Skocz do zawartości

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska


Rekomendowane odpowiedzi

Gość maugosias

Witam,

Czy byłaby jednak możliwość włączenia jakiegoś ograniczenia czasowego dla tekstów próbnych wysłanych zleceniodawcom? Nie wiem, jak inni, ale ja czekam już niemal miesiąc na odzew od jednego zleceniodawcy, a napisałam jako próbny tekst, który odpowiada postawionym wymogom i teraz wystarczy podjąć decyzję: tekst odpowiada zleceniodawcy, czy nie. W ten sposób mogę czekać do końca świata albo do momentu, kiedy zleceniodawca skasuje z jakiegoś powodu swoje konto. To jednak nie jest w porządku. Pisałam do tego zleceniodawcy przez GoodContent i też nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maugosias
6 godzin temu, GoodContent.pl napisał:

Dzień dobry,

 

@maugosias - dobry pomysł, pomyślimy nad wdrożeniem tego przy najbliższej większej aktualizacji :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Zespół GoodContent.pl

Dzięki :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maugosias

Mam takie pytanie: zwykle dostawałam dokumenty do podpisania najdalej na następny dzień roboczy po zleceniu wypłaty. Zleciłam wypłatę wczoraj późnym wieczorem, bo zależy mi, żeby mieć pieniądze na koncie do wtorku. Czy jest to wykonalne, jeśli dziś nie otrzymałam jeszcze dokumentów do podpisania (umowa i rachunek)? Nie ukrywam, że zależałoby mi na tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry wieczór,

 

Obawiam się, że niestety nie da rady przyspieszyć tego procesu - umowy nie są konstruowane bezpośrednio przez nas, tylko przez współpracujące z nami biuro rachunkowe. Z naszej strony dokumenty są przesyłane w ciągu kilku godzin od jego otrzymania. Niestety, czasem nie mamy wpływu na tempo działania biura rachunkowego.

 

W każdym razie, ponad 95% wypłat jest realizowanych w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia - w Pani przypadku również powinno się to udać :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Zespół GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się dowiedzieć czy coś zmieniło się w "archiwum tekstów"? Do tej pory miałem tam także kwotę za poszczególne zlecenie oraz domyślnie sortowanie było podacie wysłania tekstu, a teraz domyślnie po statusie. Coś się u mnie zepsuło czy jakieś zmiany w interfejsie?

swiatla.auto.pl - zapraszam

Skuteczne pozycjonowanie - rozwiń swój biznes dzięki promocji w Google

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

@aragornik, faktycznie wprowadziliśmy zmiany w tej tabeli - usunęliśmy "Kwotę brutto" (można ją sprawdzić na stronie zlecenia) oraz tytuł tekstu.

Jest to spowodowane tym, że wielu copywriterów skarżyło się, że wszystkie dane nie mieszczą im się na ekranie, co było dość kłopotliwe. Słowem, było zbyt dużo kolumn, żeby wszystkie się zmieściły na wyświetlaczach o mniejszej rozdzielczości :)

 

Co do domyślnego sortowania, to faktycznie nieopatrznie zmieniłem je z sortowania po dacie na sortowanie po statusie. Już to jednak naprawiłem :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Zespół GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@GoodContent.pl Rozumiem. Szkoda :). Akurat dla mnie ta rzecz była bardzo fajna bo można było mniej więcej zorientować się za ile $ czeka tekstów do zatwierdzenia:) Może w przyszłości dałoby się zrobić, że na mniejszych ekranach kolumna jest ukryta a na standardowych już jest?:)

Edytowane przez aragornik

swiatla.auto.pl - zapraszam

Skuteczne pozycjonowanie - rozwiń swój biznes dzięki promocji w Google

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, aragornik said:

@GoodContent.pl Rozumiem. Szkoda :). Akurat dla mnie ta rzecz była bardzo fajna bo można było mniej więcej zorientować się za ile $ czeka tekstów do zatwierdzenia:)

Mam to samo odczucie :)

O tyle szkoda, że ja często wyszukiwałam napisane już przez siebie teksty na podstawie tytułu stron. Teraz, aby coś odnaleźć będę musiała przekopać się przez kilka tysięcy tekstów, co nie wiem czy jest możliwe....:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kluskaKRK i @aragornik, żaden problem,  już przywróciłem te obie kolumny - w końcu te wszystkie zmiany są dla Państwa :)

@aragornik, chyba faktycznie rozwiążemy to tak, że na mniejszych ekranach te dwie kolumny nie będą się pojawiać, dzięki za sugestię ;)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Zespół GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@GoodContent.pl Dziękuje bardzo. Rzeczywiście na mniejszych może być problem, jednak standardowe 1366x768 wszystko się mieści nie mówiąc o FHD itp ;)

 

Ps. Tym razem sortowanie po stawce brutto się zrobiło :D

Edytowane przez aragornik

swiatla.auto.pl - zapraszam

Skuteczne pozycjonowanie - rozwiń swój biznes dzięki promocji w Google

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności