mcmagik

Forumowicze
  • Zawartość

    4098
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    59

Ostatnia wygrana mcmagik w dniu 30 Sierpień 2017

Użytkownicy przyznają mcmagik punkty reputacji!

Reputacja

1627 Excellent

O mcmagik

  • Tytuł
    Idiot Intruder
  • Urodziny 1 Styczeń

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Internety

Ostatnie wizyty

8383 wyświetleń profilu
  1. Składki przy umowie o dzieło będąc na etapie

    Możesz podpisywać do woli. Powiem więcej, będąc na etacie możesz także mieć drugi etat. A nawet 4 po 1/4 czy w innych ułamkach. Warto jednak pamiętać, że zarówno umowa o pracę, o dzieło czy zlecenia nie może zahaczać o zakaz konkurencji - nawet jeżeli takiego nie masz podpisanego, to jest to źle odbierane przez dającego pracę (mówimy o poważnych firmach, nie garażowcach) oraz może być wykorzystane także w sądzie, na Twoją niekorzyść, jeżeli dasz gdzieś ciała.
  2. Służba niezdrowia

    I to ten system nie pozwala lekarzowi w ramach NFZ przyjąć więcej pacjentów, mimo wolnych mocy przerobowych. Popyt (tak to roboczo nazwijmy) jest znacznie większy niż pule przyznane przez urzędników w ramach kontraktów NFZ. Skoro jest popyt, a system pozwala na łatanie dziur prywatną konsultacją, to lekarze będą z tego korzystać. Wyceniają swoje usługi na poziomie takim, jak są wycenione przez NFZ w ramach kontraktów - chyba nie myślicie, że biorą ceny z kosmosu. I może cieszmy się, że mamy alternatywę - płatną ale mamy - bo w innym przypadku wielu z nas by już przysłowiowo zdechło. Boli jedynie wysokość składek obowiązkowych i zakres korzyści jakie z nich czerpiemy. W prywatnym ubezpieczeniu za taki szmal miałby człowiek wizyty w domu z pocałowaniem ręki.
  3. Prestashop vs Shopgold

    Wrzuć tam powyżej 500 produktów w 10 kategoriach, każdy produkt z 4 zdjęciami i opisami powyżej 300 znaków. Następnie wpuść w jednym czasie 50 userów i niech każdy normalnie użytkuje sklep - czyli przegląda, wrzuca do koszyka, podlicza koszyk z kosztem dostawy itp.. Zobaczymy jak zaczynasz płakać, że sklep pokazał jak się nie należy wykładać.
  4. był e-sklep teraz go nie ma co było przyczyną

    Nie musi. Wystarczy, że zatrudni się fachowca a nie Krystynie z gazowni zleci się obsługę e-sklepu. No i nie wpompowywać a inwestować. Z takim podejściem to nie dziw, że się nie udało.. za darmo umarło, teraz żeby wyjąć trzeba najpierw włożyć. A ile było w trakcie kampanii? Bo z tych 20-40 wizyt to wynik sprzedażowy = 0 jest w każdej branży normą, z marginalnymi wyjątkami. Żeby była sprzedaż musi być ruch - o to trzeba przede wszystkim dbać. Ale i to nie jest gwarancją bo jeżeli masz z międzypośladów asortyment, usablity i ceny, to i tak możesz nie urobić na koszt utrzymania sklepu.
  5. był e-sklep teraz go nie ma co było przyczyną

    Powodów może być wiele.. 1. Nieodpowiedni asortyment 2. Słaby marketing 3. Zła polityka cenowa 4. Słabej jakości zdjęcia i opisy + powyższe nie nadążające za konkurencją 5. Nie budząca zaufania strona (mała ilość danych kontaktowych, strona pisana na kolanie) 5a. Słaba funkcjonalność strony (usablity rodem z 1999, skomplikowana rejestracja i jej konieczność) 6. Słaba obsługa klienta 7. ... Można wymieniać wiele. Pewnie znalazłyby się jakieś większe konkrety znając branżę ale obstawiałbym wszystkiego z powyższych po trochę Jak zauważył @Arkaszka, e-commerce to nie jest bułka z masłem.. łatwość porównywania ofert w sieci nie sprzyja brakom stresów w e-handlu
  6. [500] Internal Server Error : Wewnętrzny błąd serwera

    A pomoc w nazwa.pl to zamknęli na 4 spusty czy jaki wuj?
  7. Na co do kina ?

    The Dark Tower Bright
  8. Wesołych Świąt

    ała.. qrewa.. straciłem słuch przez ten szajs
  9. Problem z nazwa.pl

    A to nie wystarczy nabazgrać na forach?
  10. Miód (gryczany) a kac i ciśnienie

    @up byle nie takiego
  11. Miód (gryczany) a kac i ciśnienie

    @up a ja polecę biegi górskie, najlepiej te na dystansach ultra - zdecydowanie trudniej tam o alkohol
  12. Zadaj sobie pytanie, czy za adwordsy też tak można..? Przecież na zakup w danym sklepie nie wpływa tylko pozycja danej frazy.. ba, nawet nie jest najważniejszym z czynników.
  13. RODO / GDPR infografika

    Już widzę jak człek na kolanach ciśnie zrobić sobie samop*dpierd*lenie wszyscy będą liczyć - jak dotychczas - że jakoś się to upiecze..
  14. Wypadanie z indexu

    @up ewentualnie można użyć szklanej kuli.