Jump to content
GoodContent.pl

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska

Recommended Posts

W dniu 4.03.2020 o 15:20, kluskaKRK napisał:

Trzymam za słowo!

Już przestałam mieć nadzieję, bo od dwóch lat o tym mowa jest. Poprzedni właściciel się przed tym wzbraniał rękami i nogami :D

Będzie na 100% w tym miesiącu. Nie widzę powodów dla których nie mamy być transparentni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dzień dobry,

 

na dzień dzisiejszy wprowadzone kategorie i  szablony wytycznych mają ułatwiać uzupełnianie treści przez klientów. Wytyczne te są rozbudowane z prostego powodu: chcemy uniknąć sytuacji w których wytyczne przygotowane przez klientów są niejasne, a potem teksty odrzucane bo strony myślały co innego. 
Klient ma prawo usuwać / zmieniać  wytyczne.
 Może zupełnie nie korzystać z szablonów. 

 

Szablony do wytycznych nie są ich definicją - raczej mają ułatwiać tworzenie jasnych oczekiwań przez klienta.

 

Tak czy inaczej przejrzymy jeszcze raz wytyczne i:

  • podniesiemy wybrane ceny (nie możemy jednak przesadzić, gdyż 4 miesiące temu podnieśliśmy minimalną stawkę o 50%i tamta podwyżka spotkała się z negatywnym odbiorem przez klientów)
  • spróbujemy trochę okroić wzory wymagania (ale nie uważamy, że dodanie dwóch nagłówków robi z precla tekst specjalistyczny).

Do 20.03.2020 wprowadzimy zmiany:

  • wprowadzimy ponownie przeliczanie wartości 1000 znaków
  • będziemy informowali klientów ile copywriter dostaje na rękę 
  • w momencie kiedy klient wyceni zamówienie według ceny minimalnej zamiast domyślnej pojawi się ostrzeżenie o niskiej jakości wykonania za tą cenę i wydłużonym czasie oczekiwania na tekst.

Chciałbym jasno zaznaczyć, że celem naszych działań jest podwyższenie cen ale także i jakość treści. To wymaga czasu. 


Nie jesteśmy w stanie weryfikować wytycznych do każdego zlecenia, ponieważ:

- przedłużałoby to bardzo proces

- rodziłoby to  długie dyskusje i mogło powodować odpływ klientów

- byłoby to kosztowne (koszt pracownika, a obiecaliśmy że nie zmieniamy prowizji)

- ideą platformy jest równowaga popytowo - podażowa.

 

Paweł Strykowski , CEO WhitePress & GoodContent

 

W dniu 4.03.2020 o 15:33, Nochance napisał:

A czy ja Panie Pawle ( @pawelek) także otrzymam odpowiedź, czy nie odpowiada się tutaj na niewygodne pytania?

 

Dlaczego Zleceniodawcy, którzy do tej pory płacili więcej, po dokonaniu ostatnich zmian płacą znacznie mniej i jak to ma się do rzekomych wyższych stawek dla copywriterów? Zadaniem kategoryzacji miało być podniesienie cen oraz sprecyzowanie oczekiwań Klientów, jednak zrobił się jeszcze większy bałagan, a stawki za teksty ewidentnie zmalały, więc nie wiem, dla kogo wprowadzane są te zmiany.. na pewno nie dla osób piszących, ale oczy są mydlone jak zwykle.

 

Te minimalne progi chyba niezbyt dobrze funkcjonują, ponieważ nadal widoczne są zlecenia z niebotycznymi wymaganiami za bagatela 1-2 zł, więc jak to jest? Gdzie te stawki? Gdzie ten ład?

 

Nie boję się trudnych pytań.

 

Skontaktowaliśmy się z 3 klientami, którzy rzeczywiście obniżyli w tym tygodniu ceny. Jednak oni (wykonaliśmy telefony lub pisaliśmy z nimi) jasno powiedzieli że nie ma to nic wspólnego z kategoryzacją. Pozwolę sobie zacytować jedną brutalną odpowiedź klienta, który powiedział, że "podwyższy ceny jak przestaną mu schodzić teksty".

 

Nie widzę powodów dla których kategoryzacja miałaby obniżać ceny, ona wyraźnie narzuca dość przyzwoite ceny domyślnie i często podwyższa minimalne. I pomaga tworzyć jaśniejsze wytyczne.

 

Nie da się na dzisiaj dodać zlecenia tańszego niż 3 zł brutto za 1000 znaków. Ale jest to cena klienta brutto, więc cena dla copywritera (którą to teraz widzi) jest odpowiednio niższa.  Pragnę zaznaczyć że nie zmienialiśmy i nie będziemy zmieniali naszej prowizji, która wynosi 17.5% i to jeżeli klient nie ma rabatu (wtedy jest niższa). Za to po drodze mamy 3 różne podatki.

Jeżeli gdzieś są zlecenia z kwotą około 1 zł /1000 znaków dla copywritera to muszą to być bardzo stare zlecenia.

 

Paweł Strykowski

 

 

 

Edited by pawelek
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minuty temu, pawelek napisał:

Pozwolę sobie zacytować jedną brutalną odpowiedź klienta, który powiedział, że "podwyższy ceny jak przestaną mu schodzić teksty".

To jest to o czym pisałem wcześniej -  dopóki my sami nie zaczniemy wyżej się cenić to nikt nam więcej nie zapłaci.

  • Like 3
  • Thanks 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, pawelek napisał:

 "podwyższy ceny jak przestaną mu schodzić teksty".

Może warto uświadomić pana Zleceniodawcę, że rynek nie funkcjonuje w ten sposób? Już widzę jak podwyższa ceny, kiedy ktoś bierze ochłapy i robi mu zlecenie za pół darmo..

Skoro nie kategoryzacja była powodem, to dlaczego wraz z jej wejściem ceny drastycznie spadły? Bo nikt nie chciał pisać dobrze płatnych zleceń i Klienci postanowili nas ukarać? Gdzie tu logika?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, pawelek napisał:

Dzień dobry,

 

na dzień dzisiejszy wprowadzone kategorie i  szablony wytycznych mają ułatwiać uzupełnianie treści przez klientów. Wytyczne te są rozbudowane z prostego powodu: chcemy uniknąć sytuacji w których wytyczne przygotowane przez klientów są niejasne, a potem teksty odrzucane bo strony myślały co innego. 
Klient ma prawo usuwać / zmieniać  wytyczne.
 Może zupełnie nie korzystać z szablonów. 

 

Szablony do wytycznych nie są ich definicją - raczej mają ułatwiać tworzenie jasnych oczekiwań przez klienta.

 

Tak czy inaczej przejrzymy jeszcze raz wytyczne i:

  • podniesiemy wybrane ceny (nie możemy jednak przesadzić, gdyż 4 miesiące temu podnieśliśmy minimalną stawkę o 50%i tamta podwyżka spotkała się z negatywnym odbiorem przez klientów)
  • spróbujemy trochę okroić wzory wymagania (ale nie uważamy, że dodanie dwóch nagłówków robi z precla tekst specjalistyczny).

Do 20.03.2020 wprowadzimy zmiany:

  • wprowadzimy ponownie przeliczanie wartości 1000 znaków
  • będziemy informowali klientów ile copywriter dostaje na rękę 
  • w momencie kiedy klient wyceni zamówienie według ceny minimalnej zamiast domyślnej pojawi się ostrzeżenie o niskiej jakości wykonania za tą cenę i wydłużonym czasie oczekiwania na tekst.

Chciałbym jasno zaznaczyć, że celem naszych działań jest podwyższenie cen ale także i jakość treści. To wymaga czasu. 


Nie jesteśmy w stanie weryfikować wytycznych do każdego zlecenia, ponieważ:

- przedłużałoby to bardzo proces

- rodziłoby to  długie dyskusje i mogło powodować odpływ klientów

- byłoby to kosztowne (koszt pracownika, a obiecaliśmy że nie zmieniamy prowizji)

- ideą platformy jest równowaga popytowo - podażowa.

 

Paweł Strykowski , CEO WhitePress & GoodContent

 

 

Nie boję się trudnych pytań.

 

Skontaktowaliśmy się z 3 klientami, którzy rzeczywiście obniżyli w tym tygodniu ceny. Jednak oni (wykonaliśmy telefony lub pisaliśmy z nimi) jasno powiedzieli że nie ma to nic wspólnego z kategoryzacją. Pozwolę sobie zacytować jedną brutalną odpowiedź klienta, który powiedział, że "podwyższy ceny jak przestaną mu schodzić teksty".

 

Nie widzę powodów dla których kategoryzacja miałaby obniżać ceny, ona wyraźnie narzuca dość przyzwoite ceny domyślnie i często podwyższa minimalne. I pomaga tworzyć jaśniejsze wytyczne.

 

Nie da się na dzisiaj dodać zlecenia tańszego niż 3 zł brutto za 1000 znaków. Ale jest to cena klienta brutto, więc cena dla copywritera (którą to teraz widzi) jest odpowiednio niższa.  Pragnę zaznaczyć że nie zmienialiśmy i nie będziemy zmieniali naszej prowizji, która wynosi 17.5% i to jeżeli klient nie ma rabatu (wtedy jest niższa). Za to po drodze mamy 3 różne podatki.

Jeżeli gdzieś są zlecenia z kwotą około 1 zł /1000 znaków dla copywritera to muszą to być bardzo stare zlecenia.

 

Paweł Strykowski

 

 

 

 W takim razie proszę się odnieść do tego zlecenia. Po przeliczeniu stawka na rękę za 1000 zzs to 93 gr xD. Pomijając już fakt, że typ kupuje opinie. Psuje to rynek i nie jest etyczne. Dlaczego takie zlecenia są publikowane? 

 Pamiętaj, że w tym zamówieniu Klient oczekuje tekstów najwyższej jakości! 


 

- Opinie w kontekście serwisu / naprawy (część może być pozbawiona kontekstu)

 

- Krótkie, zwięzłe, ale sensowne 

 

- Tylko pozytywne opinie

 

- Poprawne gramatycznie, ortograficznie

 

- Można angażować imiona męskie

 

- Można angażować atuty: płatność kartą, szybki termin, wysoka kultura osobista, szybka realizacja, rezerwacja on-line, miła / sprawna obsługa klienta, fachowość, doświadczenie, profesjonalny sprzęt, faktura VAT po naprawie, bezpłatny dojazd, niska cena, dobre wyposażenie.

 

- Można używać synonimizacji mocno zmieniającej zdanie (więcej niż 2 elementy).

 

 

 

Dla wygody zrobiłem paczki po 100. W razie wątpliwości proszę o kontakt.

 

Minimalna długość tekstu:
100 znaków ze spacjami
Na konto otrzymasz:
8.11 zł/tekst
Jeśli wystawiasz faktury:
9.39 zł netto/tekst

Tekst synonimizowany:
Nie
Czas na napisanie tekstu:
06:00
Ukryj zlecenie 

Nie płaci za 100 znaków 8,11 zł, a za paczkę opinii czyli 100 po 100 znaków ;) co w przeliczeniu daje 0,81 zł za 1000 zzs, powinien jasno określić taką stawkę w wytycznych, zamiast kombinować. 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

karolajna: usuniemy za chwilę to zlecenie. My nie przeglądamy zleceń na etapie dodawania (dlaczego - już pisałem), ale po takim zgłoszeniu możemy to zrobić.

Tutaj klient wyraźnie co innego wpisuje w zamówieniu (liczba znaków i wartość), a co innego w opisie, dlatego to "przeszło". 

 

 

 

Informuję, że podnieśliśmy stawki domyślne i minimalne (1000 znaków) w wielu kategoriach. Wierzymy, że to dobry ruch.

 

Aktualnie tabela wygląda jak poniżej:

Screenshot_2.jpg

Edited by pawelek
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, pawelek napisał:

karolajna: usuniemy za chwilę to zlecenie. My nie przeglądamy zleceń na etapie dodawania (dlaczego - już pisałem), ale po takim zgłoszeniu możemy to zrobić.

Tutaj klient wyraźnie co innego wpisuje w zamówieniu (liczba znaków i wartość), a co innego w opisie, dlatego to "przeszło". 

No właśnie, nie musicie wszystkiego weryfikować, ale niech przy każdym zleceniu będzie przycisk "zgłoś" i wtedy będziemy mogli zgłaszać zlecenia, w których coś nam nie będzie pasowało. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 godziny temu, KamiX napisał:

No właśnie, nie musicie wszystkiego weryfikować, ale niech przy każdym zleceniu będzie przycisk "zgłoś" i wtedy będziemy mogli zgłaszać zlecenia, w których coś nam nie będzie pasowało. 

Wszystkie naruszenia regulaminu można zgłaszać na adres mailowy kontakt@goodcontent.pl

Na maile odpowiadamy bardzo szybko. 

 

Edited by GoodContent.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmieńcie tekst w polu "Zarezerwuj i wyślij tekst", bo od dawna jest nieaktualny ;)
 

Cytat

Następnie na stronie zamówienia musisz zarezerwować 1 tekst, po czym otrzymasz 6 godzin na jego realizację.
Po przesłaniu tekstu przez system możesz przejść do realizacji następnego tekstu!

Pamiętaj, że możesz ponowić rezerwację, jeśli nie wyrobisz się w 6 godzin!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 5.03.2020 o 21:00, pawelek napisał:

 

  • podniesiemy wybrane ceny (nie możemy jednak przesadzić, gdyż 4 miesiące temu podnieśliśmy minimalną stawkę o 50%i tamta podwyżka spotkała się z negatywnym odbiorem przez klientów)
  •  

 

 

 

Panie Pawle - z całym szacunkiem: WSZYSTKO ostatnio podrożało, włącznie z prądem, bez którego - niezależnie od wszystkiego - nie mamy jak realizować zleceń i może warto o tym i klientom przypominać. Założę się, że jeżeli zlecają nam teksty osoby, które same zarabiają na pisaniu i robią z nas podwykonawców, to uwzględniają w swoich cenach inflację. TANIOŚĆ TEŻ MA SWOJE GRANICE! I to z kolei będzie się spotykało z niezadowoleniem drugiej strony, czyli wykonawców. My też płacimy rachunki.

 

Druga sprawa - może też warto napomknąć, czy też przypomnieć stałym / uświadomić nowym klientom, że jak zleca się tekst na konkretną liczbę znaków (a tak jest tu od zawsze),  to właśnie za tyle znaków mamy płacone. Dlatego napisanie w zleceniu, że "tekst ma mieć MINIMUM daną liczbę znaków", a później ewentualny zwrot do poprawy, bo "temat można było lepiej rozwinąć i napisać dłuższy tekst" jest po prostu nie na miejscu. Klient dostaje tyle znaków, za ile płaci, ewentualnie + kilkadziesiąt, jeśli wymaga tego zakończenie tekstu (za które jednak dodatkowych groszy już nie dostajemy). No chyba, że wprowadzone zostaną widełki znakowe, a więc i wynagrodzeniowe - np: tekst na 1000 -1500 znaków (czyli nie mniej, niż 1000 i nie więcej, niż 1500) i cena albo też w pewnych widełkach (zależy, ile nam znaków wyjdzie) albo konkretna, ale taka, żeby nikt nie poczuł się pokrzywdzony, jeżeli dobije do maksimum znaków - czyli nie uzależniona sensu stricte od liczby znaków, a od zlecenia. 

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 7.03.2020 o 19:00, jatosia napisał:

Klient dostaje tyle znaków, za ile płaci, 

 

Celna uwaga. Nawet dziś jeden z klientów ustawił zlecenie na 3500 zzs, a w opisie dodał niepozorny plusik. Dlaczego nie ustawił zlecenia na 4000 zzs w takim razie? To nie jest instytucja charytatywna..

 

Jak dotąd zmiany wyszły tak na dobre, że Klienci nadal mają problemy z określeniem, jakiego tekstu faktycznie potrzebują, a do tego dzięki nowemu cennikowi poobniżali sobie ceny (bo po co przepłacać). Oczywiście wszystko z myślą o nas ❤️ (przypomnę- średnio cena za 1000 zzs artykułu blogowego na platformie, czy tekstu średniej jakości to 2,90 zł za 1000 zzs)

No ale skoro Klienci twierdzą, że będą wystawiać dobrze płatne zlecenia, jak te nisko płatne będą im schodzić, to nic mnie już w tej branży nie zdziwi :D 

 

Dziwne jest tylko to, że nie tylko nam powinno przecież zależeć na tym, żeby Zleceniodawcy podnieśli ceny, bo im wyższa stawka, tym wyższe zyski z prowizji od zleceń dla platformy, więc to nie tylko nasz zarobek.

 

Wprowadźcie jeszcze giełdę, to zlecenia znikną zupełnie, bo Klienci, widząc, że ktoś wystawia teksty za gorsze (a jak wiemy, osób piszących za te głodowe stawki jest dużo), będą woleli kontaktować się z nimi w wiadomościach, bo będą wiedzieli, że ktoś poczuje się wyróżniony i za przysłowiową miskę ryżu zlecenie wykona.  

 

Drodzy Forumowicze, którzy piszecie także dla Klientów z zewnątrz- jak to jest, że podobno niektórzy nie podejmują w ogóle zleceń za mniej, niż 15 zł za 1000 zzs, a my mówimy tutaj o zleceniach, gdzie stawka to 3 zł? Bo skoro pisanie za mniej, niż 10 zł to psucie rynku, to w takim razie pisanie za 3 zł czym jest?  :D 

Edited by Nochance
  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nochance oznaczenie z plusem to znaczy nie mniej niż i tyle...

Zdarzają się takie przypadki gdzie tekst musi mieć dokładnie określoną wartość.

 

To co ludzie piszą o stawkach to jest trochę naciągane. Faktycznie są osoby, które mają wysokie stawki a nawet bardzo wysokie, ale oni piszą parę tekstów w miesiącu a nie kilka dziennie


dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, kluskaKRK napisał:

Nie ma to jak opis oceny:

.

:D

 

Dokładnie :P powinna być wprowadzona jakaś minimalna ilość znaków w tej ocenie, żeby nie można było czegoś takiego robić. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
    • By ingus4321
      Cześć 
       
      Maj i NOWA porcja tekstów z Nowymi Tematami przygotowanych przeze mnie - 160 tekstów :). Teksty można kupić "od ręki" z FV. Lista tekstów na zdjęciach (na czerwono dostępne). Interesuje Cię inna forma rozliczenia lub zamówienia itp. - napisz. Mam też WOLNE MOCE PRZEROBOWE — Cena 7zł-15zł brutto/1000 zzs — Miłej Majówki! Wystarczy się zalogować, wpłacić pieniądze i kupić tekst. FV wystawiana jest na koniec miesiąca - wystawca FV  - Setugo Sp. z o. o., ul. A. Brody 88B, 43-450 Ustroń, NIP: 5482669476 | REGON: 361463358 | KRS: 0000557140)
       
      Sprawdź - https://gieldatekstow.pl/text/buy/search,u_sMnzCz60b
      Portfolio - http://www.im-creator.com/free/gordongray/gordongraycopywriter
       
       
      Kim jestem? Mam na imię Piotrek. Jestem doświadczonym Copywriterem. Na początku stworzyłem bazę gotowych tekstów dla swoich klientów, aby w razie potrzeby, można było z niej kupić jeden lub kilka tekstów i nie szukać copywritera, zlecać mu pracy itp. co bywa czasochłonne. W bazie umieściłem teksty z teamtatyki, na której się znam. Bazę tę rozwijam, dodaje nowe teksty. Nie macie czasu zlecać pisania? Chcecie kupić gotowy tekst od ręki? Zapraszam 
       
      Nie ma tekstu, który chciałeś kupić, bo ktoś Cię uprzedził? Nie martw się! Pod koniec miesiąca uzupełniam bazę, a jeśli chcesz zamówić konkretne teksty "na już" - napisz na e-mail - gordongraycv@gmail.com 
      Kontakt: gordongraycv@gmail.com
       
      DOSTĘPNE TEKSTY: - Na Czerwono te dostępne
       
      Marketing Internetowy, Pozycjonowanie, Social Media, E-commerce
      1 - Audyt stron internetowych — czym jest i czy to dobry pomysł?
      2 - Agencje SEO - Jakie usługi oferują i jak mogą pomóc nam zwiększyć widoczność witryny w sieci?
      3 - Agencja SEO, Agencja interaktywna czy Agencja Marketingowa? Która wybrac i czym się rózna te 3 typy agnecji?
      4 - Pozycjonowanie - jak pozycjonować i dlaczego jest ono takie ważne?
      5 - Pozycjonowanie lokalne - promuj swoją firmę lokalnie!
      6 - Google Voice Search – pozycjonuj pod wyszukiwanie głosowe. Nowy trend, nowe zasady SEO, nowe możliwości
      7 - Pozycjonowanie szerokie - czym jest ten nowy trend pozycjonowania? Sprawdź dlaczego warto pozycjonować pod różne typy fraz!
      8 - Słowa kluczowe i frazy dla Twojej witryny - Frazy główne, poboczne a może long taile i frazy lokalne? Sprawdź jak trafnie wybrać frazy!
      9 - Teksty SEO i Seo Copywriting - jak pisać teksty seo  i jakie teksty seo lubi Google? Sprawdź jak pisać optymalne teksty SEO!
      10 - Pozycjonowanie wizytówki w Google Maps - Dlaczego warto być obecnym na mapach Google i jak to zrobić? Sprawdź te korzyści!
      11 - Pozycjonowanie i Algorytmy Google - Czyli jak Google dzięki algorytmom koliber, Panda, gołąb ocenia naszą stronę?
      12 - Blog — pomysł na biznes, czyli jak zarabiać na wpisach?
      13 - Jak reklamować się w sieci ? Blog, influencer marketing czy facebook ads?
      14 - Reklama w Social mediach - czy warto?
      15 - Jak prowadzić konta firmowe/marki w Social Mediach?
      16 - Dlaczego targetowanie jest tak skuteczne i przydatne?
      17 - Jak określić grupę docelową? 5 Pytań które pomogą stworzyć Ci wartościowy target!
      18 - FB Ads - czym jest, jak działa i dlaczego reklama na Facebooku jest skuteczna?
      19 - Reklama na Facebook-u - czyli jak w 30 min uruchomić swoją kampanię reklamową!
      20 - Remarketing na Facebooku - Masz stronę i odwiedzających ? Dotrze do tych osób reklamą na FB !
      21 - Jak reagować na negatywne komentarze w Social Mediach i sieci?
      22 - Nasz fanpage i wielu fanów? Sprawdź jak ich zaangażować!
      23 - Jak zdobywać “Lajki” na Facebooku -  6 sprawdzonych, oryginalnych,i kontrowersyjnych sposobów na zdobywanie polubień!
      24 - Jak wyróżnić się na Facebooku - krótki poradnik dla userow, blogerów i marek! Animowana miniaturka, atrakcyjny post czy zdjecie 360?
      25 - Brief – czym jest i jak wykonać dobry dokument i odpowiednio zlecać pracę agencji marketingowym?
      26 - Mały budżet reklamowy - skorzystaj z Viral Marketingu, Marketingu szeptanego i Facebook Ads
      27 - Influencer marketing - nowy trend wśród reklamy internetowej
      28 - Viral Marketing – czy Marketing Wirusowy jest skuteczny?
      29 - Marketing szeptany czy link building? A może oba? Czyli jak skutecznie przyciągać klientów.
      30 - Event Marketing i Emoji Marketing, czyli dwa niestandardowe sposoby reklamy.
      31 - Reklama poprzez Artykuł Sponsorowany — czym jest, jakie ma korzyści i czy warto?
      32 - Content Marketing - zainteresuj klienta wartościową treścią i sprawdź czym jest oraz jakie korzyści daje
      33 - 5 Oryginalnych form Content Marketingu. Sprawdź jakie oryginalne i jakościowe formy contentu używać aby przyciągnąć odbiorców!
      34 - Personal Branding - Jesteś freelancerem, pracownikiem czy twórcą? Inwestuj w siebie, zwiększaj wartość i buduj swoja markę!
      35 - Inbound Marketing — daj się znaleźć klientom w sieci!
      36 - Webinarium marketing  - Czym jest ten nowy trend, jakie ma plusy   i jak wykorzystać go do promowania własnej marki?
      37 - Eko Marketing - Sprawdź czym jest coraz popularniejszych “Zielony Marketing” i jak przyciągać swoją “eko” postawą klientów!
      38 - Real-time marketing - Czym jest i dlaczego warto go wykorzystywać?
      39 - 4 formy reklamy w Google - Pozycjonowanie, Płatne wyniki wyszukiwania, reklamy display i Youtube. Sprawdź jak reklamować w Google!
      40 - Remarketing w Google Ads - zadbaj też o klientów którzy byli na stornie, ale nic nie kupili!
      41 - Spacer wirtualny 360 stopni po firmie w Google Maps i na Facebooku - Sprawdź jak się wyróżnić i zachwycić klienta!
      42 - Newsletter - Sprawdź czym jest, jak wykorzystać go do promocji swojej marki i  jak zwiększyć sprzedaż dzięki niemu!
      43 - Candidate Experience czyli jak poprawić funkcjonowanie swojej firmy?
      44 - Dropshipping czyli jak sprzedawać przedmioty których nie mamy
      45 - Sklep internetowy - Założ e-sklep, zacznij się promować, zarabiać i odnieś sukces! Dowiedz się jak zalozyc swoj sklep internetowy!
      46 - Kreatory stron internetowych – czyli jak prosto stworzyć swoją witrynę i promować się
      47 - Jak pozyskiwać partnerów biznesowych dzięki Social Mediach i sieci?
      48 - Pozyskuj klientów lokalnych online! Prowadzisz lokalny projekt? Szukasz klientów? Sprawdź jak w sieci pozyskiwać klientów lokalnie!
      49 - Jak pozyskiwać środki na “Projekty”? Crowdfunding, patronat a może napiwki?  5 sposobów na pozyskiwanie funduszy
      50 - Zlecasz pisanie tekstów, haseł czy contentu copywriterom? Sprawdź jak poprawnie złożyć zamówienie i uprościć współpracę!
      51 - Dlaczego warto zatrudnić profesjonalnego copywritera lub zamówić usługę w agencji marketingowej a nie korzystać z freelancerów?
      52 - Wirtualna asystentka - kim jest, co robi, jak możemy wykorzystać ją w biznesie? Czyli wszystko o wirtualnych asystentach!
      53 - Faktura Vat przez Useme. Jesteś osoba prywatną i chcesz wystawic Fakrue VAT? Sprawdź jak to zrobić prze Useme!
      54 - 5 Funkcji Gmail-a których nie znasz, a są niezwykle ciekawe! Planowanie wysyłki, samozniszczenie, a może hasło SMS - Sprawdź sam!
      55 - Google - Czy wiesz tak naprawdę jak działa, co oferuje i dlaczego ma 97% udziału w rynku? Sprawdź najciekawsze informacje o Google!
      56 - Pozycjonowanie- Jak możemy wspierać działania pozycjonujące prowadzone przez agencje SEO jeśli nie znamy się na pozycjonowaniu?
      57 - Optymalizacja witryny a pozycjonowanie - Dowiedz się że to nie to samo oraz poznaj różnice między Optymalizacja i pozycjonwaniem!
      58 - Jak znalezc dobra agencja marketingowa i na co zwrócić uwagę podczas jej wyboru
      59 - 5 Typów Pozycjonowania - Pozycjonowanie to nie tylko te standardowe ale też i szerokie, lokalne, pod wyszukiwanie głosowe i mobilne!
      60 - Ile trwa pozycjonowanie strony www, kiedy zobaczymy pierwsze efekty i c wpływa na długość pozycjonowania serwisu internetowego
      61 - Answer Box czyli Ramka Odpowiedzi w wyszukiwarce Google na pozycji 0 - TOP1 to nie najwyższa pozycja w wyszukiwarce GooglE!
      62 - Pozycjonowanie Grafik i Plikow PDF w Google - Dowiedz się jak pozycjonować takie pliki w wyszukiwarce i co wpływa na ich pozycje
      63 - Dlaczego Pozycjonowanie warto zlecić agencji SEO a nie wykonywać samodzielnie?
      64 - Pozycjonowanie i Optymalizacja Filmików na YouTube - YT to druga największa wyszukiwarka na świecie a video też jest treścią!
      65 - Teksty SEO powinny być długie czy krótkie? Sprawdź to i dowiedzieć gdzie szukać słów kluczowych do tekstów SEO!
      66 - Jak sprowadzać ruch na swojastorne itnerotwa i wspomagać proces pozycjonowania
      67 - Gdzie zamawiać treści/content na stronę www jeśli sami go nie tworzymy? Lista przydatnych miejsc gdzie możemy go kupić lub zamówić
       
      Finanse
      201 - Jak wybrać najlepsze chwilówki i pożyczki w prywatnych firmach pożyczkowych
      202 - Pożyczki w prywatnych firmach pożyczkowych - czy i dlaczego warto?
      203 - Darmowe chwilówki i pożyczki — czy naprawdę są darmowe i dlaczego oddajemy tylko tyle, ile pożyczyliśmy?
      204 - Płatność kartą - Sprawdź jak zwiększyć bezpieczeństwo płatności i na co zwrocic uwage aby nie dać się okraść!
      205 - 4 Rodzaje kart płatniczych - Czym są karty debetowe, kredytowe, PrePaid i wirtualne. Dowiedz sie o nich więcej i wybierz właściwą!
      206 - Karta kredytowa vs. Karta debetowa? Sprawdź którą wybrać!
      207 - Karta kredytowa — skorzystać z propozycji baku czy nie?
      208 - Karty przedpłacone PrePaid - karta płatnicza na doładowanie
      209 - Wirtualna karta płatnicza - Czym jest, do czego służy i jak może pomóc zwiększyć poziom bezpieczeństwa płatności internetowych?
      210 - Odrzucenie płatności kartą płatniczą? Sprawdź 5 powodów dla których Twoja transakcja została odrzucona i co robić w takiej sytuacji!
      211 - Kredyt gotówkowy - czym jest, jak działa jakie musimy spełnić wymagania i na co zwraca uwagę starając się o niego?
      212 - Kredyt konsolidacyjny — Sprawdź, jak działa konsolidacja, czy i kiedy warto ją wykonać oraz jakie ma plusy!
      213 - Kredyty i pożyczki - Czym są i czym się różnią? Rozwiewamy wszystkie wątpliwości i poddajemy plusy każdego z rozwiązań!
      214 - Porównywarki kredytów, pożyczek i kont bankowych? Czym są te popualrne seriwsy, jak dziłają i czy warto z nich korzystać?
      215 - Debet i limit w koncie - Czym są, jak działa i czy warto z nich korzystać?
      216 - Jak zwiększyć naszą zdolność kredytową?
      217 - Revolut - Nowy bank z Wielkiej Brytanii podbija rynek finansów. Nowy bank - nowy poziom bankowości!
      218 - Otwieranie konta bankowego - co warto wiedzieć i na co zwracać uwagę otwierając nowy rachunek w banku?
      219 - Przelewy bankowe czyli sesje elixir, źle wysłany przelew, przelewy zagraniczne, IBAN, BIC/SWIFT. Wszystko o przelewach bankowych
      220 - Dywersyfikacja inwestycji. Podziel kapitał i ogranicz ryzyko inwestowania!
      221 - Bezpieczne inwestycje - czyli jak pomnożyć bezpiecznie swoje oszczędności
      222 - Zadłużenia - jak wyjść z problemów finansowych
      223 - Windykator i Komornik - Kim są i jaka jest różnica między tymi osobami?
      224 - Firmy antywindykacyjne - Czym są, jak działają i czy warto skorzystać z ich pomocy?
      225 - Freelancering - Dlaczego wart owyrkozsytywac Frelancerow w biznesie? Zobacz kim są, jak pracują i jakie mają zalety!
      226 - Franczyza i punkt kurierski czyli jak otworzyć swój własny biznes
      227 - Stocki i Banki Zdjęć - zarabiaj na sprzedawaniu fotografii w internecie!
      228 - Zarabianie online - sprawdź na czym rzeczywiście można zarobić, pracując w sieci! 
      229 - Pomysł na biznes z małym kapitałem w sieci. Sprawdź jak stworzyć biznes bez dużych środków online!
      230 - Afiliacja czym jest i czy warto. Jak zarobić na polecaniu produktów?
      231 - Zagraniczne konta bankowe - ADVCash na Belize, WettStein w Irlandii a może konto w Szwajcarii?
      232 - BLIK - czym jest i czy warto go używać?
      233 - Kantor internetowy czyli jak korzystnie wymieniać waluty
      234 - Portfele elektroniczne - nowy trend warty uwagi
      235 - Raty 0%, Kup za połowę..., Zwrot na kartę podarunkową – Sprawdź czy tak dokładnie są najpopularniejsze typy promocji!
      236 - Kupujesz na olx czy portalach ogłoszeniowych? Sprawdź jak nie dać się oszukać!
      237 - Doradztwo finansowe - uporządkuj swoje finanse i skorzystaj z porady profesjonalisty. Czy jest i jak działa doradztwo finansowe
      238 - Budżet domowy - dlaczego warto go stworzyć i jak go prowadzić?
      239 - Masz oszczednosci i nawzydki finaoswe i nie wiesz co z nimi zrobić? Sprawdź jakie masz możliwości! Emerytura, inwestycja a może…?
      240 - Oszczędzanie codzienne - Na czym możemy oszczędzać codziennie i  zbierać dodatkowe fundusze?
      241 - Zarabianie Pasywne - Czym jest i jak zarabiać pasywnie poprzez wynajem mieszkań, sprzedaż kursów lub programy partnerskie?
      242 - Poduszka Finansowa - Czym jest rezerwa finansowa oraz jakie ma plusy i dlaczego warto odlozyc piedze na czarna godzine?
      243 - Oszczędzać i wydawać czy brać kredyt i spłacać? Sprawdź co warto wybrać i które rozwiązanie będzie odpowiednie w danej sytuacji!
      244 - Nisko oprocentowane sposoby pożyczania pejczy do 10% RRSO - Sprawdź w jaki sposób pozyczac pieniadze najtaniej i najkorzystniej!
      245 - Jak uporządkować swoje finanse? Krótki poradnik o tym jak prościej i skuteczniej prowadzić nasze finanse osobiste
      246 - Jak zbudować pozytywną historię kredytową, która wpływa na nasza zdolnsoc kredytową? 
       
      Lifestyle
      301 - Jak napisać profesjonalne cv?
      302 - Praca - Rozmowa kwalifikacyjna. Jak ją przeżyć, dobrze na niej wyjść i zdobyć upragnioną pracę?
      303 - Wieloetapowa rekrutacja - Sprawdź czym jest, z jakich etapów się składa i jak przygotować się na każdy etap rekrutacji! 
      304 - Gdzie szukać pracy w internecie? Sprawdź te miejsca i znajdź idealną pracę!
      305 - 5 Powodów dla których warto zmienić pracę! Zastanawiasz się nad tym krokiem - poznaj wszystkie “Za”
      306 - Jak pracować efektywniej i skuteczniej. Sprawdź te sposoby zwiększenia swojej wydajności!
      307 - Jak znaleźć pierwszą pracę? Szukasz pierwszej pracy? Skorzystaj z tych porad!
      308 - Sprzedaż mieszkania z biurem nieruchomości czy bez?
      309 - Ogłoszenie o sprzedaży mieszkania - jak samodzielnie je napisać?
      310 - Wykonaj samodzielnie Home Staging - Przygotuj swoje mieszkanie/dom na sprzedaż i zwiększa jego wartość!
      311 - Jak przygotować dom do remontu i jak skutecznie posprzątać po remoncie?
      312 - Kupno mieszkania. Rynek nieruchomości pierwotny i wtórny. Czym się różnią, jakie mają plusy i na co zwrócić uwagę przy zakupie?
      313 - Nieruchomości - Inwestycja w mieszkanie - Sprawdź 5 sposobów zarabiania takie jak handel, wynajem, wynajem krótkoterminowy...
      314 - Domy prefabrykowane - czyli jak kupić gotowy dom i postawić go na swojej działce?
      315 - Domek letniskowy z Ekskluzywny Kontenerów Mieszkalnych - Sprawdź sposób na tani domek letniskowy w 30 dni!
      316 - Cegły dekoracyjny z 1800 roku - styl, szyk i oryginalność
      317 - Łazienkowe inspiracje - czyli jak urządzić nowoczesną łazienkę?
      318 - Wąskie kuchnie – jak je urządzić?
      319 - 5 pomysłów na wykończenie ścian w mieszkaniu - Fototapeta, panele 3D, panele z drewna a może rysunek? Sprawdź i wybierz!
      320 - Catering dietetyczny - Czym jest dieta pudełkowa i czy się opłaca? Sprawdź, plusy, ceny i korzyści i przekonaj się czy warto ją zamówić!
      321 - Kebab - Jak wybrać dobry kebab? Sprawdź gdzie zamówić kebab i na co zwrócić uwagę aby zjeść smacznie i bezpiecznie!
      322 - Gotowe dania - Jakie i gdzie wybierać? Punkty garmażeryjne, restauracje, catering dietetyczny czy dania “na wagę” Przekonaj się sam!
      323 - Jak żywić się zdrowo bez drakońskich diet czy skomplikowanych planów! Podstawowe porady które łatwo jest zastosować w życiu!
      324 - Jak grać u bukmachera? Poradnik dla początkujących
      325 - Promocje i Bonusy u bukmacherów. Grasz u bukmachera? Sprawdź najpopularniejsze typy promocji!
      326 - Pewne typy bukmacherskie czyli popularne"pewniaki". Czym są i gdzie ich szukać?
      327 - Bukmacher- Gotowe, płatne i darmowe typy. Czym są? Czy warto z nich korzystać?
      328 - Poradnik bukmacherski - 6 porad dzięki którym zwiększysz swoje szanse na wygraną!
      329 - Kupujesz online - sprawdź jak działają dane metody płatności i odbioru towaru!
      330 - Kupowanie online – czym jest, jakie są rodzaje sklepów online i dlaczego warto?
      331 - Darmowe programy online zamiast tradycyjnych – sprawdź jak zaoszczędzić!
      332 - Jak w sieci dbać o swoje bezpieczeństwo i chronić prywatność? 
      333 - Zdjęcia i pliki w chmurze? Sprawdź czym jest wirtualny dysk
      334 - Lombard - czym jest i jak działa?
      335 - Prywatne pakiety medyczne - czym są i czy warto z nich korzystać?
      336 - Fotoksiążka i Fotokalendarz - Czym są i jak stworzyć idealny prezent kotry przyniesie wiel radości - nam i bliskim?
      337 - Car Sharing - Czym jest i jak działa współdzielenie samochodów?
      338 - Inteligentny Dom Przyszłości – Dom 2.0
      339 - Podróże Low Cost - czyli jak za 100zł zwiedzić największe Europejskie stolice?
      340 - Autonomiczne pojazdy - sprawdź, czym jest samojeżdżący pojazd
      341 - Monitoring GPS samochodów - czym jest i jak działa
      342 - Smart TV - Jak zrobić z tradycyjnego telewizora centrum rozrywki
      343 - Hulajnogą do pracy - czemu nie! Sprawdź czy trend ten opanuje niebawem nasz ulice
      344 - Freelancer - Jesteś freelancerem lub chcesz nim zostać? SPrawdź kim jest Freelancer, jak sie reklamowac i gdzie szukać zleceń!
      345 - Copywriter - zawód przyszłości. Sprawdź czym jest i czy możesz się przebranżowić!
      346 - Nowe przedmioty w szkole! Sprawdź, jakich przedmiotów warto byłoby uczyć oprócz tych tradycyjnych!
      347 - Tanie linie lotnicze - czym róznią się tanie linie od tradycyjnych linii lotniczych? 
      348 - RODO - Czym jest, na czym polega i jak działa w praktyce? Sprawdź o co chodzi w RODO!
      349 - Jak dbać o smartfona - 5 praktycznych porad, które pomogą Ci utrzymać go w dobrym stanie wizualnym i technicznym!
      350 - Jak przyspieszyć swój komputer i zadbać o jego pracę? Kilka porad dla uzytkownikow komputerow!
      351 - Jak wybrać pierścionek zaręczynowy? Kilka przydatnych i praktycznych porad dla przyszłego narzeczonego!
      352 - Zagubienie lub kradzież dowodu osobistego? Sprawdź co robić w takiej sytuacji, gdzie się udać i o czym nie zapominać!
      353 - Biżuteria pomysłem na prezent - Sprawdź jakie rodzaje biżuterii możesz podarować na jakie okazje!
      354 - Jak robić Ciekawe Zdjęcia Telefonem jeśli nie znamy się na fotografii? Sprawdź kilka trików i sztuczek!
      355 - Przyjęcie 18stkowe - Jak zorganizować niezapomniane przyjęcie urodzinowe? Kilka pomysłów i porad na najlepsze przyjęcie!
      356 - Przyjęcie urodzinowe - Gdzie i w jakim stylu mamy urządzić urodziny dla osoby którą cenimy lub dla naszych gości
      357 - Jak otworzyć swoją własną kawiarnię? Sprawdź czy to dobry pomysł na biznes i o czym pamiętać aby otworzyć “małą” kawiarenkę?
      358 - Jak skutecznie zapełnić pokoje poza sezonem? Prowadzić pensjonat, hotel a może pokoje prywatne? Sprawdź jak sprowadzić klientów!
      359 - Czym kierować się wybierając korporacje taksówkarskie lub firmy typu Uber/MyTaxi?
      360 - Coparenting - Nie znamy się ale zróbmy sobie dziecko!? Czym jest współrodzicielstwo, na czym polega i dlaczego jest kontrowersyjne?
      361 - Wybierasz nowego laptopa? Zwróć uwagę na te rzeczy! Krótki poradnik dla osób, które nie znają się a chcą kupić laptop
      362 - Wizyta u stomatologa - Czyli jak przygotować się do wizyty i ograniczyć stres z tym związany?
      363 - Tinder - Poznaj czym jest najnowszy trend w randkowaniu, jakie ma zalety, jak stworzyć profil oraz czy warto z niego korzystać!
      364 - Koronawirus - Jak pozować przy zagrożeniu wirusem i maksymalnie zwiększyć swoje bezpieczeństwo?
      365 - Laptopy poleasingowe - Czym są takie laptopy, kto je sprzedaje i czy warto je kupować? Wszystko o laptopach poleasingowych!
      366 - Jak się motywować? Chcesz coś osiągnąć a Ci się nie chce? - Sprawdź kilka porad odnośnie tego jak się motywować i osiągać cele!
       
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy