Jump to content
GoodContent.pl

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska

Recommended Posts

Godzinę temu, pawig napisał:

Zgadzam się z przedmówca. Większy problem jest taki, że jak właśnie widzę to zleceń jest tyle co kot napłakał. 

 

Znikają w kilkanaście sekund, nawet te mało opłacalne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup, dawno nie widziałem tak mało zleceń. Szczerze mówiąc, to było pewne, że ta branża dostanie pierwsza, bo duża część firm już tnie koszty, żeby w ogóle przeżyć najbliższy okres. Jeszcze się wszystko dobrze nie rozpoczęło, a już część moich klientów ograniczyła mocno współpracę. Druga sprawa, wszyscy siedzimy w domu, piszemy więcej, to i zleceń mało i szybciej znikają ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
5 godzin temu, Zidel94 napisał:

Liczę, że ta sytuacja się zmieni i administracja jakoś ten problem rozwiąże. Dobrze by było też żeby więcej copy udzielało się na forum, bo jak na razie to w wąskim gronie sobie tutaj rozmawiamy, a więcej osób powinno sobie zdawać sprawę że pracuje za marne grosze.

 

Wszyscy to powtarzamy od jakiegoś czasu. Może czas spróbować na fanpage FB?

https://www.facebook.com/pg/goodcontentpl/posts/

KamiX zachęca — tam pewnie jest większy odzew ;)

Edited by Baba Jaga
dodanie linku

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, jimmi napisał:

Ponieważ nie orientuje się czy platforma zmusza do brania zleceń copywriterów?

Jeśli tak to jest problem, a jak nie to tak jak z ogłoszeniami i sprzedaży czegokolwiek... cena kosmiczna nikt nie kupuje i po problemie. Jak nie ma odzewu to zlecający będzie musiał coś z tym zrobić

Owszem, piszemy tu dobrowolnie, jednak wszelkie uwagi dajemy "gratis" :-) Może kiedyś kilka osób zmądrzeje i jednak uzna, że żeby wymagać jakości, trzeba mieć:

1. realne wymagania, jak na konkretny rodzaj tekstów

2. chęć do odpowiedniej płatności.

Wątpię, żeby jakakolwiek kobieta znalazła jakieś znane perfumy za 1/10 dotychczasowej ceny, a pan - sportowiec uwierzył, że znane markowe buty sportowe (nowe!) można kupić za 50 zł :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry,

rzeczywiście podaż zleceń spada, a popyt na teksty wzrósł i w naturalny sposób to wpływa na cenę.
Chcemy temu zaradzić, to co zrobimy w tym tygodniu to:

  • kampania mailingowa do wszystkich odbiorców tego forum, żeby korzystali z GoodContent (to dobra grupa docelowa, choć większość zamówień to teksty SEO)
  • przygotowaliśmy nowe funkcje dla klientów - czyli możliwość pobierania tekstów w formacie .DOC, a także grupy tekstów jako plik .ZIP i dodatkowo w formacie XML (dokładny opis wrzucę jutro)
  • to oznacza, że dzięki wprowadzeniu kodów do tekstów i plików XML mamy ofertę dla ecommerce (sklepy internetowe) i będzie w najbliższych tygodniach do nich kierowali promocję GoodContent.

Paweł Strykowski

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ledwie 12 zleceń w momencie jak piszę tego posta. Dramat. Takich jaj to nie było nigdy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam, że nie na temat. Czy nie szwankuje wam automatyczna akceptacja po siedmiu dniach? Bo u mnie wisi zlecenie, które powinno już przejść pomimo tego, że zleceniodawca nie zwrócił na nie uwagi.

 

A co do wątku ze zleceniami. To tak. Nie przypominam sobie, żeby przewinęło się kiedykolwiek poniżej 50-100 w ciągu całego dnia. Dodam jeszcze, że stawki za długość tekstów niezwykle nieatrakcyjne i potencjalnie zmuszają do pracy za przysłowiową miskę ryżu. Z drugiej strony też nie mogę się zanadto dziwić. Zleceniodawca widzi, że prawie nie ma pracy, więc wystawia za 16pln teksty 6k znaków...

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, sxldsxxl napisał:

Przepraszam, że nie na temat. Czy nie szwankuje wam automatyczna akceptacja po siedmiu dniach? Bo u mnie wisi zlecenie, które powinno już przejść pomimo tego, że zleceniodawca nie zwrócił na nie uwagi.

 

A co do wątku ze zleceniami. To tak. Nie przypominam sobie, żeby przewinęło się kiedykolwiek poniżej 50-100 w ciągu całego dnia. Dodam jeszcze, że stawki za długość tekstów niezwykle nieatrakcyjne i potencjalnie zmuszają do pracy za przysłowiową miskę ryżu. Z drugiej strony też nie mogę się zanadto dziwić. Zleceniodawca widzi, że prawie nie ma pracy, więc wystawia za 16pln teksty 6k znaków...

 

Ostatnio szwankowała, ale zostało to naprawione. Czasami trzeba odczekać 7 dni i 1-2 h, wtedy system akceptuje. Jeśli chodzi o zlecenia to myślę, że do tej pory w dniu dzisiejszym pojawiło się już przynajmniej 50 zleceń tylko, że znikają praktycznie od razu z uwagi na to, iż w ogólnej puli (tych mało opłacalnych zleceń i czekających na napisanie od dłuższego czasu) jest coraz mniej tekstów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 24.03.2020 o 17:39, Baba Jaga napisał:

 

Wszyscy to powtarzamy od jakiegoś czasu. Może czas spróbować na fanpage FB?

https://www.facebook.com/pg/goodcontentpl/posts/

KamiX zachęca — tam pewnie jest większy odzew ;)

 

No właśnie nie jest większy. Admini muszą pokazać ludziom na GC, że istnieje to forum i właśnie ta strona na FB, to odzew będzie większy. Wspomnieli widzę o mailingu - to też dobry pomysł. Mailing do wszystkich zarejestrowanych na GC o istnieniu forum i strony, bądź też mailing do copy z prośbą o nierealizowanie tekstów za najniższe stawki i zgłaszanie niezgodnych zleceń z wybraną kategorią. 

 

Z innej beczki kochani, mam pytanie odnośnie PITów 11. Dostaliście wszyscy? Nie dostałam od GC żadnego PITu. Miały być wysyłane zdaje się papierkowe, pocztą. Ja nic nie dostałam, a do tego dostałam maila od pani z innego portalu, na którym piszę i też PITy były wysyłane pocztą jako listy polecone, że mój PIT do nich wrócił, a do mnie nikt nie próbował niczego nawet dostarczyć, ani nie zostawiono w skrzynce awizo. Coś jest nie tak z pocztą. Zapomnieli o konieczności dostarczania poleconych przesyłek przez wirus? GC, nie musicie mi odsyłać z powrotem, jak wysłaliście i wam wróci, tylko wyślijcie mi na maila, bo poczta mi w tych warunkach tego nie dostarczy jak widzę...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 godzinę temu, KamiX napisał:

 

No właśnie nie jest większy. Admini muszą pokazać ludziom na GC, że istnieje to forum i właśnie ta strona na FB, to odzew będzie większy. Wspomnieli widzę o mailingu - to też dobry pomysł. Mailing do wszystkich zarejestrowanych na GC o istnieniu forum i strony, bądź też mailing do copy z prośbą o nierealizowanie tekstów za najniższe stawki i zgłaszanie niezgodnych zleceń z wybraną kategorią. 

 

Z innej beczki kochani, mam pytanie odnośnie PITów 11. Dostaliście wszyscy? Nie dostałam od GC żadnego PITu. Miały być wysyłane zdaje się papierkowe, pocztą. Ja nic nie dostałam, a do tego dostałam maila od pani z innego portalu, na którym piszę i też PITy były wysyłane pocztą jako listy polecone, że mój PIT do nich wrócił, a do mnie nikt nie próbował niczego nawet dostarczyć, ani nie zostawiono w skrzynce awizo. Coś jest nie tak z pocztą. Zapomnieli o konieczności dostarczania poleconych przesyłek przez wirus? GC, nie musicie mi odsyłać z powrotem, jak wysłaliście i wam wróci, tylko wyślijcie mi na maila, bo poczta mi w tych warunkach tego nie dostarczy jak widzę...

Dostałam nawet 2: sprzed zmiany właściciela - na maila i od nowego właściciela pocztą tradycyjną, listem za potwierdzeniem odbioru i to już dość spory kawałek czasu temu, bo już się zdążyłam rozliczyć i US też oddał mi to, co nie jego ;)

Edited by jatosia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, jatosia napisał:

Dostałam nawet 2: sprzed zmiany właściciela - na maila i od nowego właściciela pocztą tradycyjną, listem za potwierdzeniem odbioru i to już dość spory kawałek czasu temu, bo już się zdążyłam rozliczyć i US też oddał mi to, co nie jego ;)

Ja też już dawno rozliczona i zwrot dostałam. PIT-y do US firmy muszą dostarczać teraz bodajże do 31 stycznia. Do ludzi wysyłane są znacznie później. Do US wszystko poszło, ale do mnie nic nie dotarło.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 minutę temu, KamiX napisał:

Ja też już dawno rozliczona i zwrot dostałam. PIT-y do US firmy muszą dostarczać teraz bodajże do 31 stycznia. Do ludzi wysyłane są znacznie później. Do US wszystko poszło, ale do mnie nic nie dotarło.

To dziwne. Nowy właściciel chyba po to wysyłał listem za potwierdzeniem odbioru, żeby mieć 100% pewności, że każdy z nas dostał PIT. Napisz do nich i poproś, żeby sprawdzili w swojej ewidencji korespondencji, czy przyszła im podpisana zwrotka (nie wiem, może mieszkasz z rodziną, ktoś odebrał, podpisał i zapomniał Ci oddać przez roztargnienie), czy może cały list.

,

PS A od poprzedniego właściciela mailem dostałaś za tę część 2019 roku, kiedy GC był jeszcze jego? Jeśli nie, to sprawdź jeszcze SPAM

Edited by jatosia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osoby, które nie otrzymały PIT, proszę o kontakt na mail kontakt@goodcontent.pl. Wszystkie dokumenty zostały wysłane do końca lutego. Oczywiście podeślemy na mail tym, którzy nie otrzymali.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 21.03.2020 o 16:26, Nochance napisał:

Myśle, że to doskonale pokazuje, jak dobrze działa kategoryzacja. Klient oczekuje kokosów, płacąc grosze i jeszcze źle kategoryzuje zlecenie, żeby przyoszczędzić... niecałe 3 zł za tekst średniej jakości? Tyle to się płaci za precle.

Bez złośliwości- mam nadzieję, że zrobicie z tą kategoryzacją i stawkami porządek, bo to poszło w złą stronę.. 

 

Ps. Kolejny Zleceniodawca dodający co miesiąc fajne zlecenia (jak dotąd było to coś około 9 za za 1000, dodał zlecenie za niecałe 5 zł za 1000 zzs.. wniosek? Coś poszło nie tak.

1027E3D0-6F56-4E1A-90C3-BECBD65039DC.jpeg

 

To się przestaje robić śmieszne... Realizuję sporo zleceń dla jednej klientki, jeszcze niedawno za tekst 2500zzs dostawałam na rękę blisko 14zł; teraz za to samo (identyczne wytyczne, zbliżona tematyka itd) jest niecałe 9zł... :( Litości, za coś trzeba żyć... :(  Nie dość, że dzieciaki w domu i wydajność spada, to jeszcze stawki lecą w dół...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
    • By TextBookers.com
      Witam serdecznie drogich forumowiczów 
      Po przeszło pół roku pracy nad nową platformą do zamawiania oraz pisania tekstów SEO mam przyjemność zaprezentować Wam serwis TextBookers.com.
      Cel, jaki nam przyświecał przy tworzeniu tego narzędzia był bardzo prosty:
      Dla klientów zamawiających teksty:
      Możliwość błyskawicznego zamówienia dowolnej ilości tekstów za niską cenę jednocześnie z gwarancją ich wysokiej jakości. Wszystko to bez zbędnych formalności a także z dostępem do użytecznych narzędzi pozwalających na grupowanie tekstów i ich eksport do zewnętrznych systemów.
      Dla współpracujących copywriterów:
      Po pierwsze prostota rozpoczęcia współpracy a także brak minimum do wypłaty środków. Po drugie i co najważniejsze wygoda w postaci możliwości pracy o dowolnej porze dnia i nocy przy użyciu wygodnego panelu roboczego.
      I. Jak zamówić tekst?
      1. Rejestrujesz konto w serwisie (bądź logujesz się poprzez facebook).
      2. Doładowujesz konto wirtualnymi punktami. 1 pkt = 1 zł netto
      3. Dodajesz zlecenie przy pomocy prostego formularza.
      4. Akceptujesz tekst bądź zgłaszasz go do poprawy.
      5. Zaakceptowany tekst trafia do stworzonego przez Ciebie projektu gdzie masz do niego stały dostęp a także możliwość eksportu.
      Istotne informacje:
      1. Teksty zamówisz już od 2,29 PLN* netto za 1000 znaków ze spacjami!
      2. Każdy nowy bądź poprawiany tekst jest weryfikowany przez moderatora pod kątem jego jakości a także unikalności.
      3. Masz możliwość grupowania tekstów w stworzonych przez siebie projektach jak również otrzymujesz narzędzie do ich eksportu do zewnętrznych systemów (aktualnie jest to e-mail, ale w najbliższym czasie udostępnimy API do integracji z systemami CMS).
      4. Oferujemy szansę zdobycia dużej ilości darmowych punktów - za zakup ich większej ilości, za ocenienie tekstu napisanego przez copywritera czy też za polecenie klienta. Łącznie rabaty mogą sięgnąć nawet 9%!
      5. Bez względu na ilość zamawianych tekstów zrealizujemy je nawet w ciągu 48 godzin! Wszystko to dzięki unikatowej funkcjonalności rozbijającej jedno zbiorcze zamówienie na kilkanaście mniejszych.
      6. Aktualnie oferujemy możliwość zamawiania tekstów preclowych,  zapleczowych, opisów do katalogów, opisów produktów, tekstów tematycznych i specjalistycznych. 
      Pierwszy tekst otrzymasz za darmo w zamian za polubienie naszej strony na facebooku - można, więc bez żadnego ryzyka przekonać się o jakości naszych usług 
      *Cena uwzględnia możliwe do uzyskania rabaty.
      II. Jak zarabiać na pisaniu tekstów?
      1. Rejestrujesz konto w serwisie (bądź logujesz się poprzez facebook).
      2. Wypełniasz formularz zgłoszeniowy dostępny w strefie copywritera.
      3. Po akceptacji zgłoszenia otrzymujesz dostęp do panelu realizacji zleceń gdzie po kolei wyświetlają się zlecenia z wybranej przez Ciebie tematyki.
      4. Po wykonaniu zlecenia i zatwierdzeniu go przez klienta otrzymujesz środki na swoje konto.
      Istotne informacje:
      1. Pracę możesz wykonywać o dowolnej porze.
      2. Twoje wynagrodzenie uzależnione jest od ocen klientów. Im lepsze teksty piszesz tym więcej zarabiasz.
       
      III. Program partnerski
      Zachęcamy również do dzielenie się informacją na temat naszego serwisu. Od każdego doładowania poleconej osoby oferujemy 5% jego wartości. Zarobione w ten sposób punkty można przeznaczyć na realizację własnych zleceń.
      Dane firmy:

      TextBookers Sp. z o.o.
      ul. Cyfrowa 6
      71-441 Szczecin
      NIP: 8513196001
      REGON: 364561630
      KRS: 000620566
       
      Kontakt:
      biuro@textbookers.com
    • By TextBookers.com
      Witam,
       
      jak platforma copywriterska oferujemy teksty SEO
      precle opisy do katalogów teksty pod zaplecza opisy produktów teksty tematyczne teksty specjalistyczne  
       
      Dla klientów zamawiających teksty:
      Możliwość błyskawicznego zamówienia dowolnej ilości tekstów za niską cenę jednocześnie z gwarancją ich wysokiej jakości. Wszystko to bez zbędnych formalności a także z dostępem do użytecznych narzędzi pozwalających na grupowanie tekstów i ich eksport do zewnętrznych systemów.
       
      I. Jak zamówić tekst?
      1. Rejestrujesz konto w serwisie (bądź logujesz się poprzez facebook).
      2. Doładowujesz konto wirtualnymi punktami. 1 pkt = 1 zł netto
      3. Dodajesz zlecenie przy pomocy prostego formularza.
      4. Akceptujesz tekst bądź zgłaszasz go do poprawy.
      5. Zaakceptowany tekst trafia do stworzonego przez Ciebie projektu gdzie masz do niego stały dostęp a także możliwość eksportu.
      Istotne informacje:
      1. Teksty zamówisz już od 2,29 PLN* netto za 1000 znaków ze spacjami!
      2. Każdy nowy bądź poprawiany tekst jest weryfikowany przez moderatora pod kątem jego jakości a także unikalności.
      3. Masz możliwość grupowania tekstów w stworzonych przez siebie projektach jak również otrzymujesz narzędzie do ich eksportu do zewnętrznych systemów (aktualnie jest to e-mail, ale w najbliższym czasie udostępnimy API do integracji z systemami CMS).
      4. Oferujemy szansę zdobycia dużej ilości darmowych punktów - za zakup ich większej ilości, za ocenienie tekstu napisanego przez copywritera czy też za polecenie klienta. Łącznie rabaty mogą sięgnąć nawet 9%!
      5. Bez względu na ilość zamawianych tekstów zrealizujemy je nawet w ciągu 48 godzin! Wszystko to dzięki unikatowej funkcjonalności rozbijającej jedno zbiorcze zamówienie na kilkanaście mniejszych.
      Pierwszy tekst otrzymasz za darmo w zamian za polubienie naszej strony na facebooku - można, więc bez żadnego ryzyka przekonać się o jakości naszych usług 
      *Cena uwzględnia możliwe do uzyskania rabaty.
       
      II. Program partnerski
      Zachęcamy również do dzielenie się informacją na temat naszego serwisu. Od każdego doładowania poleconej osoby oferujemy 5% jego wartości. Zarobione w ten sposób punkty można przeznaczyć na realizację własnych zleceń.
      Dane firmy:

      TextBookers Sp. z o.o.
      ul. Cyfrowa 6
      71-441 Szczecin
      NIP: 8513196001
       
      Kontakt:
      biuro@textbookers.com
      www.textbookers.com
       
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy