Paq

Forumowicze
  • Zawartość

    1441
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    19

Paq wygrał w ostatnim dniu 28 Listopad

Paq ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

399 Excellent

O Paq

  • Urodziny 01.05.1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://paq-studio.com
  • GooglePlus
    +AdrianPakulski

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Koszalin

Ostatnio na profilu byli

9249 wyświetleń profilu
  1. Nie znam żadnej agencji, która rozliczałaby się z samych obrotów sklepu. Bo to nie agencja decyduje o cenie produktu, optymalizacji karty, uptime hostingu, obsłudze klienta, promocjach, asortymencie. Można wymieniać w opór. Równie dobrze sklep mógłby mieć konwersję na poziomie 0.05%. Kto na to pójdzie? Ewentualnie podstawa + prowizja %, jeśli gra warta świeczki. Sklep to nie landing page ze środkami na potencję, jest za dużo zmiennych, które decydują obrotach i trudno obarczać nimi agencję SEO.
  2. I nadal część jest, co widzę po swoim zapleczu Statlinkowym.
  3. @Arkaszka Kwestia IMO rozmiarów biznesu i tego, co można ryzykować i ewentualnie stracić. Nawet jeśli agencja SEM obsługująca takie Leroy Merlin, Casto albo innego giganta z dowolnego sektora (tutaj w przykładzie budowlanka) w PL wyniuchałaby, że jakiś konkretny skrypt robiony przez Zenka albo Rumaka działa, to sądzisz, że ryzykowaliby długoterminową współpracę dla krótkoterminowych efektów? Nie wiem, ja sam do wielu tematów prowadzonych przez siebie już teraz podchodzę inaczej niż kilka lat temu.
  4. @jimmi Treść wpisu jest usunięta. Ale w web archive masz kopię.
  5. Dobra, dobra - za takie odpady to też nas nie mają. Prawda jest taka, że to dzięki nam, ich użytkownik ma wyniki, których wyszukiwarka nie musi się wstydzić pokazywać. Wysoka pozycja w wyszukiwarce jest na ogół wyrazem potencjału całej firmy, jej nakładów inwestycyjnych na produkt, opakowanie itd. Nie bez powodu TOP jest obsadzony przez podmioty z najlepszą ofertą, szybkimi stronami dostosowanymi do mobile, czytelnym procesem zakupowym itd. Im więcej ładujesz w content, linki, tym prawdopodobnie lepiej pilnujesz biznesu od tego, który tego nie ma. Proste. W dużym uproszczeniu mówię oczywiście, ale zobaczcie najmocniej obłożone frazy np. w handlu. W TOP 10 są liderzy, a w TOP 20 średnie i doganiające rynek podmioty. Hierarchia mniej więcej ułożona w kategorii od największego do najmniejszego.
  6. Jasne, ja i tak tak dużego feedbacku się nie spodziewałem, więc jestem mega zobowiązany. Ale za wsparcie podziękuję w poniedziałek
  7. I wygląda na to, że nie będzie Ale bez bólu. Nie teraz, to kolejnym razem.
  8. PCC przy usługach może się opłaca, bo taki hydraulik np. koszt instalacji może przerzucić na klienta. 1000 zł bez kosztu pozyskania klienta vs 1050 zł z kosztem pozyskania klienta - klient docelowy tego nie poczuje. Ale już przy e-commerce, które ma pokrycie kilku tys. fraz niekoniecznie (a klient możliwość natychmiastowego porównania ceny). Bo marże w handlu generalnie są stałe i z kosztów ciężko się schodzi. Odpieram argumenty, że jak ktoś ma sklep, ale nie ma na płacenie 4 zł za CPC, to powinien zamknąć firmę i uderzać po zasiłek. CPC to prostytucja, totalny bazar, który prowadzi (podobnie jak porównywarki, Allegro itd.) do wyjałowienia rynku i sprowadzenia wszystkich na kolana. Co nie znaczy oczywiście, że można bagatelizować przeciwnika.
  9. Sztuczny ruch na stronie

    Z ogólnodostępnych systemów testowałem w zasadzie wszystkie autosurfy w PL, ale to syf. Mała liczba IP, co znaczy, że może sesji nabijesz dużo, ale już UU nie. Poza tym kosmiczny Bounce Rate. Generalnie jak nie napiszesz niczego swojego, to nie zmanipulujesz w prosty sposób statystyk. Musiałbyś napisać coś swojego i korzystać z bazy IP Neostrady.
  10. Wszystkiego po trochu. Tego, czego nie dostrzegłeś to voice search, który jest dużym zagrożeniem dla całej infrastruktury wizualnej, jaką znamy. To na pewno nie wydarzy się za 2-3, 4 lata, ale z czasem znaczna część procesów zakupowych przerzuci się do internetu dżwiękowego i to boty będą decydowały o trafności tego, co kupujesz. Poczytaj o Amazon Echo i tym, jak wyglądają zapytania do wyszukiwarki w kontekście Google search voice. Tam nie ma już - "liczba ludności na świecie", tylko "ile osób mieszka na iemi". Będziemy szukali "gdzie mogę zjeść obiad", a nie "restauracja Warszawa". To są zagrożenia. Na to w SEO na razie nikt przygotowany nie jest.
  11. Nie zrozumiałem Kuba, późno poszedłem spać
  12. Dzięki Panowie Temat jest o SEO w e-commerce, od wstępnej optymalizacji, przez różnice w SEO między własną instancją, a SaaS, podstawami linkbuildingu i oceny trudności otoczenia konkurencyjnego. Prezentacja raczej nie dla Was, bo na omówienie tematu jest 20 minut, a format ma trafiać do innej szerokiej grupy docelowej.
  13. Budowanie zaplecza

    Lepiej kilka tanich sharedów. Masz i różne DNS'y i mniej zaspamowane adresy IP.
  14. Ok, staram się o status prelegenta na przyszłorocznej [...] Brzmi lepiej?
  15. Dzięki serdeczne kevin19x