Jump to content

Recommended Posts

1 godzinę temu, pawelek napisał:

Zapraszamy na wpis informujący o rozliczeniach w platformie GoodContent.
Temat rozliczeń wzbudza wiele dyskusji, bo z każdego przelewu klienta copywriter dostaje „na rękę” ledwo ponad połowę z całości przelanej kwoty. W artykule wyjaśniamy, dlaczego tak się dzieje, jakiej wysokości jest marża platformy i co się zmienia w platformie w zakresie rozliczeń i komunikacji.

 

Więcej: https://goodcontent.pl/aktualnosci/rozliczenia-copywriterow-i-podatki-w-platformie-goodcontent/

W przedstawionym rozliczeniu nie ma nic odkrywczego. Cała "manipulacja" oparta jest na wygodnictwie platformy, związanym z traktowaniem pełnej wpłaty klienta jako brutto. Uczciwiej byłoby "zamrozić" mu VAT i nie pozwolić nim płacić za teksty, bo ja jako osoba fizyczna nie mam nic wspólnego z tym podatkiem, a stwarza się klientowi mylne wrażenie, że płaci copywriterowi sporo więcej. Dopóki tego nie zrozumiecie, to będzie tylko gorzej.

Edited by PaulMott
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

KamiX Nie wypowiadaj się za wszystkich. Ja nie czekam z niecierpliwością na giełdę, a piszę sporo na GC. Pilniejsze jest pozyskiwanie klientów.

Jest funkcja ignoruj, polecam. U mnie on wisi od kilku lat w ignorowanych, bo czytanie jego wypowiedzi było jak przedzieranie się przez wypracowania gimnazjalistów i to za darmochę.

Dobry wieczór,   postaram się tutaj odpowiedzieć na wszelkie uwagi.   1. Rzeczywiście w tym artykule nie ma nic odkrywczego, ale są pewne osoby, które nie rozumieją jak się liczą poda

Posted Images

49 minut temu, plamster napisał:

@pawelek 

Czy w takim razie to oznacza, że zlecający widzą ile copy dostaje "na rękę"? Czy ta zmiana nie ma z tym nic wspólnego i dotyczy innego zagadnienia ?

 

"Chcemy wprowadzić informacje o tym, ile można zarobić (brutto i netto) na danym tekście już na etapie jego rezerwacji."

 

To chyba tyczy się tego, że zlecający będą widzieć taką informację? Mam nadzieję :) 

Edited by Matthew1991
Link to post
Share on other sites

No ale właśnie sprawa polega na tym, żeby to zlecajacy widzieli ile dostaje copy 😁  Wychodzę z założenia, że zlecający błędnie myśli, że copy dostaje na rękę np. 8,57 zł gdy tymczasem jest to 4,92 zł. I właśnie pokazanie prawdziwej kwoty ma wyprowadzić go z tego błędu. Liczę, że w ten sposób podniosą się stawki. 😁

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Dobry wieczór,

 

postaram się tutaj odpowiedzieć na wszelkie uwagi.
 

1. Rzeczywiście w tym artykule nie ma nic odkrywczego, ale są pewne osoby, które nie rozumieją jak się liczą podatki i dlaczego otrzymują tylko niecałe 60% z "budżetu brutto". Więc to bardziej materiał edukacyjny.


2. Na dzisiaj pracujemy bardziej nad tym co widzi copywriter, chcemy do tygodnia te widoki zakończyć i wtedy przejdziemy do widoków reklamodawcy. Myślę, że do poniedziałku skończymy okno "Finanse", potem w kolejnych dniach poprawimy widok zleceń i archiwum. Ma być tak, żeby już na liście twórca widział ile zarobi netto (szacowana kwota, bez zaokrągleń) oraz żeby ten widok był zależny od tego czy ma działalność gospodarczą czy też nie ma.


3. Na pewno zrobimy tak, że Zamawiający będą widzieli ile zarabia copywriter i posługiwali się kwotą netto (bez VAT, tak to jest wśród firm), jestem przekonany, że to też wpłynie na ceny. Taka poprawka planowana jest jeszcze w tym miesiącu. Przy okazji zmienimy inne rzeczy w widoku Zamawiającego, np. kreator zamówienia tak, żeby opisy i wytyczne do tekstów były jaśniejsze i wyczerpujące.

 

4. Będziemy wszystkie zmiany  do platformy komunikowali w ten sposób jak dzisiaj, czyli wpis blogowy, facebook i tutaj. Raz na miesiąc wyślemy email (unikamy tej formy, bo się kojarzy ze spamem).

 

5. Z inne rzeczy, które może nie wszystkich interesują to:

  • poprawiliśmy wygląd fanpage (https://www.facebook.com/goodcontentpl/)
  • poprawiliśmy graficznie sekcję blogową strony glównej (grafiki i wstępna korekta tekstów) https://goodcontent.pl/blog/
  • przejrzeliśmy wszystkie starsze zalegające ogłoszenia i zwróciliśmy się do reklamodawców o wyraźne powiększenie stawki wynagrodzenia (to będzie stała procedura).

Paweł Strykowski
CEO WhitePress

Edited by pawelek
  • Like 3
  • Thanks 4
Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, pawelek napisał:

Na pewno zrobimy tak, że Zamawiający będą widzieli ile zarabia copywriter i posługiwali się kwotą netto (bez VAT, tak to jest wśród firm)

To właściwy ruch, dziękuję za zrozumienie. Wstawiłbym jeszcze emotionka z uniesionym kciukiem albo takiego czarnego, głaskanego kotka, ale nie ma tu takich. Pozdrawiam

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, pawelek napisał:


3. Na pewno zrobimy tak, że Zamawiający będą widzieli ile zarabia copywriter i posługiwali się kwotą netto (bez VAT, tak to jest wśród firm), jestem przekonany, że to też wpłynie na ceny. Taka poprawka planowana jest jeszcze w tym miesiącu. Przy okazji zmienimy inne rzeczy w widoku Zamawiającego, np. kreator zamówienia tak, żeby opisy i wytyczne do tekstów były jaśniejsze i wyczerpujące.

 

Super! Zarówno widok zarobku copywritera, jak i zmiany w kreatorze zamówienia są potrzebne. Najlepiej jednak byłoby wprowadzić podział tekstów na typy i minimalne stawki dla każdego typu. Wielu zleceniodawców chce teksty pod SEO, a wymagania jak na teksty co najmniej tematyczne. Trzeba jasno określić, co mogą wymagać do tekstów SEO, a co do tekstów wyższej jakości. 

Link to post
Share on other sites

Podział tekstu na kategorie typu precel, zapleczówka, tekst wysokiej jakości i opisy produktów i do katalogów byłby bardzo przydatny. Często klienci dają bardzo lakoniczne opisy typu: tekst w tematyce medycyna estetyczna na 2000 znaków, w tekście dwa razy fraza "botoks". I tyle, trudno zgadnąć jaki tekst chce klient. Potem copy napisze bardzo dobry tekst, a dostanie ocenę 4 i komentarz, że tekst jest za mało merytoryczny. Tylko, że w takim wypadku to jest subiektywna ocena. Jakby klient musiał dodając zlecenie jasno określić czy chce precla, zapleczówkę czy tekst wysokiej jakości to by bardzo ułatwiło robotę.

Oczywiście do tego potrzebna byłaby jasna definicja każdej kategorii tekstu, aby nie było potem wątpliwości, że klient i copy pod pojęciem zapleczówki rozumieją coś zupełnie innego.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, KamiX napisał:

Super! Zarówno widok zarobku copywritera, jak i zmiany w kreatorze zamówienia są potrzebne. Najlepiej jednak byłoby wprowadzić podział tekstów na typy i minimalne stawki dla każdego typu. Wielu zleceniodawców chce teksty pod SEO, a wymagania jak na teksty co najmniej tematyczne. Trzeba jasno określić, co mogą wymagać do tekstów SEO, a co do tekstów wyższej jakości. 

Wtedy powtórzymy błąd, który znajduje się na konkurencyjnej platformie. A przecież GC ma być lepszą alternatywą dla Copy i Zlecających. 

 

Zamiast tego proponuje skutecznie poinformować (edukować) Zlecających o tym, że należy dokładnie opisać zlecenie aby uniknąć niejasności oraz o tym, że większa stawka uprawnia do wymagania lepszej merytorycznie treści.

 

W dodtaku proponuje zniesienie systemu oceniania... Albo niech każdy nieoceniony tekst przez zlecającego będzie ocenianiy z automatu na 5. 

 

Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, plamster said:

Wtedy powtórzymy błąd, który znajduje się na konkurencyjnej platformie. A przecież GC ma być lepszą alternatywą dla Copy i Zlecających. 

 

Zamiast tego proponuje skutecznie poinformować (edukować) Zlecających o tym, że należy dokładnie opisać zlecenie aby uniknąć niejasności oraz o tym, że większa stawka uprawnia do wymagania lepszej merytorycznie treści.

 

Podpisuję się pod tym w 100%!!!!

Link to post
Share on other sites

Zmianą idą na plus, oby tak dalej. Zakładka finanse w końcu wygląda po ludzku. Ale brakuje mi jednego - możliwości dodatkowej wypłaty w miesiącu, nawet odpłatnie. 

Konto współdzielone. Kup teksty przez GT i z fakturą VAT.

Potrzebujesz tekstów? Pisz na PW albo zajrzyj, a na pewno coś wymyślimy ;)

 

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, plamster napisał:

Wtedy powtórzymy błąd, który znajduje się na konkurencyjnej platformie. A przecież GC ma być lepszą alternatywą dla Copy i Zlecających. 

 

Zamiast tego proponuje skutecznie poinformować (edukować) Zlecających o tym, że należy dokładnie opisać zlecenie aby uniknąć niejasności oraz o tym, że większa stawka uprawnia do wymagania lepszej merytorycznie treści.

 

W dodtaku proponuje zniesienie systemu oceniania... Albo niech każdy nieoceniony tekst przez zlecającego będzie ocenianiy z automatu na 5. 

 

Nie, to nie jest żaden błąd, tylko konieczność. Bez podziału jest chaos - klienci zamawiają teksty SEO z kuriozalnymi wymaganiami albo teksty na 5 tys. zzs za najniższą stawkę. Powinien być jasny podział, każdy typ jasno scharakteryzowany i przypisana do każdego minimalna stawka. Błąd u konkurencji jest w kreatorze zamówień.  Oprócz podziału na typy trzeba by jeszcze wprowadzić zmiany w kreatorze zamówień. Klient jasno i precyzyjnie podaje wymagania, długość, temat itd. a na tej podstawie system mógłby automatycznie określać typ tekstu i wskazać klientowi minimalną stawkę. Ewentualnie klient mógłby podawać typ tekstu i wszystkie informacje, a system nie przepuściłby zamówienia, tylko wyświetlił komunikat, że podany typ tekstu nie zgadza się z wymaganiami czy długością i klient ma zmniejszyć wymagania albo zmienić typ tekstu, żeby zlecenie mogło trafić na listę. 

 

Co do systemu oceniania to pomysł przyznawania 5 za każdy nieoceniony tekst był już dyskutowany i krytykowany, gdyż te piątki mogłyby zawyżyć średnią słabego copy. Przypuśćmy, że ktoś ma 100 tekstów z czego połowa została oceniona i jego średnia to 3,5. Nagle drugie 50 zostaje ocenione z automatu na 5 i średnia wynosi już powyżej 4. 

Edited by KamiX
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   1 member

  • Similar Content

    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
    • By Pr0miL
      Witam,
       
      szukam do stałej współpracy copywritera. Interesują mnie teksty preclowe / teksty na zaplecza. 
       
      Proszę o kontakt: pr0mil1988@gmail.com (proszę o przesłanie cennika oraz przykładowego tekstu).
       
      Pozdrawiam
    • By ingus4321
      [SPRZEDAM] SEO — 7 Gotowych Paczek Tekstów - Październik KUP na sztuki 200 tekstów — https://gieldatekstow.pl/text/buy/search,u_sMnzCz60b Teksty są dobrej jakości, 100 % unikalne cena za 1 tekst 6k zzs - 42 zł brutto. Cześć W Październiku mam dla Was gotowych 7 paczek tekstów i całe archiwum pojedynczych. Zapraszam priv
      Paczka 1, Marketing 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 81 - Umowa o pozycjonowanie - Abonamentowa, za efekt czy hybrydowa? Sprawdź każda z nich i dowiedz się która warto wybrać!
      6k zzs 83 - Pozycjonowanie stron pod Google, filmów na YT, wizytówki na Google Maps, pod wyszukiwarkę Bing- Sprawdź co można 
      6k zzs 84 - Czynniki Rankingowe Google - Od czego w największym stopniu zależy pozycja witryn Google?
      6k zzs 85 - Pozycjonowanie i 3 rodzaje linkowania- Linkowanie wewnętrzne, linki wychodzące i backlinki (przychodzące) - Sprawdź każdy 
      6k zzs 86 - Darmowy Audyt SEO na automatycznych serwisach - Sprawdź czym jest, jak działa, jakie korzyści daje i kiedy warto go wykonać!
        Paczka 2, Marketing 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 79 - Depozycjonowanie - Czym jest, dlaczego i kiedy się je wykonuje oraz jak to się robi? Sprawdź wszystkie informacje o 
      6k zzs 75 - Przyjazny adres URL - Czyli jak zoptymalizować adres www strony internetowej aby był poprawny dla Google zgodny z zasadami 
      6k zzs 4 - Pozycjonowanie - jak pozycjonować i dlaczego jest ono takie ważne?
      6k zzs 5 - Pozycjonowanie lokalne - promuj swoją firmę lokalnie!
      6k zzs 8 - Słowa kluczowe i frazy dla Twojej witryny - Frazy główne, poboczne a może long taile i frazy lokalne? Sprawdź jak trafnie wybrać 
        Paczka 3, Marketing 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 39 - 4 formy reklamy w Google - Pozycjonowanie, Płatne wyniki wyszukiwania, reklamy display i Youtube. Sprawdź jak reklamować w 
      6k zzs 41 - Spacer wirtualny 360 stopni po firmie w Google Maps i na Facebooku - Sprawdź jak się wyróżnić i zachwycić klienta!
      6k zzs 45 - Sklep internetowy - Założ e-sklep, zacznij się promować, zarabiać i odnieś sukces! Dowiedz się jak założyć swój sklep
      6k zzs 46 - Kreatory stron internetowych – czyli jak prosto stworzyć swoją witrynę i promować się
      6k zzs 47 - Jak pozyskiwać partnerów biznesowych dzięki Social Mediach i sieci?
        Paczka 4, Marketing 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 26 - Mały budżet reklamowy - skorzystaj z Viral Marketingu, Marketingu szeptanego i Facebook Ads
      6k zzs 27 - Influencer marketing - nowy trend wśród reklamy internetowej
      6k zzs 31 - Reklama poprzez Artykuł Sponsorowany — czym jest, jakie ma korzyści i czy warto?
      6k zzs 32 - Content Marketing - zainteresuj klienta wartościową treścią i sprawdź czym jest oraz jakie korzyści daje
      6k zzs 35 - Inbound Marketing — daj się znaleźć klientom w sieci!
        Paczka 5, Marketing 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 58 - Jak znaleźć dobrą agencję marketingową i na co zwrócić uwagę podczas jej wyboru
      6k zzs 59 - 5 Typów Pozycjonowania - Pozycjonowanie to nie tylko te standardowe ale też i szerokie, lokalne, pod wyszukiwanie głosowe i 
      6k zzs 63 - Dlaczego Pozycjonowanie warto zlecić agencji SEO a nie wykonywać samodzielnie?
      6k zzs 70 - Yoast, Languagetool, Edubirde - Jak optymalizować i sprawdzić treść przed dodaniem na naszą stronę, by była wartościowa dla 
      6k zzs 11 - Pozycjonowanie i Algorytmy Google - Czyli jak Google dzięki algorytmom koliber, Panda, gołąb ocenia naszą stronę?
        Paczka 6, Finanse 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 238 - Budżet domowy - dlaczego warto go stworzyć i jak go prowadzić?
      6k zzs 239 - Masz oszczędności i nadwyżki finansowe i nie wiesz co z nimi zrobić? Sprawdź jakie masz możliwości! Emerytura, inwestycja…?
      6k zzs 240 - Oszczędzanie codzienne - Na czym możemy oszczędzać codziennie i  zbierać dodatkowe fundusze?
      6k zzs 241 - Zarabianie Pasywne - Czym jest i jak zarabiać pasywnie poprzez wynajem mieszkań, sprzedaż kursów lub programy 
      6k zzs 245 - Jak uporządkować swoje finanse? Krótki poradnik o tym jak prościej i skuteczniej prowadzić nasze finanse osobiste
        Paczka 7, Nieruchomości 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 309 - Ogłoszenie o sprzedaży mieszkania - jak samodzielnie je napisać?
      6k zzs 370 - Zarządzanie najmem - Masz mieszkanie na wynajem i nie chcesz się tym sam zajmować? Sprawdź czym jest zarządzanie 
      6k zzs 371 - Kupno mieszkania pod wynajem jako inwestycja — Sprawdzić wynajem krótkoterminowy, długoterminowy i wynajem na pokoje!
      6k zzs 372 - Protokół zdawczo odbiorczy czy wynajmie/sprzedaży mieszkania. Sprawdź czym jest ten dokument, jak go wykonać dlaczego 
      6k zzs 376 - Wynajem mieszkania na pokoje - Sprawdź czym jest alternatywa dla tnreydjngo wynajmowania miesznia i jak zarobić 3 czynsze 
       
       
       
      [SPRZEDAM] SEO  Październik - 150 Gotowych Tekstów, 6k zzs, 42 zł brutto z FV / 25 zł netto - 1 tekst Marketing Internetowy i Pozycjonowanie(80), Finanse(60), Lifestyle(60) - NOWE TEMATY, Wolne Moce Przerobowe - Pisanie na zamówienie - 12 zł - 20 zł brutto / 1000 zzs. Krótki czas realizacji. Witajcie  Wrzesień - pracę czas zacząć : ) Dla tych którzy wrócili z urlopu i nie chce im się pisać : ) zapraszam do mojej BAZY GOTOWYCH TEKSTÓW. Teksty mają 6k zzs, są dobrej jakości i są ogólnie zoptymalizowane pod kątem seo. Można je kupić od ręki na giełdzie z FV. To już w sumie 2 lata prowadzenia Bazy Gotowych Tekstów, która pierwotnie mała być jedynie dla moich klientów, aby mogli w razie kryzysowej sytuacji kupić gotowe teksty i opublikować je w 10 minut. Obecnie korzysta z niej wiele osób, powiększyłem listę tematów do prawie 300, dodałem kategorię Teksty Premium 10 k zzs i stale ją rozwijam. Dziękuję za 2 lata udanej współpracy  Wystawca FV  - Setugo Sp. z o. o., ul. A. Brody 88B, 43-450 Ustroń, NIP: 5482669476 | REGON: 361463358 | KRS: 0000557140) Wystarczy się zalogować, wpłacić pieniądze i kupić tekst.  
      Ponadto w ofercie:
      - Teksty o długości Premium 10k zzs
      - 1000 Gotowych wpisów Link Buildingowych/Szeptanki 300-600 zzs - 1 wpis 1 zł brutto.
      - Posiadam też WOLNE MOCE PRZEROBOWE — Cena 10zł-20zł brutto/1000 zzs — Termin realizacji "na już" 
       
      Sprawdź/KUP - https://gieldatekstow.pl/text/buy/search,u_sMnzCz60b
       
       
       
      Kim jestem? Mam na imię Piotr. Jestem doświadczonym Copywriterem. Na początku stworzyłem bazę gotowych tekstów dla swoich klientów, aby w razie potrzeby, można było z niej kupić jeden lub kilka tekstów i nie szukać copywritera, zlecać mu pracy itp. co bywa czasochłonne. W bazie umieściłem teksty z tematatyki, na której się znam. Bazę tę rozwijam, dodaje nowe teksty. Nie macie czasu zlecać pisania? Chcecie kupić gotowy tekst od ręki? Zapraszam 
       
      Nie ma tekstu, który chciałeś kupić, bo ktoś Cię uprzedził? Nie martw się! Pod koniec miesiąca uzupełniam bazę, a jeśli chcesz zamówić konkretne teksty "na już" - napisz na e-mail - gordongraycv@gmail.com 
      Kontakt: gordongraycv@gmail.com
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy