FLOWSEO

konwersje celów a url z #

Polecane posty

Dzień dobry!

strona Klienta, któremu prowadzę kampanię ma elementy onepage - jest nim na przykład kontakt, który ma strukturę url nazwa-firmy.pl/#kontakt.

Ustawienie celu na przejście na kontakt nie działa, prawdopodobnie z uwagi na hash.

Czy możecie polecić jakieś rozwiązanie lub sposób utworzenia takiego celu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Skorzystaj z Google Tag Managera i ustaw wirtualną odsłonę na całe menu

 

tag uruchamiany gdy click url zawiera #

 

a w samym tagu jako wyświetlenia > Więcej ustawień > pole jako page i wartość np {{Click Text}}_vo

 

Po opublikowaniu zobacz sobie jak ładuje Ci się wirtualna odsłona, ale zapewne /kontakt_vo i to będzie Twoja strona konwersji.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Redjasperdzięki za cenną wskazówkę. A czy bez GTM'a jestem w stanie coś zrobić?

Klient nie daje się przekonać do GTM i prosił o standardowe implementacje tagów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez skibbbi
      Hej,
      Znikają mi dane w Analytics... przed chwilą miałem chat z help deskiem od Google Ads i konsultant potwierdził problem i ma odpowiedzieć za 72 godziny. Jestem ciekaw czy u Was też to występuje czy to tylko problem mojego konta.
      Temat dotyczy małej strony firmowej. Jak odtworzyć problem... procedura powtórzona przez konsultanta Google i też wystąpił ten błąd.
       
      1. Google Analytics -> Zachowanie -> Zawartość witryny -> Wszystkie strony
      2. Zakres dat: 16.04.2015 - 28.11.2018
      3. Wymiar podstawowy: Strona
      4. Unikalne odsłony - podsumowanie: 545 253 - 1.jpg
      5. Po włączeniu wymiaru dodatkowego - Typ ruchu: już tylko 312 639 - 2.jpg
      6. Zniknęło ponad 200 tys. odsłon
      7. Poprawne działanie systemu występuje od dnia 29.09.2016 sprawdźcie załącznik 3.jpg i 4.jpg i parametr %całości w poszczególnych kolumnach.
       
      Co ciekawe gdy nie jest włączony wymiar dodatkowy to w posumowaniu % całości: jest prawidłowo 100 %, ale po dodaniu wynik wygląda następująco % całości: 57,34%. Wygląda na to, że dane statyk mają jakieś metadane i przy tak długim okresie analizy system je filtruje.
      Problem odtworzony przez konsultanta Google na moim koncie, jestem ciekaw czy tylko u mnie to występuje...
       
      Pozdrawiam,
      Skibbbi
       

      1.jpg
       

      2.jpg
       

      3.jpg
       

      4.jpg
       
    • Przez pavlo911
      Oferuje usługi z zakresu:
       
      optymalizacji i pozycjonowania stron WWW audytowania pod kątem SEO prowadzenia kampanii AdWords  
      Do wyceny potrzebuję adresu Twojej strony WWW (oraz proponowanych przez Ciebie fraz, ale nie jest to warunek konieczny) - w odpowiedzi otrzymasz moją propozycję dotyczącą słów kluczowych, strategii działań oraz wycenę.
       
      Jeśli poszukujesz specjalisty do obsługi kampani Google Ads to trafiłeś doskonale. Podaj jak najwięcej informacji na temat tego, co chcesz osiągnąć, a ja pomogę Ci to zrobić. 
       
      Zapraszam do kontaktu mailowego  : biuro@paveumedia.pl
    • Przez CinematicVR
      Proszę o pomoc w przygotowaniu wyceny:
       
      Przeprowadzenie promocji transmisji na kanale YouTube Klienta, w celu
      zwiększenia liczby widzów. Kampania reklamowa Google AdWords planowanego
      streamingu 360 na portalu społecznościowym YouTube z wykorzystaniem:

      - emisji banera reklamowego nad listą proponowanych pozycji wideo z prawej
      strony okna,

      - emisji reklamy tekstowo-graficznej w postaci nakładki na wideo w dolnej
      części okna filmu,

      - wyświetlania filmów promocyjnych na YouTube oraz na witrynach i w
      aplikacjach w sieci reklamowej Google, obok niekomercyjnych treści w postaci
      reklamy True View In-Stream w modelu CPV, gdzie użytkownik po kliknięciu w
      film reklamowy wyświetlany przed docelowym filmem wideo przejdzie do
      odpowiedniej podstrony strony internetowej serwisu Klienta.

      - materiały kampanii AdWords zostaną wytworzone oraz przekazane przez
      Klienta, który będzie dysponował prawami autorskimi oraz udzieli licencji na emisję.
       
      Parametry planowanej kampanii:

      - Start kampanii AdWords to 14.08.2018 godz. 7.00, a zakończenie to
      15.08.2018 godzina 12.00.

      - Słowa kluczowe promujące wydarzenie - zostaną ustalone z Klientem w trybie
      roboczym.

      - Ustawienie polecenia wydarzenia na kanale YouTube Klienta.

      - Otagowanie wydarzenia zapewniające szybką identyfikację i łatwe
      wyszukanie  wydarzenia na platformie YouTube.
    • Przez plaxton
      Jak prawidłowo mierzyć współczynnik odrzuceń ?
       
      Jeśli użytkownik wchodzi na stronę, przegląda ją i potem z niej wychodzi nie dokonując kliknięcia - wtedy będzie w statystykach jako wejście odrzucone.
      Czyli jeśli ktoś ma stronę one page / landing page , to współczynnik odrzuceń będzie w zasadzie 100% , zatem jest to nie miarodajne.
       
      Jakie zatem interakcje wpływają na uznanie przez analystic jako wejście bez odrzucenia ?
      OK - na pewno przeładowanie strony i na pewno przejście na podstronę w domenie
      ? - kliknięcie na zdjęcie i otworzenie go w lightbox ?
      ? - scrolowanie ?
      ? - kliknięcie w odnośnik do kotwicy # na tej samej stronie ?
      ? - kliknięcie w zamknij popup Cookies ?
       
      Czy google Analystic i Adwords mierzą ten współczynnik tak samo ?
      Czy Adwords używa tego współczynnika do określania jakości strony bo jeśli mam onepage ze współczynnikiem 95%, to kiepsko :-(
      Czy jest sposób aby zmusić do innego obliczania tego współczynnika ? Czy jest jakiś trick który pozwoli na jego miarodajne mierzenie ? W rej chwili to jedyne co mi przychodzi do głowy do duży popup z info o cookies na środku strony i kliknięcie powodujące przeładowanie strony.
       
    • Przez Boltron
      Pytanie jak w temacie, jak to zrobić? Właśnie wyczytałem, że tylko firmy mogą korzystać z usług AdWords.
       
      Z chęcią komuś zlecę, poleci ktoś coś. Jestem w tym dziewicą mentalną...