Jump to content
GoodContent.pl

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska

Recommended Posts

21 minut temu, Zidel94 napisał:

I koniec końców wygląda to tak, że większość jest bez oceny i ten system nie jest miarodajny.

 

Jakby system wręczał piątki za każdy nieoceniony tekst, byłoby jeszcze gorzej. Wtedy to dopiero byłoby niemiarodajne. Jak nie jestem zwolennikiem ocen, tak wprowadzenie do niego jakichkolwiek automatycznych not, byłoby ogromnym błędem. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, WDK2 napisał:

 

Jakby system wręczał piątki za każdy nieoceniony tekst, byłoby jeszcze gorzej. Wtedy to dopiero byłoby niemiarodajne. Jak nie jestem zwolennikiem ocen, tak wprowadzenie do niego jakichkolwiek automatycznych not, byłoby ogromnym błędem. 

 

Po namyśle przyznaję Ci rację. To dopiero byłoby zafałszowanie wyników ;) . System ocen straciłby swoją funkcjonalność, na którą postawił GC. Skoro już oceny są i nie zapowiada się na zmiany, lepiej w tę stronę. Lepiej dla GC  ;) W tej kwestii trudno znaleźć optymalne rozwiązanie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minut temu, Zidel94 napisał:

Jakie teksty najczęściej piszecie? Dłuższe i lepiej płatne czy tańsze i krótsze?

Głównie 2000-5000 zzs i od 10 zł./1000 zzs.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Zidel94 said:

Jakie teksty najczęściej piszecie? Dłuższe i lepiej płatne czy tańsze i krótsze?

Coś po środku - najczęściej około 3000-5000 zzs. Kwotowo różnie, dobrze opłacony tekst napiszę o wszystkim, ale jednocześnie tańsze teksty, których temat nie wymaga ode mnie wnikliwego researchu też biorę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co robicie z odrzuconymi przez klientów tekstami, których nie możecie/nie chcecie dalej poprawiać? Lecą "do kosza" na zmarnowanie czy staracie się je sprzedać gdzie indziej?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, marek_____ napisał:

Co robicie z odrzuconymi przez klientów tekstami, których nie możecie/nie chcecie dalej poprawiać? Lecą "do kosza" na zmarnowanie czy staracie się je sprzedać gdzie indziej?

Nie zdarzyła mi się jeszcze taka sytuacja, ale raczej bym wywalił do kosza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 10.08.2019 o 21:19, Zidel94 napisał:

Jakie teksty najczęściej piszecie? Dłuższe i lepiej płatne czy tańsze i krótsze?

 

1000-6000 znaków, wolę pisać teksty lepiej płatne. Robię zawsze solidny research, więc czas poświęcony nie byłby wart 4 zł ;)

Chyba że trafiam na swoją branżę, wtedy decyduję się pisać nawet za mniejsze pieniążki — szybko idzie i sama przyjemność z pisania :)

 

23 godziny temu, marek_____ napisał:

Co robicie z odrzuconymi przez klientów tekstami, których nie możecie/nie chcecie dalej poprawiać? Lecą "do kosza" na zmarnowanie czy staracie się je sprzedać gdzie indziej?

 

Nie zdarzyło mi się, żeby ktoś odrzucił mój tekst. Myślę sobie, że to zależy. Jeśli okazałoby się, że nie trafiłam w zamiar i gust zleceniodawcy, spróbowałabym wystawić go na jakiejś giełdzie. Jeśli okazałoby się, że jest kiepski — poszedłby do kosza.

Edited by Baba Jaga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytałem, bo z tego co widzę, to często przewijają się tu pretensje odnośnie klientów w kwestii upierdliwego odrzucania tekstów i zastanawiałem się, co z takimi tekstami się potem dzieje. Chciałbym spróbować popisać ambitniejsze (i lepiej płatne) teksty, obawiam się jednak pracy na daremne, gdy część tekstów zostanie ewentualnie odrzucona.

 

Giełdy odrzuconych (i nie tylko) tekstów już się chyba nie doczekamy, bo administracja zwodzi nas chyba od roku, że takowa powstanie, a nic się w tym temacie nie dzieje.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piszę również tutaj jako, że maile często nie dochodzą do adresata.

 

Pisałem tekst na 2500 znaków, w połowie przy zapisywaniu pojawiło mi się tylko kółeczko świadczące o tym, że nie zapisuje się, a strona się nie odświeża. Postanowiłem dokończyć tekst, jednocześnie kopiując go do notatnika, aby potem nie było problemu. Po zakończeniu pisania, kliknąłem zapisz, ale nadal pojawiało się tylko kółeczko. Wszedłem na stronę kolejny raz, tym razem bez kłopotu. O dziwo, w aktualnie realizowanych, ani w archiwum nie mam tego tekstu, ani zlecenia. Co w takim przypadku???

 

Edit: na mailu mam coś takiego:

 

Dzień dobry,

Klient zrezygnował z zamówienia "tutaj zlecenie, itd." w którym pisałeś/aś teksty.

Jakim cudem można zrezygnować w trakcie pisania? I co teraz? 

Edited by Matthew1991

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, GoodContent.pl napisał:

Dzień dobry,

 

@Matthew1991, właśnie odpisałem na maila :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

 

Dziękuję za szybką odpowiedź.

Warto poinformować, bo pewnie nie wszyscy wiedzą o istotnym zapisie w regulaminie. Ja przynajmniej nie wiedziałem do tej pory, ale widzę, że coś takiego jest. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z zamówienia. Ja jakoś przeboleję te 2500 znaków, lecz gdyby był to tekst na 30 tysięcy znaków za fajne pieniądze (takie się również zdarzają), wtedy byłoby już nieciekawie. Piszesz sobie spokojnie, po wielu minutach pracy masz 1000 znaków do końca, wchodzisz na maila, a tam anulowane zamówienie, a tekst się nie zapisuje :D Także jeśli rezerwujecie tekst, piszcie go w szaleńczym tempie, bez wgłębienia się w temat. Im dłużej piszemy, tym większe ryzyko :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry,

 

@Matthew1991, takie sytuacje faktycznie mogą się zdarzyć, lecz z doświadczenia wiem, że są one niezmiernie rzadkie (dotychczas nie było ich więcej niż kilka) :) Przykładowo u Pana pojawiła się ona raz na ponad 10000 napisanych tekstów, więc to najlepiej obrazuje, jak rzadkie jest to zjawisko :)

W każdym razie jestem pewien, że jeśli faktycznie tekst jest już w znacznej części przygotowany, wystarczy napisać do klienta i wyjaśnić sytuację, a na pewno uda się to załatwić.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nie wiem, czy tak łatwo coś się uda załatwić :) Kilka razy pisałem do klientów w podobnych sprawach, chyba tylko raz otrzymałem jakąś odpowiedź i to niezbyt satysfakcjonującą :) Z doświadczenia na portalu wiem, że przynajmniej w moim przypadku z takim kontaktem nigdy nie było łatwo, a już na pewno nie był on zbyt pozytywny. Poza tym, skoro klient anulował zamówienie, to te teksty nie były mu potrzebne (zamówienie było na dwa teksty - ja zamówiłem drugi z nich, więc ktoś znalazł się w podobnej sytuacji). Nie za fajnie jest więc prosić(?) o to, aby ktoś przyjął niechciany tekst, chociaż napisany zgodnie z zamówieniem, które pojawiło się na portalu.

 

P.s. To i tak szczęście, że go skopiowałem, bo w przeciwnym razie w ogóle nie byłoby po tym tekście śladu :) 

Edited by Matthew1991

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, GoodContent.pl napisał:

Dzień dobry,

 

@Matthew1991, takie sytuacje faktycznie mogą się zdarzyć, lecz z doświadczenia wiem, że są one niezmiernie rzadkie

 

To niepoważne i nieprofesjonalne podejście do czyjejś pracy. Nie powinno się takie coś zdarzać w ogóle. Wkurzyłabym się jak diabli, jeśli któryś zleceniodawca zafundowałby mi taki numer, a korespondencja nie byłaby przyjemna ;) . Z góry skazana na niepowodzenie, bo raczej nie przez pomyłkę zleceniodawcy usuwają zlecenia. Nie powinno być to jakoś uregulowane, choćby ze względu na szacunek do naszej pracy? 

 

Zapytanie — czy komuś jeszcze zdarza się, że pisze tekst, powiedzmy przez 5 godzin, bo w międzyczasie robił milion innych pierdół,  w międzyczasie zapisuje szkic w edytorze z powodzeniem (wyskakuje komunikat), po czym na koniec, po 5,5 godzinach chcę go wysłać do akceptacji i się nie da, bo zostałam wylogowana z portalu. I teraz HIT — jeśli nie skopiowałam tekstu wcześniej do notatnika zewnętrznego, to mam po tekście, ponieważ logując się ponownie okno edytora mam .... uwaga ... puste !!!!! Opcja "cofnij" nie cofa do momentu zakończenia napisania tekstu. Okno jest po prostu puste, przygotowane do rozpoczęcia pisania. Zdarza wam się taka sytuacja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Normx
      Dzień dobry
       
      Jestem doświadczonym copywriterem, który działa w branży od długiego czasu. Współpracowałem z wieloma klientami przy różnych projektach. Dzięki temu posiadam wiedzę na temat tworzenia treści dostosowanych do potrzeb. Tworzyłem również teksty w ramach kampanii content marketingowych. 
       
      Tworzę zarówno teksty seo, zapleczowe, opisy produktów, jak teksty specjalistyczne. Stawki zaczynają się już od 5 zł netto za 1000 zzs.
       
      Rozliczenie na podstawie faktury VAT. 
       
      Zapraszam do kontaktu pod adresem email: kontakt@twojcopywriter24.pl (dla zainteresowanych mogę podesłać przykłady moich realizacji).
       
      Dane firmy:
      Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp"
      ul. Żurawia 6/12, lok. 766
      00-503 Warszawa
      NIP: 5213641211
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
    • By bori79
      Wykonam teksty na zaplecza w oparciu o konkretne źródła wiedzy. Teksty będą napisane zgodnie ze sztuką seo.
      Mogę pisać bezpośrednio w surferseo na zlecenie klienta.
       
      Cena 5 zł netto/ 1000 znaków
       
      Preferowane tematyki: turystyka, nieruchomości i wnętrza, finanse
       
      Rozliczenie: F-VAT
       
      "SEO-Usługi" Krzysztof Borwik
      ul. Wieniawskiego 34
      51-611 Wrocław
      NIP: 898-178-35-65
       
      KONTAKT:
      krzysztof@borwik.pl
    • By Copywriter24pl
      Dzień Dobry
       
      Realizuję profesjonalne artykuły dla celów pozycjonowania:
       
      precle - od 1,50zł zaplecza - od 1.8zł, Opisy kategorii - od 2,20zł, Artykuły tematyczne i blogi - od 2.50zł
      Podane powyżej stawki dotyczą 1000 znaków ze spacją i są to kwoty netto.

      Wykonane przeze mnie artykuły cechuje:
      terminowość - najważniejsza rzecz w tej branży, sam prowadziłem copywriterów i wiem, jak irytujące jest wieczne "proszenie się" o wykonanie zlecenia, wysoka jakość - staram się "nie lać wody" w artykułach. W prostszych tekstach wolę wcześniej zapoznać się z tematem i poruszać się w nim. Przy artykułach bardziej wymagających przygotowuje się odpowiednio merytorycznie - mam dostęp do m.in baz naukowych, wydań profesjonalnych artykułów branżowych, unikalność - artykuły pochodzą spod mojej ręki lub ręki współpracowników, zero copy-paste lub bezmyślnego "przeredagowywania", zgodność ze standardami SEO - dbam o optymalną pod pozycjonowanie strukturę artykułu, staram się przygotowywać teksty tak, aby były przejrzyste.
      Zapraszam do kontaktu:
      copywriter24pl@gmail.com
         
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy