Grey Ronin

Forumowicze
  • Zawartość

    407
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

Grey Ronin wygrał w ostatnim dniu 31 Maj

Grey Ronin ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

67 Excellent

Ostatnio na profilu byli

2675 wyświetleń profilu
  1. Zrób tak jak robi konkurencja. Z innej branży AGD i elektroniki użytkowej to wiem że robi się kategorie od tego czym jest dany produkt (amortyzator) a dopiero później jakiej jest marki, do czego pasuje i gdzie się używa. Czyli robisz kategorię: Amortyzatory którą filtrujesz na zasadzie że zawsze dwa trzy kryteria tworzą ci listę produktów z unikalnym title i URL (rel=canonical). Powyżej trzech kryteriów rel=canonical prowadzi do bardziej istotnej listy która będzie np podwójny wybór kryteriów (Amortyzatory + Audi) albo ostatecznie skierujesz taki dynamiczny URL na kategorię główną rel=canonical. Nie wiem na jakim CMS-e będziesz tworzył sklep ale takie coś jak przestawiłem to jest temat indywidualnych rozwiązań i pracy programisty .
  2. Grey Ronin

    No nie wytrzymałem z nerwów. :D

    Kwiecistego opisu wymaga prawie każdy produkt i tu trzeba coś wymyślić. Temat dotyczy kategorii a dla kategorii nie zawsze jest sens robić na siłę opis.
  3. Grey Ronin

    No nie wytrzymałem z nerwów. :D

    Dla klienta - dobrze ze klienci z reguły nie czytają tej treści na stronach kategorii szczególnie sklepów - jak interesuje mnie zakup "sznurka do snopowiązałek" to nie czytam historii sznurka i jakie to wyjątkowe i super są sznurki w ofercie sklepu tylko przechodzę na stronę z produktami, czytam opis i kupuję. Są kategorie że żaden opis nie wyczerpie tematu i wtedy pisze się zupełnie osobny "poradnik zakupowy", są tez kategorie gdzie nie ma sensu na siłę wciskać "kwiecistego" opisu bo wygląda to niepoważnie.
  4. Jak produkt unikalny to należy pamiętać by zarówno tytuł jak i opis był unikalny. Z reguły na początku tytułu wstawia się nazwę marki/sklepu.
  5. Autor musi się mi wytłumaczyć dlaczego jego proxy za które zapłaciłem nie działają. Ale moduły dodatkowe mają abonament i czekam już jakiś czas na uruchomienie. Waciki - wacikami ale jest coś takiego jak oficjalna informacja o zaprzestaniu wsparcia programu i np polecanie programów alternatywnych lub tez informacja iż odtąd wsparcie/aktualizacje jest płatne.
  6. Jaka konkretnie ? Firma autora nadal prowadzi działalność. Jest tylko brak z nim kontaktu. Nie ma żadnej informacji z jakiego powodu, przynajmniej ja takiej nie wyczytałem.
  7. Grey Ronin

    Canonical w sklepie internetowym Shoper

    Nie ma to większego znaczenia (oczywiście tylko dla dwu produktów). Ważne by tytuły tych produktów były inne choćby przez przestawienie kolejności wyrazów.
  8. Grey Ronin

    Canonical w sklepie internetowym Shoper

    Rel=canonical jest potrzebny głównie na stronach kategorii a nie produktów. Kategorie generują niekanoniczne URL jak sortujesz produkty choćby po cenie.
  9. Obecnie u mnie jest tragedia - nie skanuje wcale tz tak w 2/3 przy większej ilości fraz. Proxy z webtools tez padły. Też nie wiem jak skontaktować się z właścicielem mail jak i telefon nie odpowiada. Nie wiem jak u innych. Generalnie skrypt jest na pewno do aktualizacji po ostatnich zawirowaniach z proxy.
  10. Grey Ronin

    Przyjazne linki - czy maja znaczenie

    Demonizować nie trzeba po prostu jest to bardzo istotny czynnik obok linków wewnętrznych z anchormi który ma kilka warunków. Szczególnie chodzi tu o fakt że najlepsze efekty obecnie można osiągnąć dzięki URL jakaśdomena.pl/słowo-kluczowe a nie słowo-kluczowe.pl czy jakaśdomena.pl/coś-tam/coś-tam/coś-tam/coś-tam/coś-tam/coś-tam/słowo-kluczowe
  11. Grey Ronin

    Szablony dla prostych stron

    A ja wiem że ty nic nie wiesz i zaraz dostaniesz łopatą.
  12. Grey Ronin

    Brak kodu EAN zakupy google

    A gdzie ty wyczytałeś że jest wymagany. Jak go nie masz to wymagany jest brand [marka] i mpn [mpn] (numer katalogowy producenta)
  13. Grey Ronin

    Znikające wyniki wyszukiwania

    Zdobądź jakieś normalne linki do strony głównej (najlepiej nie z katalogów). Problem jest pewnie w tym ze coś chciałeś za bardzo i za szybko a z indeksem Google to trzeba inaczej bo to niekiedy delikatna bestia i jak się uprze to nie pokaże. Nawiasem mówiąc o co biega w tej stronie. To że jest o psychologi to wiadomo ale szczerze to nie wiem dla kogo i po co a autor to Gall Anonim i nawet jakbym chciał to nie widzi mi się do niego pisać bo nie znam człowieka i nie wiem co mam od niego oczekiwać.
  14. Są zakładki ale mi chodziło o co innego. Nie zauważyłem by można było zsumować że np strona przykładowo z jakimś produktem ma z np 15 linków wewnętrznych i ich waga/moc jest nastepujaca z domena.pl 100% z domena.pl/strona 80% z domena.pl/strona/strona 60% z domana.pl/strona/strona/strona 40% minus za strony z parametrami czy stronicowanie Czyli w podsumowaniu strona z produktem ma 15 linków które maja w sumie XXX% mocy - to spotkałem jedynie w siteliner.com . Search Console pokazuje ilość linków bez oceny metaforensics.io pokazuje takie stopniowanie ale też bez oceny.
  15. Audyt jest taki sobie - nic rewelacyjnego szczególnie do płatności abonamentowych. Ogólnie audyt jest typu odpal i zapomnij i mało mam nad nim kontrolę. brak możliwości podłączenia Serach Console, Analityka czy innych zewnętrznych narzędzi choćby Yandex.Metrica - jak narzędzie jest skierowane do małych i średnich firm to jest to wada. nie ma zliczanych linków wewnętrznych - czyli ile dana strona ma w sumie linków wewnętrznych z jakimi anchorami. Nie zauważyłem też by były jakoś wyróżnione że na danej stronie jest kilka linków do innej podstrony (w seo liczy się tylko ten pierwszy w kodzie html) nie zauważyłem też kliku innych dość istotnych elementów których zawsze mi brakuje w "ekonomicznych" narzędziach do audytów np sprawdzania indeksacji strony, duplikacji wybranej treści.