KamiX

Forumowicze
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

KamiX last won the day on May 3

KamiX had the most liked content!

Community Reputation

19 Good

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No niestety stawki są niskie. Pozwolono zleceniodawcom decydować o cenie i kombinują, żeby jak najmniej zapłacić. Ciągle mówimy, że powinien być podział na rodzaje tekstów i minimalne stawki dla każdego rodzaju, ale mają to w nosie. Wprowadzają informacje dla zleceniodawców o kwocie jaką na rękę dostanie copywriter i komunikaty, że mogliby podwyższyć stawkę. Ciekawe czy coś to da. Ja uważam, że trzeba zleceniodawcom dać do zrozumienia, że jeśli chcą tekstu wysokiej jakości, napisanego przez dobrego copy to muszą więcej zapłacić... Co do filtrów to raczej chyba nie ma możliwości zapisania ustawienia, a jeśli chodzi o nawigację to też mnie to denerwuje, że wchodzę w jakieś zlecenie na 4 z 5 stron i kiedy jednak mi nie odpowiada i wychodzę, to wraca mnie do 1 strony... Też wolałabym wrócić do tej, na której byłam, a nie przeskakiwać od nowa.
  2. Potrzebujesz tekstów? Zapraszam do korzystania z moich usług! Od ponad roku zajmuję się copywritingiem. Piszę teksty na zamówienie, wszystkie rodzaje - zarówno teksty SEO, opisy produktów, teksty tematyczne, poradnikowe, na blogi, specjalistyczne i inne. Oferuję również korektę, przeredagowanie czy przepisanie tekstów. Posiadam certyfikat ukończenia kursu dziennikarstwa z uprawnieniem do wykonywania zawodu oraz certyfikat ukończenia kursu copywritingu. Cena usług zależy od rodzaju usługi lub tekstu, jego długości, przeznaczenia i nakładu pracy. Więcej na temat usług oraz cennik dostępny na moim blogu http://www.kamixwriting.pl. Kontakt przez blog lub e-mail kamix090@gmail.com. Nie wystawiam faktur.
  3. Świetnie! Miejmy nadzieję, że to podziała na zleceniodawców. Fajnie byłoby gdyby otrzymywali komunikat, że stawka jest za niska w stosunku do wymagań i albo podwyższają stawkę, albo zniżają wymagania, albo, żeby podwyższyli stawkę jeśli zależy im na realizacji przez najlepszych copy, bo najlepsi nie biorą zleceń ze zbyt niskimi stawkami. Pomyślałam też, że fajną sprawą byłoby wprowadzenie limitu wiszenia zleceń na liście. Np. zlecenie może wisieć na liście dwa tygodnie i przed upływem tego czasu zleceniodawca dostaje wiadomość, że musi wprowadzić zmiany, jeśli chce by zlecenie pozostało na liście i zostało zrealizowane i podpowiedź co powinien zmienić.
  4. Nie dziwne, tylko normalne... nie da się w ten sposób przyzwoicie zarobić... Tak działają takie serwisy, ale nie powinny. Na TB chociaż można sobie naraz zarezerwować więcej tekstów.
  5. Co do wyścigu szczurów to teraz jest dopiero wyścig szczurów! Kto pierwszy ten lepszy! Nie dość że stawki marne to jeszcze to. Widzę zlecenie, fajny temat, stawka dość przyzwoita, klikam i co? Tekstów było 18 i zostało 2 najgorsze, których już nikt nie chce. Wchodzę na inne zlecenie, nowe, 6 tekstów, wszystkie jeszcze są uff. Klikam tekst i piszę. Napisałam, wysyłam, wracam do zlecenia po następny, a tu innych już nie ma! To jest dopiero wyścig szczurów!
  6. Mam, ale tam ciężko coś dostać niestety...
  7. Jaki wyścig szczurów, jaki chaos? Nie rozumiem o co wam chodzi. Nie chcielibyście się zgłaszać to nie musielibyście, robilibyście sobie dalej zlecenia z głównej listy za najniższe stawki, wasza sprawa. Ja bym się chętnie zgłaszała gdyby takie coś było, bo chciałabym zarabiać więcej... Nigdzie tak nie ma jak na tych portalach, że zamawiasz usługę, mówisz ile płacisz i wykonawca musi się na to zgodzić. Nie ma tak, że idę do fryzjera, mówię fryzjerce, że chcę ścięcie i farbowanie i płace 10 zł, a ona się musi na to zgodzić... i to bez względu na to czy dopiero otworzyła salon czy już pracuje 10 lat...
  8. No właśnie zacząby się różnić, bo teraz je przypomina! Na TB ani żadnym innym czegoś takiego nie ma!
  9. Słuchajcie, wpadł mi do głowy pomysł i jestem ciekawa co wy na to. Większość z nas widzi, że portal zrobił się bardzo pro kliencki, a nam się dowala oceny, nie oceny. Rozumiem chęć odsiania gorszych, nie odbierając szans początkującym, ale fajnie by było stworzyć coś fajnego dla najlepszych copy, bo na nich portalowi zależy, prawda? Gdyby nagle najlepsi się wyrejestrowali, to klienci zaraz by zauważyli obniżkę jakości tekstów i też by zaczęli rezygnować. Teraz właśnie jest kombinowanie do czego te oceny mogłyby się przydać. Kiedyś proponowałam ranking najlepszych, ale nie był to najlepszy pomysł, bo to dużo roboty, a nawet 500 copy w porównaniu do kilkunastu tys. zarejestrowanych to garstka i sporo niezłych copy by i tak do rankingu nie weszło. Pan Bartłomiej chciał też, by GC różnił się od konkurencji. Przeglądając inne portale, typu oferia czy useme, wpadłam na pewien pomysł. Tam większość zleceń jest do negocjacji. Co gdyby wprowadzić coś takiego na GC? Tego nie ma u żadnej konkurencji. Tzn. zleceniodawca miałby wybór - albo daje stawkę i liczy się z tym, że tekst może zrobić mu nowicjusz lub ktoś nienajlepiej piszący, albo zależy mu na najlepszych i zaznacza opcję "stawka do negocjacji". Takie zlecenie trafiałoby do specjalnej zakładki "zamówienia do negocjacji", dostępnej tylko dla najlepszych copy, czyli takich którzy spełniają przynajmniej 3 warunki z poniższych: - są zarejestrowani przynajmniej rok na GC; - mają więcej niż 100 napisanych tekstów; - mają nie więcej niż 10% odrzuconych tekstów; - mają średnią ocen powyżej 4,0. Copy mieliby 24h na zgłaszanie się do zlecenia poprzez propozycję stawki. Po upływie tego czasu zgłoszenia byłyby zamykane, a zleceniodawca musiałby wybrać copy do realizacji zlecenia. Wybrani otrzymaliby maila. Obowiązywałaby zasada 1 copy na 1 tekst, czyli w przypadku zamówień na więcej niż 1 tekst, zleceniodawca musi wybrać tylu copy ile jest tekstów. W przypadku dużych zleceń (np. na 100 tekstów) gdyby nie zgłosiło sę tylu chętnych, to zleceniodawca miałby wybór - albo przedłuża czas na zgłoszenia o kolejne 24h, albo przyjmuje wszystkich zgłoszonych, przy czym na jednego nie może przypaść więcej niż 3 teksty. Po wybraniu copywriterów, zleceniodawca otrzymuje informację o kwocie do zapłaty i płaci. Następnie po wpłaceniu zlecenie zostaje otwarte do realizacji dla wybranych. Co myślicie? Mogłoby być coś takiego? W sumie zawsze można pofantazjować.
  10. Nie wiem czy jest taka opcja, ale myślę, że masz podstawy, żeby się odwołać od tej oceny, bo zleceniodawca wymyślił sobie coś o czym nie napisał w zleceniu i nie powinien mieć prawa w takiej sytuacji obniżać oceny, jeśli tekst jest napisany zgodnie z tym co było w zleceniu...
  11. @Anna Wyrzykowska No właśnie też się zastanawiam, w której to tak jest. Na TB jest 2 razy w miesiącu, na GT raz, na 10heads również 2 razy w miesiącu... hmm
  12. 4 to trochę przesada 2 razy by mogło być. O kategoryzacji tekstów i ustaleniu odrębnych dla każdego rodzaju stawek minimalnych już kiedyś pisałam, że by się przydało... I zgadzam się z powyższymi wpisami, że przydałoby się, by zleceniodawcy widzieli ile copy dostanie na rękę. O tym pisało już sporo osób tutaj, że by się przydało... Wprowadzenie częstszych wypłat niż raz w miesiącu byłoby totalnie bez sensu przy pozostawieniu 7 dni...
  13. Rewelacyjna zmiana! Będę mogła zgłosić chęć wypłaty będąc np. u rodziców, gdzie nie ma drukarki
  14. Ja właśnie tak zawsze robię. Przy okazji jak już piszę, to mam propozycję, żeby może jakoś posortować te zamówienia na liście - np. wg daty dodania (od najnowszych do najstarszych, żeby najnowsze były na pierwszej stronie) albo wg stawki (od najwyższej do najniższej). Można by też zrobić do wyboru i każdy mógłby sobie posortować jak chce, bo trochę jest bałagan. Nowe zlecenia są wymieszane ze starszymi.
  15. Jak widzę, że ktoś sobie życzy HTML to nie biorę takich zleceń. Za takie marne stawki? A to dobre! My jesteśmy copywriterami, a nie programistami... tylko piszemy teksty...