Jump to content
DamianL

Program Interwencja (Polsat) - pozycjonowanie

Recommended Posts

ale ja nie napisałem że to o te firmę chodziło :D chociaz jak sie przyjrzec podkreśleniom ... :D


Blog seo.zgred.pl przestał istnieć, teraz wszystko jest na www.zgred.pl

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie rozumie czego się boicie ? Przecież wiadomo, że chodzi o Sunrise System z Poznania i w mojej opinii informowanie potencjalnych klientów i ich edukacja, że ta analiza jest bez większej wartości z punktu widzenia SEO a czasami nawet może zaszkodzić (złe dobieranie fraz kluczowych nie dających spodziewanych wizyt/konwersji ) ....

Trzęsąc tyłkami, nie edukując klientów sami niejako doprowadzacie do powstawania takich programów jak te o którym dyskutujemy a potem niektórzy "jęczą" że w świat idzie taka a nie inna opinia o branży ....

Edited by Beerbant

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna na http://foodphotos.eu/ :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to jest esencja tego tematu ;)


Tak jak obiecałem - kolejne szkolenia już są dostępne -

Sprawdź

Ilość miejsc ograniczona - nowe tematy szkoleń

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 28 grudnia 2011 15:28 użytkownik <GKowalski@polsat.com.pl> napisał:

> Witam

>

> Dziekuje za wszystkie komentarze które dotarly do redakcji i na moją

> skrzynke. Wśród maili znalazły się informacje, że przez wczorajszy materiał

> „cała branża została przedstawiona w złym świetle”. W materiale pokazaliśmy

> przykład jednej firmy i opinie osób, które czuły się oszukane przez

> Procreate. Było jasno powiedziane o jaką firme chodzi, jak pozyskuje

> klientów, jak wygląda umowa. Osoby, które się wypowiadały mówiły wyłącznie o

> swoich doświadczeniach z firmą Procreate. Ktoś zwrócił uwagę, że konieczne

> jest sprostowanie, uzupełnienie reportażu, że „wiązanie się z firmami

> pokroju Procreate rodzi problemy”. Wedlug mnie o tym właśnie był materiał.

>

> Pozdrawiam,

>

> Grzegorz Kowalski

>

moj aodpowiedź na tego mejla:

Witam,

Dziękuje za odpowiedź... ale i tak mnie nie satysfakcjonuje. Za dużo w reportażu jest w domyśle - to co Pan pisze na końcu "według Mnie" ... teraz Nasi klienci to "według Mnie" odbierają "Wszystko jest do xxxx, całe SEO też ... tylko pasta jest do zębów" - taka prawda.

Ale i tak dziękuję za odpowiedź.


Blog seo.zgred.pl przestał istnieć, teraz wszystko jest na www.zgred.pl

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
może to głupie ale ja bym się domagał sprostowania ;)

jako przedstawiciel Procreate, towarzystwa różańcowego, czy jako osoba której dobre imię zostało naruszone w programie ???

Korzystając z okazji chciałbym zaproponować Pani podpisującej się w tych analizach SWOT i innych bajkach z mchu i paproci rozsyłanych po różnych firmach jak i Panu Rybackiemu otwarty panel dyskusyjny o poziomie usług w polskim SEO, możemy w ramach uatrakcyjnienia go uzupełnić jakimś Case Study pozycjonowania/przygotowywania ofert i dodatkowo omówić metodologię dobierania , słów fraz kluczowych. Zdaję sobie sprawę , że będę miał ciężko stając w szranki z Waszym "unikatowym na skale europejską centrum innowacyjno wdrożeniowym" ale dzieląc się doświadczeniami na linii mój laptop i ja z Waszym centrum innowacyjnym myslę, że skorzysta na tym całe środowisko SEO w Polsce jak i wzrośnie świadomość tej usługi wśród klientów na rynku.

Fajnie byłoby gdybyśmy też skonfrontowali nasze doświadczenia w audytowaniu stron internetowych pozycjonowanych przez Was (tutaj będzie o tyle łatwiej gdyż mam już kilka takich audytów wykonanych na potrzeby Waszych klientów). Proponuję też pominąc kwestie etyki w umowach i dyskutować tylko i wyłącznie na tematy merytorycznie związane z pozycjonowaniem ....

Serdecznie pozdrawiam w oczekiwaniu na odpowiedź

Krzysztof Ziółkowski,

aha byłbym zapomniał .. Pozdrowienia dla kancelarii prawnej ;)


Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna na http://foodphotos.eu/ :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

"dobra firma, której zależy na swoim wizerunku by zadzwoniła i przypomniała klientowi, że kończy się nie objęty płatnościami okres pozycjonowania"

Nie chcę tu stawać w obronie omawianej tu firmy, ale nie sądzę, aby wiele firm wydzwaniało do klientów informacjami typu "kończy się bezpłatny okres, proszę wypowiedzieć umowę jeśli nie chce Pan nic płacić" itp. Po to podpisuje się umowę, aby było wiadomo kiedy przesłać wypowiedzenie itp. i to klient powinien tego pilnować. Sama miałam zamiar informować o takich sprawach, ale skupiając się na swojej pracy po prostu się o tym nie pamięta.

Problem w tym, że jest zbyt wiele rozbieżności pomiędzy tym, co słyszy się przez telefon czy czyta w mailu a tym, co widzi się w umowie. Sama od kilku dni koresponduję z firmą, która przesłała mi ofertę pozycjonowania ;-) W mailu mam obietnice darmowego pozycjonowania przez 3 miesiące i możliwość natychmiastowego zerwania umowy w przypadku braku efektów (czyli tzw. gwarancja top 10). A co widzę w umowie? Gwarancję... ale nie tego, że będę mogła zerwać umowę tylko tego, że przez ponad rok będę musiała płacić bez względu na efekty. Poza tym okres wypowiedzenia wynosi 3 miesiące, więc nawet gdyby nie to, że umowa obowiązuje kilkanaście miesięcy to trzeba byłoby ją wypowiedzieć już w momencie jej podpisywania, aby faktycznie mieć 3 miesiące za friko i pożegnać się z firmą.

Po części rozumiem, jak na nieświadomych klientów mogą zadziałać pogrubione w mailu obietnice darmowego pozycjonowania i gwarancji top 10. Załamałam się po prostu jak przeczytałam niektóre zapisy umowy. Pracownicy firm stosujących takie chwyty nie muszą się znać na SEO tylko na sztuce perswazji. Nie muszą nawet zbyt wiele robić na stronie - to co jest opisane w ramach obowiązkowych działań to chwila moment, aby zgarniać kasę od klienta przez ponad rok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lexy: też ją dostałem :) wrzuć na "dekiel" ofertę wraz z cenami ;)


Blog seo.zgred.pl przestał istnieć, teraz wszystko jest na www.zgred.pl

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ogóle zacznijmy wychodzić z założenia, że SEO przez trzy miesiące za darmo to haczyk :) Można zrobić przez 3 miesiące promocje ale pewną kwotę brać tak czy siak. Albo nie robić w tej branży promocji i tyle. Nie będzie dobrze jeżeli przedsiębiorcy nie zaczną patrzeć na SEO/SEM jako kosztowną czynność. No ale taka mentalność kraju, że jak ja mam coś za 100 a kolega za 95 to pójdą do kolegi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale firma o której mowa w materiale nie ukrywała warunków umowy (tak naprawde to Ci trzej panowie pokazali jakimi są biznesmenami :) i tyle w tym temacie... zobaczcie co roba firmy ubezpieczeniowe ;) to samo: jak się nie da wypowiedzenia to z autoomatu przedłużają umowy...

a ostatnia wypowiedz powala ;) "czy pozycjonowanie przyniesie jakiekolwiek efekty"

pozdrawiam

Edited by mianle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Będzie po raz drugi (deko ostrzej) - jak widzicie i macie namacalne dowody na nierzetelność takich firm to dlaczego nie ujawniacie ich nazw ?? Jeżeli umowa nie zgadza się z ustaleniami mailowymi to w tzw uzasadnionym interesie społecznym upublicznić takie praktyki ...

W związku z powyższym zaczynam podejrzewać, że znaczna większość po prostu albo popiera takie działania albo na tyle im sie to podoba, że myślą sami o wprowadzeniu u siebie takich praktyk ....

ŻAL.PL Panie i Panowie a pretensje o to, że jeden z drugim klient wypisuje potem że całe to pozycjonowanie to pic na wodę , jedna wielka bzdura czy wyciąganie pieniędzy z cudzej kieszeni miejcie sami do siebie ....


Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna na http://foodphotos.eu/ :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest kilka mechanizmów któe na stronie ProCreate działa(ło) :

* Wzór umowy na stronie (Klient Myśli - aha nie mają czego ukryć)

* Za darmo 3 miesięczna (o super nie będę musiał płacić tysięcy złotych)

* Regulaminy w PDF (Tania sztuczka - klikam - chce pobierać - e tam nie dość że trzeba a właściwie wypadałoby przeczytać to jeszcze ściągać trzeba... eeeee tam nie czytam >>anuluj pobieranie <<) przy optymistycznej opcji

Dokument ma 12 stron pisanych czcionków wyglądającą na 5 przy pwieększeniu 150%... z czego tak naprawdę zapełnionych jest pierwsze 5 stron (wodolejstwo regulaminowe celowe aby nie czytali)

* Okazja limitowana do X osób, X dni (muszę się spieszyć)

i wiele wiele więcej

Kończąc - Czuje się urażony - bo dzień w dzień ciężko pracuje na sukces klientów, żeby jakiś palent powiedział że pozycjonowanie nie przynosi efektu... Pamiętacie reklamę szczoteczek Oral B (która z moją boską pomocą już w TV nie leci?) W reklamie jest expert którego dziennikarka pyta - "Czy te szczoteczki są lepsze niż inne?" na co expert odpowiada - "Tak dlatego 90% dentystów zaleca szczoteczki elektryczne"... ale ja w pierszej chwili jak i moi znajomi na których przeprowadziłem eksperyment stwierdzili ze Expert mówi że 90% dentystów popiera używanie szczoteczek oralb (mimo że to nie padło w reklamie) - koncept jest ważny - i w tym wypadku pokazał że "Należy się zastanowić poważnie nad wzięciem pod uwagę usługi pozycjonowania bo nie przyniosła ona większych obrotów XYZ" i tak jak w reklamie - nie pamiętami ile obrotów na minutę miałą tamta szczoteczka - tak w tym przyopadku widz uogólnia sie na całą branżę!

To miałlo iść na Opornego, ale jakoś nie miałem czasu dopracować


Jakub Jaworowicz

Zobacz mój Blog o WordPress i Marketingu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy