konkretne produkty czyli np Czerwoną sukienkę koronkową w rozmiarze L - taka frazę to trzeba napisać w tylu wariantach ile ogłoszeń zamieszczasz.
  2. Wiele nauki przed tobą w kwestii SEO. Zacznij może od "podstaw" np www.hobo-web.co.uk/seo-blog/ - tam masz w miarę aktualną wiedzę i konkretne analizy. Nie do końca W takim rozwiązaniu masz co najmniej dwa nagłówki H1 na podstronach co nie zawsze jest korzystne nawet gdy korzysta się HTML5 paciellogroup.com/blog/2013/10/html5-document-outline/. Logo może mieć ikonę i tekst ale nie jest to jakaś super ważna sprawa. Reszta jest tak jak napisałeś.
  3. To pierwsze to się zgadza - nie muszą ci głowy męczyć wszystkim linkami i działaniami w zakresie pozycjonowania Wykonywanie optymalizacji to dużo dłubaniny technicznej którą trzeba wykonać raz a dobrze a po za tym głównie to dodawanie i redagowanie treści, meta i linków wewnętrznych na stronie która robi się ciągle. Druga sprawa jeśli chodzi o treść na stronie to wiele się testuje, zmienia i uzupełnia - nie ma tu reguły i jednego przepisu na idealną optymalizację. Trudno raportować że z trzy razy zmieniało się meta title kategorii i dodało z trzy linki wewnętrzne w których z dwa razy zmieniono anchor. Piszesz o raporcie z prac optymalizacyjnych, linki zewnętrzne to jest raport z pozycjonowania.
  4. Jak dobrze rozumem pytasz o DWA linki. Nikt ci tu nie wywróży i nie odpowie na to pytanie jednoznacznie. Jest jedna zasadnicza różnica gdzie będzie ten link - na piątej podstronie dużego serwisu czy na drugiej bloga oraz jak długo będzie na danej stronie - duże serwisy nie znikają tak prędko jak blogi. Tak po paru miesiącach możesz ocenić czy dany link właściwe zadziałał tz jakiś efekt to możesz mieć prędzej ale czy on się utrzyma w dłuższej perspektywie to już jest osobny temat.
  5. Jak rozumiem teraz nie masz linku do głównej strony sklepu z stron bloga. Jak nie chcesz eksperymentować i ryzykować to nie dawaj takiego linku - chyba że jesteś otwarty i masz czas na testowanie czy z danego tematu/kategorii/tagu taki link pomaga. Linki z postów bloga daje się do produktów . Piszesz o torebkach "sprzedajesz" konkretne produkty najlepiej takie które są nowe w sklepie. Możesz dawać linki bezpośrednie albo przez skróty i przekierowania 301 wordpress.org/plugins/pretty-link/. W drugim przypadku mniej ryzykujesz szczególnie jak zamierzasz linkować z starych artykułów które masz na dobrych pozycjach.
  6. Skończyła się promocja - było tylko 2000 domen
  7. Widoczność linku z FB wcale nie musi oznaczać że link nie działa w Google. Mam przykład że link z głównej strony galerii na FB działa ale w moim przypadku in minus. Innych galerii na razie nie sprawdzałem. Galerie na FB to idealna optymalizacja meta title i H1 pod tytuł galerii (frazę kluczowa) - w moim przypadku jest zbyt idealna pomimo linku "którego nie widać w Google"
  8. możesz wstawić 150 a możesz i wstawić do 250 yoast.com/meta-descriptions/ Google i tak robi mix tego co masz w mata description z treścią strony. Przeważnie tak jak napisałem początek opisu powinien być z sensem i zachęcać do odwiedzenia strony.
  9. To jest optymalne rozwiązanie. Na description Google nie zwraca uwagi jeśli chodzi o pozycjonowanie wyników. Description robisz do ludzi - wiec opis strony mus zaczynać się od najważniejszych cech produktu i ewentualnie wezwania do działania w stylu "Wejdź i kup najtańsze ... - Google i tak weźmie to co mu pasuje do danego zapytania Ucina tekst widoczny w wyszukiwarce ale wybiera wybiorczo treść z tych 255 czy więcej znaków. Jak autor CMS- tego nie przewidział to nie.
  10. nie mam akurat WooComerce ale zainteresuj się docs.woocommerce.com/documentation/plugins/homepage-control - jak ta wtyczka ci nie pomoże to musisz wyedytować plik templatki odpowiedzialny za stronę główna wooComerce.
  11. Musisz pewnie w WooCommerce ustawić Description i sprawdzić czy masz dobrze ustawione opcje w yoast - teraz nie masz w ogóle Description w kodzie na tej podstronie - sprawdź view-source:https//www.domena.pl/akcesoria-gsm/
  12. Jak siedzisz w temacie to nie tylko szuka się rzeczy najlepszych - często top najgorszych też ma swoich zwolenników albo dlaczego nie zakładać konta w jakim banku. My Polacy mamy to do siebie że że jak nam wszyscy mówią o "najlepszych" top super wypasionych które musisz mieć to szukamy tych najgorszych których z pewnością mieć nie powinniśmy.
  13. Jak usuniesz takie strony z indeksu pośrednio szkodzisz wszystkim linkom które masz na tych stronach a już z pewnością osłabiasz linkowanie wewnętrzne. Paginacja ma być w indeksie - najlepiej zgodnie z wytycznymi googlarzy goo.gl/T7kBK2
  14. Padło w ogóle logowanie do starych kont wiec to teraz jest taki bardzo archiwalny katalog ale cóż katalogi typu spis wpisów z linkiem odchodzą do historii jak już nie odeszły.
  15. Jaką Google "unikalność" bierze pod uwagę to nie wiadomo ale jak masz ten sam format, wielość i zawartość zdjęć to pewnie jakoś podpadasz. Co warto robić w kwesto unikalności dać inny tytuł w meta i na stronie stosować paragrafy, listing, tabelki i inne formatowania teksu w inny sposób niż na stronach dostawcy ogólnie strona ma inaczej wyglądać i czymś się wyróżniać czyli np jak dodasz do paru produktów jakieś dodatkowe zdjęcie, pliki instrukcji w .pdf czy jakiś filmik to już inaczej wypadasz w Google.