FLOWSEO

brak gclid w rozszerzeniach podstron w reklamach

Polecane posty

Dzień dobry,

zastanawiam się jak to jest - jeśli user klika w rozszerzenie reklamy, np. kontakt, to czy adwords nie powiniem mu przydzielić glida?

Weryfikuje narzędziami typu hotjar sesje i nie ma tych parametrów, jak to wygląda?

 

Z góry dzięki za odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź, czy jest włączone automatyczne tagowanie


Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@odysoczywiście - tagowanie włączone, a jednak mam wrażenie, że rozszerzeń linków do podstron gclid się nie dodaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A sprawdź w GA pozyskiwanie > adwords > linki do podstron. Jeśli widzisz tam ruch, to pewnie nadaje


Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez pavlo911
      Oferuje usługi z zakresu:
       
      optymalizacji i pozycjonowania stron WWW audytowania pod kątem SEO prowadzenia kampanii AdWords  
      Do wyceny potrzebuję adresu Twojej strony WWW (oraz proponowanych przez Ciebie fraz, ale nie jest to warunek konieczny) - w odpowiedzi otrzymasz moją propozycję dotyczącą słów kluczowych, strategii działań oraz wycenę.
       
      Jeśli poszukujesz specjalisty do obsługi kampani Google Ads to trafiłeś doskonale. Podaj jak najwięcej informacji na temat tego, co chcesz osiągnąć, a ja pomogę Ci to zrobić. 
       
      Zapraszam do kontaktu mailowego  : biuro@paveumedia.pl
    • Przez CinematicVR
      Proszę o pomoc w przygotowaniu wyceny:
       
      Przeprowadzenie promocji transmisji na kanale YouTube Klienta, w celu
      zwiększenia liczby widzów. Kampania reklamowa Google AdWords planowanego
      streamingu 360 na portalu społecznościowym YouTube z wykorzystaniem:

      - emisji banera reklamowego nad listą proponowanych pozycji wideo z prawej
      strony okna,

      - emisji reklamy tekstowo-graficznej w postaci nakładki na wideo w dolnej
      części okna filmu,

      - wyświetlania filmów promocyjnych na YouTube oraz na witrynach i w
      aplikacjach w sieci reklamowej Google, obok niekomercyjnych treści w postaci
      reklamy True View In-Stream w modelu CPV, gdzie użytkownik po kliknięciu w
      film reklamowy wyświetlany przed docelowym filmem wideo przejdzie do
      odpowiedniej podstrony strony internetowej serwisu Klienta.

      - materiały kampanii AdWords zostaną wytworzone oraz przekazane przez
      Klienta, który będzie dysponował prawami autorskimi oraz udzieli licencji na emisję.
       
      Parametry planowanej kampanii:

      - Start kampanii AdWords to 14.08.2018 godz. 7.00, a zakończenie to
      15.08.2018 godzina 12.00.

      - Słowa kluczowe promujące wydarzenie - zostaną ustalone z Klientem w trybie
      roboczym.

      - Ustawienie polecenia wydarzenia na kanale YouTube Klienta.

      - Otagowanie wydarzenia zapewniające szybką identyfikację i łatwe
      wyszukanie  wydarzenia na platformie YouTube.
    • Przez plaxton
      Jak prawidłowo mierzyć współczynnik odrzuceń ?
       
      Jeśli użytkownik wchodzi na stronę, przegląda ją i potem z niej wychodzi nie dokonując kliknięcia - wtedy będzie w statystykach jako wejście odrzucone.
      Czyli jeśli ktoś ma stronę one page / landing page , to współczynnik odrzuceń będzie w zasadzie 100% , zatem jest to nie miarodajne.
       
      Jakie zatem interakcje wpływają na uznanie przez analystic jako wejście bez odrzucenia ?
      OK - na pewno przeładowanie strony i na pewno przejście na podstronę w domenie
      ? - kliknięcie na zdjęcie i otworzenie go w lightbox ?
      ? - scrolowanie ?
      ? - kliknięcie w odnośnik do kotwicy # na tej samej stronie ?
      ? - kliknięcie w zamknij popup Cookies ?
       
      Czy google Analystic i Adwords mierzą ten współczynnik tak samo ?
      Czy Adwords używa tego współczynnika do określania jakości strony bo jeśli mam onepage ze współczynnikiem 95%, to kiepsko :-(
      Czy jest sposób aby zmusić do innego obliczania tego współczynnika ? Czy jest jakiś trick który pozwoli na jego miarodajne mierzenie ? W rej chwili to jedyne co mi przychodzi do głowy do duży popup z info o cookies na środku strony i kliknięcie powodujące przeładowanie strony.
       
    • Przez Boltron
      Pytanie jak w temacie, jak to zrobić? Właśnie wyczytałem, że tylko firmy mogą korzystać z usług AdWords.
       
      Z chęcią komuś zlecę, poleci ktoś coś. Jestem w tym dziewicą mentalną...
    • Przez Boltron
      Zamierzam rozdziewiczyć się z AdWordsów bo nigdy nie używałem i tutaj pojawia się ode mnie kilka pytań.
       
      1. Czy po wpłacie otrzymam bon?
      2. Czy można reklamować firmy bukmacherskie?
      3. Czemu utworzyły mi się dwa konta AdWords i jak je usunąć?
      4. Zrobiłem już reklamę i pojawiło się okno do płatności, niestety moje konta były na "szaro", a wyświetliło mi się płatność jako "firma", a chce żeby to była osoba publiczna.
      5. O co chodzi z płatnością automatycznie i ręcznie, chcę tylko 200 zł przeznaczyć.
       
      Wszystko jasne, AdWords Express tylko dla firm...