FLOWSEO

konwersje celów a url z #

Polecane posty

Dzień dobry!

strona Klienta, któremu prowadzę kampanię ma elementy onepage - jest nim na przykład kontakt, który ma strukturę url nazwa-firmy.pl/#kontakt.

Ustawienie celu na przejście na kontakt nie działa, prawdopodobnie z uwagi na hash.

Czy możecie polecić jakieś rozwiązanie lub sposób utworzenia takiego celu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Skorzystaj z Google Tag Managera i ustaw wirtualną odsłonę na całe menu

 

tag uruchamiany gdy click url zawiera #

 

a w samym tagu jako wyświetlenia > Więcej ustawień > pole jako page i wartość np {{Click Text}}_vo

 

Po opublikowaniu zobacz sobie jak ładuje Ci się wirtualna odsłona, ale zapewne /kontakt_vo i to będzie Twoja strona konwersji.

  • Like 1

PartnerBadge-Horizontal-300-113.pngAudyt kampanii Google AdWords - Sprawdź ile więcej da się wyciągnąć z Twojej Kampanii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Redjasperdzięki za cenną wskazówkę. A czy bez GTM'a jestem w stanie coś zrobić?

Klient nie daje się przekonać do GTM i prosił o standardowe implementacje tagów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez CinematicVR
      Proszę o pomoc w przygotowaniu wyceny:
       
      Przeprowadzenie promocji transmisji na kanale YouTube Klienta, w celu
      zwiększenia liczby widzów. Kampania reklamowa Google AdWords planowanego
      streamingu 360 na portalu społecznościowym YouTube z wykorzystaniem:

      - emisji banera reklamowego nad listą proponowanych pozycji wideo z prawej
      strony okna,

      - emisji reklamy tekstowo-graficznej w postaci nakładki na wideo w dolnej
      części okna filmu,

      - wyświetlania filmów promocyjnych na YouTube oraz na witrynach i w
      aplikacjach w sieci reklamowej Google, obok niekomercyjnych treści w postaci
      reklamy True View In-Stream w modelu CPV, gdzie użytkownik po kliknięciu w
      film reklamowy wyświetlany przed docelowym filmem wideo przejdzie do
      odpowiedniej podstrony strony internetowej serwisu Klienta.

      - materiały kampanii AdWords zostaną wytworzone oraz przekazane przez
      Klienta, który będzie dysponował prawami autorskimi oraz udzieli licencji na emisję.
       
      Parametry planowanej kampanii:

      - Start kampanii AdWords to 14.08.2018 godz. 7.00, a zakończenie to
      15.08.2018 godzina 12.00.

      - Słowa kluczowe promujące wydarzenie - zostaną ustalone z Klientem w trybie
      roboczym.

      - Ustawienie polecenia wydarzenia na kanale YouTube Klienta.

      - Otagowanie wydarzenia zapewniające szybką identyfikację i łatwe
      wyszukanie  wydarzenia na platformie YouTube.
    • Przez plaxton
      Jak prawidłowo mierzyć współczynnik odrzuceń ?
       
      Jeśli użytkownik wchodzi na stronę, przegląda ją i potem z niej wychodzi nie dokonując kliknięcia - wtedy będzie w statystykach jako wejście odrzucone.
      Czyli jeśli ktoś ma stronę one page / landing page , to współczynnik odrzuceń będzie w zasadzie 100% , zatem jest to nie miarodajne.
       
      Jakie zatem interakcje wpływają na uznanie przez analystic jako wejście bez odrzucenia ?
      OK - na pewno przeładowanie strony i na pewno przejście na podstronę w domenie
      ? - kliknięcie na zdjęcie i otworzenie go w lightbox ?
      ? - scrolowanie ?
      ? - kliknięcie w odnośnik do kotwicy # na tej samej stronie ?
      ? - kliknięcie w zamknij popup Cookies ?
       
      Czy google Analystic i Adwords mierzą ten współczynnik tak samo ?
      Czy Adwords używa tego współczynnika do określania jakości strony bo jeśli mam onepage ze współczynnikiem 95%, to kiepsko :-(
      Czy jest sposób aby zmusić do innego obliczania tego współczynnika ? Czy jest jakiś trick który pozwoli na jego miarodajne mierzenie ? W rej chwili to jedyne co mi przychodzi do głowy do duży popup z info o cookies na środku strony i kliknięcie powodujące przeładowanie strony.
       
    • Przez Boltron
      Pytanie jak w temacie, jak to zrobić? Właśnie wyczytałem, że tylko firmy mogą korzystać z usług AdWords.
       
      Z chęcią komuś zlecę, poleci ktoś coś. Jestem w tym dziewicą mentalną...
    • Przez Boltron
      Zamierzam rozdziewiczyć się z AdWordsów bo nigdy nie używałem i tutaj pojawia się ode mnie kilka pytań.
       
      1. Czy po wpłacie otrzymam bon?
      2. Czy można reklamować firmy bukmacherskie?
      3. Czemu utworzyły mi się dwa konta AdWords i jak je usunąć?
      4. Zrobiłem już reklamę i pojawiło się okno do płatności, niestety moje konta były na "szaro", a wyświetliło mi się płatność jako "firma", a chce żeby to była osoba publiczna.
      5. O co chodzi z płatnością automatycznie i ręcznie, chcę tylko 200 zł przeznaczyć.
       
      Wszystko jasne, AdWords Express tylko dla firm...
       
       

    • Przez plaxton
      Zacząłem przygodę z adwordsem i według mnie system aukcji i kierowania reklam jest bardzo głupi - reklamy się nie chcą wyświetlać.
       
      Pierwsza kampania - dopasowanie przybliżone.
      Stawka 4 zł za klik.
      Słowa kluczowe wzięte z planera - raczej ogólne : naklejki ścienne , naklejki na ścianę, naklejki do kuchni, naklejki dekoracyjne itd
      Jedna reklama z tekstem naklejki na ścianę do wszystkich fraz.
      Reklama się wyświetla , ze względu na pojedynczą reklamę i dopasowanie, jakość jest niska i dużo kosztuje mnie klik.
       
       
      Druga kampania - dopasowanie z modyfikatorem.
      Stawka 4 zł za klik.
      Zrobiłem krótka listę najważniejszych i najczęściej wyszukiwanych fraz.
      naklejki = synonim nalepki
      Zrobiłem grupy reklam osobno dla fraz z nalepki i osobno dla naklejki. Każda z grup ma kilka reklam z konkretną frazą np: naklejki dekoracyjne kolejna reklama naklejki na ścianę itd... , aby zwiększyć dopasowanie fraz do reklamy. Zoptymalizowałem stronę docelową pod te najczęściej wyszukiwane frazy aby zwiększyć dopasowanie reklamy do strony.
       
      Efekt ?
      Gdy wpisuje frazę w google np naklejki do kuchni, wyświetlana jest reklama ze słowem w reklamie naklejki dekoracyjne, mimo że wiem że zrobiłem reklamę specjalnie z tekstem naklejki do kuchni.
      Paranoja !
      Słupki nieznacznie się podniosły na początek, ale cena za klik nie spadła.
      Po pewnym czasie reklamy w ogóle przestały się wyświetlać !
       
      Coś robie nie tak ?