Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/03/2019 in all areas

  1. 1 point
    Wiesz, jak ktoś widzi takie wpisy to się zastanawia czy jest to nieudolna szeptanka czy może po prostu ... no i zabrakło odpowiedniego słowa. Moja wypowiedź też niewiele wnosi, ale To najlepiej skontaktować się właśnie z tą firmą bo mają super sprawdzone produkty w Twojej branży
  2. 1 point
    Dzień dobry, Przepraszam za problem, faktycznie coś się dzieje... Zgłosiłem to do serwerowni. Niedługo powinno być po problemie tym bardziej, że przy dużo mocniejszym serwerze takie rzeczy nie powinny mieć miejsca. Pozdrawiam, Bartłomiej Tokarski Założyciel GoodContent.pl
  3. 1 point
    Po to są dwa dyski by ustawić RAID i mieć redundancje. Jak Padnie jeden, to ciężar danych dzwiga drugi, aż mu dyski nie wyskoczą . Jak potrzebujesz "nieograniczonych zasobów" dyskowych, to się nie używa dysków tylko Object Storage w tym s3. Najlepiej zatrudnij administratora, który klocki skonfiguruje zamiast motać się po PiO z dziFnymi pytaniami
  4. 1 point
    @zgred ale powiększyć to mogę sobie chyba tyle ile oni mają w ofercie?. A nie rozumiem o co chodzi że jak bym wziął 2-3 serwery dedykowane, nie można jednego ? Zgredzik ten by starczył na jakiś czas serwer ? https://www.leaseweb.com/bare-metal-server/configure/29098 tam można chyba wybrać dysk? najmniejszy to 2x2TB ? jak jest z tym? miał bym do dyspozycji dwa dyski? jeden zapełniam i gdy zapełnie jeden to mam jeszcze drugi do dyspozycji ?
  5. 1 point
    Domena, która jest już online, jest zaindeksowana, ma swój wiek, swoje odleżała już w organiku, jest trudniejsza w ułożeniu architektonicznym od tej, która jeszcze nie wystartowała. Wobec tego - to co wynika z poradników o kanibalizacji, ma prawo nie działać tak, jak gdyby ten problem nie został rozwiązany/przewidziany przed wpuszczeniem po raz pierwszy robota na stronę. To m.in. z tego powodu turbo-dobrze pracuje się ze stronami, które są jeszcze offline i są na etapie deweloperskim, a wyjątkowo źle pracuje się na dużych sklepach, gdzie nikt przy SEO nigdy nie pracował. Zabawy onsite'owej jest na kilka albo naście miesięcy. Ale do rzeczy. Scenariusz, o jakim piszesz, tj. kiedy mimo zubożenia podstrony X o zawartość Y, nie staje się wystarczającym powodem dla zmiany ekspozycji to wypadkowa na ogół: 1. Tego, że domena ma nazwę keywordu w sobie, np. bulkazmaslem.pl/bulkazmaslem To częsty case, gdzie mimo nawet turbo optymalizacji, trudno przekonać robota do porzucenia ekspozycji bulkazmaslem.pl na rzecz bulkazmaslem.pl/bulkazmaslem 2. Nad wyraz mocnego profilu linków, prowadzących do strony głównej - szczególnie, jeśli są w nim linki EMA, albo partiale. Czyli jeśli do strony głównej prowadzą mocne linki z anchorami "bułka z masłem", to już sam ten fakt może być wystarczający dla bota, żeby nie potrafił zdecydować, którą z podstron eksponować na zapytanie "bułka z masłem" (tak, nawet jeśli fraza "bułka z masłem" na stronie głównej już nie wisi). 3. Upewnij się, że linkujesz do tej podstrony site-wideowo (ze wszystkich podstron) z anchorem exact match'owym przy uwzględnieniu first link count. Tj. upewnij się, że link wewnętrzny do podstrony /bulka-z-maslem ma anchor "bułka z masłem" i czasami nie jest podlinkowany gdzieś wcześniej w kodzie źródłowym jakimś przypadkowym anchorem, albo bitmapą (jakąś np. bitmapą ze slidera, bo to też częsty temat). 4. Pamiętaj zarazem, że im większa dysproporcja między profilem linków (zewnętrznych) strony głównej, a postrony /bulka-z-maslem (tj. jeśli 90% mocy napływającej do całej domeny leci na stronę główną, a tylko np. 5% na /bulka-z-maslem), to sam fakt tego, że na stronie głównej w anchorze odnośnika pada słowo "bułka z masłem", też może być powodem, dla którego to główna "łapie" pozycje, a nie podstrona. Rozwiązaniem mogłoby być po prostu wypięcie linku wewnętrznego do podstrony /bulka-z-maslem ze wyłącznie z tej strony głównej (bo anchor linku wewnętrznego jest takim samym fragmentem kodu źródłowego <body>, jak zwykły tekst w paragrafie, div'ie, czy czymkolwiek innym. To takie pomysły na szybko.
  6. 1 point
    Witam, na sprzedanie posiadam dwie strony na facebooku o tematyce rozrywkowej. Jedna strona ma 198k+ polubień, druga zaś 133k. Najchętniej sprzedam obie strony za jednym razem. Fani są z Polski, zdobywani w sposób naturalny. Na stronie 198k: 76% to kobiety, 24% mężczyźni. Na stronie 133k: 73% to kobiety, 27% mężczyźni. Za obie strony chcę 6500,00 złotych. Natomiast jeśli ktoś zainteresowany jest tylko jedną stroną to liczone jest 0,02 zł od fana. Oświadczam również, że strony są własnością Facebooka. Ja sprzedaje swoją pracę i czas włożony w rozwój strony. Pozdrawiam. Po więcej informacji zapraszam na e-mail: fanpage2.biznes@gmail.com
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy