; Jump to content
GoodContent.pl

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska

Recommended Posts

Cytat

Jakim cudem ludzie piszą na GC dłużej niż parę miesięcy? W jaki sposób im się to opłaca?

Zlecenia prywatne od klientów, którzy chcą FV.  Powiem na swoim przykładzie - klienci częściej wybierają GC, bo wiemy, jak wygląda końcowa stawka. VAT, podatek, prowizja są jasne. Kiedyś rozliczałem się przez GT, ale ichniejsze "tajemnice" z prowizji zniechęciły i mnie i klientów. Jest jeszcze useme, ale tam znowu w grę wchodzi papierologia, tutaj klient wpłaca kasę na konto, ustawia zlecenie i niczym się nie przejmuje, a copy tylko pisze to, co ma do napisania. Natomiast faktycznie jest pewien przestój, ale według mnie bardziej wizualny i wynika raczej z tego, że w ostatnim czasie pojawiło się więcej nowych zleceń i to od zleceniodawców, których nazwisk przynajmniej sam wcześniej nie widziałem. 


Konto współdzielone. Kup teksty przez GT i z fakturą VAT.

Potrzebujesz tekstów? Pisz na PW albo zajrzyj, a na pewno coś wymyślimy ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo dużo zleceń wisi od klientów, o których kiedyś była tu mowa. Teraz już nazw pisać nie będę. Są to klienci placacy niskie stawki, ale mający bardzo dużo wymagań, a następnie jeszcze teksty w nieskończoność są kierowane do poprawy. Wydaje mi się, że po prostu już coraz więcej copy przejechalo się na tych klientach i po prostu nie biorą tych zleceń. Dlatego one wiszą. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minut temu, sindirus napisał:

w ostatnim czasie pojawiło się więcej nowych zleceń i to od zleceniodawców, których nazwisk przynajmniej sam wcześniej nie widziałem

To właśnie wartość dodana dla nowego właściciela, jak tylko spojrzałem na PKD, od razu domyśliłem się, co leżało u podstaw transakcji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam nadzieję, że nowy właściciel GC weźmie się z dużo większą werwą do wykonania i wprowadzenia giełdy gotowych tekstów na GC, bo sporo ludzi oprócz mnie już tu o tym pisało.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do tego dochodzi fakt, że niektórzy zakładają po 40 nowych zleceń, praktycznie o tym samym. To doprowadza do bałaganu, a na liście widnieje sporo niezrealizowanych zleceń, ale jak się bliżej temu przyjrzeć to tylko złudzenie :) 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, PaulMott napisał:

To właśnie wartość dodana dla nowego właściciela, jak tylko spojrzałem na PKD, od razu domyśliłem się, co leżało u podstaw transakcji. 

Co masz na myśli?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 16.09.2019 o 19:24, ellses napisał:

Jestem bardzo wdzięczna GC za to, że pozwoliło mi wystartować, ale po paru miesiącach „wdrożenia” w świat copy nie piszę już za stawki mniejsze niż 10zł netto za 1000zzs. Ostatnio na platformie nie ma mnie w ogóle... Wisi mi tam parędziesiąt złotych do wypłaty, muszę w końcu coś napisać, żeby dobić stówki, ale jak widzę te zlecenia...

Jakim cudem ludzie piszą na GC dłużej niż parę miesięcy? W jaki sposób im się to opłaca?

GC jest super portalem właśnie na to, żeby zacząć, sprawdzić czy warto się w to pchać i zdobyć jakieś doświadczenie. Ja się przekonałam, że warto. Teraz mam dużo zleceń prywatnych poza portalem i nie mam za bardzo czasu pisać na GC, ale traktuję portal jako dodatek. Jak się zdarzy przestój jakiś w prywatnych zleceniach, to coś napiszę na GC i innych, bo jestem zarejestrowana na kilku. 

23 godziny temu, ellses napisał:

@oryginalny nick  Znalazłam na GC jednego stałego klienta, który zaproponował mi zdalną pracę w jego firmie polegającą nie tylko na copywritingu, ale ogólnym zarządzaniu jego stroną internetową. Podpisałam umowę i wtedy właśnie brakło czasu na siedzenie całymi dniami na GC i polowanie na fajne zlecenia. Pododawałam się do grup copy na facebooku i tam łapię innych klientów. Poza tym pracuję nad swoim blogiem, który ma być jednocześnie takim przedstawieniem moich możliwości. Przez to, że nie mam za bardzo nic do przedstawienia, nie udaje mi się dostać tych najciekawszych zleceń, które upoluję na facebooku. Inne potrafię zdobyć pisząc pięknego maila :D Szczerze mówiąc nie narzekam, bo jak wcześniej miałam z GC około 5 stówek, tak teraz zarabiam tyle, co w zwykłej etatowej pracy.

U mnie trochę podobnie. Z tym, że ja od dawna prowadzę blog i swoją stronę na Fb. Zgłaszałam się do zleceń na oferii, useme, ale tam jest naprawdę trudno coś złapać. W końcu jednak klienci zaczęli odzywać się do mnie sami. Teraz mam kilku stałych klientów, w tym dwóch, którzy cały czas, regularnie podsyłają mi zlecenia. Dzięki temu zarabiam całkiem przyzwoicie. Chciałabym jeszcze rozkręcić blog, żeby z niego coś też mieć. Moim marzeniem jest własna działalność i jestem na dobrej drodze. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@KamiX  Jeśli można wiedzieć, to w jakich okolicznościach klienci zaczęli się zgłaszać do Ciebie? Zainteresowali się blogiem, czy stroną? I ile mniej więcej zajęło Ci rozkręcanie własnych stron, żeby był odbiór? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ambitnie, dziewczyny  ;). Jesteście przykładem dla tych, którzy chcą się zająć profesją „na pełen etat”.

Są też tacy jak ja, którzy zlecenia na GC traktują jako formę pracy dodatkowej „po godzinach". Pasuje mi pisanina na GC, bo to ja decyduję ile i kiedy napiszę — nie "trzymają mnie" terminy i zlecenia.

Mam nadzieję, że zmiana właściciela wyjdzie GC i nam na dobre (a nie na gorsze) i to "po godzinach" będzie lżejszym kawałkiem chleba ;)

Wpadłam na chwilę i pierwsze co rzuciło mi się w oczy, to 7 stron zleceń, z czego pierwsze 3,5 strony (po filtracji od najwyższej stawki) to teksty za 6 zł i więcej. To dobry znak. Jeszcze kilka dni urlopu i wracam do pisania, mam nadzieję, że bez ekscesów :rolleyes:. Jeśli wśród nowych zleceniodawców są „czarne owce”, będę wdzięczna za info na priv :)

Edited by Baba Jaga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam niestety wrażenie, że wraz z nowym właścicielem pojawili się nowi Klienci, ale też znowu pojawia się problem niesprecyzowanych poleceń i przedstawieniu tego, co miało być, a autor się nie domyślił w uzasadnieniu tekstu. 

Dajcie znać, czy też to zauważyliście i czy wiecie, jaki jest kontakt z administracją :D 

Edited by Nochance
Złe info

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 10.09.2019 o 16:27, sindirus napisał:

 

Dwa pytania na start:

1. Czy pani Renata Kaperek będzie miała tutaj konto do komunikacji z - głównie - copywriterami, czy jedyną ścieżką komunikacji pozostanie e-mail?

 

 

Podpinam się pod powyższe pytanie. W jaki sposób należy kontaktować się z osobą decyzyjną w sytuacji zaistnienia kwestii wymagających takiego kontaktu? Dotąd w sytuacjach takich jak niesłuszne odrzucenie tekstu przez program antyplagiatowy, zgłoszenie nieuczciwego zleceniodawcy lub zakwestionowanie oceny kontaktowałam się na priv z Panem Bartkiem. Jak jest teraz?

1 minutę temu, Nochance napisał:

Ja mam niestety wrażenie, że wraz z nowym właścicielem pojawili się nowi Klienci, ale też znowu pojawia się problem niesprecyzowanych poleceń i przedstawieniu tego, co miało być, a autor się nie domyślił w uzasadnieniu tekstu.

 

Nie jesteśmy wróżkami. Zleceniodawca ma obowiązek jasno i zrozumiale w treści zlecenia opisać, czego oczekuje. Opis nieszczegółowy pozostawia furkę dowolnej interpretacji zlecenia przez copy. W spornych sytuacjach koniecznie kontakt do GC. Mam nadzieję, że nowy właściciel będzie dla nas łaskawy i nie będziemy musieli szarpać się z Januszami biznesu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minut temu, Nochance napisał:

@KamiX  Jeśli można wiedzieć, to w jakich okolicznościach klienci zaczęli się zgłaszać do Ciebie? Zainteresowali się blogiem, czy stroną? I ile mniej więcej zajęło Ci rozkręcanie własnych stron, żeby był odbiór? :)

Jedna osoba zgłosiła się do mnie, bo trafiła na moją ofertę tu na forum. Znaczy nie na forum GC tylko ogólnie, bo to jest wielkie forum, a to nasze to tylko jeden z jego wątków. Jest tu też wątek, gdzie można swoje oferty podawać. Jeden pan mnie tu znalazł i był tak zadowolony, że polecił koledze. Z tym, że oni zamawiają od czasu do czasu przeredagowanie istniejących tekstów. Obecni dwaj klienci, pan i pani, którzy cały czas, stale mają kolejne zlecenia i są podstawą moich dochodów, trafili przez Facebook. Przypuszczam, że znaleźli nie tyle moją stronę, co ofertę w którejś grupie dla copywriterów, bo się pododawałam. Facebook może wiele. Znalazł mnie tam też fotograf, który chciał, żebym mu robiła opisy do sesji zdjęciowych ślubnych i był mega zadowolony, ale coś ucichło, bo jest teraz w rozjazdach przez sezon weselny. Mam nadzieję, że się odezwie po sezonie. Ostatnio znowu napisał do mnie facet, który mi zaproponował pomoc w rozkręceniu bloga (szata graficzna, optymalizacja pod Google itd) i współpracę, bo potrzebuje kogoś do tekstów, gdyż tworzy platformę szkoleniową. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Na razie jest naprawdę fajnie. Zajmuję się copywritingiem ledwo nieco ponad rok. Blog już miałam wcześniej i pisałam na różne tematy na nim, ale swoją ofertę i cennik prywatny przedstawiam na nim od niespełna roku. Częściej piszę też o copywritingu na nim. Mam w sumie sporo pomysłów, ale pracuję na razie nad tym, żeby jeszcze więcej osób wchodziło na blog i stronę. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Baba Jaga napisał:

 

Podpinam się pod powyższe pytanie. W jaki sposób należy kontaktować się z osobą decyzyjną w sytuacji zaistnienia kwestii wymagających takiego kontaktu? Dotąd w sytuacjach takich jak niesłuszne odrzucenie tekstu przez program antyplagiatowy, zgłoszenie nieuczciwego zleceniodawcy lub zakwestionowanie oceny kontaktowałam się na priv z Panem Bartkiem. Jak jest teraz?

 

 

 

Kontakt z GC pozostaje bez zmian. Wszystkie pytania i sugestie można kierować na adres mail: kontakt@goodcontent.pl 

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   2 members

  • Similar Content

    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
    • By TextBookers.com
      Witam serdecznie drogich forumowiczów 
      Po przeszło pół roku pracy nad nową platformą do zamawiania oraz pisania tekstów SEO mam przyjemność zaprezentować Wam serwis TextBookers.com.
      Cel, jaki nam przyświecał przy tworzeniu tego narzędzia był bardzo prosty:
      Dla klientów zamawiających teksty:
      Możliwość błyskawicznego zamówienia dowolnej ilości tekstów za niską cenę jednocześnie z gwarancją ich wysokiej jakości. Wszystko to bez zbędnych formalności a także z dostępem do użytecznych narzędzi pozwalających na grupowanie tekstów i ich eksport do zewnętrznych systemów.
      Dla współpracujących copywriterów:
      Po pierwsze prostota rozpoczęcia współpracy a także brak minimum do wypłaty środków. Po drugie i co najważniejsze wygoda w postaci możliwości pracy o dowolnej porze dnia i nocy przy użyciu wygodnego panelu roboczego.
      I. Jak zamówić tekst?
      1. Rejestrujesz konto w serwisie (bądź logujesz się poprzez facebook).
      2. Doładowujesz konto wirtualnymi punktami. 1 pkt = 1 zł netto
      3. Dodajesz zlecenie przy pomocy prostego formularza.
      4. Akceptujesz tekst bądź zgłaszasz go do poprawy.
      5. Zaakceptowany tekst trafia do stworzonego przez Ciebie projektu gdzie masz do niego stały dostęp a także możliwość eksportu.
      Istotne informacje:
      1. Teksty zamówisz już od 2,29 PLN* netto za 1000 znaków ze spacjami!
      2. Każdy nowy bądź poprawiany tekst jest weryfikowany przez moderatora pod kątem jego jakości a także unikalności.
      3. Masz możliwość grupowania tekstów w stworzonych przez siebie projektach jak również otrzymujesz narzędzie do ich eksportu do zewnętrznych systemów (aktualnie jest to e-mail, ale w najbliższym czasie udostępnimy API do integracji z systemami CMS).
      4. Oferujemy szansę zdobycia dużej ilości darmowych punktów - za zakup ich większej ilości, za ocenienie tekstu napisanego przez copywritera czy też za polecenie klienta. Łącznie rabaty mogą sięgnąć nawet 9%!
      5. Bez względu na ilość zamawianych tekstów zrealizujemy je nawet w ciągu 48 godzin! Wszystko to dzięki unikatowej funkcjonalności rozbijającej jedno zbiorcze zamówienie na kilkanaście mniejszych.
      6. Aktualnie oferujemy możliwość zamawiania tekstów preclowych,  zapleczowych, opisów do katalogów, opisów produktów, tekstów tematycznych i specjalistycznych. 
      Pierwszy tekst otrzymasz za darmo w zamian za polubienie naszej strony na facebooku - można, więc bez żadnego ryzyka przekonać się o jakości naszych usług 
      *Cena uwzględnia możliwe do uzyskania rabaty.
      II. Jak zarabiać na pisaniu tekstów?
      1. Rejestrujesz konto w serwisie (bądź logujesz się poprzez facebook).
      2. Wypełniasz formularz zgłoszeniowy dostępny w strefie copywritera.
      3. Po akceptacji zgłoszenia otrzymujesz dostęp do panelu realizacji zleceń gdzie po kolei wyświetlają się zlecenia z wybranej przez Ciebie tematyki.
      4. Po wykonaniu zlecenia i zatwierdzeniu go przez klienta otrzymujesz środki na swoje konto.
      Istotne informacje:
      1. Pracę możesz wykonywać o dowolnej porze.
      2. Twoje wynagrodzenie uzależnione jest od ocen klientów. Im lepsze teksty piszesz tym więcej zarabiasz.
       
      III. Program partnerski
      Zachęcamy również do dzielenie się informacją na temat naszego serwisu. Od każdego doładowania poleconej osoby oferujemy 5% jego wartości. Zarobione w ten sposób punkty można przeznaczyć na realizację własnych zleceń.
      Dane firmy:

      TextBookers Sp. z o.o.
      ul. Cyfrowa 6
      71-441 Szczecin
      NIP: 8513196001
      REGON: 364561630
      KRS: 000620566
       
      Kontakt:
      biuro@textbookers.com
    • By TextBookers.com
      Witam,
       
      jak platforma copywriterska oferujemy teksty SEO
      precle opisy do katalogów teksty pod zaplecza opisy produktów teksty tematyczne teksty specjalistyczne  
       
      Dla klientów zamawiających teksty:
      Możliwość błyskawicznego zamówienia dowolnej ilości tekstów za niską cenę jednocześnie z gwarancją ich wysokiej jakości. Wszystko to bez zbędnych formalności a także z dostępem do użytecznych narzędzi pozwalających na grupowanie tekstów i ich eksport do zewnętrznych systemów.
       
      I. Jak zamówić tekst?
      1. Rejestrujesz konto w serwisie (bądź logujesz się poprzez facebook).
      2. Doładowujesz konto wirtualnymi punktami. 1 pkt = 1 zł netto
      3. Dodajesz zlecenie przy pomocy prostego formularza.
      4. Akceptujesz tekst bądź zgłaszasz go do poprawy.
      5. Zaakceptowany tekst trafia do stworzonego przez Ciebie projektu gdzie masz do niego stały dostęp a także możliwość eksportu.
      Istotne informacje:
      1. Teksty zamówisz już od 2,29 PLN* netto za 1000 znaków ze spacjami!
      2. Każdy nowy bądź poprawiany tekst jest weryfikowany przez moderatora pod kątem jego jakości a także unikalności.
      3. Masz możliwość grupowania tekstów w stworzonych przez siebie projektach jak również otrzymujesz narzędzie do ich eksportu do zewnętrznych systemów (aktualnie jest to e-mail, ale w najbliższym czasie udostępnimy API do integracji z systemami CMS).
      4. Oferujemy szansę zdobycia dużej ilości darmowych punktów - za zakup ich większej ilości, za ocenienie tekstu napisanego przez copywritera czy też za polecenie klienta. Łącznie rabaty mogą sięgnąć nawet 9%!
      5. Bez względu na ilość zamawianych tekstów zrealizujemy je nawet w ciągu 48 godzin! Wszystko to dzięki unikatowej funkcjonalności rozbijającej jedno zbiorcze zamówienie na kilkanaście mniejszych.
      Pierwszy tekst otrzymasz za darmo w zamian za polubienie naszej strony na facebooku - można, więc bez żadnego ryzyka przekonać się o jakości naszych usług 
      *Cena uwzględnia możliwe do uzyskania rabaty.
       
      II. Program partnerski
      Zachęcamy również do dzielenie się informacją na temat naszego serwisu. Od każdego doładowania poleconej osoby oferujemy 5% jego wartości. Zarobione w ten sposób punkty można przeznaczyć na realizację własnych zleceń.
      Dane firmy:

      TextBookers Sp. z o.o.
      ul. Cyfrowa 6
      71-441 Szczecin
      NIP: 8513196001
       
      Kontakt:
      biuro@textbookers.com
      www.textbookers.com
       
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy