Skocz do zawartości

Program Interwencja (Polsat) - pozycjonowanie


DamianL

Rekomendowane odpowiedzi

Lexy (bez urazy) ale Twoje argumenty przypominają mi "a u was w ameryce murzynów bija ...." - gó**o mnie obchodzi inna branża i wałki w niej, mnie obchodzi moja branża bo "dymanie" klientów na kasę, olewanie zasady win-win, sztuczki w umowach, żerowanie na niewiedzy klientów tak jak to robił i robi dalej Sunrise System a z tego co widzę firma Procreate poszła w ich ślady bezpośrednio uderza we mnie bo przez takie postępowanie tych firm tracimy klientów i cała branża zaczyna być postrzegana jako nic nie robiący [ nierzetelni partnerzy ] trzymający ęce w kieszeniach klientów.

A IMHO milczenie i nie ujawnianie takich praktyk jest równoznaczne z przyzwalaniem na nie

I jeszcze jedno:

i co im da ostrzeżenie przed jedną firmą, jeśli trafią na kolejną stosującą podobne chwyty
gdyby podobnie myślała garstka ludzi w latach 70tych to dzisiaj nie byłoby tego forum, nie byłoby możliwości porozmawiania o problemach a co najważniejsze wszyscy byśmy całowali w centrum (_!_) jakąś partyjną biurwe aby dała zezwolenie na prowadzenie firmy internetowej i podłączenie do internetu ....

Prawda jest taka , że jak gdzieś nabiorą Was na parę złociszy to robicie rewolucję ale samemu to:

1. przecież mógł dokładnie czytać umowę

2. klient nie zrozumiał

3. i tak dalej i tak dalej

Jak k.mać wszyscy tacy uczciwi to po kiego grzyba tworzycie wielostronnicowe umowy , po kiego grzyba promocje i darmocha która nie jest darmochą ??

Prawda jest taka, że niewielu w każdym biznesie jest nastawionych na uczciwe podejście do klienta a z drugiej strony poruszenie tej problematyki powoduje od razu burzę i zwalanie winy oczywiście na drugą stronę :)

Jeździcie po etyce IAB wskazując na podwójna moralność a sami co ???

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 243
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Tutaj się Krzysiek z Tobą akurat zgadzam i dopowiem więcej.

Gdybyśmy w swoim czasie zrobili to * stowarzyszenie, tudzież gdyby ktoś dopełnił formalności parę lat temu, to w tym programie siedziałby ktoś reprezentujący nas i opisał szczegółowo takie praktyki. Teraz rykoszetem "nas" może reprezentować co najwyżej IAB, który za składkę członkowską poświadczy że poznańskie firmy są najzieleńszymi wyspami uczciwości od Gdańska po Zakopane, a większość z nas będzie postrzegana jako zgraja pryszczatych gimnazjalistow.

Pozdrawiam, J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak linka podam @jeżu zebyś sie zdziwił : https://prawa-konsumenta.wieszjak.pl/prawa-...-konsument.html

edit: oczywiscie nie mowie ze tyczyć sie to bedzie bohaterów ktorzy wystapli w reportazu...

Kody -25% na hosting w biznes-host.pl
 

@mcmagik ~ maszyna jest tak głupia, jak jej użytkownik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beerbant, mam wrażenie, że źle odebrałeś moją wypowiedź.

"milczenie i nie ujawnianie takich praktyk jest równoznaczne z przyzwalaniem na nie"

Nikt tu nie pisze, żeby nie ujawniać takich praktyk. Właśnie o to chodzi - aby jak najwięcej o nich pisać, ale nie koniecznie za każdym razem ze wspomnieniem nazw firm, które je stosują. Inni dołączyli się do tematu stojąc po tej samej stronie, a Ty po nich jedziesz tylko dlatego, że z jakichś powodów nie chcą robić nagonki na konkretną firmę podając jej nazwę.

Klientom bardziej się przyda znajomość rodzaju takich sztuczek, a nie to, żeby trzymać się z daleka od firmy XYZ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie: model działania procreate typu rzekome wprowadzanie w błąd podczas rozmów telefonicznych, nie honorowanie wypowiedzeń wysłanych zgodnie z umową, wybieranie b.łatwych fraz jest naganne i należy za to potępić. To budzi głównie mój niesmak do tej firmy. Z drugiej strony jeśli skupić się na samej konieczności wypowiedzenia umowy po 3 darmowych miesiącach to nie widzę tu już nic co by nie było stosowane powszechnie. Mnóstwo firm w wielu branżach tak robi. Praktycznie wszyscy nie informują jakoś specjalnie o czymś takim, jedynie gdy się człowiek dopyta to się dowie lub gdy przeczyta umowę. Z trzeciej strony, jak można podpisywać coś czego się nie przeczytało ? Przecież to skrajna nieodpowiedzialność/głupota przedsiębiorcy zawierającego umowę. To jest biznes, tutaj nikt nie będzie dorosłego przedsiębiorcy bronił przed jego własną głupotą i naiwnością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli źle to mea culpa .

Ja stoję na stanowisku, że należy ujawniać nazwy firm i ich praktyki tym bardziej, że czasami są to praktyki wieloletnie samo mówienie / pisanie o wykorzystywaniu nieświadomości klienta gó**o da a raczej tylko da to że następna firma weźmie przykład czy to z Sunrise System czy z Procreate widząc ich bezkarność wobec możliwości łojenia dużej kasy ....

Jeżeli zaś chodzi o te "dołączenie" to bez urazy ale mam to gdzieś , po prostu nie lubię dwulicowości a znaczna większość stąd jedno mówi po kątach a oficjalnie się potem tego wypiera ...

Jeden koleś z Rosji po pijaku napisał coś fajnego o wietrze i trzęsących się portkach ....

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boguś Linda rzekłby - "co wy k*** mać wiecie o umowach" .....

Nawet nie wiecie tego, że każdą umowę można zerwać ze skutkiem natychmiastowym mając dobrego klauzyperde ...

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dlaczego ukrywac nazwy firm ? - to nie sa dane chronione żadna ustawą tylko jawne - z założenia każdy ma do nich jawny dostęp

ja zawsze nazywam rzecz po imieniu jeśli jestem pewny swych racji i opieram się na łatwych do zweryfikowania dowodach a nie na domysłach / przypuszczeniach

pomysł fajny ale trzeba wziąć pod uwagę jedno ale...

pomówienie

aby wskazać kogoś paluchem trzeba mieć pewność, że zrobił źle

ponadto taka firma (aby było obiektywnie) musie miec mozliwość dołaczenia własnego komentarza / wypowiedzi

i kolejna sprawa - jeśli zaprzestanie złych praktyk informacja o tym także musi byc opublikowana - nie można przypinać łatki "złego sprawcy" na całe życie jesli ktoś już tak nie robi

weźcie przykład z uokik - dane firm stosujących klauzule niedozwolone sa jawne - każdy może się zapoznać z tym, że firma xyz tak skonstruowała regulamin, że przez 2 lata poszkodowany był dymany na kasę

ale uokik także informuje, że firma xyz zaprzestała takich praktyk (zmieniła regulamin) i np. współpracowała podczas kontroli

pomysł z netykietą też jest dobry - można go rozwinąć o "białą listę" - a jeśli ktoś będzie stosował klauzule niedozwolone w netykiecie to bedzie skreślany z listy i np. przez x czasu nie będzie mógł być na nia ponownie wpisany

możliwości uporządkowania światka seo jest wiele - wystarczy pogłówkować, a później zakasać rękawy i wziąć się do roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony jeśli skupić się na samej konieczności wypowiedzenia umowy po 3 darmowych miesiącach to nie widzę tu już nic co by nie było stosowane powszechnie. Mnóstwo firm w wielu branżach tak robi. Praktycznie wszyscy nie informują jakoś specjalnie o czymś takim, jedynie gdy się człowiek dopyta to się dowie lub gdy przeczyta umowę.
Dlaczego jakaś firma daje 3 miesiące darmowe?

Pradopodobnie po to żeby klient zapomniał że jakąkolwiek umowę podpisywał.

Przy umowach "płatnych" przy każdym rachunku przypominają, że jest jakaś umowa ;)

Kodeks SEO - znowu? :)

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak zobaczyłem ten odc. Interwencji to się załamałem :)

Szkoda tych ludzi, którzy podpisali umowy i teraz muszą zapłacić XX zł.

A te umowy z Procreate są śmieszne, nawet nie chce myśleć o tym ile firm podpisało umowy z Procreate.

Mnie troszkę dziwi to, że ludzie podpisują takie umowy.

A ten kodeksy seo i netykiety myślę, że nie wiele dadzą takim 'nieświadomym klientom' jeśli oni i tak nie poszukają jakiś opinii w internecie na temat XX firmy i tego nie przeczytają.

Problem jest po prostu w ludziach(firmach), którzy te umowy konstruują i byle by zarobić więcej są w stanie posunąć się do takich zagrań, a przy tym mogą spokojnie spać z faktem że każdego dnia robią innych w !@#$ na grubą kasę ^^ - przykre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności