Jump to content

Grey Ronin

Forumowicze
  • Content Count

    491
  • Joined

  • Days Won

    3

Grey Ronin last won the day on May 31 2018

Grey Ronin had the most liked content!

Community Reputation

84 Excellent

Recent Profile Visitors

3,214 profile views
  1. Nie tylko - Trzecie rozwiązanie to zajawki opisu produktów - jak są dobrze zrobione to działają nawet lepiej niż jakiś osobny opis zwłaszcza taki encyklopedyczny opis d..y Maryni.
  2. W branży odzieżowej nie ma się co zastanawiać tworzysz osobne strony produktowe. Unikalność stopowana jest mniej więcej w taki sposób unikalne mata title - musi być unikalny nagłówek H1 i tytuł na stronie - musi być unikalne zdjęcie z alt - wiadomo jest unikalna treść - nie koniecznie musi być. Tworzy się z reguły wiele treści bardzo "skromnych" i jedną rozbudowaną Można książkę napisać jak się podchodzi do kolor z rozmiarem kolor z gramaturą kolor z jakimś elementem charakterystycznym np czarne koronki, białe koronki
  3. W przypadku jak mówimy o wyszukiwaniu na przeglądarce z historią i cache wszystko ma jednakowy wpływ i nic nie jest do przewidzenia. Nie ma co rozwodzić się bo w tym temacie nic nie poradzę. Na własnej stronie należy unikać fraz "niejednoznacznych" i jakichkolwiek "kwiatków" - od wyszukiwarki wewnętrznej po treść na stronie - wtedy wszystko powinno być w porządku.
  4. Twojej wyszukiwarki wewnętrznej ?? Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi. Generalnie nie indeksuje się żadnych wyników wykiwania na własnej stronie. Nie wiem czy pytasz o wyszukiwarkę organiczną czy wyszukiwarkę zdjęć - sprecyzuj o co chodzi.
  5. Coś czuję że ktoś wcześniej szukał w Google stron o "sporcie" i teraz nie wyczyściwszy historii i cache robi z igły widły. Na normalnych polskich wynikach regionalnych nie ma żadnych stron erotycznych na tą frazę.
  6. https://www.rp.pl/CYFROWA-Globalne-interesy/308269933-Rewolucja-w-Googleu-Firmy-beda-znikac-z-wyszukiwarki.html Ktoś sprawdzał i testował temat tz stawiał nowe strony responsywne vs nieresponsywne i weryfikował że te drugie Google w ogóle nie indeksuje?
  7. Zwróciłem tylko uwagę po co tak naprawdę daje się canonical dla kategorii. Canonical byłby "niepotrzebny" (co znaczy jedynie że strona z canonical-em czy bez niego miałaby podobną wartość) tylko i wyłącznie gdyby skrypty nie generowały dodatkowych URL dla kategorii. Niestety większość szczególnie przy sortowaniu generuje i canonical to najłatwiejsze i jak widać skuteczne rozwiązanie. Idealnie byłby jakby canonical był na każdą stronę paginacji osobno. Pewnie Google sobie jakoś z tym musi radzić ale ciekawi mnie sytuacja linków do stron produktowych na bazowej stronie kategorii w stosunku do linków na każdej kolejnej stronie - drugiej , trzeciej itd. Co dzieje się z stroną produktową która ma tylko jeden link na witrynie i ten link jest np na czwartej czy piątej stronie kategorii - kategoria wiadomo ma canonical na bazową, pierwszą stronę?? Pomijając kwestię sortowania (czyli cena, nazwa, sposób wyświetlania itp) niektóre parametry grupowania produkować wg jakiegoś cechy np. koloru czy producenta mają określoną wartość dla pozycjonowania. Widać to szczególnie w branżach gdzie ważny jest kolor (np sukienki koloru czerwonego) czy producent określonego sprzętu (np Telewizory Sony). Wtedy najlepsza jest zupełnie inną optymalizacja canonical-a kategorii albo robienie nie wiadomo ilu kategorii dodatkowych.
  8. canonical na stronie kategorii służy głównie do tego by sortowanie (cena nazwa itp) czy wyświetlanie wg jakiś parametrów (np kolor) produktów nie generowało masy niepotrzebnych adresów URL. Jak wyeliminujemy mechanizm generowania adresów url dla sortowania to canonical na stronie kategorii staje się zbędny.
  9. Dać najpierw listę produktów a później opis do kategorii, zamieścić pierwsze zdanie opisu produktu na odnośnikach do produktów. Duplikat treści na stronach kategorii to nie jest tragiczna sprawa. Najistotniejsze są oryginalne opisy na stronach produktów czyli min nie podpinanie "na pałę - bez modyfikacji" strony do np Ceneo.
  10. Nie chyba tylko na pewno. Firma przestała działać, skrypty i klientów porzucono i olano. Widocznie auror jak to się mówi spalił mosty i wyemigrował.
  11. Nie nie jest. Aktualnie w przypadku kategorii najlepiej nie wprowadzać rel=canonical zwłaszcza tylko na pierwsza stronę. https://webmasters.googleblog.com/2013/04/5-common-mistakes-with-relcanonical.html Najpierw należy czytać poradniki Google https://webmasters.googleblog.com/2011/09/pagination-with-relnext-and-relprev.html rel=”prev” i rel=”next - przestał być wspierany
  12. Domyślam się że w tym przypadku nie tyle chodzi o branżę co o charakter działalności. Jak pozycjonujemy firmy gdzie "marką" jest imię i nazwisko to profile mają pewnie większą skuteczność niż w innych przypadkach np jakiejś korporacji. Ogólnie inaczej to wygląda jak pozycjonuje się człowieka a dopiero potem to co oferuje a inaczej jak pozycjonujemy od razu ofertę i nie da się tej oferty powiązać z konkretną osobą.
  13. kilka wzorcowych fraz + Google suggest
  14. Luzik Gdyby to jeszcze był test wszystkich serwerów na polskich IP. Tutaj wiadomo całość można potraktować z lekkim przymrużeniem.
  15. Nie - czasy katalogowania się skończyły To zależy od wielu czynników - głównie od czasu jaki przeznaczysz na działania i czasy jaki te działania przyniosą oczekiwany efekty oraz tradycyjnie od kasy. Nikt tu nie będzie ci wykładał od a do z o co biega w pozycjonowaniu AD 2019 bo nie ma obecnie sprawdzonej i zweryfikowanej metody na każdą stronę.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy