bluesem Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Dziś miałem z rana spotkanie z człowiekiem od jednej z dużych oferujących sklepy w modelu SAAS i z tego co powiedział, zaczynają tracić Klientów przez spadek rentowności sklepów. Sprzedaż rośnie ale i koszty rosną niewspółmiernie. Zebrali wywiad wśród Klientów. Duża część (nie określił procentowo, więc duża to pewnie subiektywna ocena) wskazała na rosnące koszty Adwords, pozycjonowania i sprzedaży na allegro. Często wskazywane były również koszty związane ze spadkiem widoczności w wynikach wyszukiwania (zapewne pandy, pingwiny i inne temu podobne bonusy od Google).Sądzicie, że to naturalne, że rynek oczyszcza się z najsłabszych, którzy jechali na zbyt niskich cenach i nie dźwignęli zmian na rynku, czy może Google przekroczyło punkt optymalny i teraz jak z podatkami wzrost obciążeń powoduje spadek dochodów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlackHat Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 z dużej chmury mały deszcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgred Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Sądzicie, że to naturalne, że rynek oczyszcza się z najsłabszych, którzy jechali na zbyt niskich cenach i nie dźwignęli zmian na rynku, czy może Google przekroczyło punkt optymalny i teraz jak z podatkami wzrost obciążeń powoduje spadek dochodów? To jest jeden z argumentów w sprawie... Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Kancelaria Szeffner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beerbant Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Koszty SEO / AdWords to tylko niektóre z kosztów prowadzenia działalnosci w necie ... Moja fotografia kulinarna Nasza nowa strzelnica w Gdyni, nówka nie śmigana W Gdańsku też mamy strzelnicę "Największą podatność na manipulację wykazują osoby mało inteligentne, a którym zarazem wmówiono, że są świetnie wykształcone." CGJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzlafRock Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Faktem jest, że było dużo sklepów bez żadnego zaplecza finansowego, bez doświadczenia. Ot, była moda na sklep i tyle. Teraz rynek weryfikuje. To dobrze, będą nowe domeny do przechwycenia. Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eclipse Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 to ja pytam się w takim razie jak to jest, że koszty AdWords/AdSense rosną, a przychody wydawców (RPM) sukcesywnie spadają (CTRy i odsłony na stałym poziomie)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec_Pio Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Im większa konkurencja tym większe koszty. Rynek się rozdrabnia, sklepów przybywa, masa tych sklepów winduje sobie stawki cpc za reklamę z powodu ich mnogości. Niestety, ale jeśli 10 osób chce zjeść tort to najedzą się mniej, niż by to były 3 osoby. A ten torcik niestety rośnie wolniej niż ilość osób chętnych do jego zjedzienia. Poza tym duże sklepy coraz więcej ładują w reklamę i brandowo wygrywają z tymi małymi. Mali niestety sa na przegranej pozycji i będzie tylko gorzej w momencie gdy przestanie wzrastać sprzedaż produktów online. Tak zresztą jest na kazdym rynku - ostatnie etapy to wchłanianie małych przez dużych i łączenie się dużych między sobą - popatrzmy na grupy serwisowe - tam tylko fuzje i przejęcia, w e-commerce będzie to samo. Nie cierpię spamerów! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kung Fu SEO Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Czy jesteś pewien, że nawiązałeś do postu eclipse'a? - Przypadek? Wszechświat nie może sobie pozwolić na taki luksus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AQQry Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego, padła odpowiedź od reprezentanta Gemiusa, iż poniżej połowy sklepów internetowych wgl działa, jako takie. Co innego, że często model biznesowy takich ludzi to: Będę sprzedawał bieliznę przecież te 2000 sklepów co powstało w tym roku tęż to robi ... efekt ? ... ten sam asortyment wszędzie, przez co można wygrać, albo dobrym marketingiem, albo ceną (o 1 grosz mniej w porównywarce i tak do marży na poziomie .... no własnie...) Jeśli sklep oferuje coś unikalnego w ciekawy sposób przedstawiony, z mierzeniem konwersji i rozsądnym marketingiem przetrwa... Pozdrawiam, (-; www.topposition.pl - Top Position Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec_Pio Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Czy jesteś pewien, że nawiązałeś do postu eclipse'a? Wzrasta ci konkurencja i 1000 firm chce zakupić 1 pozycję na daną frazę to cena za tę frazę rośnie. Proste prawo i popytu, o tym nawet nie trzeba pisać. A koszty adsense? Jaja jakieś? Adsense są bezkosztowe bo wydawcy na tym zarabiają. A nadmiar konkurencji odbiera nam ruch i odsłony, a schytrzeni iloscią wydawców brokerzy w tym google może zmniejszyć opłaty za clicki bo i tak znajda chętnych. Jeśli czegoś jest w nadmiarze, na tym ciężko bedzie zarobić! Nie cierpię spamerów! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kung Fu SEO Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Dalej nie trybisz - Przypadek? Wszechświat nie może sobie pozwolić na taki luksus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INOMan Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 to ja pytam się w takim razie jak to jest, że koszty AdWords/AdSense rosną, a przychody wydawców (RPM) sukcesywnie spadają (CTRy i odsłony na stałym poziomie)? Może tak to jest: https://www.forum.optymalizacja.com/topic/193886-macie-swoje-adsense-;-oszustwo-na-oszustwie/#entry1345545 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzlafRock Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Jeśli sklep oferuje coś unikalnego w ciekawy sposób przedstawiony, z mierzeniem konwersji i rozsądnym marketingiem przetrwa... Nie trzeba oferować unikalnego towaru ale trzeba mieć kasę na rozruch, kampanię marketingową, reklamę + łeb na karku. W każdą branżę wejdziesz z kasą i zostaniesz na pozycji lidera. Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikonem Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 A u nas właśnie problem jest z kasą na inwestycje. Chciałbyś zarabiać więcej niż na marnym etacie, otwierasz DG i po krótkim czasie pojawiają się problemy... Piłeś? Nie jedź (i nie loguj się na forum) ! Siciliano: Robić szeptankę tutaj to jak sprawdzać w zbiorniku poziom paliwa zapalniczką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzlafRock Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Chciałbyś zarabiać więcej niż na marnym etacie, otwierasz DG i po krótkim czasie pojawiają się problemy... Właśnie tak ludzie dotychczas myśleli. Jednak widać już symptomy zmian, wchodzą firmy z kasą i przemyślaną strategią marketingową. Tej konkurencji juz nie można lekceważyć. Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.