Skocz do zawartości

Szukanie wygasłych domen


JanekSeo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jako, że w temacie samego poszukiwania wygasłych domen jestem początkujący to proszę o wyrozumiałość.

 

Zastanawiam się, czy obecnie jest sens szukać wartościowych wygasłych domen ( polskie ) i czy w ogóle takie istnieją ? Ludzi profesjonalnie polujących na takie domeny jak i serwisów oferujących domeny z historią jest sporo, więc pytanie czy gdzieś jeszcze można znaleźć coś wartego zainteresowania.

 

Znalazłem/przetworzyłem już prawie 50k polskich domen i nie znalazłem nic sensownego, tj. z dobrą bazą backliknków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
8 minut temu, JanekSeo napisał:

Ludzi profesjonalnie polujących na takie domeny jak i serwisów oferujących domeny z historią jest sporo, więc pytanie czy gdzieś jeszcze można znaleźć coś wartego zainteresowania.

Hmmm chyba sam sobie odpowiadasz na pytania :]

Chyba, że szykuje jakieś "szepty" :huh:

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest sens? Jeśli domena z obiecującym profilem linków leży odłogiem to zawsze warto się nią zaopiekować ;) Wszystko zależy od skali potrzeb. Przejmowane są głównie domeny, które mają dobre staty w Majestic/Ahrefs. Cały czas jest dużo porzuconych domen bez wysokiego TF/DR w tych narzędziach, a świetnie sprawdzają się np. w SEO lokalnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, JanekSeo napisał:

Pytam kogoś kto się na tym zna, ja mogę logicznie podejść do tematu ale szukam też poparcia u kogoś doświadczonego.

I liczysz na to, że ktoś kto się na tym zna podzieli się z Tobą za free tą wiedzą by mieć konkurencje - TAK ?