Jump to content

Redjasper

Forumowicze
  • Content Count

    610
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

23 Excellent

About Redjasper

  • Rank
    Złoty Ekspert Produktowy na Forum Google Ads
  • Birthday 01/17/1982

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.internetowe-pogotowie-reklamowe.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kraków
  • Interests
    Uleczymy Twoją Reklamę - Kampanie Google Ads - Wdrożenia Google Analytics

Recent Profile Visitors

3,778 profile views
  1. Środki przyznawane są w zależności od Twoich wydatków w 2019 poczytaj https://support.google.com/google-ads/answer/9803410?hl=pl Nie dość, że dają, to nie jesteś pierwszy, który marudzi.
  2. Z których funkcji chciałbyś korzystać? Do konta Google Ads musisz dodać kartę kredytową. Kampanie mogą być wstrzymane, więc możesz podszkolić się w tworzeniu kampanii, grupowaniu słów kluczowych itp.
  3. Wszystko zależy od konstrukcji sklepu, a dokładnie wtyczki do generowania feedu i tego jak zmieniasz cenę. Jeśli po prostu zmieniasz cenę, to powinna pojawić się jako price, ale jak dodajesz cenę promocyjną na tym produkcie to słusznie zapisywana jest ona jako sale_price bo później na produkcie, jak się pojawi w wynikach, Użytkownik może zobaczyć różnicę w cenie jaka była, a jaka jest - Google róznie podaje tą wartość jako procentową obniżkę lub o ile jest taniej.
  4. Jeśli nie kierujesz na Rosję, to się tym nie przejmuj.
  5. Sprawdź zakres dat jaki masz ustawiony. Zapewne nie obejmuje okresu, gdzie kampania zaczęła działać.
  6. Zerknij na ten artykuł supportu https://support.google.com/google-ads/answer/2375474?hl=pl
  7. Regulamin zmienił się już jakiś czas. Tylko firmy mogą się reklamować. Rozwiązanie? Skontaktuj się z jakimś znajomym, który ma firmę i się dogadaj. Jeśli ktoś pracuje w jakiejś agencji - dogadaj się. Samemu będziesz mógł prowadzić, ale na ich koncie stworzonym dla Ciebie.
  8. Wejdź do ustawień: Urządzenia >> dla telefonów i tabletów ustaw modyfikator stawek na -100%.
  9. Jedyną możliwością jest funkcja wstawiania fraz https://support.google.com/google-ads/answer/2454041?hl=pl ale musisz sam dodawać frazy kluczowe do tej grupy reklam. Kampania Google Ads nie polega na tym... ważne jest aby optymalizować Swoje działania i działanie kampanii. Po to grupujemy frazy i po to dostosowujemy teksty reklamowe, aby koszt kliknięcia był niższy, a same teksty "przyjemniejsze" dla Użytkownika, co przyczyni się do lepszego Wyniku Jakości i zmniejszy koszty.
  10. Wszystko zależy jaką mieliście umowę. Z tego co czytam, to dana agencja prowadziła Ci kampanie, ale na Swoim utworzonym dla Ciebie koncie, czyli dane rozliczeniowe są ich - nie dziwie się, że nie dadzą Ci dostępu administratora, bo mógłbyś np. korzystać z ich karty. Musisz się z nimi porozumieć odnośnie przejęcia konta. Jeśli to nie wchodzi w grę, to tylko nowe konto. Powinieneś móc założyć Swoje konto Google Ads na tego maila. Jeśli nie, to nie unikniesz kontaktu z tamtą firmą, bo musieliby Cię odpiąć z niego, bądź Ty sprawdź, czy w Narzędzia i ustawienia >> Dostęp do konta możesz się odpiąć sam. Jeśli możesz się odpiąć sam to po problemie. Pamiętaj, że tworząc konto Google Ads, domyślnie możesz stworzyć konto Google Express - system będzie za ciebie prowadził kampanie, co nie jest zalecane. Jeśli masz chociaż minimum wiedzy o Google Ads, to przejdź na tryb ekspercki i sam prowadź kampanię.
  11. Cześć, Jak sobie ładnie pogrupujesz te frazy, to bardzo szybko stworzysz całą kampanię. Zerknij na artykuł jaki napisałem o pracy w Edytorze Google Ads https://www.internetowe-pogotowie-reklamowe.pl/sposob-ab-ab/ jeśli jakieś frazy różnią się np, tylko miejscowością na końcu, czyli np. telewizory kraków suszarki kraków myjki kraków itp. itd to najpierw sposobem ab ab robisz wszystkie frazy z dopiskiem kraków potem zaznaczasz wszystkie grupy reklam z kraków i kopiujesz je - zmieniasz kraków na warszawa w nazwie grupy reklam >> w słowach kluczowych >> tekstach reklam czyli teraz masz grupy reklam telewizory kraków suszarki kraków myjki kraków telewizory warszawa suszarki warszawa myjki warszawa potrzebujesz teraz zmienić url. w edytorze szukasz grup reklam zawierających telewizory w naszym przypadku znajduje telewizory kraków telewizory warszawa przechodzisz na reklamy >> zaznaczasz je wszystkie i zmieniasz odpowiednio url. To tak na szybko jak możesz sobie ułatwić tworzenie kampanii.
  12. Kierowanie na lokalizację jest przypisana do kampanii, więc każde kierowanie na inną lokalizację, to odrębna kampania. Zaprzyjaźnij się z Edytorem Google Ads i szybciutko sobie skopiujesz i wkleisz kampanie - zmienisz lokalizacje i teksty reklam jeśli w nich również występuje nazwa miasta. W panelu Google Ads również skopiujesz kampanię, ale tak szybko nie zmienisz tekstów reklam.
  13. Sugeruje telefon do supportu i wyjaśnienie sytuacji z nimi 800 702 380. Nie sugeruj się innymi reklamodawcami. Jeśli łamiecie jakąś regułę, to prędzej czy później oni również będą mieli odrzucone reklamy.
  14. Witaj, Jasne, że się da, ale wszystko zależy jaką masz wybraną strategię ustalania stawek. Jeśli jakąś automatyczną, to robi to za Ciebie system. Wejdź w ustawienia kampanii i sprawdź jaką masz strategię stawek. Jeśli samodzielną, to sam możesz ustalać dla fraz stawki.
  15. Pytanie jest bardzo ogólne. Czynników wpływających na sukces/porażkę jest bardzo dużo. Zaczynając od braku wdrożenia celów konwersji i transakcji w Google Analytics, a kończąc na zbyt małym budżecie na reklamę. A pomiędzy jest zawsze brak zoptymalizowanego konta Google Analytics i zbieranie błędnych danych, które analizując wprowadzają w błąd, a przez to podejmujesz błędne decyzje.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy