FLOWSEO

brak gclid w rozszerzeniach podstron w reklamach

Polecane posty

Dzień dobry,

zastanawiam się jak to jest - jeśli user klika w rozszerzenie reklamy, np. kontakt, to czy adwords nie powiniem mu przydzielić glida?

Weryfikuje narzędziami typu hotjar sesje i nie ma tych parametrów, jak to wygląda?

 

Z góry dzięki za odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź, czy jest włączone automatyczne tagowanie


Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@odysoczywiście - tagowanie włączone, a jednak mam wrażenie, że rozszerzeń linków do podstron gclid się nie dodaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A sprawdź w GA pozyskiwanie > adwords > linki do podstron. Jeśli widzisz tam ruch, to pewnie nadaje


Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez plaxton
      Jak prawidłowo mierzyć współczynnik odrzuceń ?
       
      Jeśli użytkownik wchodzi na stronę, przegląda ją i potem z niej wychodzi nie dokonując kliknięcia - wtedy będzie w statystykach jako wejście odrzucone.
      Czyli jeśli ktoś ma stronę one page / landing page , to współczynnik odrzuceń będzie w zasadzie 100% , zatem jest to nie miarodajne.
       
      Jakie zatem interakcje wpływają na uznanie przez analystic jako wejście bez odrzucenia ?
      OK - na pewno przeładowanie strony i na pewno przejście na podstronę w domenie
      ? - kliknięcie na zdjęcie i otworzenie go w lightbox ?
      ? - scrolowanie ?
      ? - kliknięcie w odnośnik do kotwicy # na tej samej stronie ?
      ? - kliknięcie w zamknij popup Cookies ?
       
      Czy google Analystic i Adwords mierzą ten współczynnik tak samo ?
      Czy Adwords używa tego współczynnika do określania jakości strony bo jeśli mam onepage ze współczynnikiem 95%, to kiepsko :-(
      Czy jest sposób aby zmusić do innego obliczania tego współczynnika ? Czy jest jakiś trick który pozwoli na jego miarodajne mierzenie ? W rej chwili to jedyne co mi przychodzi do głowy do duży popup z info o cookies na środku strony i kliknięcie powodujące przeładowanie strony.
       
    • Przez Boltron
      Pytanie jak w temacie, jak to zrobić? Właśnie wyczytałem, że tylko firmy mogą korzystać z usług AdWords.
       
      Z chęcią komuś zlecę, poleci ktoś coś. Jestem w tym dziewicą mentalną...
    • Przez Boltron
      Zamierzam rozdziewiczyć się z AdWordsów bo nigdy nie używałem i tutaj pojawia się ode mnie kilka pytań.
       
      1. Czy po wpłacie otrzymam bon?
      2. Czy można reklamować firmy bukmacherskie?
      3. Czemu utworzyły mi się dwa konta AdWords i jak je usunąć?
      4. Zrobiłem już reklamę i pojawiło się okno do płatności, niestety moje konta były na "szaro", a wyświetliło mi się płatność jako "firma", a chce żeby to była osoba publiczna.
      5. O co chodzi z płatnością automatycznie i ręcznie, chcę tylko 200 zł przeznaczyć.
       
      Wszystko jasne, AdWords Express tylko dla firm...
       
       

    • Przez plaxton
      Zacząłem przygodę z adwordsem i według mnie system aukcji i kierowania reklam jest bardzo głupi - reklamy się nie chcą wyświetlać.
       
      Pierwsza kampania - dopasowanie przybliżone.
      Stawka 4 zł za klik.
      Słowa kluczowe wzięte z planera - raczej ogólne : naklejki ścienne , naklejki na ścianę, naklejki do kuchni, naklejki dekoracyjne itd
      Jedna reklama z tekstem naklejki na ścianę do wszystkich fraz.
      Reklama się wyświetla , ze względu na pojedynczą reklamę i dopasowanie, jakość jest niska i dużo kosztuje mnie klik.
       
       
      Druga kampania - dopasowanie z modyfikatorem.
      Stawka 4 zł za klik.
      Zrobiłem krótka listę najważniejszych i najczęściej wyszukiwanych fraz.
      naklejki = synonim nalepki
      Zrobiłem grupy reklam osobno dla fraz z nalepki i osobno dla naklejki. Każda z grup ma kilka reklam z konkretną frazą np: naklejki dekoracyjne kolejna reklama naklejki na ścianę itd... , aby zwiększyć dopasowanie fraz do reklamy. Zoptymalizowałem stronę docelową pod te najczęściej wyszukiwane frazy aby zwiększyć dopasowanie reklamy do strony.
       
      Efekt ?
      Gdy wpisuje frazę w google np naklejki do kuchni, wyświetlana jest reklama ze słowem w reklamie naklejki dekoracyjne, mimo że wiem że zrobiłem reklamę specjalnie z tekstem naklejki do kuchni.
      Paranoja !
      Słupki nieznacznie się podniosły na początek, ale cena za klik nie spadła.
      Po pewnym czasie reklamy w ogóle przestały się wyświetlać !
       
      Coś robie nie tak ?
       
       
    • Przez Janek88
      Hej,
       
      Od dłuższego czasu zajmuję się PPC z całkiem niezłymi wynikami.
       
      Posiadam już podstawy SEO ale chciałbym rozwinąć na większą skalę wiedzę z pozycjonowania i liczę na pomoc forumowiczów
       
      Pozdrawiam wszystkich!