Paq

Forumowicze
  • Zawartość

    1364
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    11

Paq wygrał w ostatnim dniu 31 Maj

Paq ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

363 Excellent

O Paq

  • Urodziny 01.05.1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://paq-studio.com
  • GooglePlus
    +AdrianPakulski

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Koszalin

Ostatnio na profilu byli

8289 wyświetleń profilu
  1. Musisz wygenerować alternatywne zapytania, które będą miały więcej zapytań do wyszukiwarki od tych sugerowanych. Fizycznie da się to pewnie zrobić, ale $ pewnie tłusty, bo potrzebujesz dużo prosiaków i czasu.
  2. Nie. https://www.youtube.com/watch?v=JQ4_Uk4QuxU
  3. Piszemy. Dziś przytniesz $ na treściach, a za rok, dwa lata będziesz musiał i tak zlecić normalny content. Tutaj problemem nie jest sam algorytm jako taki, bo robot nadal nie jest w stanie odróżnić tekstu synonimizowanego od zwykłego, ale użytkownicy. Po pierwsze - zaplecze, które wbije się gdzieś wysoko na frazy, będzie pod ostrzałem białych rycerzy wysyłających spam-raporty. A dwa - o ile do normalnego zaplecza przepchniesz link na forum, przez katalog etc., to nikt nie pozwoli Ci na zostawienie linka do serwisu, który ma teksty z d*py wzięte. No chyba, że linkujesz takiego bloga z jakichś niemoderowanych miejscówek, ale to wszystko nadal kręci się na tym samym poziomie. Same synonimy ograniczają po prostu potencjał pozyskiwania do niego linków i dlatego właśnie na zapleczu powinieneś mieć normalne treści.
  4. Nie ma sensu czekać, aż zaplecze nabierze mocy, linkujesz po prostu od samego początku.
  5. https://www.xml-sitemaps.com - crawler ograniczony w pakiecie podstawowym do 500 podstron.
  6. Przede wszystkim zmienić format: 0006iy05waoks9xw-c122-f4-8438327582.jpg, bo to nie jest poprawna nazwa. Szukasz fraz, po jakich dziewczyny szukają paznokci w Google, przypisujesz wybranym z nich cechy i nadajesz poprawne: nazwy obrazków title alt Tyle.
  7. Rzeczywiście, bo domeny, które mi teraz schodzą mają jeszcze stare ceny. Uff. Tak, czy siak, wysłałem do nich wszystkie papiery i migruję. Przenoszę się do Premium.pl zapewne. Zawsze jest beka z operatorów domen i hostingodawców, że jak duży podmiot wykupi mały to robi się syf, ale Hekko jest tylko kolejnym tego potwierdzeniem. Kiedy Hekko zostało przekształcone w spółkę? Pół roku temu? Rok?
  8. @Młynek OMG co cena. A mam do zmigrowania stamtąd ponad 200 domen O.o
  9. Dzięki @Ptaq!
  10. A może żaden? Czysty HTML to brak bazy, w zasadzie zerowe obciążenie dla serwera, brak włamów nawet jak nie będziesz pilnował aktualizacji. Wiadomo, jak to uzupełniać w nowe treści, to idzie sobie wygryźć wargi, ale jak nie będziesz ładował się w pomysł na bloga, tylko na coś innego, co nie musi wyglądać na zaktualizowane (czyt. format bloga), to stawiasz to raz, potem linkujesz cały czas i tyle.
  11. Dokładnie tak, jak napisał @dpx Po pierwsze tytuł ma odzwierciedlać zapytania w Google, więc wrzuć sobie nasiona poziomek do Keyword Tool i pogrzeb, a będziesz miał odpowiedź. Po drugie, w tytule zawieraj tylko te parametry, które odpowiadają zapytaniom użytkowników, bo Google nadaje wagi poszczególnym słowom, na które składają się frazy. W takim mega dużym skrócie mamy np. masz produkt: Biała czapka Alpinestars Wagi układają się następująco: Przykład A :Biała (waga: 50%) czapka (waga: 30%) Alpinestars (waga: 20%) Gdybyś dodał dodatkowy parametr np. Przykład B: Biała (waga: 40%) czapka (waga: 20%) Alpinestars (waga: 20%) biała (waga: 15%) fullcap (waga: 5%) Wagi oznaczają w dużym uproszczeniu potencjał - moc poszczególnych słów we frazie. I teraz opcja A będzie się lepiej pozycjonowała na: Biała czapka Alpinestars, ale niechętnie będzie wchodziła w wyniki jeśli ktoś dopisze do zapytania w Google pozycję - biała - (co jest oczywiste). Z kolei opcja B będzie łatwo wchodziła na dodatkowe parametry (czyli biała i lub/ fullcap), ale ze względu na rozmydlenie wag poszczególnych słów we frazie, będzie miała niższy potencjał na pozycjonowanie się na frazę skróconą do samego - Biała czapka Alpinestars. I teraz to jak ułożysz tytuł produktu zależy przede wszystkim od intencji. Jeśli chcesz zagospodarować tylko główną frazę A, bo powiedzmy ona ma 500 zapytań do wyszukiwarki, to zostawiasz samo - Biała czapka Alpinestars -, ale jeśli jesteś w stanie solidnie dopalić ten produkt w sklepie, to wtedy dajesz - Biała czapka Alpinestars biała fullcap - i najpierw szybko wbijasz się w długi ogon, ale będziesz musiał więcej się napocić żeby zdobyć frazę główną skróconą do samego - Biała czapka Alpinestars. Skala wag jest oczywiście różna w zależności od otoczenia konkurencyjnego, bo jak konkurencja jest słaba, to nawet jak dasz długi tytuł produktu, rozmydlisz wagi, to i tak nie odczujesz żeby dłuższy tytuł słabiej wchodził od krótkiego (w kontekście frazy krótkiej). Mam nadzieję, że to + - zrozumiałe. To na koniec powiem tak. Napisałem artykuł: https://seo.zgred.pl/pozycjonowanie-samodzielnie-zapomnij-twojej-firmy-na-to-nie-stac-4427 I teraz gdybym nadał mu tytuł krótki, czyli tylko skrócił go do: Pozycjonowanie samodzielnie to taki artykuł wylądowałby nie w TOP 7, a np. w TOP 3 na frazę "pozycjonowanie samodzielnie" Ale dlatego, że tytuł jest mega długi, wagi się rozmywają i potencjał na starcie jest nieco gorszy. No, ale coś kosztem czegoś. User jest też ostatecznie ważny w tym wszystkim. Sztuka kompromisów. Pozdrawiam
  12. @genju2 Chyba oczywistym jest, że jeśli domena podlinkowana nie jest, to sama żadnej reputacji nie ma i tej reputacji przekazać dalej nie może. Bo z pustego w próżne. Zaplecze może mieć i miliard podstron i równie dobrze być nie zaindeksowane, więc nie masz co robić testów. Poziom indeksacji, layout, technologia wykonania, logo i wszystko inne nie determinują tego, jak bardzo takie zaplecze kopie. Mam kilka 8-letnich stron (mówię o ciągłości, że pod domeną X stoi serwis od 8 lat), które stoją na jakichś rozjeżdżających się tabelach klepanych na Front Page 2007, w ogóle to do mobilek ani do niczego dziś już nie jest przystosowane, a jak coś z tego podlinkować, to żre.
  13. Firma została zamknięta, więc w czym problem? Co innego gdybyś ładował się w jakąś markę zastrzeżoną, a co innego w nieistniejący podmiot. Ja mam opory tylko przy domenach ze znakami, markami zastrzeżonymi. I tak mi się ostatnio przypomniało, że jakiś rok, dwa lata temu odpuściłem sobie domenę snickersmobile.pl, a teraz widzę, że ktoś postawił na tym mięsistego spama. Jak widać, da się.
  14. Otwierasz Search Controle i dalej idziesz tak: Indeksowanie » Parametry w URL-ach » Szukasz tutaj tego parametru wspólnego dla tych wyników wyszukiwania. To będzie pewnie category_type albo listing I tutaj wybierasz sobie ten konkretny parametr i zmieniasz pozycję aktualną z - Googlebot podejmie decyzję - na "Dzieli na podstrony" (coś takiego) i wtedy dajesz Żadne adresy URL.