Jump to content

Paq

Forumowicze
  • Content Count

    1,623
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

Paq last won the day on March 13 2019

Paq had the most liked content!

Community Reputation

505 Excellent

About Paq

  • Birthday 05/01/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://paq-studio.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Koszalin

Recent Profile Visitors

12,112 profile views
  1. Nie do końca Mion, wiele mechanik jest nieindeksowalna dla niego mimo że działa na zaktualizowanym Chromie. Nawet głupia mechanika ukrywania tekstu pod "czytaj więcej" w 2 na 3 przypadki jest nie zaindeksowana. O lazy load'ach i innych dziwnych paginacjach nie wspominając.
  2. To jest zwykły scam na wyciąganie kasy od nieświadomych webmasterów.
  3. Screaming Frog, jeśli masz do skanowania cały site. A jak z doskoku, to masz np. taką wtyczkę do Chrome'a, jak "Check my links".
  4. Chcesz łamać prawa autorskie i pytasz, jak to ograć, żeby Cię nikt nie złapał za rękę. Tak powinniśmy rozumieć Twoje pytanie?
  5. To, jaka jest różnica między subdomeną, a katalogiem, to było to wielokrotnie wałkowane. Subdomena nie dziedziczy wartości po domenie matce, w której jest osadzona. I odwrotnie - w katalogu dziedziczy wszystkie wartości. A w związku z tym - implikuje to mnóstwo okoliczności. Jako, że forum jest podatne na włamy i na indeksowanie jakichś dziwnych kombinacji URL, query stringów, a nawet na niekontrolowane linki wychodzące (generowane przez użytkowników), to jeśli forum ma być tylko dodatkiem, a nie corowym elementem składowym, to tylko w subdomenie. Słabsze pozycje wyjściowe, ale większe bezpieczeństwo długoterminowo. PS. IMO nie ma szans na zbudowanie mocnej społeczności wokół forum dyskusyjnego w 2019 r.
  6. Paq

    Dziwne backlinki?

    Są na pewno niemile widziane.
  7. Po roku użytkowania, to pewnie 1/3 kodu systemowego jest podmieniona w wyniku bieżących update'ów.
  8. Ja bym w ogóle zastanowił, się czy semantycznie istnieje powiązanie między "nauka pływania Warszawa", a "nauka pływania dla dorosłych", bo za pewnie nie i trzeba byłoby zacząć, że masz architekturę do przebudowy.
  9. My zmigrowaliśmy ze sharedów kylos.pl na madhosting.pl - prowadzi to nasz partner i naprawdę dają radę; ich oferta to tak na dobrą sprawę VPS pod e-commerce z obsługą administracyjną. Sporo klientów z Woo i Prestą już tam przenieśliśmy i wszyscy są zadowoleni. Na plus na pewno bezobsługowość, bo Ty na froncie nadal masz zwykły panel, a nie konsolę, a zasoby sprzętowe obsługa dokłada po zleconych testach. My sami na madhosting.pl uciekliśmy z jednym ze sklepów spółki, tj. motogar.pl, bo przy 5-6 tys. produktów Presta już nawet nie zapisywała danych na sharedzie (nie żeby shared kylos.pl był słaby, po prostu shared już przy dużym ruchu i takiej liczby produktów nie nadaje się do obsługi). Żadne krypto, po prostu jesteśmy naprawdę szczerze z nich mega zadowoleni. Pozdrawiam, Paq
  10. @kwk9k O mocy zaplecza decyduje jego profil linków, a nie CMS, na jakim stoi. Tak, jak napisał @Aleksiejs - bez znaczenia.
  11. @Parsi Ja bym sobie zadał zasadniczo jedno pytanie - po co miałbyś wpinać wpinać zaplecze w SC?
  12. Tak, jak widzisz - każdy z nas ma swoją mechanikę na to. My z kolei na paginacji stosuję noindex'y + follow, ale jednocześnie upewniając się, że w architekturze istnieją inne ścieżki dotarcia do linków wewnętrznych (np. wpisów w przypadku WP, albo produktów w przypadku Presty), jakie z tej paginacji pochodzą. Żeby się wiesz nie okazało, że np. masz 500 produktów w sklepie, albo 500 wpisów i jedyne linki wewnętrzne, jakie do nich prowadzą, pochodzą z noindex, follow. Z kolei wyżej chłopaki sugerują canonicala i to też jest pewnie okej. My canonicala używamy w ostateczności, bo jest dyrektywą warunkową i czasami różnie to działa. Zrobisz, jak uważasz. A wypisy z paginacji przecież możesz w kodzie wyciąć, tj. strona pierwotna (matka) kategorii może mieć linki wewnętrzne z wypisami, ale na paginacji już nie musisz ich eksponować.
  13. Osoby, które mają dobre zaplecze, nie sprzedają na nim linków (bo wiedzą czym się to kończy; jak wpuścisz kogoś na miejscówkę, to krótkoterminowo na tym zarobisz, ale co typowe - po jakimś czasie zaczyna się dopalanie jakimś syfem z zewnątrz linków na tym zapleczu itd.).
  14. 1. Pojęcie względne. Są branże, gdzie jeśli nie masz "śmieciowych" linków z XRumer'a, to w TOP'ie nigdy nie będziesz. Ten sam link szkodzi w przypadku zapytania, branży X, a buduje wartość w przypadku zapytania, branży Y. Liczy się kontekst, dlatego np. odtwarzanie profilu linków domeny z TOP'ów w branży nieruchomości, nie działa w przypadku zapytania "pieców na pellet" i odwrotnie. Wpisz w Google "kamagra", przejrzyj TOP i zobacz, co siedzi w organiku. Tutaj domena, która ma tylko 9% linków z polskich domen i siedzi ładnie w TOP 10. Obserwuj linki, jakie są w konkretnych branżach. Jeśli w TOP masz jakieś domeny popychane sponsorowanymi z Onet'ów itd., to Ty prawdopodobnie będziesz musiał ten proces powtórzyć i nie ma co się łudzić, że wyrównasz ten volumen setkami NAP'ów. 2. Jak masz śmieciowe zaplecze, to masz śmieciowe linki. Jak masz dobre zaplecze, to masz dobre linki. Auto może mieć silnik 0.8 Turbo albo 6.0 W12. Samo pojęcie zaplecza nie ma tu nic do rzeczy. Jak dbasz, tak masz. 3. Inwestować to można w swoją nieruchomość, a nie mieszkanie, które wynajmujesz. 4. Nie rozumiem ocb. 5. Masz jeszcze Linkhouse'a. 6. Unikaj przede wszystkim serwisów, które w aktualnościach mają same publikacje z wszytymi linkami (brak własnego contentu), szybko się wyeksploatowują. Ale to, co możesz - zdobywaj sam. Z tych platform korzysta pół rynku, a dobrze byłoby mieć te lokalizacje, które są trudne do odtworzenia dla konkurencji. W przypadku platform, jedyną barierą jest kapitał. A jak zdobędziesz link sam z miejsca, których nie ma w tych platformach, to jesteś zawsze krok do przodu (nie żeby top'owe serwisy tam były słabe, ale jak zbudujesz swój profil BL, to jego odtworzenie dla większego konkurenta nie jest takie proste, bo poza "sypaniem" kasy, będzie musiał znaleźć kogoś, kto np. zbuduje relację z blogerami/wydawcami, a to czasami jest najtrudniejsze w procesowaniu).
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy