Jump to content

Recommended Posts

Cześć !

Witajcie moi mili w Nowym Roku. Studiuję Informatykę i potrzebuję pomocy. Napisałam artykuł dotyczący kampanii w Google Analytics, ale potrzebuję 1500 wyświetleń tego oto artykułu. Liczę na waszą pomoc. Przy okazji, jeżeli znajdziecie w nim jakieś błędy czy coś to dajcie znać. Pozdrawiam cieplutko i z góry dziekuję wam za wejścia :)

https://www.silesiasem.pl/google-analytics-kampanie

7 minut temu, MaxPan napisał:

W tym przypadku chodziło jeszcze również czyj to link

Tak się domyśliłem właśnie :) bo @jimmi przywołał innego kolegę z forum, a nie studenta :) 

2 minuty temu, jimmi napisał:

na FB mają pomysł, że Artur ma takie wymagania na zaliczenie...

Chcesz powiedzieć, że w imię edukacji i szkolnictwa wyższego budowane są prywatne artykuły :) Kreatywność, ale ryzykowna.

Izolacje Natryskowe - Ocieplanie pianką cena - Poddasza i stropy. 

https://forum-natryskowe.pl a może wybierz sobie coś pożytecznego na Fotowoltaika

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By AdamBoganD
      Mierzenie scrollowanie. Znalazłem taki opis: https://goo.gl/2XnTyG Wykonałem chyba wszystko, z tą różnicą że obecnie w GyTM jest gotowa reguła scrollowanie. Niestety nie działa czyli nie rejestruje zdefiniowanych zdarzeń 25,50,75 i 100%. Ktoś używa mi może pomóc?
    • By AdamBoganD
      Witajcie, znalazłem takie coś.