Skocz do zawartości

FacePlus.PL - system wymiany +1 i Fanów


jez

Rekomendowane odpowiedzi

Gimlak, wszystkie przelewy wyszły przed terminem który podawałem przedwczoraj. Nie otrzymałeś wtedy punktów, ponieważ w przedmiotowym okresie, nie miała miejsca konsumpcja punktów Plus. Abyś był zadowolony z FanCopa, poza "konkursem" w prezencie wysyłam Ci 7770 pkt, czyli różnicę pomiędzy wynikami z chmurki, a punktami (nie zważając na to, czy przeholowywałeś, czy strony zostały poprawnie dodane, czy masz na stronach powstawiane chmurki wg. aktualnej specyfikacji kodu, itd). Nadmienię, że sprawdzając chmurki z Twojej statystyki Lubię, w Twoim indywidualnym przypadku skuteczność Like wynosi 99,68%.

Pozdrawiam, J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

hmm ok. czegoś nie zrozumiałem bo w owym okresie konsumowało mi pkt plus.

tak czy inaczej dzięki - doceniam gest.

co do punktów Like - tu nie mam żadnych zastrzeżen, wszystko działa ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dość trudna prośba do spłenienia, gdyż sprzedawcy punktów różnie podchodzą do tego i jedni podają ceny netto, inni brutto i teraz trudno byłoby zmienić nazwe kolumn na "netto" albo "brutto". Propozyje co z tym począć?

tj, dmucha text

@faceplus-dev : skąd Ty bierzesz te teksty? To się nadaję na "frazę roku" :)

Pozdrawiam.

Istnieją 2 powody:

1.) wiele lat spędzonych (to trwa nadal) z naszymi zachodnimi przyjaciółmi spowodowało, że zaraziłem się od nich (i nawet dobrze mi z tym) obrazowym opisywaniem zjawisk, sytuacji. Uwielbiam też manię upraszczania (lecz nie w każdej sferze)

2.) osobiście nie zamierzam męczyć community wydumanym korporacyjnym/akademickim/PRowym językiem, sami często czytając PR-owe wypowiedzi pewnie pomijacie 3/4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dość trudna prośba do spłenienia, gdyż sprzedawcy punktów różnie podchodzą do tego i jedni podają ceny netto, inni brutto i teraz trudno byłoby zmienić nazwe kolumn na "netto" albo "brutto". Propozyje co z tym począć?

W sumie czytając regulamin i w punktach odnośnie giełdy zaznaczone jest, że użytkownik ma obowiązek podawać ceny z vatem, więc chyba samo się rozwiązało. Inna sprawa, że w środowisku systemów przyjął się taki zwyczaj, że ceny podawane są w netto, więc może warto zmienić ten punkt w regulaminie?

Jeśli szukasz taniego kuriera to polecam ofertę tanich przesyłek kurierskich tej firmy. Bardzo konkurencyjne ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Pytanie - czy jeżeli byłaby taka możliwość, chcielibyście mieć możliwość zbierania Wykopów w formie kliknięć (sonduję że c.a. maks. 50-100 kliknięć dziennie, czyli niewiele ruchu), czy w formie produktu od systemu (Użytkownik kupuje Wykop-effect, np. 1000-2000 wykopów i gigantyczny traffic, a klikając za wykopywanie dostaje np. 50 pkt Lubię)?

Odnosząc się do Waszych pytań:

W sumie czytając regulamin i w punktach odnośnie giełdy zaznaczone jest, że użytkownik ma obowiązek podawać ceny z vatem, więc chyba samo się rozwiązało. Inna sprawa, że w środowisku systemów przyjął się taki zwyczaj, że ceny podawane są w netto, więc może warto zmienić ten punkt w regulaminie?

Jest to jasno powiedziane:

Giełda - pkt. 10. 10. Sprzedający zobligowany jest w podanej cenie punktów ująć wszystkie koszty dodatkowe (np. podatek VAT jeżeli jest zobligowany do jego odprowadzania, wysyłka papierowego dokumentu sprzedaży jeżeli jest zobligowany go wystawić oraz inne składowe ceny ostatecznej).

Z systemu korzystają zarówno osoby fizyczne jak i firmy, cena jest ostateczna (brutto). Firma jak widzi że dostanie FV, to traktuje to jako cenę brutto ("widzi" w kosztach netto i VAT), jak widzi że dostanie rachunek, to traktuje to jako cenę netto ("widzi" w kosztach netto).

co oznacza: Miesięczny limit przelewów punktów Plus - 1000 punktów? Tzn. że mogę miesięcznie sprzedać tylko 1000pkt?

Tak, jeżeli korzystasz z systemu indywidualnie, wystarczą Ci narzucone limity systemowe dla kont bezpłatnych - istnieją oddzielne limity dla przelewów i oddzielne limity dla ofert giełdowych, a także każdej innej funkcjonalności. Jeżeli zamierzasz zarabiać na systemie (ludzie zarabiają na nim całkiem sporo) i korzystać komercyjnie ze stosu dodatkowych funkcjonalności (giełda, wyższe priorytety w losowaniu) które dla Ciebie robimy, to musisz się z nami podzielić zyskiem, dając nam 41.7 grosza dziennie za pierwsze konto, 10 groszy dziennie za kolejne konta.

Odnośnie Waszych uwag do systemu Zadań - przed oficjalnym uruchomieniem zachodu, chcemy doprowadzić go do lepszego stanu używalności, w tym dotyczy to także społecznościowej moderacji. W 100% się z Wami zgadzam, że część (niewielka) zadań nie powinna mieć miejsca w systemie.

Pozdrawiam, J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z długim weekendem support może nie odpowiadać/może nas nie być na PIO aż do przyszłego tygodnia. Oczywiście prace nad systemem będą kontynuowane w tym okresie więc na pewno doświadczycie wiele zmian w okresie 28.04 do 7.05. 7 maja kończymy długi weekend i w pełni do Was wracamy.

UPDATE

Zmiany jakie pojawią się między 28.04 a 7.05 (czyli mam sobie tydzień na napisanie ich):

- lepsze i płynne zarządzanie zadaniami

- forum (z opcją ratingu odpowiedzi, tak aby community pomagało sobie nawzajem + małe nagrody w punktach za to)

- katalogowanie stron na liście stron

- lepsza paginacja + paginacja w miejscach gdzie jej jeszcze nie ma

- wyszukiwarka ajaxowa do tabel

- "codex" użytkownika - krótkie, czytelne porady jak poprawnie korzystać z systemu

- dopracownie FAQ i Pomocy aby były jeszcze czytelniejsze

- tooltipy z objaśnieniami

- przywrócenie mini

- zmiana w giełdzie - sprzedawać będzie można tylko zdobyte punkty z klikania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę , powiedzcie, jaki sens ma masa "pustych" lików czy innych plusów? Rozumiem że dla handlarzy takimi punktami, ale dla mojego serwisu? Dla wyglądu?

Nie chcę atakować kocepcji, tylko się dowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Faceplus-dev opisał Wam nasze najbliższe priorytety.

Odnośnie postu Larsa:

Proszę , powiedzcie, jaki sens ma masa "pustych" lików czy innych plusów? Rozumiem że dla handlarzy takimi punktami, ale dla mojego serwisu? Dla wyglądu? Nie chcę atakować kocepcji, tylko się dowiedzieć.

Jasne, przedstawię Ci argumenty "za" i nieco naprostuję Twój tok myślenia.

1) JEŻELI przyjmiemy (niesłusznie), że fani są w 100% fikcyjni, to:

- FB jest coraz to bardziej liczącym się źródłem ruchu. Możesz tutaj wyróżnić strumień/aktualności (bazujące na EdgeRank, w którym najważniejsze są: czynności społecznościowe (like, komentarz, udostępnienie, itp), czas, waga czynności) oraz wyszukiwarkę FB.

- W zależności od stopnia znajomości/powiązań likeujących/plusujących z wyszukującym, waga czynnika jest większa lub mniejsza. Jest bardzo mocna w wypadku like od Ciebie lub znajomego i zmniejsza się wraz z dalszym stopniem znajomości, ale nie do zera - czyli parę plusów/like od rodziny wypływa na pozycję dla Ciebie, a w wypadku zupełnie nieznajomych, jakikolwiek wpływ masz od plusów/like w ilościach masowych. Przykład, dla nowo stworzonego konta FB na poniższym obrazku. Zwróć uwagę, że pierwsza strona nie jest bynajmniej stroną oficjalną.

ron-paul.jpg

- Masz efekt "kuli śnieżnej", a fikcyjni fani/plusy stanowią seed (zalążek), dzięki któremu dołączają nowi. Jak wchodzisz z nową stroną i odwiedzający widzą że lubi/plusuje ją 0-5 osób, to pierwsza myśl "to musi być bardzo mała firma, albo scam", a jak widzą że lubi/plusuje 1000 osób, to pierwsza myśl "tak dużo osób to lubi-poleca? to musi być super". Fanów/plusów nie widzą, widzą tylko liczbę. Fani fikcyjni nie szkodzą.

2) JEDNAK fani nie są do końca fikcyjni.

- Widzicie drastyczny, ryzykowny (ale moim zdaniem ryzyko warte świeczki) odwrót od masowego shitu w kierunku społecznościowych rekomendacji, podczas rebrandingu FacePlus -> FanCop.

- Zmierzamy do tego, żeby ludzie wchodzili do systemu bo są czymś zainteresowani i dostawali rekomendacje czegoś, czym mogą być faktycznie zainteresowani, a nie dlatego, że mają za to punkty. Jakie mamy sposoby by to sukcesywnie osiągnąć, to już pozostanie tajemnicą do momentu wdrożenia. Zmierzamy do takiego modelu, cyt.:

Część stron na Facebooku, których zostałam fanem z przypadku, jest jak najbardziej interesujaca i cieszę się, że na nie trafiłam - gdyby nie Faceplus to bym nigdy w życiu się nie dowiedziała o istnieniu danej strony na Facebooku.

Nawet jeżeli strona jest interesująca i ktoś na nią trafi, ale widzi, że nie ma tam prawie żadnego fana, to nie zawsze się kliknie "Like" a ponownie może już dana osoba tu nie wróci gdy będzie więcej fanów, więc w tym początkowym etapie taki sztuczny tłum jest pozytywny. Faceplus oferuje szybki przyrost fanów, nie trzeba tracić czasu na reklamowanie swojej strony na forach tematycznych itp. poza Facebookiem czy też zachęcanie niezainteresowanych daną tematyką własnych znajomych na Facebooku do klikania "lubię". Wielu ludzi na Facebooku ma upublicznione ulubione strony, więc ta informacja nie dociera tylko do użytkowników Faceplusa, ale nieraz i do ich facebookowych znajomych, którzy może się zainteresują tematem i klikną "lubię".

O sztucznym tłumie na Google wypowiedziałam się w poprzednim poście. Google i Facebook to dwie różne sprawy.

- Nie wspomnę o potencjalne systemu zadań, dzięki któremu np. marka może sobie kupić 10.000 opinii w Ceneo, polityk na Gazeta.pl, a firma w Google Maps. To tylko kwestia budżetu.

Więcej info także tutaj: https://pl.fancop.com/?a=cs_milion_fanow - masz tutaj także informacje dotyczące "alternatywy" w postaci w 100% fake-owych kont, czyli "dmuchania statystyk". Możemy to robić, z piekielną skutecznością, ale nie będziemy tego robić, bo to wcześniej czy później się nie sprawdzi.

Pozdrawiam, J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności