Jump to content

Recommended Posts

Hej,
Piszę pracę licencjacką na temat metod pozycjonowania lecz potrzebuje jakiś wiarygodnych analiz dotyczących rezultatów przy użyciu każdej metody tj. pozycjonowania naturalnego ,nieetycznego i właściwego. Liczę na waszą pomoc lub podpowiedź jak ugryźć ten temat, ponieważ nie mam pomysłu na rozdział w której umieszczę analizę porównawczą metod.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Są techniki obarczone mniejszym i większym ryzykiem; nie ma nieetycznych, bo wszystkie prowadzą do jednego - manipulacji algorytmem.   Danych jeśli nie załatwisz sam, to pewnie nic konkretne

Możesz podać krótkie definicje trzech wyżej wymienionych?

Nie ma czegoś takiego jak pozycjonowanie naturalne, właściwe, nieetyczne. Pozycjonowanie ZAWSZE jest sztucznym działaniem/wpływaniem na wyniki wyszukiwarki.

Posted Images

raczej nikt Ci nie poda swoich wiarygodnych  rezultatów bo nikt nie zdradzi metody ,która działa. Może piszesz prace a moze myslisz ze ktos Ci poda gotową recepte na SEO . Może napisz tą pracę w oparciu o to co działało  X lat temu i wtedy myśle że znajdziesz wiecej danych a rozdział możesz poświecić aktualnym technikom SEO oraz zmianom w algorytmie.

 

Z jakiego kierunku to praca?

Link to post
Share on other sites

do kevin19x
Z kierunku informatyka.


do Paq
Nieetyczne tzn. Black SEO - spam, ukrywanie treści, powielanie
----

Problem polega na tym że napisałem dużą część pracy w której napisałem czym jest pozycjonowanie oraz opisałem trzy metody pozycjonowania (naturalne, właściwe, nieetyczne) i muszę w ostatnim rozdziale przeprowadzić jakąś analizę porównawczą pod danymi kryteriami.

Link to post
Share on other sites

Są techniki obarczone mniejszym i większym ryzykiem; nie ma nieetycznych, bo wszystkie prowadzą do jednego - manipulacji algorytmem.

 

Danych jeśli nie załatwisz sam, to pewnie nic konkretnego nie znajdziesz. Ewentualnie szukaj po frazach - SEO case study etc. Ale nie wiem, jak zakwalifikujesz, który case jest naturalny, właściwy i nieetyczny, bo założenia tego podziału są najzwyczajniej w świecie błędne.

  • Like 1

paq studio YouTube

Masz Ducati? Patrz sklep Do Dukata | Agencja SEO Paq Studio

Link to post
Share on other sites
18 minut temu, gieral napisał:

napisałem czym jest pozycjonowanie oraz opisałem trzy metody pozycjonowania (naturalne, właściwe, nieetyczne)

 

Możesz podać krótkie definicje trzech wyżej wymienionych?

  • Like 1

Polecam strony internetowe Inowrocław - zapraszam! Sprawdź mój jedyny i niepowtarzalny płatny katalog stron - obecnie tylko wpisy darmowe! Sprzątanie grobów Bydgoszcz - zapraszam.

Link to post
Share on other sites
55 minut temu, gieral napisał:

Nieetyczne tzn. Black SEO - spam, ukrywanie treści, powielanie

 

Błędne myślenie.

To nie są metody nieetyczne to są metody skuteczne. Nieetyczne jest pobieranie opłat za chrzest, ślub, pogrzeb przez księdza.

Działania wokół swojej strony lub strony klienta jest jak najbardziej etyczne. To wyszukiwarka indeksuje strony internetowe i to wyszukiwarka (jeśli chce) odrzuca z indeksu strony, które jej nie odpowiadają. Mogą nie indeksować a to robią.

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, SzlafRock napisał:
Godzinę temu, gieral napisał:

Nieetyczne tzn. Black SEO - spam, ukrywanie treści, powielanie

 

Błędne myślenie.

To nie są metody nieetyczne to są metody skuteczne

Błędne myślenie nie każda z wymienionych "metod" jest skuteczną chyba, że Masz na myśli skutecznie dostanie BANA w SERP.

 

6 minut temu, SzlafRock napisał:

To wyszukiwarka indeksuje strony [...]

To również wyszukiwarka na podstawie algorytmów ustala SERP ... na który można wpływać.

  • Like 1

HTTP 200 usługi IT - Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL
- Full Stack Developer - :chatownik:

 

Link to post
Share on other sites
18 minut temu, Mion napisał:

To również wyszukiwarka na podstawie algorytmów ustala SERP ... na który można wpływać.

Dokładnie.I nie ma tu co rozdzielać na etyczne/nieetyczne/black, każde działania aby dana fraza była jak najwyżej w serp dla danej strony są sztucznym wpływaniem na wynik wyszukiwania.Pozycjonowanie = sztuczne wpływanie na wynik wyszukiwania, i nie ważne jak ktoś to nazwie, czy etyczne, czy nieetyczne, czy naturalne czy wzięte z kosmosu.

Portal dla lekarzy i pacjentów - wkrótce start.

 

                          

Link to post
Share on other sites
27 minut temu, Mion napisał:

nie każda z wymienionych "metod" jest skuteczną chyba, że Masz na myśli skutecznie dostanie BANA w SERP.

 

Każda z wymienionych metod jest skuteczna w połączeniu z innymi. Każda oddzielnie prowadzi do kary. Dobranie odpowiedniej strategii pozycjonowania dla strony daje założone wyniki. Jednak nie ma tu mowy o nieetycznym pozycjonowaniu.

 

 

 

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, SzlafRock napisał:

Każda z wymienionych metod jest skuteczna w połączeniu z innymi.

Wódka  w połączeniu z sokiem tworzy drinka... Spirytus w połączaniu z sokiem też tworzy dinka.

To co Piszesz to papka zdań  - bez urazy ;)

HTTP 200 usługi IT - Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL
- Full Stack Developer - :chatownik:

 

Link to post
Share on other sites

Połączenie nieskutecznych metod z skutecznymi nie czyni tych pierwszych skutecznymi.  Jeśli już to mówimy o caloksztalcie działań które jako takie jest skuteczne. 

HTTP 200 usługi IT - Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL
- Full Stack Developer - :chatownik:

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Paula7879
      Witam Serdecznie
       
      Od lat zajmuję się tworzeniem artykułów, opisów, stron internetowych. Piszę, wymyślam, pomagam. Pełen zakres, copywriter do Twojej dyspozycji. Zachęcam do kontaktu wszystkich zainteresowanych. Mój adres mailowy: doswiadczonycopywriter@wp.pl
    • By NA2
      Poszukujemy specjalisty od black seo :
       
      - Frazy finansowe ( dla osób zadłużonych ) 
      - Stała współpraca 
      - Wynagrodzenie nawet 200 000 PLN miesięcznie i więcej w zależności od efektów rozliczne za przekierowania z Google
      - fv lub umowa o pracę 
      - Polska firma 
      Dane kontaktowe: E-mail office@na2.eu
    • By Danielos
      Poszukuję osoby do stałej współpracy w zakresie Adwords konfiguracji i analizy, merchant i google zakupów.
      Adwords jest skonfigurowany i aktywny w zakresie obowiązków tworzenie nowych kampanii , analiza, remarketing itp.
      Oferowana stawka 300 zł miesięcznie na umowę za 15h pracy w miesiącu.
      Proszę o maile i CV na : macbook@onet.eu
      Daniel
    • By dziki_rysio_997
      CLUSTERIC LINK AUDITOR
      Zarządzaj linkami jak nigdy dotąd!
      Program Clusteric Link Audytor to doskonałe narzędzie do zarządzania obecnymi jaki i przyszłymi linkami.
      Dzięki zastosowanym rozwiązaniom ocena linków jest wyjątkowo skuteczna, bez względu na tryb analizy.
      Użytkownik może korzystać z wbudowanych trybów analizy oraz tworzyć własne oparte na ponad 110 parametrach, które pomogą mu w:
      w sprawdzeniu profilu linków w zebraniu parametrów dla listy linków w dopasowaniu wartościowych miejsc do zostawienia linka - poprzez rozpoznanie tematyki i punktowanie za wystąpienia zdefiniowanych przez Użytkownika słów kluczowych w sprawdzeniu wygasających domen, ich danych WHOIS i parametrów Ocena linków jest wykonywana za pomocą 50 wbudowanych formuł, które bazują na czynnikach onsite, off-site, danych dotyczących konkurencyjności oraz metrykach pobieranych z naszego API. Zobacz wideo pokazujące pracę z programem!
      Dzięki API Clusteric, wiele danych można pozyskać błyskawicznie i bez udziału proxy - (aktualny opis API):
      statystyki społecznościowe dla stron głównych i podstron (liczba polubień/udostępnień w serwisach takich, jak: Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, LinkedIn, StumbleUpon) ocenę ryzyka spamowości linka z wykorzystaniem metod sztucznej inteligencji stworzyliśmy serwerowy cache parametrów domen (obecnie zawierający kilkaset milionów parametrów), dzięki któremu wiele analiz można przeprowadzić błyskawicznie i oszczędzając zasoby (proxy, łącze, CPU) dwie metryki określające moc i "ryzyko nienaturalności" profilu linków domen informacja, czy domeny (i kiedy, jeśli mamy takie dane) znajdowały się na listach programów dodających linki baza danych hostingów i WHOIS baza kont Google Analytics (na tym etapie wykorzystywana do dokładniejszej oceny domen, które są ściśle ze sobą powiązane, np. tworzą grupę serwisów jednego wydawcy) Roboty stale budują wskaźniki jakości stron i linków oraz aktualizują ich parametry. Czym wyróżnia się CLUSTERIC Link Auditor:
      Ponad 110 zbieranych/wyliczanych parametrów. 50 wbudowanych formuł oceny. 7 wbudowanych trybów analizy. Dostęp do API (w tym API statystyk społecznościowych) i cache'a parametrów, dzięki czemu analiza jest szybka. Łatwe dodawanie nowych linków do projektu (analiza przyrostowa). Odświeżanie parametrów w projekcie, dzięki czemu są one aktualne - można np. otagować linki skierowane do fizycznego usunięcia, a po pewnym czasie sprawdzić, czy link faktycznie zniknął ze strony. Zaawansowane filtrowanie danych. Eksport danych w formie pliku Disavow lub w pliku XLS zawierającym aktualnie widoczne rekordy - dzięki czemu można łatwo przygotować zestawienie interesujących nas danych. Możliwość wyszukiwania słów kluczowych i szczegółowego punktowania linków za wystąpienia słów w poszczególnych elementach strony. Rozpoznawanie lokalizacji linków - np. w stopce, w treści posta, w komentarzu. (BETA) Rozpoznawanie tematyki strony. Rozbudowane mechanizmy oceny uwzględniające czynniki onsite, parametry off-site, dane dotyczące konkurencyjności fraz oraz rozpoznawanie grup serwisów. Możliwość pobierania podstawowych parametrów Majestic bez dostępu do płatnego API (TF, CF, BL, RD). Możliwość podpięcia kilku kont Moz, dzięki czemu pobieranie danych jest bardzo szybkie. Nowy system rozpoznawania skryptów po fragmentach kodu HTML. Rozpoznawanie kodów popularnych skryptów statystyk. Program generuje wykresy pokazujące przeanalizowany profil linków w podziale na poszczególne parametry. Wkrótce planujemy dodanie generowania raportów PDF. Uczciwe plany - program odlicza z pakietu tyle linków, ile faktycznie wybrano do analizy (co ma znaczenie np. dla domen z linkami SITE-WIDE). Wersja BETA - rejestracja Dla zainteresowany przygotowaliśmy wersję beta programu, która będzie aktywna do 17. maja 2015. włącznie.
      Serdecznie zapraszamy do rejestracji na naszej stronie. Po dokonaniu rejestracji otrzymacie mailowo dane niezbędne do aktywacji programu.
      Oferty specjalne
      Przygotowaliśmy 3 zniżki, które można łączyć! Mamy świetną ofertę dla Użytkowników programu SEO-Odkurzacz (najatrakcyjniejsze warunki będą obowiązywały do 17.05.2015., czyli do końca bety). Tutaj znajdziesz szczegóły dotyczące promocji i sposobu zakupu.
      Na skróty:
      (Materiały są dostępne w wersji PL i EN, linkujemy do wersji polskiej).
      Przegląd funkcjonalności programu i informacje na temat API.
      Instrukcja obsługi programu.
      Rejestracja na wersję BETA.
      Informacje dotyczące zakupu.
      Zapraszamy do kontaktu
      Serdecznie zapraszamy do zgłaszania propozycji rozwojowych - dzięki nim razem stworzymy użyteczne dla wszystkich narzędzie.
      Zachęcamy do pisania w tym wątku, na PW oraz do kontaktu mailowego pod adresem:
    • By aleks1723
      Witam. Widzę, że planer słów kluczowych został lekko podrasowany
      Ale dziwi mnie jedna rzecz... Dlaczego skoro w wyszukiwanym słowie kluczowym miesięczna liczba = 10, a na górnym wykresie pokazuje, że około 8 mln. Rozumiecie coś z tego panowie ?- Ponieważ ja już ogłupiałem. Może tak zlicza każde słowo osobno, czy coś w tym stylu ?
      Pozdrawiam

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy